Dagcafé
+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Mensen in België vinden patat stom!Storm schreef:Mensen uit het Noorden vinden 'friet' stom volgens hen is het 'patat'.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Omdat ik het te vaak eet en omdat het duur is als we het telkens moeten halen. Dus daarom hebben we een frietverbod hier thuis. Ik heb vrijdag frietjes gegeten bij mijn schoonmoeder en zaterdag bakt ze weer frietjes voor mijSnoes schreef:Knap hoor Storm! En waarom mag je van jezelf geen frietjes meer eten? Ik eet elke week frietjes, jam!
Gast- Gast
Patat of friet... het maakt me niks uit, je kan me er nu 's nachts voor wakker maken.
Of voor boerenkool met worst...
Of voor boerenkool met worst...
Gast- Gast
Waarom niet, heb je trek in friet?ProudMama schreef:Niet dat woord zeggen, niet dat woord zeggen, niet dat woord zeggen.. aahhggrr... hormonen!!Storm schreef:Ik heb trouwens zin in friet (of patat, voor de zeikerds ) , met mayonaise en satésaus. Maar ik heb mezelf een frietverbod opgelegd, heb al sinds vrijdag geen friet meer gegeten yay!
Gast- Gast
Storm schreef:Mensen uit het Noorden vinden 'friet' stom volgens hen is het 'patat'.
Ik zeg altijd 'friet' Bij McDonalds (daar heb ik gewerkt, 4 jaar lang) is dat erin gedrild ('Wij verkopen FRIET, geen PATAT. En geen mayonaise, maar FRIETsaus.') En nu zeg ik het nog steeds.
Even voor de beeldvorming
Gast- Gast
Ik bak ze meestal zelf, maar morgen gaan we echt halen zo rond een uur of 3. En dat ff doorrijden tot aan het water, en dan lekker in het zonnetje opeten...
Nu al zin in hahahaha
Nu al zin in hahahaha
Gast- Gast
Hahah Alex! Maar geef toe, de frietjes bij de MacDonalds zijn de titel 'friet' niet eens waard....
Gast- Gast
Trouwens, tegen A. zeg ik wel 'patatjes', maar dat komt omdat ze dan zo schattig 'tatjes' na zegt
Gast- Gast
haha volgens mij ben ik hier niet de enige met lekkere honger en heb je nog geen last van afkickverschijnselen storm? Want je eet toch heeeel erg graag frietjes?!
Gast- Gast
Graag gedaan hoor. Ben altijd wel benieuwd ernaar hoe het met je gaat en hoe je ermee omgaat.Lotus schreef:Wat lief dat je dat vraagt, Sweety!
Ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe het met me gaat. Het is een chaos in mijn hoofd. Ik snap mezelf niet meer. Ben op sommige punten echt stom bezig, maar er gaan ook veel dingen goed.
De mindfulnesstraining is twee weken geleden afgelopen. De laatste bijeenkomst was heftig voor me, omdat ik daar te horen kreeg dat mijn hoofdbehandelaar die al een half jaar ernstig ziek was, was overleden. Zij was ook degene die de training eerst gaf. Ik was heel erg bang dat ik door haar dood niet meer goed met de mindfulnessoefeningen aan de slag kon, omdat me dat ook niet lukte toen ze ziek werd. Gelukkig valt dat nu erg mee. Het geeft me zelfs een soort van troost als ik ermee bezig ben.
Wat vervelend voor je dat je hoofd nu een chaos is. Wel fijn dat je ook de goede dingen zie wat er gebeurd.
Ga je nog een nieuwe training doen of heb je voor nu genoeg ervaring opgedaan? Dat is wel heftig nieuws wat je kreeg te horen met de laatste les! Wel mooi en fijn dat je troost haalt uit datgene waar je nu mee bezig ben.
Bij mij is het nu ook druk in mijn hoofd. Voornamelijk door mijn nieuwe vriend. Hij had afgelopen zaterdag met zijn ex afgesproken na 8 maanden. Geen probleem vond ik, maandagavond had hij weer met haar afgesproken ( wist ik niet ). Ik belde hem die avond en hij nam niet op en kreeg s'nachts pas een sms dat hij thuis was want hij was bij haar. Want ze hadden elkaar zo gemist. Ik vond dat zo'n aparte opmerking. Dus ik was beetje aan het malen en dinsdagochtend smste ik of we het er vd week even over konden hebben. Hij wilde dat vrijdag doen ( vandaag ). In de avond belde hij me want hij ging met het vliegtuig weg, en ik heb er toch wat van gezegd. Hij ging er niet echt op in alleen dat hij me begreep. Ik vroeg of het etentje vrijdag nog doorging en hij zei dat hij misschien moe zou zijn dus hij wilde dat annuleren en misschien dat we elkaar dus ook niet zullen zien. Vandaag gesmst of het nog doorgaat vanavond om elkaar te zien maar nog niks gehoord. Dus ik zit weer te malen in mijn hoofd..
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Reclame uitingen zijn niet toegestaan op het forumAlex167 schreef:Storm schreef:Mensen uit het Noorden vinden 'friet' stom volgens hen is het 'patat'.
Ik zeg altijd 'friet' Bij McDonalds (daar heb ik gewerkt, 4 jaar lang) is dat erin gedrild ('Wij verkopen FRIET, geen PATAT. En geen mayonaise, maar FRIETsaus.') En nu zeg ik het nog steeds.
Gast- Gast
Wij gaan ook zelden frietjes halen. Wij bakken altijd zelf frietjes (vaak ook zelfgemaakte frietjes, soms diepvriesfriet) en eten er altijd MAYONAISE bij, geen frietsaus
Snoes- Lady Post-a-lot
Mijn neefje zegt: 'Tiet tiet tiet' als ie patat wil..Alex167 schreef:Trouwens, tegen A. zeg ik wel 'patatjes', maar dat komt omdat ze dan zo schattig 'tatjes' na zegt
Gast- Gast
Bij de Mac is het ook friet met fritessaus.. Maar de rest is gewoon patat!Alex167 schreef:Storm schreef:Mensen uit het Noorden vinden 'friet' stom volgens hen is het 'patat'.
Gast- Gast
Tiet tiet tiet klinkt meer als "friet" dan als "patat" hoor
Snoes- Lady Post-a-lot
Nee, alleen nu heb ik een beetje last van afkickverschijnselen. Maar dan kijk ik naar plaatjes met frietjes erop en dan kom ik er wel overheenLily schreef:haha volgens mij ben ik hier niet de enige met lekkere honger en heb je nog geen last van afkickverschijnselen storm? Want je eet toch heeeel erg graag frietjes?!
Het vooruitzicht dat ik zaterdag frietjes ga eten helpt ook, haha!
Gast- Gast
Ik zou eigenlijk straks 2 bruine broodjes halen.. Maar denk misschien toch patat
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn zoontje vraagt na zwemles altijd of we naar de patatjeswinkel gaan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
wij halen elke week FRIET we hoeven de weg maar schuin over te steken en zijn al bij de friettent
Gast- Gast
Zaterdag is morgen al! Dat klinkt zoooveel dichterbij. Morgen eet je frietjes! (en ik ook!)
Snoes- Lady Post-a-lot
Lekker hoor!Lily schreef:wij halen elke week FRIET we hoeven de weg maar schuin over te steken en zijn al bij de friettent
Ik vind persoonlijk friet halen lekkerder dan friet zelf bakken thuis.
Gast- Gast
Storm schreef:
M'n maag begint al te knorren, zo lekker
Dit precies ga ik vanavond eten!
Gast- Gast
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: