Dagcafé
+19
Sweety
girli
Try
May
Merai
Jordana
Zwoesj
Lynn_
Qiara
Snoes
Lejow
Cheesegirl
Lotus
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
VeryCherry
Tullow
Kabouter
23 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Oke....je weet dat je niet interessant meer bent als je iemand spreekt die je vriend 'Jeroen' noemt terwijl hij anders heet...en dat terwijl ik bij diegene in de klas heb gezeten en er regelmatig mee heb afgesproken.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zelf ben ik heel slecht in eerder naar huis gaanMerai schreef:Smikkell schreef:Wat goed van jou..
Succes morgen!
Kun je vanavond niet even gaan en optijd weer terug? Een beetje een middenweg dus?
Dankjewel! Ja dat is op dit moment ook de planning Maar het begint pas tegen tien uur dus het wordt hoe dan ook niet heel vroeg.
Ja dat is dus precies ook mijn probleem, daarom zou het verstandiger zijn om gewoon niet te gaan maar... ik heb er wel zin in.. En W. is nu omgekleed en in pak nog mooier dan anders en een avondje uitzicht daarop is ook niet vervelend
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
hey theedoosje, ja hier alles goed, ga weer een nieuwe poging wagen met de kaarten
Gast- Gast
Storm schreef:Oke....je weet dat je niet interessant meer bent als je iemand spreekt die je vriend 'Jeroen' noemt terwijl hij anders heet...en dat terwijl ik bij diegene in de klas heb gezeten en er regelmatig mee heb afgesproken.
Of er zijn gewoon veel jeroens in de omgeving
Merai- Ratel
Nouja, ik denk eerder dat het gewoon desinteresse is van haar kant.Merai schreef:Storm schreef:Oke....je weet dat je niet interessant meer bent als je iemand spreekt die je vriend 'Jeroen' noemt terwijl hij anders heet...en dat terwijl ik bij diegene in de klas heb gezeten en er regelmatig mee heb afgesproken.
Gast- Gast
Ik vind het een behoorlijk pijnlijke fout.Storm schreef:Nouja, ik denk eerder dat het gewoon desinteresse is van haar kant.Merai schreef:Storm schreef:Oke....je weet dat je niet interessant meer bent als je iemand spreekt die je vriend 'Jeroen' noemt terwijl hij anders heet...en dat terwijl ik bij diegene in de klas heb gezeten en er regelmatig mee heb afgesproken.
Gast- Gast
Ik ga m'n tanden poetsen, pak m'n laptop op en ga in bed liggen. Kan bijna geen oog meer openhouden, niet normaal
Gast- Gast
Maple schreef:Ik ga m'n tanden poetsen, pak m'n laptop op en ga in bed liggen. Kan bijna geen oog meer openhouden, niet normaal
Dan ga je vanavond gewoon lekker op tijd naar bed
Gast- Gast
En dat zeker.Smikkell schreef:Ik vind het een behoorlijk pijnlijke fout.Storm schreef:Nouja, ik denk eerder dat het gewoon desinteresse is van haar kant.Merai schreef:Storm schreef:Oke....je weet dat je niet interessant meer bent als je iemand spreekt die je vriend 'Jeroen' noemt terwijl hij anders heet...en dat terwijl ik bij diegene in de klas heb gezeten en er regelmatig mee heb afgesproken.
Gast- Gast
Ow, ow, ow. Merai toch ..
Ik vind het lastig om keuzes te maken tussen verstand en plezier.. De laatste tijd ging ik steeds vaker voor mijn verstand en nu vind ik weer dat ik wat vaker voor plezier moet gaan.
Ik vind het lastig om keuzes te maken tussen verstand en plezier.. De laatste tijd ging ik steeds vaker voor mijn verstand en nu vind ik weer dat ik wat vaker voor plezier moet gaan.
Gast- Gast
Lily schreef:hey theedoosje, ja hier alles goed, ga weer een nieuwe poging wagen met de kaarten
haha succes er mee
Gast- Gast
Naar mijn idee maak je die fout niet expres, maar komt dat door desinteresse.Storm schreef:En dat zeker.Smikkell schreef:Ik vind het een behoorlijk pijnlijke fout.Storm schreef:Nouja, ik denk eerder dat het gewoon desinteresse is van haar kant.Merai schreef:Storm schreef:Oke....je weet dat je niet interessant meer bent als je iemand spreekt die je vriend 'Jeroen' noemt terwijl hij anders heet...en dat terwijl ik bij diegene in de klas heb gezeten en er regelmatig mee heb afgesproken.
Hoe heb je gereageerd?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lily schreef:hey theedoosje, ja hier alles goed, ga weer een nieuwe poging wagen met de kaarten
haha succes er mee
Dank je, ben bang dat het weer niet lukt, hij drukt de foto`s nu af met een blauwe gloed terwijl het sepia moet zijn
En storm dat is inderdaad pijnlijk maar hoevaak ik wel niet voor meneer ben uitgemaakt. Dan wou een klant iets vragen en dan meneer mag ik iets vragen en dat echt heel vaak. Ook erg pijnlijk.
Gast- Gast
Ze zegt nu niks meer op MSN (goh ) maar ze bood haar excuses aan en zei oh, wat erg van mij. Toen zei ik, ja wel een beetje ja..
Toen bleef het dus stil. Awkward.
Toen bleef het dus stil. Awkward.
Gast- Gast
Frappant detail: ik heb haar al behoorlijk vaak gevraagd of we niet iets kunnen afspreken (ze heeft een kindje dezelfde leeftijd als die van mijn zoontje, de vorige keer hebben we het heel gezellig gehad naar mijn idee...) maar ik hoor al heel lang niks van haar. Ik besloot haar eens aan te spreken op MSN en ik merk nu dat het volgens mij geen zin heeft om er nog energie in te stoppen, als ze niet eens de naam van mijn vriend kan onthouden, die ze al diverse malen heeft ontmoet...
Jammer, ik heb wel behoefte aan contact met jonge moeders.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ow, ow, ow. Merai toch ..
Ja sorry hoor maar damn die jongen
Maar ik heb besloten mijn verstand te volgen vanavond, ik moet morgen om half zes op, dan tentamen, dan nog college, zaterdag weer om vijf uur op om te werken en dan nog alle verhuisperikelen eromheen, dit was toch wel de juiste beslissing
Merai- Ratel
Lily schreef:Theedoosje schreef:Lily schreef:hey theedoosje, ja hier alles goed, ga weer een nieuwe poging wagen met de kaarten
haha succes er mee
Dank je, ben bang dat het weer niet lukt, hij drukt de foto`s nu af met een blauwe gloed terwijl het sepia moet zijn
En storm dat is inderdaad pijnlijk maar hoevaak ik wel niet voor meneer ben uitgemaakt. Dan wou een klant iets vragen en dan meneer mag ik iets vragen en dat echt heel vaak. Ook erg pijnlijk.
hmm dat klinkt niet goed nee. Inkt bijna op?
Storm> wat vervelend zeg :S Ze kan toch gewoon zeggen als ze om de een of andere reden geen contact meer wil of zo.
Gast- Gast
Storm schreef:Frappant detail: ik heb haar al behoorlijk vaak gevraagd of we niet iets kunnen afspreken (ze heeft een kindje dezelfde leeftijd als die van mijn zoontje, de vorige keer hebben we het heel gezellig gehad naar mijn idee...) maar ik hoor al heel lang niks van haar. Ik besloot haar eens aan te spreken op MSN en ik merk nu dat het volgens mij geen zin heeft om er nog energie in te stoppen, als ze niet eens de naam van mijn vriend kan onthouden, die ze al diverse malen heeft ontmoet...
Met deze achtergrondinfo begrijp ik dat je het vervelend vind. Inderdaad zonde van je energie maar wel lastig!
Merai- Ratel
@ Storm, wat vervelend zeg en zeg dan gewoon direct van ik heb geen tijd ofzo. Maar of zo ongeinteresseerd te gaan doen. En ik ben dan wel geen jonge moeder maar ik wil wel met je afspreken hoor Zal vragen of m`n schoonzus d`r kleine dan brengt kunnen die samen spelen
Gast- Gast
Vervelend storm, ze kan ook eerlijk zeggen dat het niet klikt of iets. Dan zo te reageren.
Ik ben op de bank gaan zitten met the metalist aan.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Jordana schreef:Vervelend storm, ze kan ook eerlijk zeggen dat het niet klikt of iets. Dan zo te reageren.
Heb ik nou goed begrepen dat jullie uit elkaar zijn?
Merai- Ratel
Alex167 schreef:Hoi!
Hallo!
Merai- Ratel