Dagcafé
+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Alex167 schreef:Lily schreef:ik zal je een schop tegen je kont geven dat je terug de keuken induikt, goed? Of ben je zo forumverslaaft
Heb je het nou tegen mij?
Ik ben wel erg forumverslaafd, maar ik zit nu op mijn werk. Dat is de voornaamste reden dat ik niet zo best de keuken in kan thuis.
aah zow, nee ik dacht dat je gewoon thuis was
Gast- Gast
Balen Alex! Maar ben het wel eens met Dolores, je gasten kunnen toch best even wachten?
Wij eten vanavond Shoarmaaa... lekker!
Wij eten vanavond Shoarmaaa... lekker!
Gast- Gast
Jullie hebben gelijk, ze moeten maar even wachten als ik nog niet helemaal klaar ben. Ik kan nou eenmaal niet toveren.
Gast- Gast
@Reva: die vraagt in het vervolg niks meer..dus daar heb je geen last meer van .
@Alex: het is toch ook niet zo heel erg als je nog niet alles klaar hebt als je gasten komen?
Bah..ik heb heel veel last van mijn achillespees..en morgen moet ik een hele dag meelopen bij de olifanten verzorgers (moet de olifanten leren kennen voor mijn onderzoek), maar kan dus bijna niet lopen en autorijden. En zaterdag moet ik ook gewoon werken (post bezorgen) en aangezien ik vorige week zaterdag al ziek was, kan ik me daar echt niet ziek gaan melden..nu weet ik niet wat ik moet doen.
@Alex: het is toch ook niet zo heel erg als je nog niet alles klaar hebt als je gasten komen?
Bah..ik heb heel veel last van mijn achillespees..en morgen moet ik een hele dag meelopen bij de olifanten verzorgers (moet de olifanten leren kennen voor mijn onderzoek), maar kan dus bijna niet lopen en autorijden. En zaterdag moet ik ook gewoon werken (post bezorgen) en aangezien ik vorige week zaterdag al ziek was, kan ik me daar echt niet ziek gaan melden..nu weet ik niet wat ik moet doen.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Kabouter schreef:Bah..ik heb heel veel last van mijn achillespees..en morgen moet ik een hele dag meelopen bij de olifanten verzorgers (moet de olifanten leren kennen voor mijn onderzoek), maar kan dus bijna niet lopen en autorijden. En zaterdag moet ik ook gewoon werken (post bezorgen) en aangezien ik vorige week zaterdag al ziek was, kan ik me daar echt niet ziek gaan melden..nu weet ik niet wat ik moet doen.
Autch! Zou even langs de dokter gaan.
Mijn zusje had vroeger best vaak ontstekingen aan haar achillespees.
Ff naar laten kijken.
En als t niet gaat, dan is t niet anders!
Gast- Gast
@ Kabouter, je voelt zelf of het gaat of niet. Als je echt niet kan lopen e.d. zou ik me toch ziek melden.
@ PB, wat een rare reactie van je ouders zeg :S
@ PB, wat een rare reactie van je ouders zeg :S
Gast- Gast
Denken jullie ook dat Zero eerst Loser was? Of ben ik daar alleen in. Smikkell denkt namelijk iemand anders.
Gast- Gast
Ik dacht Jipster (of ben ik nou gewoon dom bezig...)
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
TNMN schreef:@ Alex: ik had het niet meegekregen gister, maar heb je je vakantie al geboekt inmiddels?
Hey, een vraag voor mij!
Uhmmm ik heb bij Tullow een optie genomen op de vakantie en ik heb tot zaterdag de tijd om akkoord daarop te geven. Als mijn man geen akkoord krijgt dan gaat het niet door. Dus ik wacht op het bevrijdende telefoontje of een ping van mijn man.
Gast- Gast
Tullow schreef:Ik dacht Jipster (of ben ik nou gewoon dom bezig...)
Nee, dat is Zora, maar dat heeft ze ook een tijd in haar onderschrift gehad.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Kom je mooi op tijd achterPrinsesBo schreef: Ik weet denk ik wie Aquala is
Ik was er niet zo mee bezig
Gast- Gast
Pff, al die namen lijken ook op elkaar
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
hallo meiden die er allemaal bijgekomen zijn
En ik heb van een heleboel geen idee meer wie ze nu zijn.
En ik heb van een heleboel geen idee meer wie ze nu zijn.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: