Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

+10
kimz
Caramba
Yzma
Jeanette
Zininzon
Inge
loura
Zwerver
Lynn_
VeryCherry
14 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:06

Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
VeryCherry schreef:Barbie zegt ook geen vlees te eten, ze eet alleen kroketten en frikandellen Wink

Dat vond ik toch wel zó hilarisch!!! Het is echt een dom kind, ze ziet er niet uit, maar stiekem vind ik haar wel schattig en lief.

Ben ik nou gek?

Ik ben trouwens overwegend pescotariër, maar dat is altijd zo vermoeidend uit te leggen. :P

Doe is? smile Ben wel benieuwd.

Haha ik eet dus ook zelden tot geen vlees, maar wel gewoon vis. That's it!

Dus je weet wel vlees, maar soms? En vis? En dat heet een pescotariër? Niet he? Omdat je zegt 'overwegend'. Dus je bent het echt als je geen vlees eet, maar wel vis?

Ik ben eruit, jij bent ook een nepvegetarier! Net als ik en mama van 2 nerd

Hahaha. Nee, ik ben geen vegetariër, ook geen nepvegetariër. Overwegend pescotariër. Pescotarïërs eten alleen vis, geen vlees. Ik eet bijna nooit vlees, dus dat maakt mij een overwegend pesoctariër.

Eerder nog een nep pesco dan een nep vega.

Snappen we m nog? lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:06

Jen_ schreef:
Francaise_ schreef:
Zininzon schreef:Ik ben ook pescotariër!
Die eten wel vis, maar geen vlees.

(Dat is niet moeilijk om uit te leggen, maar wel waarom je vis eet.. 'dat is toch ook een dier')
Waarom eet je wel vis dan? Bijna alle vissoorten sterven toch uit?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Gewoon uit interesse, niet omdat je je moet verantwoorden.

Omdat ik vis lekkerder vind. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:08

Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
VeryCherry schreef:Barbie zegt ook geen vlees te eten, ze eet alleen kroketten en frikandellen Wink

Dat vond ik toch wel zó hilarisch!!! Het is echt een dom kind, ze ziet er niet uit, maar stiekem vind ik haar wel schattig en lief.

Ben ik nou gek?

Ik ben trouwens overwegend pescotariër, maar dat is altijd zo vermoeidend uit te leggen. :P

Doe is? smile Ben wel benieuwd.

Haha ik eet dus ook zelden tot geen vlees, maar wel gewoon vis. That's it!

Dus je weet wel vlees, maar soms? En vis? En dat heet een pescotariër? Niet he? Omdat je zegt 'overwegend'. Dus je bent het echt als je geen vlees eet, maar wel vis?

Ik ben eruit, jij bent ook een nepvegetarier! Net als ik en mama van 2 nerd

Hahaha. Nee, ik ben geen vegetariër, ook geen nepvegetariër. Overwegend pescotariër. Pescotarïërs eten alleen vis, geen vlees. Ik eet bijna nooit vlees, dus dat maakt mij een overwegend pesoctariër.

Eerder nog een nep pesco dan een nep vega.

Snappen we m nog? lol!

Ja ik snap 'm! Maar je bent goed gezegd dus geen pesoctariër. Want je eet (heel soms net als ik) vlees. Het woordje 'overwegend' ervoor maakt het niet anders. Je bent ook niet overwegend zwanger, ik noem maar iets Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:10

Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:
Francaise_ schreef:
Zininzon schreef:Ik ben ook pescotariër!
Die eten wel vis, maar geen vlees.

(Dat is niet moeilijk om uit te leggen, maar wel waarom je vis eet.. 'dat is toch ook een dier')
Waarom eet je wel vis dan? Bijna alle vissoorten sterven toch uit?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Gewoon uit interesse, niet omdat je je moet verantwoorden.

Omdat ik vis lekkerder vind. angel

Zo simpel! Ik eet overwegend wild. Wat ben ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:13

Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
VeryCherry schreef:Barbie zegt ook geen vlees te eten, ze eet alleen kroketten en frikandellen Wink

Dat vond ik toch wel zó hilarisch!!! Het is echt een dom kind, ze ziet er niet uit, maar stiekem vind ik haar wel schattig en lief.

Ben ik nou gek?

Ik ben trouwens overwegend pescotariër, maar dat is altijd zo vermoeidend uit te leggen. :P

Doe is? smile Ben wel benieuwd.

Haha ik eet dus ook zelden tot geen vlees, maar wel gewoon vis. That's it!



Dus je weet wel vlees, maar soms? En vis? En dat heet een pescotariër? Niet he? Omdat je zegt 'overwegend'. Dus je bent het echt als je geen vlees eet, maar wel vis?

Ik ben eruit, jij bent ook een nepvegetarier! Net als ik en mama van 2 nerd

Hahaha. Nee, ik ben geen vegetariër, ook geen nepvegetariër. Overwegend pescotariër. Pescotarïërs eten alleen vis, geen vlees. Ik eet bijna nooit vlees, dus dat maakt mij een overwegend pesoctariër.

Eerder nog een nep pesco dan een nep vega.

Snappen we m nog? lol!

Ja ik snap 'm! Maar je bent goed gezegd dus geen pesoctariër. Want je eet (heel soms net als ik) vlees. Het woordje 'overwegend' ervoor maakt het niet anders. Je bent ook niet overwegend zwanger, ik noem maar iets Very Happy

Nou dat is natuurlijk geen vergelijking he, je kunt niet zeggen "nu wil ik wel zwanger zijn, nu even niet"

Als ik, zeg 2x per maand vlees neem, en verder alleen vis.. Noem ik t lekker toch zo :P Het is geen overweging of ik t wel of niet neem, soms is het makkelijker als ik bijvoorbeeld een ovenschotel voor vriend en mij maak. Dan ga ik niet apart het vlees eruit vissen of 2 x 45 min een schaal in de oven zetten. Zo bedoel ik het.

Ik weet t niet anders te formuleren, maar ik ben iig geen vleeseter Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:14

Francaise_ schreef:
Tea-Leaf schreef:
Jen_ schreef:
Francaise_ schreef:
Zininzon schreef:Ik ben ook pescotariër!
Die eten wel vis, maar geen vlees.

(Dat is niet moeilijk om uit te leggen, maar wel waarom je vis eet.. 'dat is toch ook een dier')
Waarom eet je wel vis dan? Bijna alle vissoorten sterven toch uit?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Gewoon uit interesse, niet omdat je je moet verantwoorden.

Omdat ik vis lekkerder vind. angel

Zo simpel! Ik eet overwegend wild. Wat ben ik?

Hot stuff, baby go wild!!!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:38

Tea-Leaf schreef:

Nou dat is natuurlijk geen vergelijking he, je kunt niet zeggen "nu wil ik wel zwanger zijn, nu even niet"

Als ik, zeg 2x per maand vlees neem, en verder alleen vis.. Noem ik t lekker toch zo :P Het is geen overweging of ik t wel of niet neem, soms is het makkelijker als ik bijvoorbeeld een ovenschotel voor vriend en mij maak. Dan ga ik niet apart het vlees eruit vissen of 2 x 45 min een schaal in de oven zetten. Zo bedoel ik het.

Ik weet t niet anders te formuleren, maar ik ben iig geen vleeseter Very Happy [/quote]

Dat bedoel ik Wink Vind het verder prima hoor, wat je wel en niet eet, dat moet iedereen voor zich weten, net als ik. Maar jezelf 'overwegend presco-dinges' te noemen vind ik meer een beetje interessant willen doen, aangezien je het dus niet bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:45

VeryCherry schreef:Caribbeanlover schreef;


Doen dan eens wat goed voor de verandering en zorg dat men gewoon reclame mag maken!

Deze, ik vind het zo'n gemene opmerking, het is een ontzettend leuk idee van de meiden van Yes en dan krijg je zo'n reactie.

Stel je niet zo aan joh, ik heb het toch niet tegen jou.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:49

Caribbeanlover schreef:
VeryCherry schreef:Caribbeanlover schreef;


Doen dan eens wat goed voor de verandering en zorg dat men gewoon reclame mag maken!

Deze, ik vind het zo'n gemene opmerking, het is een ontzettend leuk idee van de meiden van Yes en dan krijg je zo'n reactie.

Stel je niet zo aan joh, ik heb het toch niet tegen jou.

En dan is het maar geoorloofd om alles te zeggen wat er in jouw kopje opkomt? Wees aub realistisch!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:49

Youandi schreef:Tja, als je ECHT vegetariër bent, dan laat je elk lapje vlees liggen. Dus, eens met CBL.


Dank u.

Maple, ze at een klein stukje, maar omdat ze eerder zei vegetarier te zijn vind ik het gewoon raar. Dan ben je het dus niet. Je bent het wel of niet.
Ik ben het wel en eet het niet omdat ik een echte vegetarier ben.

Punk'd ze zei dat ze het slecht vind hoe er met de dieren word omgegaan dmv slaan en schoppen en het daarom niet at. Vind je het echt zo erg, dan eet je het niet..........klaar!

Niemand, maar dan ook niemand kan mij overhalen met het slappe ''ach probeer het nou'' en als ze weten dat ik het jaren ben vind ik dat gewoon respectloos.

Toen mijn schoonmoeder voor het eerst hoorde dat ik vegetarier was was dat op een familiedag waar we gingen bbquen. Ik had het doorgegeven en dus was er gelukkig rekening mee gehouden.
Zegt zij ''je moet maar eten wat de pot schaft''.
Pardon, waar haal je het lef vandaan dacht ik!
Ze had zich er niet in verdiept en dat hoeft ook niet, maar ga dan niet zulke dingen roepen als je er niks vanaf weet.

Ten 1e moet ik niks en ale helemaal niet van haar. Vond het echt respectloos dat ze dat zei en het is dat ik haar pas net kende, want anders was ik er tegenin gegaan, serieus.

Men moet gewoon bedenken dat sommigen geen dode dieren willen eten en zulke opmerkingen maken slaat echt nergens op.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 14 maa 2011 - 10:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 10:52

Caribbeanlover schreef:
Youandi schreef:Tja, als je ECHT vegetariër bent, dan laat je elk lapje vlees liggen. Dus, eens met CBL.


Dank u.

Maple, ze at een klein stukje, maar omdat ze eerder zei vegetarier te zijn vind ik het gewoon raar. Dan ben je het dus niet. Je bent het wel of niet.
Ik ben het wel en eet het niet omdat ik een echte vegetarier ben.
Jij bent ook van de dieren gaan houden toen je mensen dacht te leren kennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Jeanette ma 14 maa 2011 - 11:39

Lekker boeiend dat zij dat wel doet. scratch
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Yzma ma 14 maa 2011 - 21:02

Ik snap nooit waarom vegatariërs zich altijd moeten verantwoorden. Je bent toch vegatariër voor jezelf en uit eigen overwegingen en niet voor iemand anders?
En daarnaast liever inconsequent goed, dan inconsequent fout. Oftewel, als iemand een keer wel een stukje vlees eet of wat dan ook, maar verder niet, wat is daar dan zo erg aan? Mag je dan de 'titel' vegatariër niet meer dragen omdat je een keer een stukje vlees eet? Je houdt er in ieder geval de rest van het jaar rekening mee. Jammer dan, wat iemand anders vindt.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  VeryCherry ma 14 maa 2011 - 21:03

Caribbeanlover schreef:
VeryCherry schreef:Caribbeanlover schreef;


Doen dan eens wat goed voor de verandering en zorg dat men gewoon reclame mag maken!

Deze, ik vind het zo'n gemene opmerking, het is een ontzettend leuk idee van de meiden van Yes en dan krijg je zo'n reactie.

Stel je niet zo aan joh, ik heb het toch niet tegen jou.

Ik stel me niet aan, je moet gewoon niet denken dat je alles maar kan zeggen en elk leuk initiatief de grond in kan boren.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Caramba ma 14 maa 2011 - 21:14

Caribbeanlover haar wil is wet, ik schenk er daarom niet (meer) zo veel aandacht aan. UHm ja ik ben de ene dag vegetariër en de andere dag niet, so be it. Echt boeiend dit.


Laatst aangepast door Spetterdespat op ma 14 maa 2011 - 21:16; in totaal 1 keer bewerkt
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 21:15

Yzma, zoals ik al zei, je eet het of niet. Ze zei zelf ''ze schoppen ze en slaan ze en ik eet geen vlees''.
Vervolgens proeft ze een stukje en zegt ''het is super''.
Nou ja, dan ben je geen vegetarier hoor. Ik ben het dus ik eet het niet, ook geen kruimeltje leverworst ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  VeryCherry ma 14 maa 2011 - 21:15

Spetterdespat schreef:Caribbeanlover haar wil is wet, schenk er niet teveel aandacht aan. UHm ja ik ben de ene dag vegetariër en de andere dag niet, so be it. Echt boeiend dit.

Kijk, en daar gaat het al mis. Mijn wil is wet Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Yzma ma 14 maa 2011 - 21:19

En CBL, waarom maak jij je daar druk om? Wat kan jou het schelen? Omdat ze niet volgens jouw normen en waarden leeft? Dat doet de hele wereld niet geloof ik.
Yzma
Yzma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 392
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 21:19

VeryCherry schreef:
Doen dan eens wat goed voor de verandering en zorg dat men gewoon reclame mag maken!

Deze, ik vind het zo'n gemene opmerking, het is een ontzettend leuk idee van de meiden van Yes en dan krijg je zo'n reactie.
Dat was echt een kutopmerking ja, waar haal je het lef vandaan denk ik dan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  VeryCherry ma 14 maa 2011 - 21:21

Storm schreef:
VeryCherry schreef:
Doen dan eens wat goed voor de verandering en zorg dat men gewoon reclame mag maken!

Deze, ik vind het zo'n gemene opmerking, het is een ontzettend leuk idee van de meiden van Yes en dan krijg je zo'n reactie.
Dat was echt een kutopmerking ja, waar haal je het lef vandaan denk ik dan..

Ik zat het echt met plaatsvervangende schaamte te lezen, maar ik vind het wel goed hoe de admin er op gereageerd heeft hoor smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 21:39

Punk'd schreef:

Ik ook.. Ik noem mezelf ook een nep vegetarier :P .. Ik eet alleen vlees buiten de deur (in restaurants o.i.d.) of als ik ergens ben waar ik niets anders lust. Ik eet trouwens geen varkensvlees omdat ik dat persoonlijk (waarschijnlijk slaat het nergens op, maar het is een gevoel) slechter vind en het niet nodig vind om dat te eten.
Het slaat wel ergens op Wink. Varkensvlees is niet zo goed voor je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Caramba ma 14 maa 2011 - 21:49

Ik eet het ook niet hoor Punk'd. Ook omdat ik het niet zo lekker vind, maar meer omdat ik er niet tegen kan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:13

Mijn wil is helemaal niet wet. Het is nou eenmaal algemeen bekend dat je als vegetarier zijnde geen vlees en vis eet. Als je amper vlees en vis eet moet men dat zelf weten, maar noem jezelf dan geen vegetarier en ook niet als je het wilt proeven omdat iemand zo aandringt.
Nee, dat kan gewoon niet. Ik veroordeel niemand die vlees en vis eet, want dat zal nou eenmaal altijd blijven bestaan. Dat doe ik wel zoals die Hannie bezig is, want blijkbaar vind ze het niet zo ''zielig'' anders proefde ze het ook niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Caramba ma 14 maa 2011 - 22:20

Ik ben vergetariër geweest. Jaar volgehouden. Ik vond het ook zielig voor de dieren, maar aangezien ik toch niet zonder vlees kon, werd er wit van en er zitten toch voedingsstoffen in die wel belangrijk zijn voor de mens, ben ik weer vlees gaan eten. Werd trouwens ook slap zonder vlees. De één kan er beter tegen dan de ander, zonder vlees.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 22:22

Caribbeanlover schreef:Mijn wil is helemaal niet wet. Het is nou eenmaal algemeen bekend dat je als vegetarier zijnde geen vlees en vis eet. Als je amper vlees en vis eet moet men dat zelf weten, maar noem jezelf dan geen vegetarier en ook niet als je het wilt proeven omdat iemand zo aandringt.
Nee, dat kan gewoon niet. Ik veroordeel niemand die vlees en vis eet, want dat zal nou eenmaal altijd blijven bestaan. Dat doe ik wel zoals die Hannie bezig is, want blijkbaar vind ze het niet zo ''zielig'' anders proefde ze het ook niet.
\

Moet ze toch lekker zelf weten. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 3 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum