Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

+17
Miss-Rose
FireButterfly
Angela_1986
Zwoesj
Joli86
Laquisia
studiebol
Blond
May
Jeanette
Zininzon
BJA
_Femme
Sweety
Atelier Madame
Niekske
Roze Roos
21 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Blond za 2 apr 2011 - 21:37

Yasmin schreef:Ik heb een date gehad via e-matching. Die jongen was echt zo gay, we hadden ergens afgesproken en hoe hij dan ook zat :shock: Met zn knieen helemaal tegen elkaar en een servetje op zn schoot. En als hij dan thee ging drinken, met zn pink omhoog hahahahaha.

Hij klinkt echt als mijn homovriendje. Die drinkt ook thee (groene thee, dat vind ik al gay genoeg), met z'n pink omhoog. Begon zn naam toevallig met een T Wink ?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 21:42

Niet zelf meegemaakt maar wel gehoord: iemand had een date, ging hem van de trein halen en het was een heel onverzorgd, nerveus ielig ventje met een ouderwetse leren jack aan en een vlassnorretje. Hij had een plastic tasje bij zich. Nouja omdat ie verder niet eng of gevaarlijk leek toch wat gaan drinken en op een gegeven moment vroeg ze wat hij toch in dat tasje had. Nou zei ie, daar zit een handdoek in en zeep, voor het geval we sex gaan hebben ik heb graag mijn eigen spullen dan bij me Laughing .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 22:16

mozzarella schreef:Niet zelf meegemaakt maar wel gehoord: iemand had een date, ging hem van de trein halen en het was een heel onverzorgd, nerveus ielig ventje met een ouderwetse leren jack aan en een vlassnorretje. Hij had een plastic tasje bij zich. Nouja omdat ie verder niet eng of gevaarlijk leek toch wat gaan drinken en op een gegeven moment vroeg ze wat hij toch in dat tasje had. Nou zei ie, daar zit een handdoek in en zeep, voor het geval we sex gaan hebben ik heb graag mijn eigen spullen dan bij me Laughing .

Haha!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Zwoesj zo 3 apr 2011 - 0:12

Haha Mozz, ben ook erg benieuwd wat ze daarop terug gezegd heeft!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Angela_1986 zo 3 apr 2011 - 1:55

mozzarella schreef:Niet zelf meegemaakt maar wel gehoord: iemand had een date, ging hem van de trein halen en het was een heel onverzorgd, nerveus ielig ventje met een ouderwetse leren jack aan en een vlassnorretje. Hij had een plastic tasje bij zich. Nouja omdat ie verder niet eng of gevaarlijk leek toch wat gaan drinken en op een gegeven moment vroeg ze wat hij toch in dat tasje had. Nou zei ie, daar zit een handdoek in en zeep, voor het geval we sex gaan hebben ik heb graag mijn eigen spullen dan bij me Laughing .

:shock:

Hahaha dat is toch echt té erg voor woorden Laughing

Ben inderdaad ook benieuwd naar wat ze heeft geantwoord en hoe ze 'm afgewimpelt heeft! Neem tenminste aan dat hij dat handdoekje en die zeep voor niets mee had genomen... Wink
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  BJA zo 3 apr 2011 - 3:25

mozzarella schreef:Niet zelf meegemaakt maar wel gehoord: iemand had een date, ging hem van de trein halen en het was een heel onverzorgd, nerveus ielig ventje met een ouderwetse leren jack aan en een vlassnorretje. Hij had een plastic tasje bij zich. Nouja omdat ie verder niet eng of gevaarlijk leek toch wat gaan drinken en op een gegeven moment vroeg ze wat hij toch in dat tasje had. Nou zei ie, daar zit een handdoek in en zeep, voor het geval we sex gaan hebben ik heb graag mijn eigen spullen dan bij me Laughing .
OMG! :shock:
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  FireButterfly zo 3 apr 2011 - 5:34

BJA schreef:
mozzarella schreef:Niet zelf meegemaakt maar wel gehoord: iemand had een date, ging hem van de trein halen en het was een heel onverzorgd, nerveus ielig ventje met een ouderwetse leren jack aan en een vlassnorretje. Hij had een plastic tasje bij zich. Nouja omdat ie verder niet eng of gevaarlijk leek toch wat gaan drinken en op een gegeven moment vroeg ze wat hij toch in dat tasje had. Nou zei ie, daar zit een handdoek in en zeep, voor het geval we sex gaan hebben ik heb graag mijn eigen spullen dan bij me Laughing .
OMG! :shock:

O, wat erg.Dat leek me echt een ramp.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast zo 3 apr 2011 - 23:53

@Mozz: het zal je maar overkomen zeg. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety ma 4 apr 2011 - 1:44

Dat is gewoon echt erg! :shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Jeanette ma 4 apr 2011 - 1:49

Whahahaha, gatverdamme! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Miss-Rose ma 4 apr 2011 - 4:48

heey dames,
ik heb me net ingeschreven om te gaan speed daten, iemand ervaing mee.
Verder al jaren geen date gehad, hoop hier eens verandering in te brengen.
groetjes

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast ma 4 apr 2011 - 8:53

Miss-Rose schreef:heey dames,
ik heb me net ingeschreven om te gaan speed daten, iemand ervaing mee.
Verder al jaren geen date gehad, hoop hier eens verandering in te brengen.
groetjes

Jij hebt het licht uitgevonden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Miss-Rose di 5 apr 2011 - 3:44

Jen_ schreef:
Miss-Rose schreef:heey dames,
ik heb me net ingeschreven om te gaan speed daten, iemand ervaing mee.
Verder al jaren geen date gehad, hoop hier eens verandering in te brengen.
groetjes

Jij hebt het licht uitgevonden?

nee wou het gewoon even melden en mee kletsen.
Ik heb niet het licht uitgevonden, wou niet zo overkomen, sorry.

Miss-Rose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 81
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety wo 31 aug 2011 - 0:22

Haha.. Leuk om weer terug te lezen. Ik heb me weer aangemeld op RP en ik heb ook weer wat gehad.
Ik kreeg de vraag of ik van uitdagingen hield. Ik antwoordde dat ik er wel van hou en vooral als ik ze haal. Kreeg ik het volgende terug:
Komt ie....Laten we zo even bellen of smsen... Als dat klikt heb ik een idee: Ik kom binnenkort langs of jij bij mij, bel aan, we kijken elkaar aan....bij een vonk gaan we passioneel zoenen en sleep je me naar binnen....voor...je weet wel wat.... Dat je het bloed door je aderen voelt stromen. Daarna drinken we wat, thee of zo, wijntje....Er is trouwens een reden waarom ik alle stappen omdraai...

En ook weer vul je in lijstjes:
vul je in...

koffie of thee?
avond of ochtend?
wintersport of stedentrip?
schoenen of tassen?
orgasme belangrijk, ja of nee?

ben benieuwd!


:shock:
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gast wo 31 aug 2011 - 0:39

hahaha echt grappig! ik had een hele tijd terug ook, was een man waar ik mee aan het mailen was, was gewoon gezellig. Hij was ergens in de 20 geloof ik, maar hij had geen foto bij zn profiel. Op een gegeven moment stuurde hij een foto, nou, echt, hij leek wel minstens 40, was ook helemaal kaal, brr was echt een engerd :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Niekske wo 31 aug 2011 - 0:41

Sweety, wat was die reden dan? Very Happy
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Melis_je wo 31 aug 2011 - 0:45

Sweety schreef:
orgasme belangrijk, ja of nee?
Als je "nee" zegt, zegt hij dan: "Gelukkig, want ik kan je er ook geen bezorgen."?
Wil je "nee" terugsturen? Alsjeblieft Very Happy?
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Niekske wo 31 aug 2011 - 0:46

Yasmin schreef:hahaha echt grappig! ik had een hele tijd terug ook, was een man waar ik mee aan het mailen was, was gewoon gezellig. Hij was ergens in de 20 geloof ik, maar hij had geen foto bij zn profiel. Op een gegeven moment stuurde hij een foto, nou, echt, hij leek wel minstens 40, was ook helemaal kaal, brr was echt een engerd :P

Ik heb ook eens zoiets gehad, op RP stond een foto die schuin van achter genomen was. Ik was al een tijdje met hem aan het mailen en dat klikte, toen vroeg ik om een duidelijkere foto en die was echt erg. Hij had em in de spiegel genomen, van onderuit. Niet echt van zijn beste kant zeg maar smile omdat het via de mail wel klikte, besloot ik om mijn oppervlakkige mening over zijn foto opzij te zetten en toch een keer af te spreken... toen bleek dat een foto toch meer zegt dan 1000 woorden: het was echt een klein nerderig mannetje, geen sociaal leven, nog nooit een vriendin gehad... en hij had een schoudertas bij zich, die hij verkeerd om droeg. Toen ik vroeg waarom, zei hij dat hij had gelezen dat de stad waar we waren zo'n criminele stad was en hij bang was om beroofd te worden... :shock:
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety wo 31 aug 2011 - 0:55

Melis_je schreef:
Sweety schreef:
orgasme belangrijk, ja of nee?
Als je "nee" zegt, zegt hij dan: "Gelukkig, want ik kan je er ook geen bezorgen."?
Wil je "nee" terugsturen? Alsjeblieft Very Happy?
Hahaha!!!! Dit vind ik erg grappig dus ik ga het hem ook sturen Very Happy Zodra ik wat hoor van hem post ik het weer hier!

@ Niekske: dit was zijn reactie:
Enerzijds voor de kick van het onbekende, de spanning en de passie, anderzijds omdat al mijn vorige dates waar ik een normaal drankje mee deed een grote teleurstelling werd, te gemaakt was het. Ik weet ook wel dat het bizar klinkt maar ach we leven maar eenmalig ;-). Seks is niet het belangrijkste maar speelt wel degelijk een rol in een relatie. Een relatie daaruit volgende zou nog leuker zijn.
Heb er niks op terug gestuurd, zou namelijk niet weten wat Laughing
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety wo 31 aug 2011 - 1:14

Melis_je ik het het gevraagd en ik kreeg een antwoord terug!

leuk!
brutale vraag he de laatste? echt onbelangrijk?


Haha... helaas niet het antwoord wat jij dacht.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Melis_je wo 31 aug 2011 - 1:18

"Ja, het orgasme van de man vind ik helemaal niet belangrijk... Jullie hebben die twee handen niet voor niks. Ik hoop dat je ze gewassen hebt voor je je toetsenbord aanraakte. Ik hoef in ieder geval niets met die vieze dingen te maken te hebben."

Maar waarschijnlijk krijg je dan allerlei viezigheid terug, dus ik zou hem toch maar gewoon negeren verder.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety wo 31 aug 2011 - 1:21

Melis_je schreef:"Ja, het orgasme van de man vind ik helemaal niet belangrijk... Jullie hebben die twee handen niet voor niks. Ik hoop dat je ze gewassen hebt voor je je toetsenbord aanraakte. Ik hoef in ieder geval niets met die vieze dingen te maken te hebben."

Maar waarschijnlijk krijg je dan allerlei viezigheid terug, dus ik zou hem toch maar gewoon negeren verder.
haha... je bent scherp! Wou dat ik zo scherp was Wink
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  GreenGrass wo 31 aug 2011 - 1:31

Een paar maanden terug had ik leuk contact met een gozer, alleen qua uiterlijk was hij al niet mijn type. Vanaf het begin had ik hem al verteld dat hij niet veel moest verwachten van me en dat ik hem meer als vriend zag dan meer. Hij had me deels af afgeschrikt over zijn verhaal met zweepjes. Op een gegeven moment nodigde hij me uit om te gaan borrelen samen met wat vrienden van hem, prima dus niet gelijk alleen. Hij was best aardig en ik zag hem dus meer als een vriend.

Op een gegeven moment kwam hij bij mij langs en hij was echt al hoteldebotel verliefd, hij liep de verkeerde kant op enzo. Zelf had ik het niet meer, ik lag stiekem in een deuk om zijn gedrag. Ik heb nog wel een aantal keer met hem afgesproken en ben duidelijk geweest dat ik hem echt als vriend zag, het duurde alleen even voordat hij het door had. Ik spreek hem nog geregeld via msn, maar ik vind hem met het gesprek een grotere lul worden en niet meer vriend-waardig. Hij heeft allemaal van die sterke/vieze/seksuele verhalen waar ik me nou niet bepaald in kan vinden. Ook weet ik inmiddels via via meer van hem. Hij wil dolgraag nog wel wat afspreken, maar ik houd hem op een afstand.. brrrr...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Sweety wo 31 aug 2011 - 1:36

GreenGrass schreef:Een paar maanden terug had ik leuk contact met een gozer, alleen qua uiterlijk was hij al niet mijn type. Vanaf het begin had ik hem al verteld dat hij niet veel moest verwachten van me en dat ik hem meer als vriend zag dan meer. Hij had me deels af afgeschrikt over zijn verhaal met zweepjes. Op een gegeven moment nodigde hij me uit om te gaan borrelen samen met wat vrienden van hem, prima dus niet gelijk alleen. Hij was best aardig en ik zag hem dus meer als een vriend.

Op een gegeven moment kwam hij bij mij langs en hij was echt al hoteldebotel verliefd, hij liep de verkeerde kant op enzo. Zelf had ik het niet meer, ik lag stiekem in een deuk om zijn gedrag. Ik heb nog wel een aantal keer met hem afgesproken en ben duidelijk geweest dat ik hem echt als vriend zag, het duurde alleen even voordat hij het door had. Ik spreek hem nog geregeld via msn, maar ik vind hem met het gesprek een grotere lul worden en niet meer vriend-waardig. Hij heeft allemaal van die sterke/vieze/seksuele verhalen waar ik me nou niet bepaald in kan vinden. Ook weet ik inmiddels via via meer van hem. Hij wil dolgraag nog wel wat afspreken, maar ik houd hem op een afstand.. brrrr...
Ik heb ook eens een date gehad met iemand die daar wel van hield. Maar ook van gagball en leer enz. Niks voor mij :P En heeft hij niet door dat je hem op een afstand hou?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  GreenGrass wo 31 aug 2011 - 1:39

Sweety schreef:
GreenGrass schreef:Een paar maanden terug had ik leuk contact met een gozer, alleen qua uiterlijk was hij al niet mijn type. Vanaf het begin had ik hem al verteld dat hij niet veel moest verwachten van me en dat ik hem meer als vriend zag dan meer. Hij had me deels af afgeschrikt over zijn verhaal met zweepjes. Op een gegeven moment nodigde hij me uit om te gaan borrelen samen met wat vrienden van hem, prima dus niet gelijk alleen. Hij was best aardig en ik zag hem dus meer als een vriend.

Ik heb ook eens een date gehad met iemand die daar wel van hield. Maar ook van gagball en leer enz. Niks voor mij :P En heeft hij niet door dat je hem op een afstand hou?

Geen idee of hij het door heeft, zo slim is hij niet volgens mij. Hij heeft inmiddels 4 (HBO-)opleidingen afgebroken... Daarbij weet ik het altijd zo te draaien dat de momenten dat ik kan, hij niet kan enzo! IK heb hem in de tussentijd ook van facebook gegooid, hij heeft er nog niet naar gevraagd. Hij vindt tot nu toe wel dat ik de enige date ben die hem intellectueel ook uitdaagt...
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers - Pagina 2 Empty Re: Daten op datingsites... gekke verhalen/date of afknappers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum