Jammer!
+14
Roze Roos
Suus
loura
Blond
Lady4
Phileine
Tullow
Susan
Pien
Inge
RYW
Monte
Sarah1985
VeryCherry
18 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Jammer!
Elodie schreef:Dommie? Tsss.
In die rechten boeken enzo staat ook geen ofzo
Ik volg jullie niet hoor.. haha. Maar ik zeg wel altijd 'sowieso'
Grote meid!
Gast- Gast
Elodie schreef:Fijn dat je mij dan iig niet irritant vindt
Ik vind hier momenteel bijna niemand irritant, alleen schrijfwijzes of schrijfstijlen kunnen me wel eens irriteren. Maar ach, daar lees ik negen van de tien keer zonder commentaar overheen omdat ik zelf ook fouten maak soms. Dus eigenlijk bedoelde ik ook: ik vind het irritant dat mensen het fout schrijven, ipv dat ik die mensen zelf irritant vind.
Ah, ik word moe van mezelf, kut ADD.
Ik ga zo werken
Gast- Gast
Ik ben schuldig . Ik haal mijn foto altijd weer weg als ik offline ga, en dat is meestal niet veel langer dan een uur. Dat is om de simpele reden dat ik het anders waarschijnlijk vergeet en liever niet heb dat ze blijven staan. Ik snap wel dat het niet leuk is om naar sterretjes te kijken maar daar ga ik ze toch echt niet langer voor laten staan .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik laat mijn foto's altijd staan. En als ik denk dat het misschien niet juist is om de foto te plaatsen ( denk aan foto's met personen die dat liever niet hebben ) dan plaats ik ze niet.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Elodie schreef:Dommie? Tsss.
In die rechten boeken enzo staat ook geen ofzo
Ik volg jullie niet hoor.. haha. Maar ik zeg wel altijd 'sowieso'
Nee, dan staat er waarschijnlijk iets van 'en dergelijken' 'ofzo' komt van 'of zoiets'.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Merai schreef:Ik ben schuldig . Ik haal mijn foto altijd weer weg als ik offline ga, en dat is meestal niet veel langer dan een uur. Dat is om de simpele reden dat ik het anders waarschijnlijk vergeet en liever niet heb dat ze blijven staan. Ik snap wel dat het niet leuk is om naar sterretjes te kijken maar daar ga ik ze toch echt niet langer voor laten staan .
Dan mag jij geen foto's meer plaatsen
Gast- Gast
Jen_ schreef:Merai schreef:Ik ben schuldig . Ik haal mijn foto altijd weer weg als ik offline ga, en dat is meestal niet veel langer dan een uur. Dat is om de simpele reden dat ik het anders waarschijnlijk vergeet en liever niet heb dat ze blijven staan. Ik snap wel dat het niet leuk is om naar sterretjes te kijken maar daar ga ik ze toch echt niet langer voor laten staan .
Boehoe Ik heb me er net alweer schuldig aan gemaakt
Merai- Ratel
Merai schreef:Jen_ schreef:Merai schreef:Ik ben schuldig . Ik haal mijn foto altijd weer weg als ik offline ga, en dat is meestal niet veel langer dan een uur. Dat is om de simpele reden dat ik het anders waarschijnlijk vergeet en liever niet heb dat ze blijven staan. Ik snap wel dat het niet leuk is om naar sterretjes te kijken maar daar ga ik ze toch echt niet langer voor laten staan .
Hahah oh, jij bent hardleers!
Gast- Gast
Jen_ schreef:Merai schreef:Jen_ schreef:Merai schreef:Ik ben schuldig . Ik haal mijn foto altijd weer weg als ik offline ga, en dat is meestal niet veel langer dan een uur. Dat is om de simpele reden dat ik het anders waarschijnlijk vergeet en liever niet heb dat ze blijven staan. Ik snap wel dat het niet leuk is om naar sterretjes te kijken maar daar ga ik ze toch echt niet langer voor laten staan .
Hahah oh, jij bent hardleers!
That's me
Merai- Ratel
Ik ben soms te lui om te ze verwijderen..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Er jammer dat m'n man het graag eet!
» Wat is dit? Beetje jammer...
» Gadver... wat jammer :-(
» Beetje jammer
» Beetje jammer van Facebook...
» Wat is dit? Beetje jammer...