Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  girli do 17 maa 2011 - 11:08

Merai schreef:
Reva schreef:Thanks Merai & Alex smile
Het opperhoofd Wink van mijn gebied is een kutwijf. Heb haar al eerder een keer aangesproken en daarna gemaild met heel gedetailleerd een verhaal over dingen die kinderen naspeelden en vertelden en dat ik gewoon letterlijk misselijk daar de tent verliet en dat ik echt bijna wanhopig was wat ik ermee moest en toen kreeg ik een heel droge reactie dat dat de kanttekeningen van 'ons werk' zijn en dat het soms pijn doet om te zien in wat voor situatie kinderen leven of ze niet de zorg krijgen die ze verdienen. Daar heb ik gewoon niks aan, dat snapt mn konthaar ook.

Dit is en blijft mijn gezin en ik zou het ook hoe dan ook niet willen overdragen aan een collega.

Pff wat een raar type voor zo'n functie! Ik denk dat ik gewoon eerlijk aan zou geven dat het je erg geraakt heeft en dat je het er moeilijk mee hebt. Dat is toch menselijk?
ik heb alleen dit stukje gelezen, maar toch: +1
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:09

Als je überhaupt dit gezin niet wil overdragen aan een collega dan kun je weinig anders dan erheen blijven gaan en toch proberen je te vermannen. Al jank je 's avonds dan de ogen uit je kop, je moet toch professioneel blijven naar dat gezin toe. Dat wil niet zeggen dat je helemaal geen emotie naar ze mag tonen, dat zal je zelf ook wel snappen, maar je kan moeilijk daar in janken uitbarsten lijkt mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:09

Merai schreef:
Smikkell schreef:Waarom is het toch zo fijn om dronken te zijn Sad
Ik vind mezelf nu best wel zwak.

hug Hoe dronken ben je?

Is dat echt zo fijn Smikkell?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:10

Ik loop een beetje achter.. was even wie is de mol aan het kijken en er kwam nog een huisgenoot binnen.

Ik vind dronken zijn in ieder geval absoluut niet fijn. Ik kan alles prima handelen, maar als ik dronken ben, kun je me opvegen: één grote hoop verdriet ben ik dan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:10

Merai schreef:
Pff wat een raar type voor zo'n functie! Ik denk dat ik gewoon eerlijk aan zou geven dat het je erg geraakt heeft en dat je het er moeilijk mee hebt. Dat is toch menselijk?

Ja ik heb vorige week ook al gelijk gezegd dat ik heel erg geschrokken was en dat ik even in mn verhaal moest komen daarna -waarvoor ik kwam- en toen ik wegging ook weer gezegd dat ze ook konden bellen etc als ik iets kon doen, plus van de week een kaart gestuurd omdat ze woensdag is geopereerd. Maar toch. Ik weet ook wel dat het morgen goed gaat, ik kan mezelf goed onder controle houden voor hoelang ik dat ook wil, maar vrees dat zodra ik mn autodeur dichttrek dat het klaar is :P

Ik snap dat wijf ook niet. Waarschijnlijk uit een andere branche komen rollen als manager ofzo, weet ik veel.. Werkt natuurlijk amper op de vloer zelf. Blijkbaar hoef je dan niet voor 100% mens te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:10

http://www.nu.nl/binnenland/2470287/peuter-komt-vrachtwagen.html

Hier kan ik echt om janken Sad
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:11

Reev, ik vind het vervelend om te lezen dat je er zo mee in je maag zit. Je werkt met mensen en daar komen gevoelens bij kijken. Dat is ook niet gek en heel menselijk. Zeker wanneer je iets hebt met een gezin. Maar ik snap ook wel de 'zakelijke' kant van die ander. Zonder zo'n houding hou je het niet vol.. (ik weet verder natuurlijk niet wat voor een persoon het is)
Waar zie je tegenop?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Qiara do 17 maa 2011 - 11:11

Slaap lekker!

Fijn, Anousch :-)!

Wat gebeurt er allemaal op Twitter scratch Question *nieuwsgierig*

@ Reev hug

Ik ook, zo ontzettend erg Sad
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:11

June schreef:Ik loop een beetje achter.. was even wie is de mol aan het kijken en er kwam nog een huisgenoot binnen.

Ik vind dronken zijn in ieder geval absoluut niet fijn. Ik kan alles prima handelen, maar als ik dronken ben, kun je me opvegen: één grote hoop verdriet ben ik dan Wink

En wij maar wachten tot je ging huilen.. Twisted Evil
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:12

Merai schreef:
June schreef:Ik loop een beetje achter.. was even wie is de mol aan het kijken en er kwam nog een huisgenoot binnen.

Ik vind dronken zijn in ieder geval absoluut niet fijn. Ik kan alles prima handelen, maar als ik dronken ben, kun je me opvegen: één grote hoop verdriet ben ik dan Wink

En wij maar wachten tot je ging huilen.. Twisted Evil

Nou, heb ik de afgelopen tijd toch genoeg gedaan terwijl ik dronken was hoor! Maandag nog Wink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:12

Reva schreef:
Merai schreef:
Pff wat een raar type voor zo'n functie! Ik denk dat ik gewoon eerlijk aan zou geven dat het je erg geraakt heeft en dat je het er moeilijk mee hebt. Dat is toch menselijk?

Ja ik heb vorige week ook al gelijk gezegd dat ik heel erg geschrokken was en dat ik even in mn verhaal moest komen daarna -waarvoor ik kwam- en toen ik wegging ook weer gezegd dat ze ook konden bellen etc als ik iets kon doen, plus van de week een kaart gestuurd omdat ze woensdag is geopereerd. Maar toch. Ik weet ook wel dat het morgen goed gaat, ik kan mezelf goed onder controle houden voor hoelang ik dat ook wil, maar vrees dat zodra ik mn autodeur dichttrek dat het klaar is :P

Ik snap dat wijf ook niet. Waarschijnlijk uit een andere branche komen rollen als manager ofzo, weet ik veel.. Werkt natuurlijk amper op de vloer zelf. Blijkbaar hoef je dan niet voor 100% mens te zijn.

Lijkt me erg moeilijk, zo'n leidinggevende! En ik denk dat je niet meer kunt doen dan je al gedaan hebt, gewoon open zijn over je gevoelens maar wel een zakelijke afstand houden, moeilijk lijkt me dat. Sterkte! hug
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:13

Merai schreef:
Smikkell schreef:Waarom is het toch zo fijn om dronken te zijn Sad
Ik vind mezelf nu best wel zwak.

Dagcafé - Pagina 17 699888 Hoe dronken ben je?
Sja, zijn daar maatstaven voor?
Het feit is dat ik behoefte had om me vol te gieten en 5 minuten voor de winkel sloot in pyjama (en mascara tot op mijn kin) daar heen ben gegaan en nu glas na glas achterover giet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  girli do 17 maa 2011 - 11:13

Merai schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2470287/peuter-komt-vrachtwagen.html

Hier kan ik echt om janken Sad
Ja, hiervan was ik ook echt geschokt!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:13

Reva: Sorry, ik volg echt niet helemaal waar het over gaat, dus kan ook niet echt wat nuttigs zeggen..

Merai: wat een naar bericht van die peuter. Hoe moet je dat als moeder in hemelsnaam verwerken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:13

June schreef:
Merai schreef:
June schreef:Ik loop een beetje achter.. was even wie is de mol aan het kijken en er kwam nog een huisgenoot binnen.

Ik vind dronken zijn in ieder geval absoluut niet fijn. Ik kan alles prima handelen, maar als ik dronken ben, kun je me opvegen: één grote hoop verdriet ben ik dan Wink

En wij maar wachten tot je ging huilen.. Twisted Evil

Nou, heb ik de afgelopen tijd toch genoeg gedaan terwijl ik dronken was hoor! Maandag nog Wink.

Aah hug was ook helemaal niet lief van ons (maar eigenlijk deed ik er niet aan mee angel ) Ex weer gezien maandag?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:14

Smikkell schreef:
Merai schreef:
Smikkell schreef:Waarom is het toch zo fijn om dronken te zijn Sad
Ik vind mezelf nu best wel zwak.

Dagcafé - Pagina 17 699888 Hoe dronken ben je?
Sja, zijn daar maatstaven voor?
Het feit is dat ik behoefte had om me vol te gieten en 5 minuten voor de winkel sloot in pyjama (en mascara tot op mijn kin) daar heen ben gegaan en nu glas na glas achterover giet.

Dat klinkt niet goed, hoeveel heb je gekocht?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:14

Niemand No Strings Attached gezien?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:14

June schreef:Reva: Sorry, ik volg echt niet helemaal waar het over gaat, dus kan ook niet echt wat nuttigs zeggen..

Merai: wat een naar bericht van die peuter. Hoe moet je dat als moeder in hemelsnaam verwerken?

Pff ja eh.. niet denk ik? En de broertjes/zusjes die het hebben zien gebeuren, en de vrachtwagenchauffeur, ooh ik zou bijna niet aan kinderen durven beginnen als ik dit soort berichten lees Embarassed
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:15

_Donnaa schreef:Niemand No Strings Attached gezien?

Nope, I'm sorry! Ik heb vorige week wel He's just not that into you gezien en ik vond het 10x niks, dus mocht je daar ook over twijfelen, niet doen :P
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  girli do 17 maa 2011 - 11:15

Ik heb die film niet gezien.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:15

Merai schreef:
Aah hug was ook helemaal niet lief van ons (maar eigenlijk deed ik er niet aan mee angel ) Ex weer gezien maandag?

Jup, maar gisteren kwam ik 'm ook tegen en toen heb ik gewoon niet gehuild (ik was dan ook niet dronken) en was het gewoon een gezellige avond smile. Een vriendin van me woont bij hem in huis en daar was ik vandaag, dus toen heb ik 'm ook nog twee minuten gezien en dat was ook wel prima. Hij heeft een nieuwe telefoon en is dolgelukkig en daar heb ik uiteraard grapjes over gemaakt. Klein kind met z'n gadgets Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:16

Alex167 schreef:Als je überhaupt dit gezin niet wil overdragen aan een collega dan kun je weinig anders dan erheen blijven gaan en toch proberen je te vermannen. Al jank je 's avonds dan de ogen uit je kop, je moet toch professioneel blijven naar dat gezin toe. Dat wil niet zeggen dat je helemaal geen emotie naar ze mag tonen, dat zal je zelf ook wel snappen, maar je kan moeilijk daar in janken uitbarsten lijkt mij.
Eens. Je kan moeilijk daar de ogen uit jekop janken. En mijn gevoel zou ook zeggen: zelf in dat gezin blijven. Maar je moet ook aan jezelf denken en wanneer je zo emotioneel bij een gezin betrokken bent moet je het misschien juist loslaten. Gevoelens en emoties hebben bij patienten naast je werk kun je niet voorkomen. Maar de ogen uit je kop janken buiten je werk is niet vol te houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:16

girli schreef:
Merai schreef:http://www.nu.nl/binnenland/2470287/peuter-komt-vrachtwagen.html

Hier kan ik echt om janken Sad
Ja, hiervan was ik ook echt geschokt!

Ik ook! Als ik dit lees dan ben ik zo dankbaar dat mijn kleine druppie veilig in haar bedje ligt. Je kind verliezen is wat mij betreft het ergste wat er is. Als A. doodgaat mag je mij ook omleggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 11:17

Merai schreef:
June schreef:Reva: Sorry, ik volg echt niet helemaal waar het over gaat, dus kan ook niet echt wat nuttigs zeggen..

Merai: wat een naar bericht van die peuter. Hoe moet je dat als moeder in hemelsnaam verwerken?

Pff ja eh.. niet denk ik? En de broertjes/zusjes die het hebben zien gebeuren, en de vrachtwagenchauffeur, ooh ik zou bijna niet aan kinderen durven beginnen als ik dit soort berichten lees Embarassed

Ja, maar jij moet. Ik ben er namelijk nog steeds van overtuigd dat jullie kinderen heel mooi worden en als ze een beetje op jou lijken ook nog heel aardig en gezellig (je vriend ken ik niet, maar uit jouw verhalen lijkt hij ook best leuk :P).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Merai do 17 maa 2011 - 11:17

June schreef:
Merai schreef:
Aah hug was ook helemaal niet lief van ons (maar eigenlijk deed ik er niet aan mee angel ) Ex weer gezien maandag?

Jup, maar gisteren kwam ik 'm ook tegen en toen heb ik gewoon niet gehuild (ik was dan ook niet dronken) en was het gewoon een gezellige avond smile. Een vriendin van me woont bij hem in huis en daar was ik vandaag, dus toen heb ik 'm ook nog twee minuten gezien en dat was ook wel prima. Hij heeft een nieuwe telefoon en is dolgelukkig en daar heb ik uiteraard grapjes over gemaakt. Klein kind met z'n gadgets Very Happy.

smile Ooh dat zijn altijd dankbare plaagobjecten..
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum