Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Snoes do 17 maa 2011 - 23:54

Isabella schreef:
Snoes schreef:Oeh Isabella, ik zie dat je naar Wuppertal gaat? Daar zijn wij ook al 2 keer geweest, heeeeeel leuk en mooi!

Dat is fijn om te lezen! We gaan 1 nachtje, hebben dus 2 dagen daar. Wat is echt leuk om te doen daar? We dachten als Wuppertal tegenvalt dat we 1 dag naar Düsseldorf toe gaan namelijk haha!
Wij zat in een hotelletje helemaal boven op een heuvel, erg leuk. En vandaaruit kom je dan ook mooie wandelingen maken. Wij zijn verder ook naar Dusseldorf gegaan hoor, dat was vlakbij en waren we nog nooit geweest.

We zijn toen 4 dagen geweest, maar ik weet echt niet meer wat we daar allemaal gedaan hebben haha. Dat is ook alweer 2,5 jaar geleden ofzo. Maaaar ik vond het heel leuk, dat is toch al goed he? Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May do 17 maa 2011 - 23:54

Isabella schreef:
May schreef:Zal ik vanavond alleen naar het theater gaan of niet? Wat zouden jullie doen?

Waarom niet? Als je niemand hebt om mee te gaan, en je wil ergens graag naartoe, zou ik lekker alleen gaan!

Ja hè, ik kan vanaf 12 uur bellen voor kaarten. En als er sowieso geen kaart meer voor in de zaal is dan ga ik sowieso niet denk ik, gezien ze het balkon met hoogtevrees afraden en weet niet hoe hoog het balkon daar is.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:54

Isabella schreef:Alex, al vakantie geboekt? bounce

Nee Sad

Mijn man kreeg een mailtje van zijn leidinggevende dat ze hem nodig hebben tot 14 juli omdat hij 'de man is die alles weet'. Mijn man is echt woest, hij zit er helemaal doorheen en hij heeft zoveel behoefte aan twee weken rust en ontspanning. Hij gaat straks naar hem toe en gaat de situatie uitleggen, dat hij deze vakantie nodig heeft om bij te tanken, hij werkt 55-60 uur in de week, ziet mij en onze dochter amper ('s avonds ligt A. meestal al in bed als hij thuis komt) en in het weekend zit hij soms ook nog te werken omdat er een deadline ergens voor is. En als hij zo doorgaat zit hij over een paar maanden overspannen thuis, hij is nu al onwijs gestresst. We hopen echt dat het tóch doorgaat, de optie staat in ieder geval tot morgen en dan moet ik het voor 14.00 uur laten weten. Duim je voor me?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:55

Snoes schreef:
Isabella schreef:
Snoes schreef:Oeh Isabella, ik zie dat je naar Wuppertal gaat? Daar zijn wij ook al 2 keer geweest, heeeeeel leuk en mooi!

Dat is fijn om te lezen! We gaan 1 nachtje, hebben dus 2 dagen daar. Wat is echt leuk om te doen daar? We dachten als Wuppertal tegenvalt dat we 1 dag naar Düsseldorf toe gaan namelijk haha!
Wij zat in een hotelletje helemaal boven op een heuvel, erg leuk. En vandaaruit kom je dan ook mooie wandelingen maken. Wij zijn verder ook naar Dusseldorf gegaan hoor, dat was vlakbij en waren we nog nooit geweest.

We zijn toen 4 dagen geweest, maar ik weet echt niet meer wat we daar allemaal gedaan hebben haha. Dat is ook alweer 2,5 jaar geleden ofzo. Maaaar ik vond het heel leuk, dat is toch al goed he? Very Happy

Dat is heel goed om te weten; dan moet het goed komen en zullen we ons wel vermaken angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Lotus do 17 maa 2011 - 23:55

Ik hoop echt dat je man nog iets kan regelen, Alex!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:55

Isabella schreef:Oprommelen? Dat ken ik niet nerd

Ken ik ook niet. Wat betekent het? Opruimen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Snoes do 17 maa 2011 - 23:55

_Donnaa schreef:
TNMN schreef:
Dit is hachee!
Is stoofvlees iets uit het zuiden? Ik heb er echt nog nooit van gehoord/gegeten en als ik google krijg ik limburgse recepten. Het ziet er lekker uit!
Geef mij maar een frikandel speciaal bij patat, hmm..
Je kan het hier bij de snackbar krijgen, maar misschien komt het wel uit het zuiden, geen idee..

Ik ken het wel en het is hier ook overal te koop..
Hier in België is stoofvlees algemeen bekend. Misschien dat het van België een beetje overgewaaid is naar jullie? Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:56

Alex, ik zal niet quoten, weet niet of je dat wil. Maar ik zal héél erg duimen. Dat is toch belachelijk als hij zo lang geen vrij kan nemen? Dat vind ik belachelijk en dat kan eigenlijk ook niet, hij heeft ook nog een privé leven met een vrouw en een kind. Ik duiim heel erg I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:56

May schreef:
Isabella schreef:
May schreef:Zal ik vanavond alleen naar het theater gaan of niet? Wat zouden jullie doen?

Waarom niet? Als je niemand hebt om mee te gaan, en je wil ergens graag naartoe, zou ik lekker alleen gaan!

Ja hè, ik kan vanaf 12 uur bellen voor kaarten. En als er sowieso geen kaart meer voor in de zaal is dan ga ik sowieso niet denk ik, gezien ze het balkon met hoogtevrees afraden en weet niet hoe hoog het balkon daar is.

Ik ben in die dingen een schijterd dus ik zal nooit ergens alleen heen gaan, maar als het jou leuk lijkt dan zou ik het zeker doen smile Voor welke show o.i.d. is het?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Snoes do 17 maa 2011 - 23:56

Isabella schreef:Oprommelen? Dat ken ik niet nerd
Haha ja, zal vast wel weer een Vlaams woord zijn. Het is hetzelfde als opruimen Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:57

Het maakt tijdens de show natuurlijk niet uit of je met iemand bent of niet, dan kun je toch niet praten en ben je op jezelf gewezen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:58

Zo, het is 12u, ik had afgesproken met mezelf dan offline te gaan haha! Even dingen in huis doen en alvast lasagne maken. Om 14.30u heb ik mijn gesprek. Duimen jullie voor me?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Snoes do 17 maa 2011 - 23:58

Oh en Alex, ik duim ook heel erg dat je man het toch geregeld krijgt!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 23:58

ik zal duimen voor je isabella, laat je nog weten hoe het gegaan is? (weet wel niet of ik na 18u dit weekend nog veel on-line ben mja)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May do 17 maa 2011 - 23:58

Lily schreef:
May schreef:
Isabella schreef:
May schreef:Zal ik vanavond alleen naar het theater gaan of niet? Wat zouden jullie doen?

Waarom niet? Als je niemand hebt om mee te gaan, en je wil ergens graag naartoe, zou ik lekker alleen gaan!

Ja hè, ik kan vanaf 12 uur bellen voor kaarten. En als er sowieso geen kaart meer voor in de zaal is dan ga ik sowieso niet denk ik, gezien ze het balkon met hoogtevrees afraden en weet niet hoe hoog het balkon daar is.

Ik ben in die dingen een schijterd dus ik zal nooit ergens alleen heen gaan, maar als het jou leuk lijkt dan zou ik het zeker doen smile Voor welke show o.i.d. is het?

Ja een jaar geleden had ik het denk ik nooit gedaan. Maar goed mijn sociale netwerk is niet zo groot, en laat al vaak dingen schieten omdat ik niemand heb om mee te gaan. En heb nu ook echt zoiets waarom niet? Dus denk dat ik het vanavond maar gewoon ga proberen.
Als ik een kaartje kan krijgen ga ik naar jurk Very Happy
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Snoes do 17 maa 2011 - 23:59

Ik ga voor je duimen Isabella! Byebye!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5533

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 40 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum