Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+21
Moezie
Serena
Kabouter
Zwerver
Inge
mzcharlotte
Phileine
Snoes
Lynn_
Qiara
Roze Roos
VeryCherry
Tullow
Gizmo
May
Caramba
Jordana
Merai
Toet
Chocolate Cookie
sonly
25 plaatsers

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:50

Reva schreef:Haha ja dat vind ik ook echt knap lex. Bij mij mag echt niemand dat weten.

Fijn, ligt het niet aan mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:51

Dolores schreef:
Alex167 schreef:
Dolores schreef:Heb je daar geen moeite mee dan Lexie?

Dat je een nog lager ideaal in je hoofd gaat halen?

Wat bedoel je? Embarassed

Stel dat er iemand reageert van jouw lengte, met een gewicht wat drie kilo lager ligt als dat van jou. Denk je dan weer dat je dat gewicht moet behalen?

Uiteraard, zo werkt mijn brein. Sneu he Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:51

Dolores schreef:
_Donnaa schreef:
Alex167 schreef:
Dolores schreef:Niet zoals jij waarschijnlijk, Kabouter..

(lang verhaal, niet iets wat ik in het dagcafé wil schrijven, keey?)

Neeee, want pas op voor de twitteraars!
En MSN-ers, Hyvers, PM-ers, FB-ers..

Nou, ik heb niet de illusie dat mijn afvallen en eten uitgebreid besproken gaat worden, ik heb meer niet de behoefte om er veel over te schrijven om enerzijds niemand te 'triggeren' en anderzijds omdat ik er dan in mijn hoofd weer een issue van maak en dan wordt het alleen maar 'erger' . (neemt het meer plaats in in mijn leven)
Don`t take it seriously, mijn opmerking dus Wink.. En ik hoop ook niet dat Lex dat doet.. Gisteren kwam dit geintje namelijk ook al aan bod.

Maar idd, als het voor jezelf alleen maar erger wordt, moet je er geen issue van maken!@

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter wo 16 maa 2011 - 22:51

Dolores schreef:
Alex167 schreef:
Dolores schreef:Heb je daar geen moeite mee dan Lexie?

Dat je een nog lager ideaal in je hoofd gaat halen?

Wat bedoel je? Embarassed

Stel dat er iemand reageert van jouw lengte, met een gewicht wat drie kilo lager ligt als dat van jou. Denk je dan weer dat je dat gewicht moet behalen?

Als je dat hebt Do en je vindt het vervelend moet je het zeggen hoor..dan haal ik het weer weg. Zo boeiend is het ook niet. (voor mij dan bedoel ik)
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn wo 16 maa 2011 - 22:52

Alex167 schreef:
Burn schreef:Nouja, kijk wat ik wel raar vind aan het gewicht. En bijv ook het BMI etc..

De ene vrouw heeft cup B ofzo, en die zit dus binnen het gewicht, en een ander heeft cup F en sleept dus meer gewicht mee, en komt hierdoor boven het BMI.

Of ben ik de enige die dit raar vindt? Niets van snapt zeg maar..

Je kunt ook de maten van je taille, borsten, heupen en bovenbenen meten en daardoor weet je of je wel of niet te zwaar bent. Als je taille, heupen en bovenbenen qua maat gelijk staan aan gezond gewicht zul je door je borsten niet ineens 'te dik' zijn. Toch?

Nee okee, maar ik bedoel stel dat je het (via internet ofzo, ooit een keer gedaan) je BMI berekend. Dan vul je alleen je lengte, gewicht in en volgens mij je leeftijd en geslacht. En ik vind het raar dat ze op die manier het kunnen basseren..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:53

Nee, ik word niet getriggerd door getallen.
Ik weet inmiddels wat ik veroorzaakt heb met mijn gedoe, het is wel genoeg zo ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Moezie wo 16 maa 2011 - 22:53

Toevallig dat ik gisteren zowat ingestord ben bij mijn vriend, Heb mijn hele gedachten over gewicht sporten en alles op tafel gegooid. Hij vind me geweldig zoals ik ben.. en vind dat ik niet meer mag afvallen. hij is op me gevallen zoals ik ben.. hij vind mij mooi
en dan bedenk ik me waarom zie ik dat zelf niet Sad mijn leven word hierdoor bepaalt.
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:54

Ja oké, Burn, op die manier is het inderdaad niet betrouwbaar om je BMI te berekenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:54

ik moet nu aan die reclame denken van roosvicee, komt wel goed schatje Very Happy

enne ik ben me hier nu echt lichtelijk aan het ergeren, m`n computer is sloom aan het worden. Waarschijnlijk omdat de internetbeveiliging e.d. de proefversie ervan verlopen is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow wo 16 maa 2011 - 22:55

hug voor iedereen die 'm kan gebruiken!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:55

Lily schreef:

enne ik ben me hier nu echt lichtelijk aan het ergeren, m`n computer is sloom aan het worden. Waarschijnlijk omdat de internetbeveiliging e.d. de proefversie ervan verlopen is.
Het forum is ook weer erg traag hoor..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn wo 16 maa 2011 - 22:55

@ Alex; Ik heb het namelijk nog nooit allemaal opgemeten etc..

Zijn er nog meer mensen die steeds een foutmelding krijgen?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:56

aah dan ligt het dus niet geheel aan mij, maar aan het forum smile dat is een opluchting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Kabouter wo 16 maa 2011 - 22:57

Dacht al dat het aan mij lag..hij is heel sloom ja.

Ach en mijn gewicht ben ik ook wel veel mee bezig. Ik weet dat ik zwaarder moet zijn, maar zodra ik het zie aan mij lichaam, wil ik het er weer af hebben. Nou gaat het altijd maar om max. 3 kilo maar ik vind het dom van mezelf.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 22:58

vervelend dat er zoveel meiden met hun gewicht bezig zijn. En er zo ongelukkig mee zijn.
Denk dat als de supermarkt wat minder keuze had, dat het ook een stukje beter was geweest :P
Er zijn echt zóveel lekkere dingen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Tullow wo 16 maa 2011 - 23:00

Dolcis_ schreef:vervelend dat er zoveel meiden met hun gewicht bezig zijn. En er zo ongelukkig mee zijn.
Denk dat als de supermarkt wat minder keuze had, dat het ook een stukje beter was geweest :P
Er zijn echt zóveel lekkere dingen!

Ja, dat is helaas ook vaak mijn valkuil. Ik zie dan al dat lekkers en vervolgens eet ik het in één keer op allemaal.
Gelukkig heb ik daar verandering in gebracht en ga ik het volhouden!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:01

Dolcis_ schreef:vervelend dat er zoveel meiden met hun gewicht bezig zijn. En er zo ongelukkig mee zijn.
Denk dat als de supermarkt wat minder keuze had, dat het ook een stukje beter was geweest :P
Er zijn echt zóveel lekkere dingen!

Discipline :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:01

dat klopt, maar daarom ben ik ook wel blij dat ik kan eten wat ik wil. Ik zou geen goede zijn om te moeten dieeten. Daarom vind ik het echt knap van de meiden die dit wel kunnen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:01

Tullow schreef:
Dolcis_ schreef:vervelend dat er zoveel meiden met hun gewicht bezig zijn. En er zo ongelukkig mee zijn.
Denk dat als de supermarkt wat minder keuze had, dat het ook een stukje beter was geweest :P
Er zijn echt zóveel lekkere dingen!

Ja, dat is helaas ook vaak mijn valkuil. Ik zie dan al dat lekkers en vervolgens eet ik het in één keer op allemaal.
Gelukkig heb ik daar verandering in gebracht en ga ik het volhouden!

Soms had ik dagen dat ik echt de héle dag wel door zou kunnen eten.. Zelfs net na het eten schoof ik veel snoeperij naar binnen.. Gewoon tot misselijk zijn aan toe..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:02

Denken jullie trouwens dat als je iets vaak eet, dat je dan steeds meer op kan?

Met chips bijvoorbeeld.. Als je vaak chips eet, dat je dan op een gegeven moment wel een zak op kan en dan nog wel meer wilt.. Of zo met chocolade, voordat je misselijk wordt.

Ik eet heel weinig chocolade en als ik dan eens gek wil doen dan krijg ik geen eens een reep op, want dan ben ik daarvoor al misselijk.. Ik denk dat het komt omdat ik het vrijwel nooit eet..


Laatst aangepast door _Donnaa op wo 16 maa 2011 - 23:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:04

Die dagen heb ik ook nog. Vreetbuien, verschrikkelijk. Dan koop ik chocola en koekjes en chippies en weet ik het allemaal en dat moet dan allemaal achter elkaar naar binnen. Daarna schaam ik me en als ik me heel schuldig voel ga ik het weer lozen. Daarom wil ik gewoon liefst niet eten, dan hoef ik het ook niet weer kwijt te raken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:04

_Donnaa schreef:Denken jullie trouwens dat als je iets vaak eet, dat je dan steeds meer op kan?

Met chips bijvoorbeeld.. Als je vaak chips eet, dat je dan op een gegeven moment wel een zak op kan en dan nog wel meer wilt.. Of zo met chocolade, voordat je misselijk wordt.

Ik eet heel weinig chocolade en als ik dan eens gek wil doen dan krijg ik geen eens een reep op, want dan ben ik daarvoor al misselijk.. Ik denk dat het komt omdat ik het vrijwel nooit eer..

Ja dat denk ik wel. Als ik nu aan een bord shoarma begin, krijg ik lang niet zoveel meer op.Zit al vol als ik er naar kijk. Terwijl ik daarvoor echt heel veel ervan kon eten. En het ook regelmatig at. Nu eet ik het bijna niet meer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:04

_Donnaa schreef:Denken jullie trouwens dat als je iets vaak eet, dat je dan steeds meer op kan?

Met chips bijvoorbeeld.. Als je vaak chips eet, dat je dan op een gegeven moment wel een zak op kan en dan nog wel meer wilt.. Of zo met chocolade, voordat je misselijk wordt.

Ik eet heel weinig chocolade en als ik dan eens gek wil doen dan krijg ik geen eens een reep op, want dan ben ik daarvoor al misselijk.. Ik denk dat het komt omdat ik het vrijwel nooit eer..

nee dat heb ik niet :p eet eigenlijk altijd dezelfde hoeveelheden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Burn wo 16 maa 2011 - 23:05

Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? smile Moet er morgen een presentatie over houden!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 23:07

Burn schreef:Wie kan er mij iets vertellen over Wenen? smile Moet er morgen een presentatie over houden!

Het ligt in Duitsland, en meer weet ik er niet over :P haha (het ligt toch in duitsland he???)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 26 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 26 van 40 Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum