Dagcafé
+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Goedemorgen dames!
SoezieQ- Fluisteraar
- Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
_Donnaa schreef:M`n fiets is al geleverd!
M`n broer komt vanmiddag om even de laatste dingetjes te monteren en dan kan ik lekker op de fiets naar m`n werk
Jeeeej! Lekker snel!
Gast- Gast
Hahaha.. Oh my.. Een vriend van me (tevens collega van W. ) en ik zaten gisteren ontzettend te ouwehoeren dat hij W. wel even wijs zou maken dat ik zwanger ben..
Nu pingt die vriend me net hoe het met de kleine is..
Gast- Gast
Ik ben jaloers op je fiets, Donnaa!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
_Donnaa schreef:Hahaha.. Oh my.. Een vriend van me (tevens collega van W. ) en ik zaten gisteren ontzettend te ouwehoeren dat hij W. wel even wijs zou maken dat ik zwanger ben..
Whahahaha.
Gast- Gast
Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Oh my.. Een vriend van me (tevens collega van W. ) en ik zaten gisteren ontzettend te ouwehoeren dat hij W. wel even wijs zou maken dat ik zwanger ben..
Whahahaha.
Hahahahahahaha
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Nouhou, ik was net zo lekker bezig met dat labeldoekje, breekt de naald af
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Echt te flauw.. Hij wilde het in eerste instantie zeggen waar z`n baas (W. z`n vader dus) bij was, maar dat gaat net iets te ver haha..Chocolate Cookie schreef:Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Oh my.. Een vriend van me (tevens collega van W. ) en ik zaten gisteren ontzettend te ouwehoeren dat hij W. wel even wijs zou maken dat ik zwanger ben..
Whahahaha.
Hahahahahahaha
Gast- Gast
Goedemorgen Soezie!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Whahaha, wil je echo foto's van mij als 'bewijs'?Chocolate Cookie schreef:Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Oh my.. Een vriend van me (tevens collega van W. ) en ik zaten gisteren ontzettend te ouwehoeren dat hij W. wel even wijs zou maken dat ik zwanger ben..
Whahahaha.
Hahahahahahaha
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha.. Oh my, TWINS!
Whahahaha dat zou echt de grap van het jaar zijn
Gast- Gast
Hahaha, ik denk dat hij me dan helemaal nooit weer aan kijkt..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Oh my, TWINS!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, ik denk dat hij me dan helemaal nooit weer aan kijkt..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Oh my, TWINS!
Zou wel een stunt zijn haha
Chocolate Cookie- Ratel
Chocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Hahaha, ik denk dat hij me dan helemaal nooit weer aan kijkt..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Oh my, TWINS!
inderdaad
maare dames wat zijn jullie weekendplannen?
Gast- Gast
Ja daar twijfel ik ook zeker niet aanChocolate Cookie schreef:_Donnaa schreef:Hahaha, ik denk dat hij me dan helemaal nooit weer aan kijkt..Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Oh my, TWINS!
Gast- Gast
Heb vanmorgen echo gehad, ze heeft gelijk hartjes, nieren ed bekeken, en wat ze kon zien was goed!
Helaas lagen ze met de 3d met de rug naar boven... de ene draaide een klein stukje, maar ging toen met de handjes voor het gezicht liggen... heel flauw!!
Helaas lagen ze met de 3d met de rug naar boven... de ene draaide een klein stukje, maar ging toen met de handjes voor het gezicht liggen... heel flauw!!
Gast- Gast
@ Lily: Ik ga lekker een weekendje weg met mijn ouders! En jij?
Chocolate Cookie- Ratel
Lily schreef:
maare dames wat zijn jullie weekendplannen?
Vanavond ga ik No Strings Attached kijken.. En daarna de kroeg in..
En morgen ga ik met m`n vriendinnen naar Gooische Vrouwen in de bios en daarna uitgaan ergens, denk ik..
Gast- Gast
Morgen is de verjaardag van mijn opa (hij was gisteren jarig). We gaan erheen voor mijn oma, dat is zo'n lief mens. Mijn opa is een eikel van een vent, als mijn oma er niet meer is ga ik daar ook niet meer heen.
Maar goed, dat terzijde. We zouden vakantie boeken maar dat hoeft dus niet. Hebben we even tijd over. Zondag gaan we naar een maatje/collega van mijn man, die was vorige week jarig en we gaan daar een bakkie doen en zijn (nieuwe) huis bekijken.
Maar goed, dat terzijde. We zouden vakantie boeken maar dat hoeft dus niet. Hebben we even tijd over. Zondag gaan we naar een maatje/collega van mijn man, die was vorige week jarig en we gaan daar een bakkie doen en zijn (nieuwe) huis bekijken.
Gast- Gast
'Hide your face, mommy is watching us!'ProudMama schreef:Heb vanmorgen echo gehad, ze heeft gelijk hartjes, nieren ed bekeken, en wat ze kon zien was goed!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ProudMama schreef:Heb vanmorgen echo gehad, ze heeft gelijk hartjes, nieren ed bekeken, en wat ze kon zien was goed!
Was wel mooi om te zien zeker, die 3D-echo?
Chocolate Cookie- Ratel
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: