Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:17

Smikkell schreef:Reev, ik vind het vervelend om te lezen dat je er zo mee in je maag zit. Je werkt met mensen en daar komen gevoelens bij kijken. Dat is ook niet gek en heel menselijk. Zeker wanneer je iets hebt met een gezin. Maar ik snap ook wel de 'zakelijke' kant van die ander. Zonder zo'n houding hou je het niet vol.. (ik weet verder natuurlijk niet wat voor een persoon het is)
Waar zie je tegenop?

Dat weet ik ook heel goed en ik kan ook prima heel hard zijn en ook bij een gezin waar een vermoeden is van misbruik grof gezegd lachend de deur uit lopen en de kids en ouders een fijn weekend wensen, maar op één of andere manier pakt dit me gewoon heel erg. Het was ook gewoon de setting vorige week van hoe het ging, maar das nogal lang verhaal :P Het komt met mij wel goed morgen, dat ik er tegenop zie vind ik niet erg, maar het raakt me gewoon nogal. En tuurlijk moeten een 'leidinggevende' ook zakelijk zijn, maar je hoeft geen steen te zijn. En misschien ben ik wel gewoon te erg met dat soort dingen, dat zou kunnen en is dat een punt waar ik aan moet werken maar het afdoen met 'tja dat hoort bij ons werk' dat gaat er bij mij niet in én is niet het antwoord wat ik verwacht of waar ik wat aan heb. De andere kant op kijken vind ik geen oplossing.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:17

Merai schreef:
June schreef:
Merai schreef:
June schreef:Ik loop een beetje achter.. was even wie is de mol aan het kijken en er kwam nog een huisgenoot binnen.

Ik vind dronken zijn in ieder geval absoluut niet fijn. Ik kan alles prima handelen, maar als ik dronken ben, kun je me opvegen: één grote hoop verdriet ben ik dan Wink

En wij maar wachten tot je ging huilen.. Twisted Evil

Nou, heb ik de afgelopen tijd toch genoeg gedaan terwijl ik dronken was hoor! Maandag nog Wink.

Aah Dagcafé - Pagina 18 699888 was ook helemaal niet lief van ons (maar eigenlijk deed ik er niet aan mee Dagcafé - Pagina 18 166342 ) Ex weer gezien maandag?
silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:17

Merai schreef:
_Donnaa schreef:Niemand No Strings Attached gezien?

Nope, I'm sorry! Ik heb vorige week wel He's just not that into you gezien en ik vond het 10x niks, dus mocht je daar ook over twijfelen, niet doen :P
Volgens mij heb ik die al wel gezien, hahaha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara do 17 maa 2011 - 11:18

@ Smik hug

Ik heb die film wel gezien, Donnaa. Ik vond dat hij erg om seks draaide, op zich ook niet zo gek. Ik vond vooral het einde lief I love you. Ik moest op bepaalde momenten ook wel een traantje wegpinken.

No
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:18

June schreef:
Merai schreef:
June schreef:Reva: Sorry, ik volg echt niet helemaal waar het over gaat, dus kan ook niet echt wat nuttigs zeggen..

Merai: wat een naar bericht van die peuter. Hoe moet je dat als moeder in hemelsnaam verwerken?

Pff ja eh.. niet denk ik? En de broertjes/zusjes die het hebben zien gebeuren, en de vrachtwagenchauffeur, ooh ik zou bijna niet aan kinderen durven beginnen als ik dit soort berichten lees Embarassed

Ja, maar jij moet. Ik ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat jullie kinderen heel mooi worden en als ze een beetje op jou lijken ook nog heel aardig en gezellig (je vriend ken ik niet, maar uit jouw verhalen lijkt hij ook best leuk :P).

Haha wat een lieve verkapte complimentjes, dankjewel smile! En hij is ook 'best' leuk ja, pff I love you
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:19

Thanks in ieder geval meiden Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:19

Reva schreef:
Smikkell schreef:Reev, ik vind het vervelend om te lezen dat je er zo mee in je maag zit. Je werkt met mensen en daar komen gevoelens bij kijken. Dat is ook niet gek en heel menselijk. Zeker wanneer je iets hebt met een gezin. Maar ik snap ook wel de 'zakelijke' kant van die ander. Zonder zo'n houding hou je het niet vol.. (ik weet verder natuurlijk niet wat voor een persoon het is)
Waar zie je tegenop?

Dat weet ik ook heel goed en ik kan ook prima heel hard zijn en ook bij een gezin waar een vermoeden is van misbruik grof gezegd lachend de deur uit lopen en de kids en ouders een fijn weekend wensen, maar op één of andere manier pakt dit me gewoon heel erg. Het was ook gewoon de setting vorige week van hoe het ging, maar das nogal lang verhaal :P Het komt met mij wel goed morgen, dat ik er tegenop zie vind ik niet erg, maar het raakt me gewoon nogal. En tuurlijk moeten een 'leidinggevende' ook zakelijk zijn, maar je hoeft geen steen te zijn. En misschien ben ik wel gewoon te erg met dat soort dingen, dat zou kunnen en is dat een punt waar ik aan moet werken maar het afdoen met 'tja dat hoort bij ons werk' dat gaat er bij mij niet in én is niet het antwoord wat ik verwacht of waar ik wat aan heb. De andere kant op kijken vind ik geen oplossing.

Dat is ook zeker geen oplossing! Kun je er niet met collega's over praten? Ik neem aan dat jullie wel iets van intervisie hebben ofzo?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:20

Qiara schreef:@ Smik hug

Ik heb die film wel gezien, Donnaa. Ik vond dat hij erg om seks draaide, op zich ook niet zo gek. Ik vond vooral het einde lief I love you. Ik moest op bepaalde momenten ook wel een traantje wegpinken.

No
Seks I love you

W. is er ook, dat is dan misschien weer minder.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  girli do 17 maa 2011 - 11:21

Ik zat te denken in dezelfde richting als Merai, zijn er geen andere mensen waar je er mee over kan praten?
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara do 17 maa 2011 - 11:21

_Donnaa schreef:
Qiara schreef:@ Smik hug

Ik heb die film wel gezien, Donnaa. Ik vond dat hij erg om seks draaide, op zich ook niet zo gek. Ik vond vooral het einde lief I love you. Ik moest op bepaalde momenten ook wel een traantje wegpinken.

No
Seks I love you

W. is er ook, dat is dan misschien weer minder.. Rolling Eyes

Hmmmz
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:22

Smikkell schreef:
Merai schreef:

Aah Dagcafé - Pagina 18 699888 was ook helemaal niet lief van ons (maar eigenlijk deed ik er niet aan mee Dagcafé - Pagina 18 166342 ) Ex weer gezien maandag?
silent

Kutsmikkell Very Happy.

- niet quoten, ik typ dit voornamelijk, omdat Smikkell anders toch steeds grapjes blijft maken en silent zulke poppetjes blijft plaatsen -


Laatst aangepast door June op do 17 maa 2011 - 11:32; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:22

Ja, hij wilde die film gaan kijken.. Omdat het toch wel op ons slaat..

Maar nou gaan we dus morgen bij een vriend zitten en die film kijken en hij is ook uitgenodigd.. Ohoh.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:23

Merai schreef:
Reva schreef:
Smikkell schreef:Reev, ik vind het vervelend om te lezen dat je er zo mee in je maag zit. Je werkt met mensen en daar komen gevoelens bij kijken. Dat is ook niet gek en heel menselijk. Zeker wanneer je iets hebt met een gezin. Maar ik snap ook wel de 'zakelijke' kant van die ander. Zonder zo'n houding hou je het niet vol.. (ik weet verder natuurlijk niet wat voor een persoon het is)
Waar zie je tegenop?

Dat weet ik ook heel goed en ik kan ook prima heel hard zijn en ook bij een gezin waar een vermoeden is van misbruik grof gezegd lachend de deur uit lopen en de kids en ouders een fijn weekend wensen, maar op één of andere manier pakt dit me gewoon heel erg. Het was ook gewoon de setting vorige week van hoe het ging, maar das nogal lang verhaal :P Het komt met mij wel goed morgen, dat ik er tegenop zie vind ik niet erg, maar het raakt me gewoon nogal. En tuurlijk moeten een 'leidinggevende' ook zakelijk zijn, maar je hoeft geen steen te zijn. En misschien ben ik wel gewoon te erg met dat soort dingen, dat zou kunnen en is dat een punt waar ik aan moet werken maar het afdoen met 'tja dat hoort bij ons werk' dat gaat er bij mij niet in én is niet het antwoord wat ik verwacht of waar ik wat aan heb. De andere kant op kijken vind ik geen oplossing.

Dat is ook zeker geen oplossing! Kun je er niet met collega's over praten? Ik neem aan dat jullie wel iets van intervisie hebben ofzo?

Nee, is er vrijwel niet. Is wel ruimte voor haar, maar komt weinig voor. En als het om 'kinderleed' gaan dan kan ik het op 1 of andere manier wel van me afzetten, hoe lullig dat klinkt. Kan nou eenmaal niet elk kind a la minute redden, plus dat is mijn werk niet. Dit heeft alleen niet met mijn werk te maken maar is gewoon stomme pech dat ik een gezin heb waar nu zoiets speelt sinds kort. Maar ik hoop gewoon dat het voor zover kan positief gaat aflopen en dat het meeste ook voor mij daarmee oplost. Een gezin overdragen is altijd een optie, maar ik vind dit niet de reden daarvoor. De kids en ouders hebben het al klote genoeg en zijn gewend aan mij en hebben vertrouwen in mij. Ik trof een keer een vader die mij het liefst ter plekke op de keukentafel wilde nemen, tja dan is het overdragen een ander verhaal :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:24

Reev, 'van steen zijn' is een van de opties om dit werk vol te houden.
Zolang je het zelf kan handelen is het niet altijd een probleem om emotioneel betrokken te zijn bij een gezin. Maar het is werk en je moet er zelf niet van in de problemen komen. Zelf vind ik 'het is werk' ook lastig naast me neer te leggen als het om kinderen en misbruik gaat. Je ogen sluiten voor dat soort problemen is onmegelijk. Maar lieve Reev, loop jezelf niet voorbij. Je hebt zelf al zoveel isseus. Ja, die isseus kunnen je ook motiveren om (andere) kinderen te helpen of uit de problemen te houden.
Ik vind jou moeilijk in te schatten. Je bent sterk en ook weer niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:24

Whahaha June, ik heb er geen beeld bij hoe dat per ongeluk gaat maar ik ben blij dat je het als een afsluiting ziet :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:24

Wat lastig, Reva. Er is ook niet echt een oplossing waar je gelukkig van wordt. Je wilt dat gezin niet in de steek laten, maar hier lijd je zelf wel echt onder. Ik denk ook dat je toch moet proberen met wat collega's te bespreken wat je ermee moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:26

Ik denk dat het wel logisch is dat je je hiervoor minder goed kunt afsluiten, dit hoort nou eenmaal niet bij je functie dus je bent er niet op berekend. Ik heb respect voor het werk dat je doet en hoop dat je er voor jezelf op een goede manier mee om kunt gaan en op tijd aan de bel trekt als dat niet lukt. Als er wel ruimte is voor intervisie moet je daar gewoon aanspraak op maken wanneer je die behoefte voelt!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:26

June schreef:
Smikkell schreef:
Merai schreef:

Aah Dagcafé - Pagina 18 699888 was ook helemaal niet lief van ons (maar eigenlijk deed ik er niet aan mee Dagcafé - Pagina 18 166342 ) Ex weer gezien maandag?
silent

Kutsmikkell Very Happy.


- niet quoten, ik typ dit voornamelijk, omdat Smikkell anders toch steeds grapjes blijft maken en silent zulke poppetjes blijft plaatsen -
Zo gemeen van je....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Snoes do 17 maa 2011 - 11:26

Goedeavond dames!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:27

Oh maar dames, ik moet nu echt naar bed want over zes uur gaat mijn wekker! Anders had ik net zo goed wel naar het optreden kunnen gaan Embarassed

Reva, veel succes morgen!
En Smikkell, pas goed op jezelf keej?!

Welterusten allemaal!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:27

Merai schreef:Whahaha June, ik heb er geen beeld bij hoe dat per ongeluk gaat maar ik ben blij dat je het als een afsluiting ziet :P
Zo dan!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:27

-


Laatst aangepast door June op do 17 maa 2011 - 11:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:28

Ja, ga ik doen, maar ik wacht morgen even af. Misschien loopt het met een sisser af smile

Smikk: ik ben Revahulk angel

Thanks Pretty Merai. (Er komt ook bij dat ik gewoon panisch ben voor dat soort dingen zelf en al zap als er zieke mensen ofzo op tv zijn of een tijdschrift meteen uit het raam pleur...dat helpt niet :P)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:28

Smikkell schreef:
June schreef:
Kutsmikkell Very Happy.

- niet quoten, ik typ dit voornamelijk, omdat Smikkell anders toch steeds grapjes blijft maken en silent zulke poppetjes blijft plaatsen -
Zo gemeen van je me....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:29

truste Merai, en heeeeeel veel succes morgen. Je hebt een verstandige keus gemaakt en verdient een voldoende.

Ik stop ook regelmatig extra lunch in mijn tas omdat ik weet dat er kinderen naar school komen zonder lunch. En ik speel in op de achtergrond van de kinderen om ze zo te geven wat ze thuis missen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 18 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum