Gadver... wat jammer :-(
+8
iloverose
Jade
ekjir@M
GreenGrass
Lejow
Eris
Sushi
SDL
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gadver... wat jammer :-(
Een paar weken geleden kreeg ik van mij collega een hartige "sultana" biscuit maar dan van één of ander huismerk, superlekker!
Nu baal ik als een stekker want ik heb dus nu de hartige kaas-tomaat variant van Sultana gekocht en dit is me toch goor spul. Het is gewoon een zoete sultana (ik voel de suiker ook) waar je ook nog wat kaas en tomaat proeft, gadsie die combinatie is niet fijn. Ik had er juist zo'n trek in....
Jullie nog "gadvers"?
Nu baal ik als een stekker want ik heb dus nu de hartige kaas-tomaat variant van Sultana gekocht en dit is me toch goor spul. Het is gewoon een zoete sultana (ik voel de suiker ook) waar je ook nog wat kaas en tomaat proeft, gadsie die combinatie is niet fijn. Ik had er juist zo'n trek in....
Jullie nog "gadvers"?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Re: Gadver... wat jammer :-(
Oh ik vind die van Sultana wel lekker volgens mij. Ik eet dat zelden.
Ik ben gek op tonijn uit blik en dacht toen een keer dat zalm uit blik ook heel lekker zou zijn. Het was verschrikkelijk. Graten overal en de smaak was echt niet om over naar huis te schrijven.
Ik ben gek op tonijn uit blik en dacht toen een keer dat zalm uit blik ook heel lekker zou zijn. Het was verschrikkelijk. Graten overal en de smaak was echt niet om over naar huis te schrijven.
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
I love Ras van Aviko, ik ben er gewoon misselijk van geworden.. Kartonsmaak en vetlucht bluh!
Sushi: Zalm uit blik is ook een afrader inderdaad. Heb het ook een keer geprobeerd maar kon heel m'n eten weggooien omdat de "zalm" de smaak verpestte.
Sushi: Zalm uit blik is ook een afrader inderdaad. Heb het ook een keer geprobeerd maar kon heel m'n eten weggooien omdat de "zalm" de smaak verpestte.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik had dat met Grolsch Stender, met limoen en bloedsinaasappelsmaak.
Het is alcohol arm, dus ik dacht, he, dat lijkt me wel wat.
Had verwacht dat het beetje cocktailerig/Jillzerig zou smaken
En ik neem een lekkere grote slok, smaakt het gewoon naar bier, maar dan met een NOG goordere nasmaak!! Bah bah bah baaaaaaaaaaaaaaaah wat was dat vies zeg!
Het is alcohol arm, dus ik dacht, he, dat lijkt me wel wat.
Had verwacht dat het beetje cocktailerig/Jillzerig zou smaken
En ik neem een lekkere grote slok, smaakt het gewoon naar bier, maar dan met een NOG goordere nasmaak!! Bah bah bah baaaaaaaaaaaaaaaah wat was dat vies zeg!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, ja, daar zijn wij hier thuis allebei niet goed van geworden! Meer mensen in mijn omgeving trouwens. Net of ze volgezogen zijn met frituurvet. Volgens een collega zijn ze uit de oven wel heel erg lekker, en nog een stuk gezonder.Eris schreef:I love Ras van Aviko, ik ben er gewoon misselijk van geworden.. Kartonsmaak en vetlucht bluh!
Gast- Gast
Ik kende die Ras van Aviko niet. Ik vond het niet bijzonder smerig, maar ze lijken we enorm veel vet op te zuigen.
Dr Oetker BBQ Chicken. Ziet er zalig uit, maar er zitten soort van stippen met curry op. Nu houd ik niet van curry... dat verpest hele pizza
Dr Oetker BBQ Chicken. Ziet er zalig uit, maar er zitten soort van stippen met curry op. Nu houd ik niet van curry... dat verpest hele pizza
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Lennox schreef:Oh, ja, daar zijn wij hier thuis allebei niet goed van geworden! Meer mensen in mijn omgeving trouwens. Net of ze volgezogen zijn met frituurvet. Volgens een collega zijn ze uit de oven wel heel erg lekker, en nog een stuk gezonder.Eris schreef:I love Ras van Aviko, ik ben er gewoon misselijk van geworden.. Kartonsmaak en vetlucht bluh!
Ik heb het uit de oven gegeten Alsnog vond ik het heel vet smaken en ruiken. Er zit ook niet veel aardappel in, het is een hol frietje. Nee, ik vind het absoluut niet lekker.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
En ik maar denken dat ik de enige was die hondsberoerd werd van de ras patat ut de supermarkt.
Volgende keer haal ik die gewoon weer bij de snackbar
Volgende keer haal ik die gewoon weer bij de snackbar
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Lennox schreef:Oh, ja, daar zijn wij hier thuis allebei niet goed van geworden! Meer mensen in mijn omgeving trouwens. Net of ze volgezogen zijn met frituurvet. Volgens een collega zijn ze uit de oven wel heel erg lekker, en nog een stuk gezonder.Eris schreef:I love Ras van Aviko, ik ben er gewoon misselijk van geworden.. Kartonsmaak en vetlucht bluh!
Ik heb ze uit de oven gemaakt. Een vieze kleverige bende! Bah. Ik heb het weggegooid, vriend at zn bord leeg met de mededeling dat we de volgende keer maar weer naar de cafetaria moeten gaan.
Sultana hartig vind ik ook smerig trouwens!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Aviko roste becon &ui zo smerig ik heb de hele zak weggegooid
iloverose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12
GreenGrass schreef:Ik kende die Ras van Aviko niet. Ik vond het niet bijzonder smerig, maar ze lijken we enorm veel vet op te zuigen.
Ooh die vind ik juist wel lekker I love curry hahaha
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik vond die raspatat ook echt smerig. Zowel uit de frituurpan als uit de oven.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn vriend kan je 's nachts wakker maken voor deze pizza. Ook voor curry trouwens..Ibbeltje schreef:GreenGrass schreef:Ik kende die Ras van Aviko niet. Ik vond het niet bijzonder smerig, maar ze lijken we enorm veel vet op te zuigen.
Ooh die vind ik juist wel lekker I love curry hahaha
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Ik doe de raspatat hier in de airfryer. Dat smaakt echt prima hoor. Lekker knapperig!
Sazzle- Fluisteraar
- Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10
Haha dat is de BBQ saus! Ik vind die juist echt lekker, smerig lekker!GreenGrass schreef:Ik kende die Ras van Aviko niet. Ik vond het niet bijzonder smerig, maar ze lijken we enorm veel vet op te zuigen.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Gadver, The Pain Game!
» Jammer!
» Er jammer dat m'n man het graag eet!
» Wat is dit? Beetje jammer...
» Beetje jammer
» Jammer!
» Er jammer dat m'n man het graag eet!
» Wat is dit? Beetje jammer...
» Beetje jammer
Pagina 1 van 1