Dagcafé
+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, de begrafenissen zijn er natuurlijk, en bel of ga binnenkort even langs om fam gedag te zeggen.zegmaar_ schreef: Gelukkig is het bijna weer donderdag. Krijg je wel gelegenheid om nog een soort van afscheid te nemen? Ook al is het je werk, ik vind het juist sieren als het je écht wat doet. Nogmaals...
Gast- Gast
Vervelend om te lezen ProudMama.. Dat zijn vervelende dingen om te horen. Het is werk, maar dat neemt niet weg dat je geen band met die mensen opbouwd. Je werkt immers met mensen en mensen behandel je met zorg en gevoel. Wordt daar op het werk over gepraat? Is die mogelijkheid er?
Dat wat mis gaat op een dag zijn van die dingen die soms allemaal tegelijk komen en je dag inderdaad tot een dag maken die snel voorbij mag gaan. De rest van de avond dus alleen nog maar met de voetjes omhoog. Morgen weer een -hopelijk betere- dag. Ook voor de kleintjes..
Dat wat mis gaat op een dag zijn van die dingen die soms allemaal tegelijk komen en je dag inderdaad tot een dag maken die snel voorbij mag gaan. De rest van de avond dus alleen nog maar met de voetjes omhoog. Morgen weer een -hopelijk betere- dag. Ook voor de kleintjes..
Gast- Gast
ik sluit me aan bij Smikkell
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Morgen naar de gyn, bah. Onder werktijd, hou ik al helemaal niet van, maar kon gewoon niet anders plannen. Gelukkig hebben mijn collega's er geen moeite mee dat ze iets langer moeten werken. En het is nu even relatief rustig...
Vrijdag weer een echo, dat is altijd leuker! Al het tenminste goed gaat het de ukkies...
Vrijdag weer een echo, dat is altijd leuker! Al het tenminste goed gaat het de ukkies...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb een spannend topic gemist zie ik, haha..
Hou op, schei uit. Randje van je stoel werk...
mzcharlotte- Ratel
ja ik ook, jammer dat ie niet gewoon gesloten is ipv verwijderd._Donnaa schreef:Ik heb een spannend topic gemist zie ik, haha..
Gast- Gast
Oeh spannend zeg, hoe groot zijn je ukkies nu ProudMama?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb een poging gedaan tot het kijken van Avatar.. Gestaakt na 75 minuten, wat een kut film..
Gast- Gast
Las er in het andere topic wel iets over, wat is er gebeurt dan, dat het helemaal verwijdert is?!Storm schreef:ja ik ook, jammer dat ie niet gewoon gesloten is ipv verwijderd._Donnaa schreef:Ik heb een spannend topic gemist zie ik, haha..
Gast- Gast
Reva schreef:Wat een klotedag PM
VC: Heb je pm gelezen. Jeej
Echt, zat te shaken op mijn bank
_Donnaa schreef:Ik heb een poging gedaan tot het kijken van Avatar.. Gestaakt na 75 minuten, wat een kut film..
Mijn vriend en ik gingen een dagje winkelen in Amsterdam en uit eten voor mijn verjaardag. Tussen door naar de bios, wij zijn weggelopen! Vonden er niks aan, ik viel in slaap. Ik geloof dat we ook na ong 75 minuten de benen hebben genomen
Gast- Gast
Als het goed is (vlg google) 20 cm. Ze kunnen ze niet meer meten omdat ze te groot worden, ze kijken nu alleen per lichaamsdeel of het 'klopt'.VeryCherry schreef:Oeh spannend zeg, hoe groot zijn je ukkies nu ProudMama?
En dat gaat goed, alleen ze hebben korte beentjes, maar niet te kort ofzo, gewoon aan de korte kant. Dat hebben ze niet van mij...
Gast- Gast
Isabella schreef:Potverdorie, ik heb wat gemist volgens mij Werd ik ook nog genoemd?
Gooi een flinke dosis humor in de groep. Ja hoor, jíj in zo'n topic genoemd worden?
mzcharlotte- Ratel
Wauw, ik ben niet de enige haha.. Ik stond op dus tijdens de film en zei zo; Ik ga naar huis, wat een verschrikkelijke film.. Ik heb een stuk of 10 mensen zo nooit zo raar zien kijken, haha..Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Ik heb een poging gedaan tot het kijken van Avatar.. Gestaakt na 75 minuten, wat een kut film..
Mijn vriend en ik gingen een dagje winkelen in Amsterdam en uit eten voor mijn verjaardag. Tussen door naar de bios, wij zijn weggelopen! Vonden er niks aan, ik viel in slaap. Ik geloof dat we ook na ong 75 minuten de benen hebben genomen
Gast- Gast
Wat groot al zeg!! Oh, ik ben zooo benieuwd hoe ze er in het echt uitzien
zegmaar_ schreef:Isabella schreef:Potverdorie, ik heb wat gemist volgens mij Werd ik ook nog genoemd?
Gooi een flinke dosis humor in de groep. Ja hoor, jíj in zo'n topic genoemd worden?
Haha, ik kan me best voorstellen dat sommige mensen mij misschien (te) lief/aardig vinden?
Gast- Gast
Slaap lekker Jade!
En ik schenk maar is een Baileys in
_Donnaa schreef:Wauw, ik ben niet de enige haha.. Ik stond op dus tijdens de film en zei zo; Ik ga naar huis, wat een verschrikkelijke film.. Ik heb een stuk of 10 mensen zo nooit zo raar zien kijken, haha..Jen_ schreef:_Donnaa schreef:Ik heb een poging gedaan tot het kijken van Avatar.. Gestaakt na 75 minuten, wat een kut film..
Haha ja blijkbaar waren wij ook een van de weinigen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Slaap lekker Jade!
Hahha lekker, ik heb me net een kopje thee gezet
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Slaap lekker Jade!
Qiara- Ratel