Dagcafé
+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Doe maar OostenrijkLily schreef:Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? Moet er morgen een presentatie over houden!
Het ligt in Duitsland, en meer weet ik er niet over haha (het ligt toch in duitsland he???)
Gast- Gast
Lily schreef:Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? Moet er morgen een presentatie over houden!
Het ligt in Duitsland, en meer weet ik er niet over haha (het ligt toch in duitsland he???)
Oostenrijk toch?
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
_Donnaa schreef:Doe maar OostenrijkLily schreef:Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? Moet er morgen een presentatie over houden!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
_Donnaa schreef:Doe maar OostenrijkLily schreef:Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? Moet er morgen een presentatie over houden!
Echt waar??? hahaha weten jullie meteen hoe het met mijn topografie gesteld is
Gast- Gast
Hahaha!
Ik heb al;
Herzlich Willkommen. Ich gehe etwas erzählen über Wien.
Wien ist die Hauptstadt von Österreich und ist die groβen Stadt von Österreich. Es liegt zum Nord-Osten in Österreich und zum Fluss Donau. Die Donau ist der zweitlängste Fluss in Europa. Er ist 2 tausend 8 hundert und 29 km lang.
Die Bevölkerung von Wien ist ungefähr 1.7 Million Menschen. Und
Wien hast ganz viel Museum, wie das Lichtenstein Museum, Albertina und das Kunsthistorisches Museum Wien. Wien ist das Centrum von Klassische Musik und Oper. Berühmte Komponisten wir lebten und arbeiteten in Wien sind Wolfgang Amadeus Mozart und Ludwig van Beethoven.
Wien hast auch ganz viel Theaters. Wie das Burgtheater, das Volkstheater und das Carltheater.
Ik heb al;
Wien ist die Hauptstadt von Österreich und ist die groβen Stadt von Österreich. Es liegt zum Nord-Osten in Österreich und zum Fluss Donau. Die Donau ist der zweitlängste Fluss in Europa. Er ist 2 tausend 8 hundert und 29 km lang.
Wien hast ganz viel Museum, wie das Lichtenstein Museum, Albertina und das Kunsthistorisches Museum Wien. Wien ist das Centrum von Klassische Musik und Oper. Berühmte Komponisten wir lebten und arbeiteten in Wien sind Wolfgang Amadeus Mozart und Ludwig van Beethoven.
Wien hast auch ganz viel Theaters. Wie das Burgtheater, das Volkstheater und das Carltheater.
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Hahaha.. Wat dacht jij dan dat de hoofdstad van Oostenrijk was?Lily schreef:_Donnaa schreef:Doe maar OostenrijkLily schreef:Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? Moet er morgen een presentatie over houden!
Gast- Gast
Ik zie nu pas dat ik een ster erbij heb! Al 55 berichten, maar goed! Whoehoe!
Burn- Lady Post-a-lot
Lily schreef:Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? Moet er morgen een presentatie over houden!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Burn schreef:Hahaha!
Ik heb al;
Mein Deutsch ist nicht so gut, maar het is naast de hoofdstad van Oostenrijk ook direct de grootste stad van Oostenrijk. En Wenen heeft die 2 grote torens aan de Donau..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha.. Wat dacht jij dan dat de hoofdstad van Oostenrijk was?Lily schreef:_Donnaa schreef:Doe maar OostenrijkLily schreef:Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? Moet er morgen een presentatie over houden!
Dat zou ik niet eens weten, ik heb op de basisschool wat topo gehad, de middelbare school in Belgie gedaan en daar heb ik ook maar 1 jaar geloof ik topo gehad en dan over belgie.
Gast- Gast
Alex, lijkt me erg moeilijk! Een gedeelte van wat je zegt herken ik wel. Hoop dat je er snel bovenop komt met wat hulp!
Gast- Gast
ow ik ben zo slecht in topo.
Vroeger al maar het boeide me ook echt helemaal niks..
Vroeger al maar het boeide me ook echt helemaal niks..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Alex ik hoop dat je er snel bovenop komt!! ik herken heel veel van jou in mezelf.. alleen heb ik nooit vreetbuien..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
@ Alex, ik hoop dat je je snel wat beter voelt en zoals ik al eerder zei, het komt wel goed schatje ...
Gast- Gast
CongratzBurn schreef:Ik zie nu pas dat ik een ster erbij heb! Al 55 berichten, maar goed! Whoehoe!
Gast- Gast
Wenen dusLily schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Wat dacht jij dan dat de hoofdstad van Oostenrijk was?Lily schreef:_Donnaa schreef:Doe maar OostenrijkLily schreef:Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? Moet er morgen een presentatie over houden!
Dat zou ik niet eens weten, ik heb op de basisschool wat topo gehad, de middelbare school in Belgie gedaan en daar heb ik ook maar 1 jaar geloof ik topo gehad en dan over belgie.
Topo was altijd mijn beste haha.. Ik weet nog steeds alle hoofdsteden enzo, ik ben gewoon slim..
Gast- Gast
ja oke, nu weet ik het en nee topo was niet mijn sterkste punt maar wat bij mij helemaal een ramp is is rekenen
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Wenen dusLily schreef:_Donnaa schreef:Hahaha.. Wat dacht jij dan dat de hoofdstad van Oostenrijk was?Lily schreef:_Donnaa schreef:Doe maar OostenrijkLily schreef:Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? Moet er morgen een presentatie over houden!
Topo was altijd mijn beste haha.. Ik weet nog steeds alle hoofdsteden enzo, ik ben gewoon slim..
Tullow- Kletskop
Lily schreef:@ Tullow bedoel je niet deze:
Haha, mag ook. Of beide:
Tullow- Kletskop
Wiskunde was ik echt heel slecht in en dat heb ik na 2 jaar ook laten vallen. Daar heb ik geen examen in gedaan..Lily schreef:ja oke, nu weet ik het en nee topo was niet mijn sterkste punt maar wat bij mij helemaal een ramp is is rekenen
Economie was ik weer heel sterk in..
Gast- Gast
Hahah!
Weer wat geleerd vandaag Lily..
Weer wat geleerd vandaag Lily..
Burn- Lady Post-a-lot
_Donnaa schreef:Wiskunde was ik echt heel slecht in en dat heb ik na 2 jaar ook laten vallen. Daar heb ik geen examen in gedaan..Lily schreef:ja oke, nu weet ik het en nee topo was niet mijn sterkste punt maar wat bij mij helemaal een ramp is is rekenen
Economie was ik weer heel sterk in..
Ik was slecht in wiskunde én economie.
Wel weer goed in de talen en aardrijkskunde!
Tullow- Kletskop
Ja over die vakken kan ik niet meepraten hoor ik zat in belgie en daar werkt het heel anders dan hier.
Gast- Gast
Aardrijkskunde en maatschappijleer was ik ook heel goed in. Engels was mijn sterkste vak, maar dat was het op de basisschool al. Nederlands, Frans en Duits heb ik volgens mij nooit voldoendes op gehaald, of hele magere 6jes..
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: