Dagcafé
+25
Kabouter
Beachgirl
Blond
smooch
Tullow
Pien
Serena
Cheesegirl
Bimbam
Jeanette
Roze Roos
aniet
Phileine
May
Suus
Chocolate Cookie
Moezie
Admin
Burn
Lynn_
Jordana
Snoes
Zwoesj
VeryCherry
mzcharlotte
29 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Nou, bijna wel.Smikkell schreef:Dit lijkt wel een aanval van Smikkell op PM..
Heb je soms iets tegen me?
Gast- Gast
Ja, ik ben tegen alle mensen die niet van het vaste land zijn.ProudMama schreef:Nou, bijna wel.Smikkell schreef:Dit lijkt wel een aanval van Smikkell op PM..
Vaste land volk eerst!!!
Gast- Gast
Ik hoop dat de 'angels' dit lezen, dan krijg je vast een ban ivm discriminatie...Smikkell schreef:Ja, ik ben tegen alle mensen die niet van het vaste land zijn.ProudMama schreef:Nou, bijna wel.Smikkell schreef:Dit lijkt wel een aanval van Smikkell op PM..
Vaste land volk eerst!!!
Gast- Gast
Daar geloof ik niets vanProudMama schreef:Ik hoop dat de 'angels' dit lezen, dan krijg je vast een ban ivm discriminatie...Smikkell schreef:Ja, ik ben tegen alle mensen die niet van het vaste land zijn.ProudMama schreef:Nou, bijna wel.Smikkell schreef:Dit lijkt wel een aanval van Smikkell op PM..
Vaste land volk eerst!!!
Gast- Gast
Lees net in een ander topic deze opmerking van Maple naar Lucky: En mieren neuken is ook niet erg dier(mier?)vriendelijk
1- 0 voor Maple
1- 0 voor Maple
Gast- Gast
Smikkell schreef:
Toet, wanneer heb je een nieuwe laptop?
Zo snel mogelijk? Nee geen idee, we zijn nu even aan het kijken hoe of wat.. want m'n moeder wil er dan ook meteen een aan mn zus geven dus het moet niet te duur maar wel goed zijn.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Door het verkeerd plaatsten van een spatie worden sommige zinnen hier al snel onbedoeld grappig.ProudMama schreef:Lees net in een ander topic deze opmerking van Maple naar Lucky: En mieren neuken is ook niet erg dier(mier?)vriendelijk
1- 0 voor Maple
Maple is al een paar dagen scherp en grappig bezig. Ik zeg 4 - 0 voor Maple!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Door het verkeerd plaatsten van een spatie worden sommige zinnen hier al snel onbedoeld grappig.ProudMama schreef:Lees net in een ander topic deze opmerking van Maple naar Lucky: En mieren neuken is ook niet erg dier(mier?)vriendelijk
1- 0 voor Maple
Maple is al een paar dagen scherp en grappig bezig. Ik zeg 4 - 0 voor Maple!
mee eens
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
hallo meiden ik ben er weer, net lekker pannenkoeken gegeten ga nu hobbyen met de trouwkaarten dus lees/post tussendoor hier Nja als het hobbyen lukt want heb hier een poes op schoot zitten die aandacht te kort komt dus op m`n toetsenbord staat, der kop in m`n handen duwt zodat ik der wel MOET aaien en constant kopjes geven.
Gast- Gast
Was ik net aan BA gewend ... krijg je PM. En dan dus niet eens in je inbox. Lekker verwarrend. Gelukkig heb je dezelfde avatar nog, anders zou ik vergeten dat je BA was.
Gast- Gast
Zooooo hallo
Boodschappen gedaan. Danku God dat er niemand achter mij stond bij de kassa. Kassakutje was toch lelijk dus daar schaamde ik me niet voor met al mn slechte boodschappen. Laaalalalalalaaaa.
Boodschappen gedaan. Danku God dat er niemand achter mij stond bij de kassa. Kassakutje was toch lelijk dus daar schaamde ik me niet voor met al mn slechte boodschappen. Laaalalalalalaaaa.
Laatst aangepast door Reva op di 15 maa 2011 - 7:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik ben er ook...beetje aan het klooien met avatar en onderschrift
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5412
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=5412
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: