Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

+10
Zwoesj
Roze Roos
Sweety
Oasis
Lotus
Chocolate Cookie
Tullow
sonly
girli
Kabouter
14 plaatsers

Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 2:47


Dat was gisteren mijn gedachten die gisteren na het gesprek met mijn studiebegeleider door mijn hoofd speelde.

Het verhaal en de situatie:
We hadden het over mijn studievoortgang. Opzich gaat het nu wel redelijk. Ik heb 1 verslag al voor 75% af. En dan moet ik nog drie andere verslagen maken: ik moet nog twee adviesrapporten schrijven en een verslag maken voor de minor. Het laatste schud ik zo uit mijn mouw en dus ook geen enkel probleem. De twee adviesrapporten schrijven heb ik wel moeite mee omdat het de rapporten zijn die ik moet herkansen van een periode dat ik uit mn projectgroep werd gezet. Maar daar moet ik me gewoon overheen zetten. Daar komt ook nog bij dat ik over twee weken een tentamen heb.

En dan is er ook nog de rouwperiode waar ik momenteel in zit. Ik mis mn moeder en haar worden. Gisteravond stond ik dan ook bijna op het punt om in te storten en een terug slag te krijgen.

Ik barstte gisteren in huilen uit bij haar, omdat ik zo had gewenst en gehoopt dat ze nog bij mijn diploma-uitreiking aanwezig zou zijn en dat ik haar mis omdat ik soms haar moederlijke sterke woorden nodig heb. Daarom vroeg ze of het niet beter was om pas in september te beginnen met afstuderen in plaats van 18 april. Maar ik heb gezegd dat ik al veel geregeld heb en dat ik niet langer wil wachten. Een vriendin van me raadde me hetzelfde aan als mn studiebegeleider en ook daarop zei ik dat ik niet langer wil wachten met beginnen met afstuderen.

Al met al heb ik toch besloten om op 18 april te beginnen met afstuderen.

Ik heb een strakke planning gemaakt. Overdags op school (niet thuis want dan wordt ik teveel afgeleid) in een studieruimte werk ik aan mn verslagen en in de avond studeer ik voor mn tentamen. Ik heb op mn planning staan dat ik voor 1 april alles af wil hebben en dat alles ingeleverd moet zijn. Met een uitloop van een paar dagen.

Maar ik ga gewoon door en ik geef niet op. Hoe dan ook. Ik ga mediteren, bidden en vroeg slapen. Dan moet het haast wel lukken. Ik heb er vertrouwen in dat het gaat lukken.

Ik ben het zat dat mensen me zielig vinden.

Zo dat lucht op dat ik het even kwijt ben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Kabouter do 17 maa 2011 - 2:54

Meis, ik wil even tegen je zeggen dat ik het super knap vind dat je er toch voor wilt gaan. Ik weet hoe je je voelt en hoe moeilijk het nu is om dit te doen. Hou in je achterhoofd waar (en vooral voor wie) je het doet..dat doe ik nu ook de hele tijd. Onthoud ook dat je moeder hoe dan ook super trots op je is.
Het is niet erg als het een keer een dagje minder gaat hè..denk daar aan!

Ik denk veel aan je..niet dat het helpt, maar toch.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  girli do 17 maa 2011 - 2:55

Je moet voor jezelf doen wat jij het beste vindt. Wat anderen zeggen is een advies, geen verplichting.

Succes met alle verslagen, je kunt het!!!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  sonly do 17 maa 2011 - 3:28

Superknap dat je zo je schouders er onder wilt zetten! Maar niet vergeten af en toe ook tijd voor jezelf te nemen he!
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Tullow do 17 maa 2011 - 4:07

Lieve Bitterkoek,

ik weet niet precies hoe je situatie is, maar van wat ik nu lees, is het vast heftig geweest allemaal.
Ik vind het knap om te lezen hoe je doorgaat en dat je je niet zomaar uit het veld laat slaan! Ik hoop voor je dat het allemaal gaat lukken smile
Veel sterkte!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Chocolate Cookie do 17 maa 2011 - 4:23

Kabouter schreef:Meis, ik wil even tegen je zeggen dat ik het super knap vind dat je er toch voor wilt gaan. Ik weet hoe je je voelt en hoe moeilijk het nu is om dit te doen. Hou in je achterhoofd waar (en vooral voor wie) je het doet..dat doe ik nu ook de hele tijd. Onthoud ook dat je moeder hoe dan ook super trots op je is.
Het is niet erg als het een keer een dagje minder gaat hè..denk daar aan!

Ik denk veel aan je..niet dat het helpt, maar toch.

Precies mijn woorden.
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Lotus do 17 maa 2011 - 4:36

Ik vind het heel knap van je! Ik hoop dat het allemaal gaat lukken!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Oasis do 17 maa 2011 - 5:07

Ik vind het echt heel dapper van je! Jij komt er wel smile
Heeeel veel succes!!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 6:31

Wow, wat een 'spirit'. Knap dat je er zo voor wilt gaan. Succes met alles, met zo'n attitude kom je er wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 6:40

Ohhh lieve Bitterkoek... Jij komt er wel! Voor je het weet, heb je straks je diploma in handen. Succes meid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Sweety do 17 maa 2011 - 7:07

Knap dat je je schouders er zo onderzet! En dat je er zo voor gaat. Succes meis!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Roze Roos do 17 maa 2011 - 7:10

Wat goed van je Bitterkoekje! Denk dat je het zeker gaat redden als je er met deze kracht in gaat en je je ervoor inzet! Ik wil je even heel veel succes wensen! Je komt over als een sterke vrouw!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Zwoesj do 17 maa 2011 - 7:15

Heel veel succes ermee! Als ik je sterke woorden zo lees redt je het wel! Zeker met al het duimendraaien dat we voor je gaan doen. You go girl!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Jeanette do 17 maa 2011 - 12:20

Hartstikke goed! Denk er wel aan dat je jezelf niet voorbij loopt hoor. Veel succes!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Natural do 17 maa 2011 - 22:50

Ik ben echt een lezer en post bijna nooit. Wil hier graag reageren.
Anderen kunnen je adviseren, maar jij bent degene die uiteindelijk bepaalt wat er gebeurt. Goed dat je zo vasthoudt aan je eigen idee!
Je schrijft dat je een strakke planning hebt gemaakt. Dat is misschien ook nodig om je scherp te houden.
Let je er wel op dat je daarnaast voldoende momenten plant om even af te schakelen?

Succes ermee! Met jouw doorzettingsvermogen moet dat prima lukken!
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 22:57

Dank je , Natural! Bedankt voor je mooie woorden. Maar inderdaad de planning moet mij scherp houden. Het zorgt er ook voor dat ik niet afdwaal of dat ik te veel in verdriet verdrink. Maar ik heb mn planning zo ingedeeld dat ik niet elk minuut van de dag wel ergens mee bezig ben.

Bedankt voor al jullie woorden meiden! Maar ik zal ook goed oppassen op mijzelf. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Mint zo 20 maa 2011 - 6:46

Echt respect dat je zo je best gaan doen om alles af te ronden, lijkt me erg heftig! Ik wil je veel sterkte en succes wensen.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  bolus26 zo 20 maa 2011 - 8:11

zorg goed voor jezelf en ga ervoor!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik geef niet op en ik ga gewoon door! Empty Re: Ik geef niet op en ik ga gewoon door!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum