Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerste week met een baby!

+8
Meeko
Fiwen
Mida4you
Filoria
PapillonRose
Liadan
Annemie
Mizzie
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Eerste week met een baby! - Pagina 2 Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 1:45

Ik zal wel aangeven dat ik een stagaire geen probleem vind idd. Maar of ze er 2 sturen als je verder nog geen kinderen hebt?!

En misschien maak ik me wel gewoon teveel zorgen over 'straks' hoor Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! - Pagina 2 Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 1:53

Beauty Addict schreef:Ik zal wel aangeven dat ik een stagaire geen probleem vind idd. Maar of ze er 2 sturen als je verder nog geen kinderen hebt?!

En misschien maak ik me wel gewoon teveel zorgen over 'straks' hoor Embarassed

Hier vinden ze het wel fijn om een stagiare erbij te hebben, ookal heb je niet meer kinderen. Zeker met bv hebben ze gewoon een paar handen extra.

En je zorgen maken, ik kan het me wel indenken hoor. Bij jou is alles straks nieuw, en dan ineens 2. Maar komt vast goed, jij komt ook uit een groot gezin! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! - Pagina 2 Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 2:01

_MamaRosa_ schreef:
Beauty Addict schreef:Ik zal wel aangeven dat ik een stagaire geen probleem vind idd. Maar of ze er 2 sturen als je verder nog geen kinderen hebt?!

En misschien maak ik me wel gewoon teveel zorgen over 'straks' hoor Embarassed

Hier vinden ze het wel fijn om een stagiare erbij te hebben, ookal heb je niet meer kinderen. Zeker met bv hebben ze gewoon een paar handen extra.

En je zorgen maken, ik kan het me wel indenken hoor. Bij jou is alles straks nieuw, en dan ineens 2. Maar komt vast goed, jij komt ook uit een groot gezin! Wink
Ja, dat wel, maar denk als het om je eigen kinderen gaat dat het anders is. En met tweelingen heb ik 0,0 ervaring.

Maar goed, mijn moeder redde het ook met een baby terwijl er al veel rond liepen, dus 2 baby's zal vast goed komen.

Nu eerst de rest van de zwangerschap eerst maar eens door zien te komen zonder TTS of andere enge dingen... smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! - Pagina 2 Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum