Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Datingsites

+5
Shopelle
Sweety
Sugarfall
ButterflyEffect
Zininzon
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Datingsites Empty Datingsites

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 9:54

Ik heb net een hele poos met een vriendin over datingsites gehad en toen hebben we ons allebei ingeschreven.
Maar ik voel me nu zo'n loser!
En om heel eerlijk te zijn ben ik ontzettend bang om herkend te worden en dan als 'triest' te worden bestempeld.
Deze gevoelend komen meer voort uit hoe ik over datingsites denk, en het is ook absoluut niet zo dat ik desperate ben om een relatie te hebben, maar dat idee heb ik zelf altijd van mensen die op zo'n site staan ingeschreven.
Wat vinden jullie daarvan?


Laatst aangepast door Princess op wo 29 dec 2010 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Zininzon wo 29 dec 2010 - 9:56

De mensen die jou eventueel herkennen zijn zelf toch ook zo'n loser die op een datingsite staan/rondkijken?! Hahaha..

Even serieus: ik vind internetdaten helemaal niet kansloos, sta er zelf ook op Wink
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 9:59

Zininzon schreef:De mensen die jou eventueel herkennen zijn zelf toch ook zo'n loser die op een datingsite staan/rondkijken?!


Haha ja als je t zo stelt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  ButterflyEffect wo 29 dec 2010 - 10:02

OK: Ik heb een leuke date gehad via zon site en ik voel me nou echt niet zo triest dat het 'op die manier' moet ofzo, maar soms heb je gewoon weinig tijd en er zijn gewoon zoveel mensen, die kom je irl echt niet allemaal tegen! Toen ik het vertelde dat ik hem via knuz kende vonden al mn vrienden het maar raar maar ik blijf gewoon bij mn punt dat ik mijn liefdesgeluk van meer wil laten afhangen dan alleen maar per toeval iemand tegenkomen. Their loss!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Sugarfall wo 29 dec 2010 - 10:04

Ja inderdaad. Alleen de mensen die er zelf ook komen kunnen je herkennen. Kunnen jullie met z'n allen triest gaan zijn Wink Nee joh, waarom zou dat triest zijn? Je hoeft er toch niet perse te zitten om heel erg fanatiek op zoek te zijn naar een vaste relatie? Ik heb ook een paar weken op Knuz gestaan en ik vond het eerlijk gezegd best leuk om zo eens een avondje mannen te kijken en die persoonlijke teksten te lezen. Tja op straat gaan ze niet voor me op een rijtje staan! Vind ik niets triests aan hoor.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 10:19

Jullie hebben helemaal gelijk!
Zoals ik al zei, het komt gewoon door het beeld dat ik van zulke sites heb, en idd op straat komen ze niet voor me in de rij staan. Was t maar zo'n feest Wink
Nu ga ik verder met mannen kijken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Sweety wo 29 dec 2010 - 11:00

Sugarfall schreef: Tja op straat gaan ze niet voor me op een rijtje staan!
Dit is eigenlijk wel jammer... Ging het maar zo makkelijk voor ons :P
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Shopelle wo 29 dec 2010 - 12:14

Ik ben benieuwd of je al meteen wat reacties hebt gehad. Wink
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 12:53

Ik herken het wel een beetje Princess. Ik ben dan wel niet bang om herkend te worden, maar zou het toch licht genant vinden om aan m'n familie te moeten vertellen dat ik 'm via internet ken. Wat stom is, want ik ken m'n halve vriendengroep ook via internet (het forum).

Ik sta al jaren op deze sites en heb 1 keer een echte date gehad. Niet echt een succes. En vorig jaar kreeg ik een berichtje van een jongen, dat hij m'n profiel leuk vond maar dat hij momenteel in Cambridge studeerde. Stomtoevallig, want ik zat er ook en dat stond niet op m'n profiel. Omdat dat zo bizar was, zijn we wat gaan drinken. Hij was niet mijn type (en ik was bezet at the time) maar ik heb er toch een leuk contact aan over gehouden wie ik later vaak tegenkwam in de stad daar.

Anyway.. Ik ben sinds kort dus weer wat actiever en ik vind het best leuk. Maar ook, zoals ik in m'n speeddate topic zei, wel heel artificieel..je bent zo bewust op zoek. Ik weet nog niet of ik daar wel van hou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 13:16

Ik vind het helemaal niet triest hoor! Ik ken mijn vriend ook via internet; zo'n 8 jaar geleden was ik aan het chatten op de tmfchatsite. Ik leerde M. toen kennen en we hebben elkaar toen op Msn toegevoegd. We spraken elkaar zo nu en dan en hebben na een jaar met elkaar afgesproken. Het was toen meteen liefde op het eerste gezicht. We hebben nu alweer bijna 7 jaar een relatie. En ik vind de manier waarop wij elkaar hebben leren kennen echt niet triest, want ik kan anders ook echt wel een kerel krijgen, maar het is toevallig op deze manier gegaan. Dus... maak je niet druk over je inschrijving op een datingsite. Wie weet wat het brengt Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 20:20

Ik ken mijn vriend ook via een datingsite. En we zijn nu al 5 jaar samen. Dus echt triest vind ik het niet Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gigi_ wo 29 dec 2010 - 22:10

Ik snap wel waarom je dat vindt..
Had het zelf ook! Ook ik heb me samen met een vriendin ingeschreven en inmiddels al veel contacten maar voor mij nog niet een echte date. (misschien vanavond :shock: )
Andere vriendinnen weten het ook en reageerde lacherig.. maar uiteindelijk heeft 1 andere vriendin zich ook ingeschreven en een andere wilt nu steeds foto's zien en vind het ook alleen maar leuk.

Ik denk dat de taboe gewoon nog groot is, terwijl dat eigenlijk nergens op slaat want waar kun je tegenwoordig nog leuke vrijgezelle mensen tegen komen in je drukke leven? :P
Je maakt je kansen alleen maar groter, niets mis mee!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 1:05

Gigi, wat spannend mss vanavond een date!
Laat je weten hoe het gegaan is, als het doorgaat?

Ik heb wat berichtjes gehad, een aantal van mannen die me niks leken (te oud of waar van ik de foto niks vond, lekker oppervlakkig i know), maar ook een paar die me wel leuk leken.
Dus net berichtjes teruggestuurd en we'll see!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  ButterflyEffect do 30 dec 2010 - 1:09

Oh spannend gigi!

en leuk princess, dat er iets interessants tussen zit voor je Wink
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Shopelle do 30 dec 2010 - 1:43

Spannend zeg, kan je nagaan hoe snel dat gaat in één dag!
In real life zouden nooit zoveel mannen hebben gereageerd Wink
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Janelie do 30 dec 2010 - 3:26

Ik heb ook een paar weken op een datingsite gestaan. Voor mij is het nu niks.. ik kom ook nog genoeg leuke mannen in het echt tegen. Het kost me nu teveel moeite om tijd in zo'n site te steken. Maar ik vind het zeker niet sneu hoor! Ik herken het bang-om-herkent-te-worden-idee wel. Dat had ik zelf ook heel erg, maar daar moet je je gewoon overheen zetten. Ten eerste is een datingsite helemaal niet sneu, gewoon marktvergroting toch? En ten tweede, wat al gezegd is, mensen zullen er toch echt zelf op moeten kijken om je te herkennen.

Mijn vriendinnen die het wisten reageerden allemaal heel leuk, heel geinteresseerd en niemand die het stom vond. Veel plezier! I love you
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gigi_ do 30 dec 2010 - 5:11

@ ButterflyEffect & Princess;
het gaat toch niet door, te ziek...

Dan maar het volgende jaar goed beginnen! Laughing
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  ButterflyEffect zo 2 jan 2011 - 9:53

Gigi_ schreef:@ ButterflyEffect & Princess;
het gaat toch niet door, te ziek...

Dan maar het volgende jaar goed beginnen! Laughing
jammer! hebben jullie al een nieuwe afspraak?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gigi_ zo 2 jan 2011 - 10:12

ButterflyEffect schreef:
Gigi_ schreef:@ ButterflyEffect & Princess;
het gaat toch niet door, te ziek...

Dan maar het volgende jaar goed beginnen! Laughing
jammer! hebben jullie al een nieuwe afspraak?

Morgenavond!
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Niekske di 4 jan 2011 - 2:18

Enne? Hoe was het smile

On-topic: datingsites zijn niet sneu, als je een full-time baan hebt en inmiddels een vaste vriendengroep is het gewoon moeilijker om nieuwe mensen te leren kennen. De één gaat naar de kroeg om te zoeken, de ander naar een site, what's the difference? Ik heb zelf een tijdje op RP gezeten, daar zaten ook wel een aantal zielige kerels tussen moet ik zeggen. Maar dat is ook echt een vleeskeuring vind ik... via het yes-forum ben ik bij paiq terecht gekomen, dat vond ik veel leuker. Je wordt door de site gekoppeld aan elkaar en dan kun je met elkaar chatten om te kijken of het klikt. Foto's zie je pas als je een tijdje gekletst hebt. Er ligt niet zo'n lading op.
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 9:41

Het is zeker niet sneu om op een datingsite te staan! Heb op meerdere rond gekeken maar het is niks voor mij, wil iemand zien en dan weet ik zo binnen een paar minuten wel of het wat is.
Ook was ik bang om herkent te worden, helemaal door cliënten of ouders van cliënten. Vond Paiq wel een erg leuke site! Daar klets je tenminste en is het uiteindelijk minder een "vleeskeuring"
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gigi_ di 4 jan 2011 - 10:14

Niekske schreef:Enne? Hoe was het smile

Het was wel leuk,.. maar geen klik dus ook geen vervolg wat mij betreft.. smile
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 10:16

Jammer of niet zo jammer? Had je de klik wel verwacht nav jullie contact via internet etc of had je al twijfels?
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gigi_ di 4 jan 2011 - 10:19

Roze Roos schreef:Jammer of niet zo jammer? Had je de klik wel verwacht nav jullie contact via internet etc of had je al twijfels?

Niet zo jammer.. eerlijk gezegd had ik het wel verwacht maar wilde het toch een kans geven! In het echt is het immers anders..
Maar toch niet Wink
Gigi_
Gigi_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 447
Punten : 505
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 10:21

Haha heb je dat in ieder geval duidelijk! Ik heb een aantal keer gehad dat het "online" super klikte en dat de klik er in het echt dus duidelijk niet was, maar ook wel andersom. Dat ik met jongen in levende lijve super leuk kon kletsen en dat het via sms enzo dan weer 10 x niks was!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Datingsites Empty Re: Datingsites

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum