Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

+10
kimz
Caramba
Yzma
Jeanette
Zininzon
Inge
loura
Zwerver
Lynn_
VeryCherry
14 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 5 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast di 15 maa 2011 - 8:23

Purple schreef:
Tea-Leaf schreef:
Francaise_ schreef:Hehe ;-) Pm maar even door want in April wil ik nog wel even een weekendje weg.
\

Echt? Dan moeten we meeeeten!!!
He, nu vind ik het wel K dat ik anoniem wil blijven want er waren 3 mensen op het oude forum waarmee ik zeker een keertje zou gaan afspreken en daarvan zijn jullie er al 2. laughcry
Dat blijf ik. Dus kom.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 5 Empty Re: Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees!

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 3:43

Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 5 Gaap2

GAAAAAAAP

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:05

Wie beslist eigenlijk wat je wel en niet mag eten als je vegetariër bent? Is daar een geschreven reglement voor, Caribbeanlover? Is het niet zo dat iedereen mag weten wat hij of zij doet, zolang de gedachte erachter maar gewoon uit een goed hart komt?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:24

Zijn er nou werkelijk 7 pagina's besteedt aan dit onzinnige onderwerp?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:27

PrinsesBo schreef:Zijn er nou werkelijk 7 pagina's besteedt aan dit onzinnige onderwerp?
Dan gooi ik er wel een nieuw onderwerp tegenaan: Foei!! nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 7:35

Maple schreef:
PrinsesBo schreef:Zijn er nou werkelijk 7 pagina's besteedt aan dit onzinnige onderwerp?
Dan gooi ik er wel een nieuw onderwerp tegenaan: Foei!! nerd

En ik had nog wel 'gesmurft'..
Doe ik t nog fout Sad

Gast
Gast

Bericht  Mermaid wo 16 maa 2011 - 21:15

Ach ik eet liever ook geen vlees, wel vis en eieren. Maar als ik zin heb in vlees neem ik t zo nu en dan ook. Is toch mijn eigen keuze? Ik vind het soms ook maar moeilijk gedoe als ik ergens blijf eten en ik dan aankom dat ik liever geen vlees wil (dit heb ik trouwens alleen als ik ergens met een grote groep ga eten)
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 21:48

Qiara, laatst kookte er iemand en toen was het vis omwikkeld met ham. Ze zei dat ze het lekker vond, maar zei niks over de ham, heb ook niet kunnen zien of ze dat ook op at.

Er was kippensoep vooraf en ze zei ''ik lust geen kip en ik zou er nog geen druppel van eten''.
Daarmee bedoelde ze denk ik dat ze geen vlees eet, maar dat vind ik dan wel raar aangezien ze het vlees eerder op aandringen van de andere deelnemer wel proefde.

De meningen zijn duidelijk verdeeld. Ik wilde alleen zeggen dat als je een echte vegetarier bent, dat je vlees en vis laat staan...................altijd.
Als je beide of 1 van de 2 gaat proeven omdat een ander zo aandringt, dan kan je het net zo goed niet meer zijn en soms het weer gaan eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 16 maa 2011 - 21:48

Lizardje schreef:Ach ik eet liever ook geen vlees, wel vis en eieren. Maar als ik zin heb in vlees neem ik t zo nu en dan ook. Is toch mijn eigen keuze? Ik vind het soms ook maar moeilijk gedoe als ik ergens blijf eten en ik dan aankom dat ik liever geen vlees wil (dit heb ik trouwens alleen als ik ergens met een grote groep ga eten)

Kijk dat is totaal wat anders aangezien je het liever niet eet. Jij bent geen vegetarier.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 0:56

Dat het een "bekende NL'er" betreft vind ik misschien wel onzinnig, maar dat er gediscussieërd wordt over dit soort onderwerpen allerminst. Lees dan nog even verder naar iets wat je wel zint?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:00

Mammalin schreef:Hannie Veerkamp is vegetarier, maar eet wel vlees! - Pagina 5 Gaap2

GAAAAAAAP

Want?

Wel schattig plaatje trouwens!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:56

Ik ben eruit, ze is geen vegetarier. Gister at ze gewoon het vlees dus ze is het niet en gewoon iemand die niet zo vaak vlees eet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 17 maa 2011 - 1:58

Caribbeanlover schreef:Ik ben eruit, ze is geen vegetarier. Gister at ze gewoon het vlees dus ze is het niet en gewoon iemand die niet zo vaak vlees eet.

Haha toch niet? Ik ben ook niet echt een vlees liefhebber, maar ik hou wel van kip. Nou ja, foutje... Maar je hebt wel een interessante discussie opgang gebracht. Wink

Gast
Gast

Bericht  Mermaid do 17 maa 2011 - 10:26

Caribbeanlover schreef:
Lizardje schreef:Ach ik eet liever ook geen vlees, wel vis en eieren. Maar als ik zin heb in vlees neem ik t zo nu en dan ook. Is toch mijn eigen keuze? Ik vind het soms ook maar moeilijk gedoe als ik ergens blijf eten en ik dan aankom dat ik liever geen vlees wil (dit heb ik trouwens alleen als ik ergens met een grote groep ga eten)

Kijk dat is totaal wat anders aangezien je het liever niet eet. Jij bent geen vegetarier.

Dan nog noem ik mezelf soms wel vegetariër. Gewoon omdat dat wel zo makkelijk is.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:52

http://www.vegatopia.com/vega/vraagbaak/120-algemeen/10492-vegetariers-en-co-een-wegwijzer

Zie hier, Hanny is dus Flexitarier en daar had ik zelfs nog nooit van gehoord.

Gast
Gast

Bericht  Mermaid ma 21 maa 2011 - 2:01

Caribbeanlover schreef:http://www.vegatopia.com/vega/vraagbaak/120-algemeen/10492-vegetariers-en-co-een-wegwijzer

Zie hier, Hanny is dus Flexitarier en daar had ik zelfs nog nooit van gehoord.

Maar in welk rijtje val ik dan? ik eet heel erg soms vlees maar wel regelmatig vis. Flexitarier is t dan niet, prescotariër ook niet helemaal.

Doet t er nou werkelijk toe welke naam we iets geven? t is toch allang fijn als mensen bewust minder of geen vlees eten.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 2:19

Waarom vraag je het dan als je het niks kan schelen?
Ik zou zeggen, mail vegatopia even.

Gast
Gast

Bericht  maiadebij ma 21 maa 2011 - 10:55

Eens met lizardje, waarom iemand in een hokje stoppen? En waarom zou iemand zich over dit soort dingen moeten verantwoorden aan een ander? Dat iemand bewust bezig is met wat hij wel of niet eet en waarom vind ik al hartstikke goed. En of je dat 1 x of vaker je te buiten gaat aan een stukje vlees.... Dat interesseert me echt niet!!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: