Dagcafé
+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Dat zeggen mijn ouders!VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Frietpan vind ik een heel normaal woord, maar wij gebruiken het niet omdat we dus patat zeggen in plaats van friet
Patatpan
Gast- Gast
ahja :S oke maar nu graag een ander onderwerp want krijg wel erg veel zin in steppegras/frietjes zo haha
Gast- Gast
Wokker, wokkok, wokman, woklul..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Volgens mij is dat geen gebruikt woord haha.. FrituurpanVeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Frietpan vind ik een heel normaal woord, maar wij gebruiken het niet omdat we dus patat zeggen in plaats van friet
Patatpan
Maakt niet uit, jij hebt het ook over een wokker
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dat zeggen mijn ouders!VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Frietpan vind ik een heel normaal woord, maar wij gebruiken het niet omdat we dus patat zeggen in plaats van friet
Patatpan
Zie je nou, het is echt geen raar woord
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Wokker, wokkok, wokman, woklul..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Volgens mij is dat geen gebruikt woord haha.. FrituurpanVeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Frietpan vind ik een heel normaal woord, maar wij gebruiken het niet omdat we dus patat zeggen in plaats van friet
Patatpan
Woknok
Ja, dat is ragout bij ons, dat is er ook lekker bij inderdaad!Snoes schreef:Ik maak vaak stoofvlees voor bij de frietjes, snacks eten wij niet zo heel vaak erbij. Of vol-au-vent (of hoe noemen jullie dat, ragout?)
Gast- Gast
Tullow schreef:Aah, nu heb ik eindelijk werk te doen, maar kan ik niet van het forum af komen.. :face:
* Lily schopt Tullow tegen d`r kont aan* hup aan het werk jij
Gast- Gast
Aaaaah, ik heb nu ook zin in patat!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Ik was nog bij de mannelijke wokwoorden..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Wokker, wokkok, wokman, woklul..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Volgens mij is dat geen gebruikt woord haha.. FrituurpanVeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Frietpan vind ik een heel normaal woord, maar wij gebruiken het niet omdat we dus patat zeggen in plaats van friet
Patatpan
Woknok
Gast- Gast
Daar gaat de trek in patat...VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Wokker, wokkok, wokman, woklul..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Volgens mij is dat geen gebruikt woord haha.. FrituurpanVeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Frietpan vind ik een heel normaal woord, maar wij gebruiken het niet omdat we dus patat zeggen in plaats van friet
Patatpan
Woknok
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaaaaaaaa, ik doe precies hetzelfde hahaha..May schreef:Ik eet patat van de snackbar. Friet eet ik bij de Mac. En als ik het zelf bak doe ik dat in de frituurpan.
En nu heb ik zin in patat
Kijk we begrijpen elkaar Ik snapte ook precies wat jij met wokker bedoelde. Kijk het noorden is zo slecht nog niet
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het ook wel een rare situatie. Mijn nicht en vriendin hebben gezegd dat hij nu wel wat moeite mag doen voor mij. Dus we wachten het nog maar even af.Lotus schreef:@ Sweety, ik kan me voorstellen dat je over de situatie met je vriend aan het malen bent. Ik vind het wel een beetje een rare situatie. Hoop voor je dat hij vanavond toch met je wil praten. Het lijkt me wel fijn voor je als je het er met hem over kunt hebben.
Ik ga voorlopig zelf aan de slag met de mindfulness. Ik mag de training nog wel een keer doen, maar daar heb ik geen behoefte aan. Er was eerst nog een vervolggroep, maar die bestaat helaas niet meer. Nu ga ik dus maar kijken of het me lukt om het zelfstandig te doen.
Jammer dat de vervolggroep niet meer bestaat. Was er te weinig animo voor? Maar als je het weer zou doen zou je dus precies hetzelfde weer doen? Wel verstandig dat je eerst zelf gaat proberen en misschien voor de toekomst?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Bah, ik zit nu echt te niksen tot ik mijn zoontje uit school kan halen, dan snel wat eten en naar zwemles. Hopelijk zijn we er over twee maanden van af
Lily schreef:Tullow schreef:Aah, nu heb ik eindelijk werk te doen, maar kan ik niet van het forum af komen.. :face:
* Lily schopt Tullow tegen d`r kont aan* hup aan het werk jij
*Auw!*
Okee ladies, ik ga even wat doen! Tot strakjes
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ProudMama schreef:Daar gaat de trek in patat...VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Wokker, wokkok, wokman, woklul..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Volgens mij is dat geen gebruikt woord haha.. FrituurpanVeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Frietpan vind ik een heel normaal woord, maar wij gebruiken het niet omdat we dus patat zeggen in plaats van friet
Patatpan
Woknok
Sorry
Hahaha, inderdaad..May schreef:_Donnaa schreef:Jaaaaaaaaa, ik doe precies hetzelfde hahaha..May schreef:Ik eet patat van de snackbar. Friet eet ik bij de Mac. En als ik het zelf bak doe ik dat in de frituurpan.
En nu heb ik zin in patat
Kijk we begrijpen elkaar Ik snapte ook precies wat jij met wokker bedoelde. Kijk het noorden is zo slecht nog niet
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ja, dat is ragout bij ons, dat is er ook lekker bij inderdaad!Snoes schreef:Ik maak vaak stoofvlees voor bij de frietjes, snacks eten wij niet zo heel vaak erbij. Of vol-au-vent (of hoe noemen jullie dat, ragout?)
*Weg* omdat ik het verkeerd gelezen heb
Laatst aangepast door Theedoosje op do 17 maa 2011 - 23:33; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ja, dat is ragout bij ons, dat is er ook lekker bij inderdaad!Snoes schreef:Ik maak vaak stoofvlees voor bij de frietjes, snacks eten wij niet zo heel vaak erbij. Of vol-au-vent (of hoe noemen jullie dat, ragout?)
Ragout is bij mij echt geen stoofvlees Stoofvlees is weer wat anders
Ze zei ook of ragout!
Tullow- Kletskop
Dat zegt ze ook niet;).. Vol-au-vent is ragout..Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ja, dat is ragout bij ons, dat is er ook lekker bij inderdaad!Snoes schreef:Ik maak vaak stoofvlees voor bij de frietjes, snacks eten wij niet zo heel vaak erbij. Of vol-au-vent (of hoe noemen jullie dat, ragout?)
Gast- Gast
Theedoosje schreef:_Donnaa schreef:Ja, dat is ragout bij ons, dat is er ook lekker bij inderdaad!Snoes schreef:Ik maak vaak stoofvlees voor bij de frietjes, snacks eten wij niet zo heel vaak erbij. Of vol-au-vent (of hoe noemen jullie dat, ragout?)
Snoes bedoelt de vol-au-vent Dat is bij ons ook ragout.
Gast- Gast
Storm schreef:Gewoon satesaus en mayonaise bij defrietpatat, dat is het allerlekkerst. Klaar.
Eens!
Tullow- Kletskop
I agree.Storm schreef:Gewoon satesaus en mayonaise bij de friet, dat is het allerlekkerst. Klaar.
Gast- Gast
Oe, een patatje oorlog, lekker!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Storm schreef:Gewoonsatesaus enmayonaise bij de friet, dat is het allerlekkerst. Klaar.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: