Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerste pakje van je baby

+16
Meeko
Floor
Fiwen
mauwmauw
kletskousje
Funk
Diese
Parisienne
Coccinelle
Pien
PapillonRose
Monte
Nana
Bruintje Beer
duckie
Mizzie
20 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Eerste pakje van je baby Empty Eerste pakje van je baby

Bericht  Mizzie vr 1 apr 2011 - 8:31

Op het oude forum is er een keer een topic langsgekomen met eerste pakjes van baby's!
Nu is het voor mij nog best lang wachten, maar we hebben nu een mogelijk 1e pakje gekocht bij de prenatal...ben er eigenlijk nog niet helemaal uit of dit het pakje echt wordt.

Show het eerste pakje van je baby!

Eerste pakje van je baby Z_2836696_001.jpg_z_2836696_001
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste pakje van je baby Empty Re: Eerste pakje van je baby

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 8:36

Ik heb gisteren pakjes gekocht bij Prenatal, maar op de site staat het niet.

Het is een wit setje met klein printje op het truitje en wit broekje.

Maatje 44, maar twijfel of ik niet gewoon beter 50 had kunnen kopen...

Gast
Gast

Bericht  duckie vr 1 apr 2011 - 8:39

wij hadden deze
Eerste pakje van je baby Z_2507927_001.jpg_z_2507927_001
en dan met een groen broekje erbij
maatje 56 (was toen nog wel wat aan de grote kant)
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 8:41

Ducky: Die heb ik ook met een lime kleurig broekje, die is iets groter. Gaat ook zeker mee in de tas smile

Gast
Gast

Bericht  Mizzie vr 1 apr 2011 - 8:42

Heb je bij de prenatal dan ook die mooie gezien van Organic!?! Die zijn zoo lekker zacht, maar alleen het broekje kostte al 18,- en dat vond ik een beetje duur.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571

Bericht  duckie vr 1 apr 2011 - 8:43

dat broekje was geloof ik beetje zelfde kleur als de letters toch? soort setje van de prenatal. vond hem best wel stoer Very Happy heeft ook met onze naam te maken dat we dat pakje hadden gekocht
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 8:43

duckie schreef:dat broekje was geloof ik beetje zelfde kleur als de letters toch? soort setje van de prenatal. vond hem best wel stoer Very Happy heeft ook met onze naam te maken dat we dat pakje hadden gekocht
Ja klopt, vond m zo schattig!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 8:44

Mizzie schreef:Heb je bij de prenatal dan ook die mooie gezien van Organic!?! Die zijn zoo lekker zacht, maar alleen het broekje kostte al 18,- en dat vond ik een beetje duur.
Ja, ze hebben zoveel mooie dingen. Maar ja, heb alles al dubbel nodig natuurlijk, dat vind ik 18,00 voor 1 broekjes echt te veel!

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 1 apr 2011 - 8:45

Onze dochter had dit truitje aan met een wit broekje als 1e pakje na haar geboorte.
Haar broertje/zusje zal deze ook gaan dragen als 1e pakje als het geboren is.

Eerste pakje van je baby Z2041430001jpgz20414300

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 8:48

Welke maat hebben jullie voor het eerste pakje?

En wat zouden jullie kopen voor een tweeling als je met 36/37 weken bevalt?

Gast
Gast

Bericht  duckie vr 1 apr 2011 - 8:48

Bruintje Beer schreef:Onze dochter had dit truitje aan met een wit broekje als 1e pakje na haar geboorte.

wat leuk dat je voor het 2e kindje precies het zelfde hebt/nog hebt...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Bericht  Nana vr 1 apr 2011 - 8:49

Hier het eerste pakje van mijn zoontje (niet quoten ok?):

*weg*

Pakje voor ons tweede kindje laat ik nog niet zien want daar staat de naam op! Dus nog een paar dagen geduld smile

Laatst aangepast door Nana op zo 3 apr 2011 - 5:23; in totaal 1 keer bewerkt
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Monte vr 1 apr 2011 - 8:53

ProudMama schreef:
Mizzie schreef:Heb je bij de prenatal dan ook die mooie gezien van Organic!?! Die zijn zoo lekker zacht, maar alleen het broekje kostte al 18,- en dat vond ik een beetje duur.
Ja, ze hebben zoveel mooie dingen. Maar ja, heb alles al dubbel nodig natuurlijk, dat vind ik 18,00 voor 1 broekjes echt te veel!

Wat ik me dan afvraag: heb je die pakjes precies hetzelfde gekocht, want dan lijken de 2 kindjes me niet meer uit elkaar te houden. Wat zie ik trouwens veel ''jongenspakjes'' met al dat wit en groen. Ging niemand echt voor de roze pakjes?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Bruintje Beer vr 1 apr 2011 - 8:54

duckie schreef:
Bruintje Beer schreef:Onze dochter had dit truitje aan met een wit broekje als 1e pakje na haar geboorte.

wat leuk dat je voor het 2e kindje precies het zelfde hebt/nog hebt...

Ja dat vind/vond ik toch wel wat hebben om dezelfde te gebruiken. Echt het 1e pakje voor beide.

PM: Ik heb maatje 50 voor het 1e pakje gebruikt. Heb dit pakje ook in maat 56 dus neem allebei mee. Want kan nu een groot kindje zijn. Weet niet hoe groot ze geschat worden?

Wij weten/wisten van beide het geslacht niet. Dus hebben daarom voor een groene truitje en wit broekje gekozen wat ik trouwens voor beide geslachten vind kunnen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 8:56

Bruintje Beer schreef:
Ja dat vind/vond ik toch wel wat hebben om dezelfde te gebruiken. Echt het 1e pakje voor beide.

PM: Ik heb maatje 50 voor het 1e pakje gebruikt. Heb dit pakje ook in maat 56 dus neem allebei mee. Want kan nu een groot kindje zijn. Weet niet hoe groot ze geschat worden?
Kunnen ze nu nog niet zeggen. Ze lopen nu nog precies op schema, maar meestal gaat een tweeling minder hard groeien bij 28 weken (dacht ik).

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 8:58

Ik heb van mijn zus een heel leuk pakje gekregen, broekje truitje en sokjes, misschien nog is een hint opgooien voor een bijpassend mutsje Wink Ik vind het namelijk een erg leuk pakje. Ik heb zo geen foto, zal is een keer zoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 8:59

Monte schreef:
ProudMama schreef:

Wat ik me dan afvraag: heb je die pakjes precies hetzelfde gekocht, want dan lijken de 2 kindjes me niet meer uit elkaar te houden. Wat zie ik trouwens veel ''jongenspakjes'' met al dat wit en groen. Ging niemand echt voor de roze pakjes?
Ja, ik koop veel dingen dubbel merk ik, terwijl ik het niet van plan was haha. Of precies andersom, de 1 een effen shirtje en streep broekje en de andere andersom.
Maar denk dat ik ze als baby toch vaak hetzelfde aan zal trekken, heeft toch wel iets...

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer vr 1 apr 2011 - 8:59

ProudMama schreef:
Bruintje Beer schreef:

Kunnen ze nu nog niet zeggen. Ze lopen nu nog precies op schema, maar meestal gaat een tweeling minder hard groeien bij 28 weken (dacht ik).

Oke dat is dan wel moeilijk om in te schatten wat voor maat ze moeten. Ik zou zowel maat 44 en 50 kopen. Maargoed ik hoef het niet dubbel te kopen.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 9:00

Bruintje Beer schreef:
ProudMama schreef:
Bruintje Beer schreef:

Oke dat is dan wel moeilijk om in te schatten wat voor maat ze moeten. Ik zou zowel maat 44 en 50 kopen. Maargoed ik hoef het niet dubbel te kopen.
Ja, ik denk dat ik voor allebei 2 pakjes in 44 koop en de rest 50 en groter. Mocht 50 veel te groot zijn is er vast nog wel iets te koop, en een keer omgeslagen mouwtjes is ook geen ramp tot ik meer heb toch? Een hele serie te klein kopen is ook zo zonde...

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose vr 1 apr 2011 - 9:10

Las iets over de vraag of niemand voor roze pakjes is gegaan? Ik heb daar voor gekozen angel
Was nog een heel gedoe, ik wilde persé een bepaald pakje van de HEMA maar dat werdt daar toen al niet meer verkocht. Na een hoop gespeur heb ik het toch nog te pakken gekregen. Dit was het eerste pakje:

weg!

Laatst aangepast door PapillonRose op za 24 sep 2011 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Monte vr 1 apr 2011 - 9:13

PapillonRose schreef:Las iets over de vraag of niemand voor roze pakjes is gegaan? Ik heb daar voor gekozen angel
Was nog een heel gedoe, ik wilde persé een bepaald pakje van de HEMA maar dat werdt daar toen al niet meer verkocht. Na een hoop gespeur heb ik het toch nog te pakken gekregen. Dit was het eerste pakje:
(niet quoten aub)

Ja dat was ik, wat een ontzettend leuk pakje zeg. Ik kan me voorstellen dat je deze graag te pakken wilde krijgen. En je hoefde geen vragen meer te beantwoorden of het een jongen of meisje was :P
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose vr 1 apr 2011 - 9:16

Monte schreef:
PapillonRose schreef:Las iets over de vraag of niemand voor roze pakjes is gegaan? Ik heb daar voor gekozen angel
(niet quoten aub)

Ja dat was ik, wat een ontzettend leuk pakje zeg. Ik kan me voorstellen dat je deze graag te pakken wilde krijgen. En je hoefde geen vragen meer te beantwoorden of het een jongen of meisje was :P
Dankje Very Happy En het was inderdaad wel duidelijk wat het geslacht was zo :P Wel fijn dat het geslacht klopte (ok, het was ook 3x door verschillende echoscopistes gezien) anders had ik een probleem gehad met de kleertjes. Had nog wel andere dingen bij me, maar het meeste was toch erg meisjesachtig Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Monte vr 1 apr 2011 - 9:24

PapillonRose schreef:
Monte schreef:
(niet quoten aub)

Dankje Very Happy En het was inderdaad wel duidelijk wat het geslacht was zo :P Wel fijn dat het geslacht klopte (ok, het was ook 3x door verschillende echoscopistes gezien) anders had ik een probleem gehad met de kleertjes. Had nog wel andere dingen bij me, maar het meeste was toch erg meisjesachtig Laughing

Hahah ik zie het al helemaal voor me, zo'n jochie met een knalroze pakje aan Laughing
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 1 apr 2011 - 9:27

dit word ons eerste pakje!

Eerste pakje van je baby Foto-DGSOIUCW

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Coccinelle vr 1 apr 2011 - 9:38

Wij hadden een pakje van de prenatal, neutraal met een vogeltje erop geborduurd en daaronder de tekst: pure.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende