Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+25
Kabouter
Beachgirl
Blond
smooch
Tullow
Pien
Serena
Cheesegirl
Bimbam
Jeanette
Roze Roos
aniet
Phileine
May
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
Admin
Burn
Lynn_
Jordana
Snoes
Zwoesj
VeryCherry
mzcharlotte
29 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:44

Dolores schreef:hej mijn forum is een andere kleur

Jouw forum? :P

Mijn forum ook dan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry ma 14 maa 2011 - 22:44

_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:
Alex167 schreef:
VeryCherry schreef:
Alex167 schreef:Ik zou er niet zo van gecharmeerd zijn als ik door iemand met een tattoo ontvangen zou worden, waar die tattoo ook moge zitten (zichtbare tattoo dan he).

Waarom niet?

Gewoon, ik vind dat niet representatief.

Hmmm ja ok, al vind ik een tatt op je voet weer wat anders dan in je nek.
Ik denk dat iemand met een tattoo in de hals ook niet zo snel op een administratieve functie zal komen te zitten :P

Whahaha nee hè Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry ma 14 maa 2011 - 22:44

Hmmm, wat een maffe kleur heeft het forum nu.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:44

Ik ben bezig met lijnen, maar dat lukt niet echt zo, lol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:44

Dolores schreef:Ik vind dat je wel erg hard oordeelt over je ouders, Anousch....


*


Laatst aangepast door Anousch op ma 14 maa 2011 - 22:56; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Bimbam ma 14 maa 2011 - 22:45

Dolores schreef:hej mijn forum is een andere kleur

Ja, de mijne ook, ik zat al raar te kijken maar t ligt dus niet aan mij :shock:
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:45

@ LP, wat je dan zou kunnen vragen aan je leidinggevende of hij/zij er problemen mee heeft als je ballerina`s draagt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:46

Alex167 schreef:
loontjes-power schreef:Maar tegenwoordig leven we in 2011 en heeft iedereen wel zo een ding.. en hij is maar heel klein op mn voet

Dan nog. Ook in 2011 vind ik een tattoo niet presentatief. Ik hoef hier ook niet aan te komen met een tattoo op mijn voet, pols of in mijn nek ofzo. Dat wordt echt niet geaccepteerd en dat begrijp ik nog ook.
Inderdaad.. Ik hoop alleen wel dat het ooit veranderd..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May ma 14 maa 2011 - 22:46

Storm schreef:
Dolores schreef:Ik vind dat je wel erg hard oordeelt over je ouders, Anousch....

Weer eens..

+1

En pijn is heel moeilijk over te oordelen. Mijn moeder heeft ook jarenlang gedacht dat ik me wat aanstelde als ik klaagde over pijn, maar me toch wel serieus genomen. Maar ik voelde gewoon dat ze vond dat ik me wat aanstelde. Totdat ik in het ziekenhuis kwam te liggen en de artsen erover verbaasd waren over de hoogte van mijn pijngrens. Vanaf dat moment voelde ik ook dat mijn moeder doorhad hoeveel pijn ik werkelijk altijd had. Sindsdien heb ik dat nooit meer gevoeld, en ik kan je zeggen dat is een heel fijn gevoel om serieus genomen te worden.

En het is wel een wisselwerking, jij neemt je moeders pijn niet serieus en zij de jouwe niet. Ik heb precies hetzelfde als iemand mijn pijn niet serieus neemt, dan neem ik zijn/haar pijn ook veel minder snel serieus!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:46

Heb je wel eens gedacht om je moeder positief te supporten, Anoush? Bijvoorbeeld om haar mee te nemen naar iets, regelmatig iets te gaan doen enzo? Het lijkt me behoorlijk zwaar voor haar om zo in de put te zitten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Moezie ma 14 maa 2011 - 22:46

_Donnaa schreef:
VeryCherry schreef:
Alex167 schreef:
VeryCherry schreef:
Alex167 schreef:Ik zou er niet zo van gecharmeerd zijn als ik door iemand met een tattoo ontvangen zou worden, waar die tattoo ook moge zitten (zichtbare tattoo dan he).

Waarom niet?

Gewoon, ik vind dat niet representatief.

Hmmm ja ok, al vind ik een tatt op je voet weer wat anders dan in je nek.
Ik denk dat iemand met een tattoo in de hals ook niet zo snel op een administratieve functie zal komen te zitten :P

Nee dat zou mij ook weer te ver gaan.
Ik ga het gewoon vragen.. en dan zien we het wel :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:47

May schreef:
Storm schreef:
Dolores schreef:Ik vind dat je wel erg hard oordeelt over je ouders, Anousch....

Weer eens..

+1

En pijn is heel moeilijk over te oordelen. Mijn moeder heeft ook jarenlang gedacht dat ik me wat aanstelde als ik klaagde over pijn, maar me toch wel serieus genomen. Maar ik voelde gewoon dat ze vond dat ik me wat aanstelde. Totdat ik in het ziekenhuis kwam te liggen en de artsen erover verbaasd waren over de hoogte van mijn pijngrens. Vanaf dat moment voelde ik ook dat mijn moeder doorhad hoeveel pijn ik werkelijk altijd had. Sindsdien heb ik dat nooit meer gevoeld, en ik kan je zeggen dat is een heel fijn gevoel om serieus genomen te worden.

En het is wel een wisselwerking, jij neemt je moeders pijn niet serieus en zij de jouwe niet. Ik heb precies hetzelfde als iemand mijn pijn niet serieus neemt, dan neem ik zijn/haar pijn ook veel minder snel serieus!

*


Laatst aangepast door Anousch op ma 14 maa 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:48

Ik zou het inderdaad bespreken met je leidinggevende, lp. Misschien vindt hij/zij het geen probleem en kun je gewoon je ballerina's aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:48

Storm schreef:Heb je wel eens gedacht om je moeder positief te supporten, Anoush? Bijvoorbeeld om haar mee te nemen naar iets, regelmatig iets te gaan doen enzo? Het lijkt me behoorlijk zwaar voor haar om zo in de put te zitten.

*


Laatst aangepast door Anousch op ma 14 maa 2011 - 22:56; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Moezie ma 14 maa 2011 - 22:48

Alex167 schreef:Ik zou het inderdaad bespreken met je leidinggevende, lp. Misschien vindt hij/zij het geen probleem en kun je gewoon je ballerina's aan.

Zal het vanmiddag doen !!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 22:49

Jaaaaaa, het zonnetje breekt door! sunny

Anousch, die situatie valt voor ons moeilijk te oordelen. Ik ken je moeder niet en weet niet of ze echt pijn heeft of dit voor aandacht doet, maar vervelend is het natuurlijk wel!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:49

Maar Anousch,

Hoe zou jij het vinden als iemand zo over jou zou praten/schrijven, als jij hier nu over jouw moeder doet?
Mijn ouders hebben echt wel ergere dingen gedaan dan jij hier nu neerzet, en ik zou het toch niet in mijn hoofd halen om ze zo te veroordelen.

Je moeder heeft mogelijk een depressie. Ze had waarschijnlijk heel veel verwacht van haar toekomst, verloor heel jong haar vader en kon niet verder studeren.
Haar dochter is al jaren hartstikke ongelukkig én ze heeft pijn en waarschijnlijk voelt ze zich een niks en een niemand (en dan kun je best arrogant naar anderen doen, om te verbergen hoe onzeker en rot je jezelf voelt) en durft ze niet eens om een baan te gaan, bang voor afwijzing.

En dan schrijf jij zoiets...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 22:50

Anousch schreef:
Storm schreef:Heb je wel eens gedacht om je moeder positief te supporten, Anoush? Bijvoorbeeld om haar mee te nemen naar iets, regelmatig iets te gaan doen enzo? Het lijkt me behoorlijk zwaar voor haar om zo in de put te zitten.

Oh vaak zat.
Ik ging vorige week met mijn vriend naar t pannenkoekenhuis en we hebben ze meegevraagd maar ze had geen geld dus geen zin om daar te zitten als ik voor haar betaalde.
We zouden gaan bowlen, had ze geen zin in.

Ze heeft of geen zin of geen 'tijd' of geen geld, (terwijl ze weet dat ik of mijn vriend dan betaal)

Wat naar zeg! Want het is wel een super leuk voorstel!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  VeryCherry ma 14 maa 2011 - 22:50

loontjes-power schreef:
Alex167 schreef:Ik zou het inderdaad bespreken met je leidinggevende, lp. Misschien vindt hij/zij het geen probleem en kun je gewoon je ballerina's aan.

Zal het vanmiddag doen !!

En dan bespreek je het met je leidinggevende en mag je van hem/haar nog een tattoo laten zetten op zijn/haar kosten ><
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:50

Anousch schreef:
Storm schreef:Heb je wel eens gedacht om je moeder positief te supporten, Anoush? Bijvoorbeeld om haar mee te nemen naar iets, regelmatig iets te gaan doen enzo? Het lijkt me behoorlijk zwaar voor haar om zo in de put te zitten.

Oh vaak zat.
Ik ging vorige week met mijn vriend naar t pannenkoekenhuis en we hebben ze meegevraagd maar ze had geen geld dus geen zin om daar te zitten als ik voor haar betaalde.
We zouden gaan bowlen, had ze geen zin in.

Ze heeft of geen zin of geen 'tijd' of geen geld, (terwijl ze weet dat ik of mijn vriend dan betaal)
Ik heb ook geen zin om iets te gaan doen op iemand anders' kosten...

Maar je kunt haar toch ook meenemen naar het park enzo? Dat kost niks...het is een wisselwerking he, zij neemt jou niet serieus máár jij haar ook niet. Zo worden de verhoudingen flink verstoort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:50

loontjes-power schreef:
Alex167 schreef:Ik zou het inderdaad bespreken met je leidinggevende, lp. Misschien vindt hij/zij het geen probleem en kun je gewoon je ballerina's aan.

Zal het vanmiddag doen !!
Ik ben benieuwd.. En hoe is het met de tattoo van je collega?

Ik merk trouwens aan mezelf ook wel dat tattoos niet zo snel geaccepteerd zijn. Laatst was ik bij de Wok en daar werkte een wokker ( :P ) met een tattoo op z`n arm.. Daar keek ik ook wel even van op hoor.. We houden het toch zelf in stand haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 22:50

VeryCherry schreef:
loontjes-power schreef:
Alex167 schreef:Ik zou het inderdaad bespreken met je leidinggevende, lp. Misschien vindt hij/zij het geen probleem en kun je gewoon je ballerina's aan.

Zal het vanmiddag doen !!

En dan bespreek je het met je leidinggevende en mag je van hem/haar nog een tattoo laten zetten op zijn/haar kosten ><

lol!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May ma 14 maa 2011 - 22:51

Anousch schreef:
May schreef:
Storm schreef:
Dolores schreef:Ik vind dat je wel erg hard oordeelt over je ouders, Anousch....

Weer eens..

+1

En pijn is heel moeilijk over te oordelen. Mijn moeder heeft ook jarenlang gedacht dat ik me wat aanstelde als ik klaagde over pijn, maar me toch wel serieus genomen. Maar ik voelde gewoon dat ze vond dat ik me wat aanstelde. Totdat ik in het ziekenhuis kwam te liggen en de artsen erover verbaasd waren over de hoogte van mijn pijngrens. Vanaf dat moment voelde ik ook dat mijn moeder doorhad hoeveel pijn ik werkelijk altijd had. Sindsdien heb ik dat nooit meer gevoeld, en ik kan je zeggen dat is een heel fijn gevoel om serieus genomen te worden.

En het is wel een wisselwerking, jij neemt je moeders pijn niet serieus en zij de jouwe niet. Ik heb precies hetzelfde als iemand mijn pijn niet serieus neemt, dan neem ik zijn/haar pijn ook veel minder snel serieus!

Ik heb jarenlang als zij pijn had, alles voor haar gedaan.
Zodat zij minder belast zou worden, maar ondanks dat moest ik me niet aanstellen.
Dan houdt het ook al snel op....

En toch, hoe rot ook voor jou, vind ik dat nog geen reden om te oordelen over haar pijn!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:52

Eens met Dolores. Je moet wel onthouden dat zij jouw moeder is he Anousch, degene die jou eten gaf en je luier verschoonde. Probeer haar dan ook een beetje te helpen nu zij in de put zit..het slechtste wat je nu kunt doen is het bijltje erbij neergooien want 'ze heeft toch nergens zin in'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:52

VeryCherry schreef:
loontjes-power schreef:
Alex167 schreef:Ik zou het inderdaad bespreken met je leidinggevende, lp. Misschien vindt hij/zij het geen probleem en kun je gewoon je ballerina's aan.

Zal het vanmiddag doen !!

En dan bespreek je het met je leidinggevende en mag je van hem/haar nog een tattoo laten zetten op zijn/haar kosten ><

Very Happy Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 16 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum