Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Datingsites. Hoe kritisch ben jij?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Datingsites. Hoe kritisch ben jij? Empty Datingsites. Hoe kritisch ben jij?

Bericht  Lenthe do 2 jun 2011 - 0:22

Ooit heb ik me aangemeld voor Relatieplanet, om er daarna nooit meer iets mee te doen. Laatst heb ik mijn profiel opnieuw geactiveerd, omdat ik nog geen relatie heb en ik toch wel nieuwsgierig was geworden. (hoewel ik het doodeng vind)
Nu heb ik een tijdje rondgekeken en het valt me op dat ik bij maar heel weinig jongens het idee heb van "lijkt me wel leuk". Een profiel sprak me wel erg aan, ik had direct zoiets van: "Leuk!", maar die jongen is sinds half april niet meer online geweest! Neutral Heb hem wel een interesse-berichtje gestuurd (kan geen pb's meer versturen), maar ga er vanuit dat hij toch geen contact meer opneemt.
Ben ik nou zo kritisch?
Hoe zijn jullie op datingsites? Waar kijken jullie naar? Hebben jullie al leuke dates gehad? (lijkt me stiekem echt heel erg eng) En wat waren de minder leuke dates? En welke sites vinden jullie leuk en welke niet?
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites. Hoe kritisch ben jij? Empty Re: Datingsites. Hoe kritisch ben jij?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 8:58

Ik heb heel even op relatieplanet en knuz gezeten, en ik ben wel heel kritisch.
Maar niet alleen op de datingsites, ook gewoon irl.
Ik heb me bij allebei de datingsites uitgeschreven, had niet echt het idee dat er iets tussen voor mij.
Ik keek op beide sites toch vooral naar de foto, iemand kan nog zo'n leuke tekst hebben en spontaan overkomen, als er geen foto bij zat of iemand die ik niet aantrekkelijk vond dan reageerde ik er niet op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites. Hoe kritisch ben jij? Empty Re: Datingsites. Hoe kritisch ben jij?

Bericht  Gast do 2 jun 2011 - 9:52

Ik ben toch ook wel kritisch. Ik heb geen behoefte aan contact met Jan en alleman, en ze moeten toch wel zeker wat te bieden hebben, of m'n interesse wekken wil ik er op in gaan. Ik vind dat je daarin best eisen mag stellen, zolang het maar reeel blijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites. Hoe kritisch ben jij? Empty Re: Datingsites. Hoe kritisch ben jij?

Bericht  Sweety do 2 jun 2011 - 20:26

Ik had me ingeschreven op Relatieplanet. Daar had ik ook een date van gevonden. En ik stond nog eens ingeschreven op Be2.nl. Maar daar kon ik niks zien ( voor foto's ) tenzij ik ging betalen. Was best een bedrag dus daar had ik me weer vanaf geschreven. Dan stond ik nog even op Peppers maar daar was ik zo weer vanaf.En ik sta nu nog ingeschreven op Badoo. Daar kan je chatten met mensen en het afspraakjes spel spelen. ( zoals hun dat noemen )
En dan merk ik dat ik wel kritisch ben want met dat "spel" zie je foto's van die persoon en kan je kiezen: ja, misschien of nee. Pas als je ja heb of misschien dan kan je kijken op het profiel van de ander.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites. Hoe kritisch ben jij? Empty Re: Datingsites. Hoe kritisch ben jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum