Dagcafé
+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Te heet denk ikLily schreef:ProudMama schreef:Mijn rookworst is uit zijn velletje gebarsten
ochossie issie te groot geworden?
dat kan ook nog
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Tullow schreef:VeryCherry schreef:Zo net weer een sterk staaltje van vrouwenonderdrukking meegemaakt
Mijn zoontje zou uit school zijn kamer opruimen *nja, wat speelgoeddozen terugzetten* en toen zei ik dat grote mensen en kinderen eerst hun taakjes moeten doen voor ze lekker kunnen chillen. En toen zei mijn zoontje dat alleen moeders en kinderen dat moeten doen en dat vaders niks hoeven. Moest stiekem toch wel heel erg lachen
Ik ben het met je zoontje eens!
Whahahahaha 't beloofd nog wel wat voor later
Ik lig hier kreupel hahahaha
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Maar dan mislukt het door hen, en niet door jou. Het gaat toch om de gezelligheid en die mist nu een beetje voor jou..Alex167 schreef:Smikkell schreef:Alex, ik ken de stress van mijn kookclubje..
Wat ga je nu uiteindelijk maken?
Pastasalade, gevulde bladerdeeghapjes (zalm, gehakt en knakworst), wraps (met zalm, ham, kip en krab), quiche en ciabatta erbij. En als toetje een bolletje caramelijs (ze hadden geen kaneel ) met een kletskop en een brownie met slagroom.
En kunnen zij niet helpen? Geef je ze gewoon allemaal een taak en kun je onder het bereiden samen kletsen en zet je de drankjes op tafel.. Het moet ook wel leuk zijn en niet alleen stress geven. Je doet het toch voor de lol.. Straks zijn ze de deur uit en ben jij gesloopt zonder te genieten...
Ja, dat is ook waar. Ze zullen wellicht uit zichzelf wel vragen of ze iets kunnen doen en dan denk ik dat ik ze ook wel iets geef om te doen (hoewel ik daar echt heeeeeel slecht tegen kan, dat voelt alsof ik alle controle uit handen geef en alles gedoemd is te mislukken).
Gast- Gast
Nja, hij krijgt in ieder geval het goede voorbeeld van zijn vader
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Er stond op: 10 min in warm water leggen. Ik heb m 10 min in water in de magnetron gedaan...Lily schreef:ProudMama schreef:Te heet denk ikLily schreef:ProudMama schreef:Mijn rookworst is uit zijn velletje gebarsten
dat kan ook nog
Gast- Gast
ProudMama schreef:Er stond op: 10 min in warm water leggen. Ik heb m 10 min in water in de magnetron gedaan...Lily schreef:ProudMama schreef:Te heet denk ikLily schreef:ProudMama schreef:Mijn rookworst is uit zijn velletje gebarsten
dat kan ook nog
Hormonen, hormonen, tralalala
ProudMama schreef:Er stond op: 10 min in warm water leggen. Ik heb m 10 min in water in de magnetron gedaan...Lily schreef:ProudMama schreef:Te heet denk ikLily schreef:ProudMama schreef:Mijn rookworst is uit zijn velletje gebarsten
dat kan ook nog
haha ja 10min in de magnetron is toch echt wat te lang
Gast- Gast
Zo, ik zou hem meteen een opstel laten schrijfen van 10 pagina's over gelijkheid van de man en vrouw!!VeryCherry schreef:Zo net weer een sterk staaltje van vrouwenonderdrukking meegemaakt
Mijn zoontje zou uit school zijn kamer opruimen *nja, wat speelgoeddozen terugzetten* en toen zei ik dat grote mensen en kinderen eerst hun taakjes moeten doen voor ze lekker kunnen chillen. En toen zei mijn zoontje dat alleen moeders en kinderen dat moeten doen en dat vaders niks hoeven. Moest stiekem toch wel heel erg lachen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zo, ik zou hem meteen een opstel laten schrijfen van 10 pagina's over gelijkheid van de man en vrouw!!VeryCherry schreef:Zo net weer een sterk staaltje van vrouwenonderdrukking meegemaakt
Gast- Gast
Zit net het nieuwe nr van jennifer lopez te luisteren en er zit in deuntje onder van en ander liedje, maar ik kan er niet op komen hoe die heet grr
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zo, ik zou hem meteen een opstel laten schrijfen van 10 pagina's over gelijkheid van de man en vrouw!!VeryCherry schreef:Zo net weer een sterk staaltje van vrouwenonderdrukking meegemaakt
Mag hij het ook uittypen, anders is hij er volgende week nog mee bezig en kan hij de rest van zijn leven zijn handen niet meer gebruiken vanwege de kramp
Jep...
Nu zit overal rookworst... Op de bodem, op de zijkanten, op het ruitje enz
Nu zit overal rookworst... Op de bodem, op de zijkanten, op het ruitje enz
Gast- Gast
Ik ben ook eindelijk weer thuis! Waarom gebeuren de dingen op het werk toch altijd net voordat je vrij bent met als gevolg dat je moet overwerken...
Maar nu heerlijk niets doen!
Maar nu heerlijk niets doen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Old skool. Ik schreef ook al mijn boekverslagen en ik heb nog twee handen.VeryCherry schreef:Smikkell schreef:Zo, ik zou hem meteen een opstel laten schrijfen van 10 pagina's over gelijkheid van de man en vrouw!!VeryCherry schreef:Zo net weer een sterk staaltje van vrouwenonderdrukking meegemaakt
Mag hij het ook uittypen, anders is hij er volgende week nog mee bezig en kan hij de rest van zijn leven zijn handen niet meer gebruiken vanwege de kramp
Gast- Gast
Whahahahhahaha, ik zal hem vragen een poging te doen. Het resultaat zet ik hier wel neer.
Maar nu ga ik even kijken waar hij is, want er kwam net een politieauto met gillende sirenes de straat inrijden en ik kan er donder op zeggen dat hij is gaan kijken.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5504
Maar nu ga ik even kijken waar hij is, want er kwam net een politieauto met gillende sirenes de straat inrijden en ik kan er donder op zeggen dat hij is gaan kijken.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5504
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: