Dagcafé
+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Ohja, was even vergeten dat het morgen al zaterdag isSnoes schreef:Zaterdag is morgen al! Dat klinkt zoooveel dichterbij. Morgen eet je frietjes! (en ik ook!)
Gast- Gast
Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Wij zeggen frituur
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan vanavond ook patat eten, lang leve zwemles-dag
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet vanmiddag op mijn neefje passen, en mijn zusje woont dus echt tegenover een patatzaak. Dus vanuit het raam zie ik de achterkant met: dagelijks verse patat...
Gast- Gast
Wij ook, haha. Friettent klinkt zo goedkoopSnoes schreef:Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Gast- Gast
Snoes schreef:Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Jep alleen als we naar die bij ons schuin tegenover gaan zeggen we Rasje (hij heet met z`n achternaam Ras)
Gast- Gast
@ Sweety, ik kan me voorstellen dat je over de situatie met je vriend aan het malen bent. Ik vind het wel een beetje een rare situatie. Hoop voor je dat hij vanavond toch met je wil praten. Het lijkt me wel fijn voor je als je het er met hem over kunt hebben.
Ik ga voorlopig zelf aan de slag met de mindfulness. Ik mag de training nog wel een keer doen, maar daar heb ik geen behoefte aan. Er was eerst nog een vervolggroep, maar die bestaat helaas niet meer. Nu ga ik dus maar kijken of het me lukt om het zelfstandig te doen.
Ik ga voorlopig zelf aan de slag met de mindfulness. Ik mag de training nog wel een keer doen, maar daar heb ik geen behoefte aan. Er was eerst nog een vervolggroep, maar die bestaat helaas niet meer. Nu ga ik dus maar kijken of het me lukt om het zelfstandig te doen.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
En wij zeggen snackbar!Snoes schreef:Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Gast- Gast
Storm schreef:Wij ook, haha. Friettent klinkt zo goedkoopSnoes schreef:Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Als ik net in Frankrijk bent geweest heb ik het een tijd over de friterie
ProudMama schreef:Reclame uitingen zijn niet toegestaan op het forumAlex167 schreef:Storm schreef:Mensen uit het Noorden vinden 'friet' stom volgens hen is het 'patat'.
Ik zeg altijd 'friet' Bij McDonalds (daar heb ik gewerkt, 4 jaar lang) is dat erin gedrild ('Wij verkopen FRIET, geen PATAT. En geen mayonaise, maar FRIETsaus.') En nu zeg ik het nog steeds.
Even voor de beeldvorming
Gast- Gast
SorryStorm schreef:Donnaa...maak me nou niet jaloers...ik zit nog in m'n afkick-periode...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En wij zeggen snackbar!Snoes schreef:Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Toch wel snekbar en geen snakbar hè
De frituur is voor mij dat ding dat bij ons op het balkon staat
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Jup, qua uitspraak snekbar..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:En wij zeggen snackbar!Snoes schreef:Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Gast- Gast
_Donnaa schreef:En wij zeggen snackbar!Snoes schreef:Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Wij ook
Friezen zijn zo gek nog niet.
Gast- Gast
Storm schreef:Hebben ze in Frankrijk ook lekkere frietjes? Behalve de Franse dan?
Yup, ik vind ze heerlijk. Dan halen we een emmer friet en dan zo'n hele kip van het spit Kijk er nu al naar uit.
Same here!Suus schreef:De frituur is voor mij dat ding dat bij ons op het balkon staat
Gast- Gast
Jaaaa! LekkerrrrStorm schreef:Kennen jullie 'Steppegras' ?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Jup, qua uitspraak snekbar..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:En wij zeggen snackbar!Snoes schreef:Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Gelukkig maar, ik vind snakbar echt te triest klinken
Ik zeg ook frietjes Ik vind patat zo boers hahaha. Maar goed, ik zeg dan wel weer friettent. Sinds ik in Groningen woon, probeer ik 'frietjes' te introduceren, maar het werkt nog niet. De eerste keer dat ik dat zei keken ze me aan of ik Chinees sprak
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Hahaha.. Valt mee inderdaadAlex167 schreef:_Donnaa schreef:En wij zeggen snackbar!Snoes schreef:Zeggen jullie altijd friettent ja?
Wij zeggen frituur
Wij ook
Friezen zijn zo gek nog niet.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: