Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

+12
SoezieQ
Mint
Inge
Toet
Meintjuh
Caramba
Xanna
Pien
Kqip
Suus
TukTuk
_*Blondgirl*_
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 9:07

Mint schreef:
Meintjuh schreef:Ontzettend balen dat je een boete kreeg doordat iemand anders zat te drukken, maar ik zou toch liever een auto achterop hebben zitten dan op een kruispunt van de andere kant. Dan was het iig niet jouw schuld geweest.
Maarja, achteraf kan je van alles bedenken hoe je het anders had kunnen doen Wink

Ja, haar auto in de kreukels en zijzelf.. Nou, ik had het geweten; ik was ook doorgereden. Belachelijk dat je daar een bekeuring van 150 euro voor krijgt!! 150 euro vind ik echt teveel geld voor een boete..

In deze situatie misschien ja, maar daar houdt de wet nou eenmaal geen rekening mee. Voor hetzelfde geld ging er nét een stoplicht voor fietsers op groen en ligt er iemand onder je auto. Oranje is gewoon stoppen en zoals ik het lees had TO daar zelfs twee keer de tijd voor aangezien het twee stoplichten achter elkaar waren..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

Bericht  SoezieQ do 17 maa 2011 - 2:33

Ik begrijp niet zo goed wat er kinderachtig is van de agent, die gewoon zijn werk doet en jou een boete stuurt voor iets wat jij verkeerd doet?


-Edit- Snap heel goed dat je er van baalt, maar vind het niet eerlijk dat je het kinderachtig noemt smile
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

Bericht  Beachgirl do 17 maa 2011 - 2:38

Mint schreef:
Meintjuh schreef:Ontzettend balen dat je een boete kreeg doordat iemand anders zat te drukken, maar ik zou toch liever een auto achterop hebben zitten dan op een kruispunt van de andere kant. Dan was het iig niet jouw schuld geweest.
Maarja, achteraf kan je van alles bedenken hoe je het anders had kunnen doen Wink

Ja, haar auto in de kreukels en zijzelf.. Nou, ik had het geweten; ik was ook doorgereden. Belachelijk dat je daar een bekeuring van 150 euro voor krijgt!! 150 euro vind ik echt teveel geld voor een boete..

Of 180 euro zelf betalen

Of auto in de prak, met schuld aan diegene achter haar. Dus verzekeringswerk.

Moet toegeven dat ik er ook een hekel aan heb als mensen plakken bij het stoplicht! Het is dan echt een tiende van een seconde waarin je beslist om door te rijden of toch te stoppen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

Bericht  SoezieQ do 17 maa 2011 - 2:46

Mimpie schreef:
Mint schreef:
Meintjuh schreef:Ontzettend balen dat je een boete kreeg doordat iemand anders zat te drukken, maar ik zou toch liever een auto achterop hebben zitten dan op een kruispunt van de andere kant. Dan was het iig niet jouw schuld geweest.
Maarja, achteraf kan je van alles bedenken hoe je het anders had kunnen doen Wink

Ja, haar auto in de kreukels en zijzelf.. Nou, ik had het geweten; ik was ook doorgereden. Belachelijk dat je daar een bekeuring van 150 euro voor krijgt!! 150 euro vind ik echt teveel geld voor een boete..

Of 180 euro zelf betalen

Of auto in de prak, met schuld aan diegene achter haar. Dus verzekeringswerk.

Moet toegeven dat ik er ook een hekel aan heb als mensen plakken bij het stoplicht! Het is dan echt een tiende van een seconde waarin je beslist om door te rijden of toch te stoppen.

En misschien houdt ze er zelf wel nekklachten ofzo aan over, dan betaal ik liever 180 euro :P
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

Bericht  Yvke do 17 maa 2011 - 4:23

Ik had laatst hetzelfde! Door een bumperklever achter me in een fractie van een seconde besloten door te rijden.. en geflitst. Ook 186 euro kwijt! Echt super, superbalen maar je doet er niets aan, helaas Sad..

Las trouwens laatst in de krant dat agenten dit soort boetes zelf ook erg hoog vinden, en zich eigenlijk een beetje schamen als ze ze uit moeten schrijven.
Yvke
Yvke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 40
Punten : 39
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

Bericht  Tullow do 17 maa 2011 - 4:27

Ik heb gister een boete gekregen voor te hard rijden Rolling Eyes
Doei, €60,-!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

Bericht  Jeanette do 17 maa 2011 - 11:27

Je kunt weinig tot niks bewijzen, dus ik denk dat je gewoon pech hebt helaas.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 19:18

Wat veel geld! Echt zonde. Kan me voorstellen dat je je daar nogal rot over voelt. je had vast wel leukere dingen kunnen bedenken voor dat geld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :( - Pagina 2 Empty Re: Daar gaan m'n zuurverdiende centjes.... :(

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum