Dagcafé
+25
Kabouter
Beachgirl
Blond
smooch
Tullow
Pien
Serena
Cheesegirl
Bimbam
Jeanette
Roze Roos
aniet
Phileine
May
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
Admin
Burn
Lynn_
Jordana
Snoes
Zwoesj
VeryCherry
mzcharlotte
29 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Dagcafé
Oh, ik kijk echt uit naar de tijd dat we 's avonds lekker op het balkon kunnen kletsen met een biertje erbij
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Waar kan jij nog meer mee huilen, Alex?
Ik wil wel in je koffer ja.
Zit in een speeltuin in de zon observatielijsten in te vullen van een monster. Wat een straf met dat zonnetje.
Ik wil wel in je koffer ja.
Zit in een speeltuin in de zon observatielijsten in te vullen van een monster. Wat een straf met dat zonnetje.
Gast- Gast
@Reva, ik heb je post nog niet binnen, zal morgen wel komen
VeryCherry schreef:Oh, ik kijk echt uit naar de tijd dat we 's avonds lekker op het balkon kunnen kletsen met een biertje erbij
ja ik ook, we hebben nu eindelijk een tuin dus `s avonds heelijk in de tuin met een drankje erbij
Gast- Gast
Nee geen rosé biertje, maar Guinness
Laatst aangepast door VeryCherry op di 15 maa 2011 - 2:51; in totaal 1 keer bewerkt
Oeh heerlijk!_Donnaa schreef:Rosé biertje!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben een balkon op het noorden, 's middags schijnt de zon er pas, maar 's avonds is het heerlijk
Nah ik heb ook nog een hele drank voorraad staan die maar niet opraakt. Zo uit m`n hoofd bacardi mojito, blue curacao, rode wodka, wijn, bier, ....
Gast- Gast
Wij hebben een grote tuin, ik kan niet wachten tot we daar lekker kunnen zitten tot 's avonds laat met een roséetje/biertje. Helaas moet ik eerst wat plantjes uit de tuin trekken voordat het er enigszins netjes uitziet.
Gast- Gast
Kan hoor VC, volgens mij was t al na half zes.
Piercingvrouwen, waar bestellen jullie je piercings? Wil ze graag snel in huis dus liefst NL shop.
Piercingvrouwen, waar bestellen jullie je piercings? Wil ze graag snel in huis dus liefst NL shop.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Dat is donker bier toch?VeryCherry schreef:Nee geen rosé biertje, maar Guinness
Yup, en echt heerlijk ^^
Alex167 schreef:Wij hebben een grote tuin, ik kan niet wachten tot we daar lekker kunnen zitten tot 's avonds laat met een roséetje/biertje. Helaas moet ik eerst wat plantjes uit de tuin trekken voordat het er enigszins netjes uitziet.
Nah dan heb je onze tuin nog niet gezien :p het is een bij elkaar geraapt zooitje aan tegels met mos en onkruid. Maar volgend jaar gaan we er iets moois van maken
Gast- Gast
Reva schreef:Kan hoor VC, volgens mij was t al na half zes.
Ik haal ze meestal bij de SIX
Gast- Gast
alloverpiercings.nl Voor 16.00 besteld, volgende dag in huis.
Jeej! Ik hoor net van mijn collega (die onze belastingaangifte heeft gedaan) dat we bijna 1200 euro terugkrijgen
Gast- Gast
Daar inderdaadVeryCherry schreef:alloverpiercings.nl Voor 16.00 besteld, volgende dag in huis.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Jeej! Ik hoor net van mijn collega (die onze belastingaangifte heeft gedaan) dat we bijna 1200 euro terugkrijgen
wow dat is heeeel erg fijn mijn vriend doet geen aangifte meer hij krijgt nooit niks terug en ik weet niet of ik iets terug krijg maar waarschijnlijk ook niet.
Gast- Gast
Hmmm, vraag van vandaag; wat eten we? Moet zo boodschappen doen en ik heb geen inspiratie.
Lily schreef:Alex167 schreef:Jeej! Ik hoor net van mijn collega (die onze belastingaangifte heeft gedaan) dat we bijna 1200 euro terugkrijgen
wow dat is heeeel erg fijn mijn vriend doet geen aangifte meer hij krijgt nooit niks terug en ik weet niet of ik iets terug krijg maar waarschijnlijk ook niet.
Als hij nooit niks terug krijgt dan zou ik toch maar aangifte doen als ik hem was
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hmmm, vraag van vandaag; wat eten we? Moet zo boodschappen doen en ik heb geen inspiratie.
Dit moet in de Koken-pijler.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Lily schreef:Alex167 schreef:Jeej! Ik hoor net van mijn collega (die onze belastingaangifte heeft gedaan) dat we bijna 1200 euro terugkrijgen
Als hij nooit niks terug krijgt dan zou ik toch maar aangifte doen als ik hem was
Whahahaha, en ik me maar inhouden om dat niet te typen
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: