Welke kolf aanschaffen
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Welke kolf aanschaffen
Hallo dames,
Ik heb nu de medela symphony huurkolf, deze willen we niet te lang meer houden, omdat de huurprijs vrij hoog is. Ik heb gekolfd omdat ik hele pijn lijke tepels had, en nu kolf ik af en toe omdat ik last heb van verstoppingen, die ze zelf niet weggedronken krijgt en ik ze ook niet weggemasserd krijgt. Mijn linkertepel is ook nog niet geheel pijnloos, dus kolf ik die af en toe en geef dit in een flesje. Dit gaat allemaal erg goed en ik heb veel melk, een borst per voeding is ruim voldoende, ze komt meestal pas weer na 4 uur. Ik ga straks weer 4 dagen werken en heb dan dus ook een kolf nodig, maar nu twijfelen we zo erg over welke we willen kopen, de medela swing of een dubbele elektrische kolf van medela. Wat zouden jullie doen, of hebben jullie gedaan?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik heb nu de medela symphony huurkolf, deze willen we niet te lang meer houden, omdat de huurprijs vrij hoog is. Ik heb gekolfd omdat ik hele pijn lijke tepels had, en nu kolf ik af en toe omdat ik last heb van verstoppingen, die ze zelf niet weggedronken krijgt en ik ze ook niet weggemasserd krijgt. Mijn linkertepel is ook nog niet geheel pijnloos, dus kolf ik die af en toe en geef dit in een flesje. Dit gaat allemaal erg goed en ik heb veel melk, een borst per voeding is ruim voldoende, ze komt meestal pas weer na 4 uur. Ik ga straks weer 4 dagen werken en heb dan dus ook een kolf nodig, maar nu twijfelen we zo erg over welke we willen kopen, de medela swing of een dubbele elektrische kolf van medela. Wat zouden jullie doen, of hebben jullie gedaan?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
red rose- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 587
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Welke kolf aanschaffen
Als je vier dagen gaat werken en volledig bv blijft geven, dan zou ik sowieso een dubbele electrische aanschaffen.
Ik gebruikte Medela, wel enkelvoudig. Als je vier dagen gaat werken en gaat kolven, dan zou ik wel een kolf aanschaffen waarbij je meteen in het flesje kan kolven en hier een speen op en dan kun je het de volgende dag zo geven.
Ik gebruikte Medela, wel enkelvoudig. Als je vier dagen gaat werken en gaat kolven, dan zou ik wel een kolf aanschaffen waarbij je meteen in het flesje kan kolven en hier een speen op en dan kun je het de volgende dag zo geven.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ook een maand een huurkolf (Medela Symhony) gebruikt, maar er ook 1 aangeschaft omdat de huurprijs best wel aan de hoge kant is. Ik zou voor de Ameda lactaline personal gaan. Het is een dubbele elektrische kolf, je an zelf het zuigritme en zuigkracht instellen. Hij is klein en niet rumoerig, je kan gewoon nog tv kijken. De aanschafwaarde is 159.95 via de site waar ik hem gekocht heb. Stukken goedkoper dan de dubbele elektrische kolf van Medela. Ik kolf alle voedingen voor m'n dochter, dus de aanschafwaarde heb ik er allang uitgekold. Ik ben er meer dan tevreden over.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik zou dan ook zeker voor een dubbele electrische kolf gaan. Ik heb gekolfd tot mijn dochter bijna 1,5 was met de medela swing (3 dagen in de week op mijn werk) en ga dit keer ook zeker een dubbele electrische kolf aanschaffen. Ik neig er zelf naar om dan de Medela Pisa aan te schaffen, maar dat is omdat ik gewend ben om met een medela kolf te kolven. De Ameda is wel een stuk goedkoper.
Volgens mij zijn er trouwens in april weer Mama Mazzeldagen bij Prenatal en dan kan je misschien wel een kolf met 20% korting kopen, maar dat duurt dan natuurlijk nog een maand...
Volgens mij zijn er trouwens in april weer Mama Mazzeldagen bij Prenatal en dan kan je misschien wel een kolf met 20% korting kopen, maar dat duurt dan natuurlijk nog een maand...
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Soortgelijke onderwerpen
» welke kolf?
» Welke kolf?
» Welke kolf?
» ervaring lactaline kolf (nieuwe vraag)
» Elektrische kolf...
» Welke kolf?
» Welke kolf?
» ervaring lactaline kolf (nieuwe vraag)
» Elektrische kolf...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: