Goodmorning
+11
Hoochie
Suus
SleepingBeauty
Oasis
Atelier Madame
Laquisia
girli
Zora
Dikkie Dik
Lejow
Middleme
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goodmorning
Mogguh allemaal!
Veel plannen voor vandaag? Ik moet eerst naar school om eea aan verslagen in te leveren, daarna ga ik naar leiden naar mijn oud srudiegenoten, even weer naar huis om te eten en vanavond weer fitnessen
Fijne dag!
Veel plannen voor vandaag? Ik moet eerst naar school om eea aan verslagen in te leveren, daarna ga ik naar leiden naar mijn oud srudiegenoten, even weer naar huis om te eten en vanavond weer fitnessen
Fijne dag!
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Goodmorning
Hiiii...héééle lange dag vandaag...vergaderen van 9 tot half 6....mijn favoriete dagen NOT bleuhhh...
Gast- Gast
Woehoeee het is weer vrijdag!!! We gaan High Teaen vanmiddag met de kids, om het thema Eet smakelijk af te sluiten, helemaal leuk!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik moet werken vandaag maar daarna heb ik 2 weken vakantie, heerlijk!
Verder ben ik wel zwaar chagrijnig omdat ik tot na 01:00 wakker was door allemaal gestamp boven mn hoofd. Ben er echt helemaal klaar mee, maar hoe ga ik dat tegen dat mens/die mensen zeggen.. Ik vind het zo aso!
Drink dus maar wat extra koffie vandaag..
Fijne dag allemaal!
Ik moet werken vandaag maar daarna heb ik 2 weken vakantie, heerlijk!
Verder ben ik wel zwaar chagrijnig omdat ik tot na 01:00 wakker was door allemaal gestamp boven mn hoofd. Ben er echt helemaal klaar mee, maar hoe ga ik dat tegen dat mens/die mensen zeggen.. Ik vind het zo aso!
Drink dus maar wat extra koffie vandaag..
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Morning!!
Lekker geslapen, maar er staat me zo'n lange dag voor de boeg: vanavond schoolfeest...blegh.
Verder vermoed ik dat ik dit weekend mijn vrijgezellenfeestje heb....spannend.
Fijne dag vandaag!!
Lekker geslapen, maar er staat me zo'n lange dag voor de boeg: vanavond schoolfeest...blegh.
Verder vermoed ik dat ik dit weekend mijn vrijgezellenfeestje heb....spannend.
Fijne dag vandaag!!
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Goedemorgen!!
Jeetje Mozz, dat klinkt zwaaaar!
Ik moet werken tot hopelijk 5, en daarna zo snel mogelijk naar huis. Gaan een weekendje kamperen. Het weer zit niet echt mee, dus weet niet of ik er echt zin in heb...
Jeetje Mozz, dat klinkt zwaaaar!
Ik moet werken tot hopelijk 5, en daarna zo snel mogelijk naar huis. Gaan een weekendje kamperen. Het weer zit niet echt mee, dus weet niet of ik er echt zin in heb...
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Goedemorgen!
Hier een lekkere lange dag voor de boeg. Maar dan weekend!
Fijne dag allemaal!
Hier een lekkere lange dag voor de boeg. Maar dan weekend!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik heb veels te kort geslapen, dat kreeg je als je om half 2 ofzo naar bed ga. Ik was bang dat ik me zou verslapen, dus vanaf half 6/6 uur continue wakker. Heb het gevoel dat ik een dutje heb gedaan ofzo.
Ik moet eerst naar school en daarna aan het draaiboek werken. In ieder geval maar zorgen dat ik z.s.m. naar huis kan.
Fijne dag iedereen!
Ik heb veels te kort geslapen, dat kreeg je als je om half 2 ofzo naar bed ga. Ik was bang dat ik me zou verslapen, dus vanaf half 6/6 uur continue wakker. Heb het gevoel dat ik een dutje heb gedaan ofzo.
Ik moet eerst naar school en daarna aan het draaiboek werken. In ieder geval maar zorgen dat ik z.s.m. naar huis kan.
Fijne dag iedereen!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Wow Mozz, das lang vergaderen... Het zou verboden moeten worden! Ik zit vandaag weer alleen en er is ook bijna niemand verder op de afdeling (1 persoon maar) dus ik hoop dat het rustig blijft met de telefoon... Kan ik een beetje opruimen en wat dingetjes doen. Dan lekker op tijd naar huis! Ik moet nog ff snel wat kadootjes kopen in de stad en vanavond heb ik een housewarmingparty. Ben benieuwd hoe die gaat zijn!
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Wow, Mozz, dat klinkt als een super zware dag die maar niet voorbij lijkt te gaan. Succes.
Lejow, heel veel plezier, dat klinkt leuk.
Ik heb vandaag een tentamen en de hele dag college. Blugh. Geen zin in. Vanacht veel te kort geslapen dus ik duik veel liever mijn bed weer in voor een paar uur. Maar helaas...
Iedereen een hele fijne dag. & wanneer je het nodig hebt, succes.
Wow, Mozz, dat klinkt als een super zware dag die maar niet voorbij lijkt te gaan. Succes.
Lejow, heel veel plezier, dat klinkt leuk.
Ik heb vandaag een tentamen en de hele dag college. Blugh. Geen zin in. Vanacht veel te kort geslapen dus ik duik veel liever mijn bed weer in voor een paar uur. Maar helaas...
Iedereen een hele fijne dag. & wanneer je het nodig hebt, succes.
Laquisia- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11
Heloooo! Ik ben nog zo Moeee! Vanaaf lekker finale x factor kijken! Zin in het weekend
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen,
Ik heb wel oke geslapen, iets te weinig. Vandaag huiswerk/huishouden en vanavond naar een concert in Belgie, zin in!
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel oke geslapen, iets te weinig. Vandaag huiswerk/huishouden en vanavond naar een concert in Belgie, zin in!
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen,
Ik heb lekker een dagje vrij...Was ook al vroeg wakker!
Mja heb ook 3 dagen om half 7 opgestaan dus dan is 8uur wel uitslapen
Ga een beetje thuis rommelen..
Ik heb lekker een dagje vrij...Was ook al vroeg wakker!
Mja heb ook 3 dagen om half 7 opgestaan dus dan is 8uur wel uitslapen
Ga een beetje thuis rommelen..
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Goedemorgen!
Nog even een dagje werken en dan lekker weekend, zo'n zin zin! Morgen heel vroeg in de auto richting Pinkpop!!!
Fijne dag allemaal!
Nog even een dagje werken en dan lekker weekend, zo'n zin zin! Morgen heel vroeg in de auto richting Pinkpop!!!
Fijne dag allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen,
Ik heb wel redelijk geslapen, maar was nog zo moe toen ik wakker werd. Ik heb vanmorgen al even gewerkt en dan nog van 11 tot 17 en dan heerlijk een weekje vakantie. Vanavond naar de musical Petticoat.
Fijne dag allemaal
Ik heb wel redelijk geslapen, maar was nog zo moe toen ik wakker werd. Ik heb vanmorgen al even gewerkt en dan nog van 11 tot 17 en dan heerlijk een weekje vakantie. Vanavond naar de musical Petticoat.
Fijne dag allemaal
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Petticoat is leuk, ben ik een paar maanden geleden geweest Veel plezier!
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben mn bed uit geschopt door mn vriend, omdat ik anders mn trein niet zou halen haha. Nu dus op mn werk. Niet heel veel te doen vandaag. Presentatie voorbereiden voor dinsdag... Spannend! Het is alleen nog maar oefenen, maar toch eng haha. De 20ste ga ik m voor het echt doen op een congres in Leiden... AAAAAHH Eerste keer, dus ben een beetje zenuwachtig... Maarja komt vast wel goed. Verder nog wat dingen uitwerken vandaag en dan lekker om 16:15 naar huis, even eten en dan lekker naar de sportschool, groepsles XCO. Zo leuk!!
Labeendje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10
goedemorgen
ik was al vroeg wakker ging steeds een auto alarm hier in de buurt
Ik heb vandaag vrij hoef pas volgende week donderdag weer te werken. Ik ga zo naar de ikea toe
Fijne dag allemaal
ik was al vroeg wakker ging steeds een auto alarm hier in de buurt
Ik heb vandaag vrij hoef pas volgende week donderdag weer te werken. Ik ga zo naar de ikea toe
Fijne dag allemaal
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik ben vandaag jarig
Champagne- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1433
Registratiedatum : 27-11-10
Gefeliciteerd!!!Champagne schreef:Ik ben vandaag jarig
Labeendje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10
Gefeliciteerd Champagne! Krijg je bezoek vandaag?
Suus- Lady Post-a-lot
goedemorgen!! vannacht voor het eerst langer geslapen als 4uurtjes achter elkaar... Viel alleen pas tegen half 2 in slaap, maar, werd pas om kwart over 9 wakker!! Heerlijk dus. Gister hebben we ons bed op klossen gezet, dit moest komende maandag klaar zijn. Vandaag ga ik rustig aan doen, gister druk in huis geweest dus vandaag hoeft niks. ALthans, straks wat kleine boodschapjes halen en een arretjescake maken en vanmiddag samen met mijn man de grote boodschappen halen. Vanavond krijgen we visite dus misschien dan ook nog wat hapjes in elkaar flansen.
Er worden als het goed is vandaag 2 pakketjes afgeleverd, wil dus pas de deur uit als die er zijn, hopelijk komen ze dus niet pas na 3 uur ofzo want dan kom ik in tijdnood!
Er worden als het goed is vandaag 2 pakketjes afgeleverd, wil dus pas de deur uit als die er zijn, hopelijk komen ze dus niet pas na 3 uur ofzo want dan kom ik in tijdnood!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Thnx meiden!
Ik geef morgen een feestje
Vandaag helemaal alleen...
Ik geef morgen een feestje
Vandaag helemaal alleen...
Champagne- Prater
Champagne schreef:Ik ben vandaag jarig
Ik zeg Champagne!
Gefeliciteerd!
En ik zit dus echt helemaal alleen vandaag, de hele afdeling is leeg .
Gast- Gast
Zusje schreef:Champagne schreef:Ik ben vandaag jarig
Ik zeg Champagne!
Gefeliciteerd!
En ik zit dus echt helemaal alleen vandaag, de hele afdeling is leeg .
Proost!
Ah dat is balen.. maar dan kan je miss wel eerder stoppen vandaag ;-)
Champagne- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: