Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

+3
Teddyaapje
Catwoman79
Darius
7 plaatsers

Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 23:40

Ze hebben het klimmen helemaal uitgevonden, op de eetstoel, op de bank, op de bankleuningen, op het tv meubel, op ons bed, de kinderwagen, een kist. Maakt niet uit wat.

Accepteren jullie het helemaal niet en halen ze steeds eraf/weg of op bepaalde dingen wel en bepaalde niet en waar trek je dan een grens?

Van mij mogen ze best op de bank en het bed klimmen, maar een eettafelstoel vind ik wel link dus dat heb ik liever niet, evenals de leuning van de bank en kinderwagen en op de tvmeubel wil ik ze natuurlijk helemaal niet hebben.
Ze zijn alleen nog te jong om het onderscheid te begrijpen, lijkt mij zo, dus ze zullen er wel niet zoveel van snappen waarom het één wel mag en het ander niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 0:01

Zolang het geen direct gevaar oplevert laat ik ze lekker klimmen. Dat verschil snappen ze inderdaad niet, dus zal het voorlopig een kwestie blijven van alert zijn en in de gaten houden waar de boefjes zich bevinden Wink

Leuk dat ze zo ondernemend worden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 0:53

D. mag nergens op klimmen, inderdaad omdat het anders een beetje een ingewikkeld verhaal wordt: daar mag het wel, daar niet. Wij hebben een stenen vloer in de kamer, dus zelfs kleine hoogtes zijn al gevaarlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 1:23

Mijn zoon mag prima op de bank/ons bed klimmen, maar meer ook niet. Ik denk dat als je het consequent aanpakt dat ze dan op een gegeven moment wel snappen dat ze wel op de bank mogen klimmen naar niet op de tv-meubel bijv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Darius vr 25 maa 2011 - 1:43

Laurens mag in wezen ook overal op klimmen, behalve op de klep van de vaatwasser. Dus dan halen we hem er weer vanaf.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Catwoman79 vr 25 maa 2011 - 1:44

Hier mag hij wel op de bank klimmen, maar niet op de eetkamerstoelen.
En als hij wel op de bank klimt moet hij zitten.
Als hij dat weigert te doen dan gaat hij er van af.

Maar dat is een dagelijkse strijd, hahahaa.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het noorden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Teddyaapje vr 25 maa 2011 - 2:03

hmmm...zover is het hier nog niet maar ik denk dat T straks wel op de bank, het bed en de stoelen mag klimmen maar niet op de tafels en kastjes. Ik denk dat je zolang je consequent bent in wat wel en wat niet dat ze dat op een gegeven moment wel snappen...maar misschien kom ik hier nog wel op terug haha
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Bruintje Beer vr 25 maa 2011 - 2:21

Storm schreef:Mijn zoon mag prima op de bank/ons bed klimmen, maar meer ook niet. Ik denk dat als je het consequent aanpakt dat ze dan op een gegeven moment wel snappen dat ze wel op de bank mogen klimmen naar niet op de tv-meubel bijv.

+1
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 2:25

A. weet dondersgoed waar ze wel en vooral niet op mag klimmen. Ze mag op de bank en de stoelen en op ons bed klimmen, als ze op de eetkamerstoel wil zitten mag ze zelfs daarop klimmen, maar de laatste tijd vindt ze het een sport om op de salontafel te klimmen en daar pontificaal op te gaan zitten. Dat mag dus niet en daar haal ik dus gewoon gelijk vanaf.

Wat ik trouwens wel zo snel mogelijk heb geleerd is hoe ze ergens weer vanaf moet, eerst de voetjes naar beneden en niet het hoofd. Klinkt logisch voor ons, maar voor een kind absoluut niet. Gelukkig had ze dat vrij snel door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Susan vr 25 maa 2011 - 3:27

Alex schreef:

Wat ik trouwens wel zo snel mogelijk heb geleerd is hoe ze ergens weer vanaf moet, eerst de voetjes naar beneden en niet het hoofd. Klinkt logisch voor ons, maar voor een kind absoluut niet. Gelukkig had ze dat vrij snel door.

Wij hebben ook altijd geleerd dat ze achterstevoren ergens af moeten klimmen, dus billetjes eerst. Dat hebben ze gelukkig ook goed door.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Susan vr 25 maa 2011 - 3:30

Wat klimmen betreft, Yrsa mag wel op de bank en op sommige stoelen, maar niet op de tafel, niet op het televisiemeubel, niet op de klep van de vaatwasser, niet in de kinderwagen en zo zijn er nog wel wat dingen die ze niet mag. Ik haal haar daar gewoon vanaf. De stoelen van de eettafel zetten we als we niet aan het eten zijn zo neer dat ze niet op de eettafel kan klimmen, want daar maakt ze echt een sport van en dan kan ik dus mijn kont niet keren of ze staat alweer op de tafel de lamp heen en weer te zwiepen.

Ezra was vroeger ook een echte klimmer, net als Yrsa nu, en hij doet het nu echt veel minder. De lol gaat er na verloop van tijd gelukkig echt een keer vanaf.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 9:40

Thanks! Dan gaan we gewoon op dezelfde voet door.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Printje vr 25 maa 2011 - 10:04

Ze zijn hier wel heel erg snel mee hoor. Mijn zoontje kan echt nog niet op de bank/bed klimmen dat is allemaal veel te hoog voor hem.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 21:12

Onze bank is ook niet zo heel hoog hoor, zo'n 50 cm gok ik.
Ons bed is wel hoger, die is 60 cm en dan trekken ze zich gewoon omhoog aan het hoeslaken, tot er een knie op de matras ligt en ze daarmee verder kunnen komen.

Maar ze zijn sowieso wel vrij vlot met alles. I. zet ook al een stapje van de salontafel naar de bank. Denk ook dat ze gemotiveert raken van elkaar, want ze willen altijd hetzelfde kunnen als de ander en daar zit meestal ook niet meer dan een week verschil tussen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Gast vr 25 maa 2011 - 22:47

Mijn zoon mag ook gewoon klimmen. Het is ook een echte klim aap ! Het maakt niet uit wat, als hij in de gaten heeft dat hij er boven op kan klimmen dan grijpt hij zijn kans haha.
Ik blijf gewoon alert dat het geen gevaarlijke situaties worden. En hij mag niet bij de tv klimmen. Laatst zag ik heel stiekem een voetje boven op de dvd speler staan :shock: Nou dat doen we dan maar niet haha.

En ik heb hem hier ook meteen geleerd om eerst met de voetjes en billetjes eraf te klimmen. Ook als hij trappen doet lopen. Dit gaat helemaal super !!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  pindaatje vr 25 maa 2011 - 23:55

Mijn dochter mag ook alleen op de bank en op ons bed klimmen! Dit weet ze heel goed, en ze doet eigenlijk ook nooit een poging om ergens anders op te klimmen.
Ze had gelukkig al heel snel door dat ze, als ze eraf wou, eerst de voeten eraf moet doen, en dan de rest. (ze liet zich dan op de buik rollen en schoof zo achteruit van de bank af, net zolang tot haar voeten bij de grond waren)

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om? Empty Re: Klimmen, hoe gaan jullie daar mee om?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum