Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerste week met een baby!

+8
Meeko
Fiwen
Mida4you
Filoria
PapillonRose
Liadan
Annemie
Mizzie
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Eerste week met een baby!

Bericht  Mizzie zo 13 maa 2011 - 7:54

Hoi,

Ik ben nu 22 weken zwanger en ik ben eigenlijk heel benieuwd hoe een dag met een pasgeboren baby eruit ziet.
Ik weet ook dat elk kindje anders is maar wil graag weten hoe het bij jullie ging de eerste weken. In de boekjes heb ik gelezen dat het kindje elke 3 uur voeding nodig heeft, dan een uurtje wakker is en dan weer gaat slapen, hebben jullie die ervaring ook of is dat echt geklets?

groetjes Mizzie
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Annemie zo 13 maa 2011 - 8:00

Ik heb een keizersnede gehad, dus mijn zoontje lag de eerste 4 dagen in het ziekenhuis, hij was ook iets te vroeg, dus de eerste 2 dagen lag hij op een andere afdeling in de couveuse en omdat ik ook moest bijkomen, hebben vooral de artsen hem verzorgd.
Eenmaal thuis sliep onze zoon bijna alleen maar, hij moest inderdaad om de 3 uur de fles, dat is dus 8 flessen per dag, bij ons kreeg hij de fles en dan sliep hij weer tot de volgende fles en zo steeds door, dus hij sliep eigenlijk alleen maar. Hij werd zelf al steeds om de 3 uur wakker, dus dat was wel fijn. Mijn vriend en ik deden snachts afwisselen toen hij nog niet werkte.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Liadan zo 13 maa 2011 - 8:01

Mijn dochter dronk in het begin inderdaad ongeveer om de drie uur, maar dat kan bij borstvoeding ook elk uur of elke 2 uur zijn bv. Ze was de eerste week geen uur wakker, maar sliep bijna heel de dag. Ze was geloof ik alleen wakker voor een voeding en viel daarna weer in slaap (en meestal viel ze tijdens het voeden alweer in slaap).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  PapillonRose zo 13 maa 2011 - 8:42

De eerste week sliep ze hier ook heel erg veel. Bijna de hele dag. En het leek de eerste week net alsof ze een klok had ingeslikt, precies elke 3 uur wilde ze voeding!
Maar een uurtje wakker zijn redde ze toen echt niet hoor. Het was wakker worden om te eten en na het flesje gelijk weer slapen, soms viel ze tijdens de fles op het einde al in slaap zelfs!

Na de eerste week werd ze wel langzaamaan langer achterelkaar wakker, maar in het begin nog steeds niet heel lang. Ook het nette ritme van 3 uur verdween, soms zat er ook wel eens 2 of 4 uur tussen bijvoorbeeld.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 18:42

De eerst week was erg vermoeiend, mijn zoontje kwam om de 1,5 a 2 uur om voeding ( gaf bv) ook snachts. Maar verder heb ik het ook als heel bijzonder ervaren, de eerste momentjes met je kindje die 9 maanden in je buik heeft geleefd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Filoria zo 13 maa 2011 - 19:01

Het is wel goed als je erop bent ingesteld dat het voeden veel tijd kost. Inderdaad om de 3 uur ('s nachts kan er iets langer tussen zitten als je geluk hebt). En een voeding kan wel een heel uur duren. Reken maar uit: je bent dan een derde van de dag bezig met voeden. Tomas viel ook tijdens de voeding alweer in slaap en was maar heel weinig wakker.

Ik had het geluk dat mijn man de hele week thuis was en dat we veel uren kraamzorg kregen. Daardoor kon ik veel uitrusten en kletsen met kraamvisite etc. en de verloskundige en mijn man regelden het huishouden, de verschoningen, dat Tomas in bad ging etc. Ik had last van een pijnlijk onderlichaam en heb ook flinke pijn in mijn borsten gehad door stuwing (als ik het me goed herinner hebben bijna alle vrouwen dat rond de 3e dag na de bevalling). Dus ik was heel blij dat ik rustig aan kon doen.

Maar het is inderdaad vooral heel mooi en bijzonder!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 19:07

De eerste week was heel bijzonder en hectisch. Je bent inderdaad het grootste deel van de dag bezig met voeden. Mijn dochter kwam om de 2 uur (en ja, ook 's nachts) en ik was zo 45 minuten bezig met voeden. Ik was achteraf heel blij dat we pas een week later met het kraambezoek zijn begonnen. Onze dochter sliep ook veel, werd 20 minuutjes voor de voeding wakker, kreeg de voeding en viel tijdens de voeding alweer in slaap.
Van stuwing op dag 3/4 heb ik ook echt heel veel last gehad, màn, wat ik heb daar een pijn van gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Mida4you zo 13 maa 2011 - 19:16

Onze 1e week was ook erg vermoeiend. Z. kwam om de 2 uur voor voeding en ik was ook zo 45 minuten bezig. En ja voordat je zelf weer in slaapt valt.

Ik heb wel bijzonder genoten van de 1e weken!! Z. sliep erg veel maarja dat zullen de meeste pas geboren baby's wel doen.

De kraamweek vond ik ook heel bijzonder. Gewoon het idee dat er een lieve vrouw in je huis rond loopt die alles voor je doet haha, en natuurlijk gezellig kletsen met de kraamverzorgster smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 20:11

De eerste week sliepen ze hier allebei overdag en waren 's nachts wat meer wakker. Dat bleef wel een tijdje zo en uiteindelijk hebben ze dat gelukkig omgedraaid. Ze kwamen ook om de 3 uur voor een voeding, mijn dochter om de 4 uur maar die moest om de 3 uur hebben de eerste dagen, daarna mochten we het haar zelf laten bepalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 20:32

De eerste 3 dagen hebben we nog in het ziekenhuis gelegen (KS). Over het algemeen heb ik de eerste week ervaren als heel speciaal en ontspannen! Hij kreeg om de 3 uur voeding ongeveer en sliep verder veelal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Fiwen zo 13 maa 2011 - 21:23

Pfff eigenlijk wil ik niet te veel terug denken aan de eerste 6 weken....

J. was vanaf dag 4 een huilbaby, wilde elke 2 uur 45/60 minuten drinken (ik gaf bv) en ze sliep heel weinig. Ze huilde gemiddeld 8 tot 10 uur op een dag en was alleen stil als ze voeding kreeg. Daarbij kreeg mijn man halverwege de kraamweek een postpartum depressie en stond ik er dus helemaal alleen voor.
Achteraf heet J. waarschijnlijk altijd structureel te weinig voeding binnen gekregen waardoor ze steeds elke 2 uur wilde drinken. Ze had dan waarschijnlijk na het drinken geen honger meer maar zat ook niet vol waardoor ze steeds maar kort sliep. Ook had ze veel last van krampjes achteraf gezien waarschijnlijk door koemelkallergie en de zuivel die ik at/dronk.

Gelukkig voor anderen komen deze situaties niet zo vaak voor, maar ik kan niet zeggen dat ik genoten heb van de kraamtijd. De eerste 6 weken waren hier helaas een kwestie van alles op de automatische piloot en doorgaan tot je er bij neer valt.

Ik hoop dat ik je niet bang maak met mijn verhaal maar ik merk in mijn omgeving dat praten over hoe zwaar die eerste weken kunnen zijn behoorlijk taboe is en dat je maar de schijn op moet houden dat het allemaal zo geweldig is.
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Meeko zo 13 maa 2011 - 21:46

De eerste dag was echt heel druk met kraamvisite en iedereen wilde haar vast houden. Die nacht heeft ze dan ook geen oog dicht gedaan. Of t echt daaraan lag weet ik niet, maar deze keer gaan we dat wel anders doen. Verder idd ook om de 3 uur ongeveer een voeding (bv) en veel slapen. Ze had ook wat last van krampjes de eerste week waardoor ze veel moest huilen.
Verder is t echt een week om je te laten verwennen door de kraamzorg. Vond t erg pittig toen zij weg was en ik t alleen moest doen.
Meeko
Meeko
Prater
Prater

Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Darius zo 13 maa 2011 - 22:49

Ik weet het eigenlijk al niet meer zo goed. Ik had er wel wat moeite mee dat de voedingen vaak wel een uur tijd in beslag namen, daar moet je wel rekening mee houden. Dus ook een boekje/tijdschrift en wat drinken bij de hand houden, want het is best wel saai soms!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Flip Fluitketel zo 13 maa 2011 - 22:52

De eerste week is bij ons met hoogte en dieptepunten geweest. Toen we thuiskwamen waren er een aantal mensen die haar even vlug wilde zien. Dit is de verdere week ook zo geweest, ook om te helpen en eten e.d. te brengen. Verder liep de BV niet echt en wilde ze niet drinken of aanleggen na een week besloten om te gaan kolven. Toen dat allemaal een beetje liep kwam ze ongeveer om de 2 á 3u. Kreeg in de kraamweek last van erge bekkeninstabiliteit waardoor ik bijna niet kon lopen en m'n dochter niet kon verzorgen. Daarbij vond ik het erg fijn dat we een fijne kraamverzorgster hadden en mijn man na de kraamweek nog 2weken vrij was. Ondanks alles heb ik wel redelijk van m'n kraamweek genoten.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 22:58

Om de 2 uur 45 min voeden... om de 2 uur 1,30 uur voeden voor mij dan. Verschonen is dan verder het enige waar ik aan toe kom dan denk ik. Laat staan slapen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  PapillonRose zo 13 maa 2011 - 23:47

Beauty Addict schreef:Om de 2 uur 45 min voeden... om de 2 uur 1,30 uur voeden voor mij dan. Verschonen is dan verder het enige waar ik aan toe kom dan denk ik. Laat staan slapen...

Dat lijkt me erg heftig! Gelukkig heb ik het ondanks zwaar (dat was maar af en toe) ook als geweldig ervaren. Hopelijk zal je zo vol gelukshormonen zitten dat het slaapgebrek de eerste periode nog wel te doen is.. Sowieso heb ik nu al veel respect voor je! Twee is toch drukker en zwaarder (jaja, daar is de cliché weer). Maar het lijkt me ook wel dubbel zo leuk, twee keer zo'n mooi wondertje Very Happy
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Novalee zo 13 maa 2011 - 23:54

Beauty Addict schreef:Om de 2 uur 45 min voeden... om de 2 uur 1,30 uur voeden voor mij dan. Verschonen is dan verder het enige waar ik aan toe kom dan denk ik. Laat staan slapen...
Maar je voedt ze dan toch tegelijkertijd? Dan duurt het vast wel langer dan met 1 baby, maar ik vraag me af of het dan echt 2x zo lang duurt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 23:57

PapillonRose schreef:
Beauty Addict schreef:Om de 2 uur 45 min voeden... om de 2 uur 1,30 uur voeden voor mij dan. Verschonen is dan verder het enige waar ik aan toe kom dan denk ik. Laat staan slapen...

Dat lijkt me erg heftig! Gelukkig heb ik het ondanks zwaar (dat was maar af en toe) ook als geweldig ervaren. Hopelijk zal je zo vol gelukshormonen zitten dat het slaapgebrek de eerste periode nog wel te doen is.. Sowieso heb ik nu al veel respect voor je! Twee is toch drukker en zwaarder (jaja, daar is de cliché weer). Maar het lijkt me ook wel dubbel zo leuk, twee keer zo'n mooi wondertje Very Happy
Ik vraag me nu wel af hoe ik me de komende tijd ga voelen als ik 's nachts wakker wordt van de pijn in mijn buik en rug...
Maar goed, ik heb straks 2 baby's waar ik mijn aandacht op kan richten, Mamarosa heeft dan nog 2 kindjes rondlopen...
En ach, zodra je de handigheid hebt lukt het vast wel om ze tegelijk te voeden!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 23:58

Novalee schreef:
Beauty Addict schreef:Om de 2 uur 45 min voeden... om de 2 uur 1,30 uur voeden voor mij dan. Verschonen is dan verder het enige waar ik aan toe kom dan denk ik. Laat staan slapen...
Maar je voedt ze dan toch tegelijkertijd? Dan duurt het vast wel langer dan met 1 baby, maar ik vraag me af of het dan echt 2x zo lang duurt.
Zei net al in mijn reactie op PR: Als je eenmaal handigheid hebt lukt het vast wel om ze tegelijk te voeden. Al zal dat de eerste week er misschien nog niet helemaal inzitten... Wil toch proberen om beide de borst te geven, dus dat zal in het begin niet al te vlot gaan.

Gelukkig zal ik aan het begin van de bouwvak wel bevallen, dan is mijn man in elk geval veel thuis!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Susan ma 14 maa 2011 - 0:09

Beauty Addict schreef:
Novalee schreef:
Beauty Addict schreef:Om de 2 uur 45 min voeden... om de 2 uur 1,30 uur voeden voor mij dan. Verschonen is dan verder het enige waar ik aan toe kom dan denk ik. Laat staan slapen...
Maar je voedt ze dan toch tegelijkertijd? Dan duurt het vast wel langer dan met 1 baby, maar ik vraag me af of het dan echt 2x zo lang duurt.
Zei net al in mijn reactie op PR: Als je eenmaal handigheid hebt lukt het vast wel om ze tegelijk te voeden. Al zal dat de eerste week er misschien nog niet helemaal inzitten... Wil toch proberen om beide de borst te geven, dus dat zal in het begin niet al te vlot gaan.

Gelukkig zal ik aan het begin van de bouwvak wel bevallen, dan is mijn man in elk geval veel thuis!!

Ik denk dat je wel gaat leren om ze tegelijkertijd te voeden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Mizzie ma 14 maa 2011 - 0:16

Leuk zoveel reacties!
Bedankt!
Juist ook de ""minder leuke"" (fiwen) vind ik fijn om te horen! Lijkt me beter goed voorbereid die eerste week in te gaan! hahahahaha moet helaas nog heeel veel weken wachten tot het zover is.
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 0:23

Susan schreef:
Beauty Addict schreef:
Novalee schreef:
Beauty Addict schreef:Om de 2 uur 45 min voeden... om de 2 uur 1,30 uur voeden voor mij dan. Verschonen is dan verder het enige waar ik aan toe kom dan denk ik. Laat staan slapen...
Maar je voedt ze dan toch tegelijkertijd? Dan duurt het vast wel langer dan met 1 baby, maar ik vraag me af of het dan echt 2x zo lang duurt.
Zei net al in mijn reactie op PR: Als je eenmaal handigheid hebt lukt het vast wel om ze tegelijk te voeden. Al zal dat de eerste week er misschien nog niet helemaal inzitten... Wil toch proberen om beide de borst te geven, dus dat zal in het begin niet al te vlot gaan.

Gelukkig zal ik aan het begin van de bouwvak wel bevallen, dan is mijn man in elk geval veel thuis!!

Ik denk dat je wel gaat leren om ze tegelijkertijd te voeden.
Ja, dat is wel de bedoeling hoor. En als 2 tegelijk aan de borst niet lukt, dan wordt het 1 aan de borst en de ander flesje. Moet aan te leren zijn toch? Mits ik zelf genoeg voeding heb natuurlijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 0:37

Beauty Addict schreef:
Susan schreef:
Beauty Addict schreef:
Novalee schreef:
Beauty Addict schreef:Om de 2 uur 45 min voeden... om de 2 uur 1,30 uur voeden voor mij dan. Verschonen is dan verder het enige waar ik aan toe kom dan denk ik. Laat staan slapen...
Maar je voedt ze dan toch tegelijkertijd? Dan duurt het vast wel langer dan met 1 baby, maar ik vraag me af of het dan echt 2x zo lang duurt.
Zei net al in mijn reactie op PR: Als je eenmaal handigheid hebt lukt het vast wel om ze tegelijk te voeden. Al zal dat de eerste week er misschien nog niet helemaal inzitten... Wil toch proberen om beide de borst te geven, dus dat zal in het begin niet al te vlot gaan.

Gelukkig zal ik aan het begin van de bouwvak wel bevallen, dan is mijn man in elk geval veel thuis!!

Ik denk dat je wel gaat leren om ze tegelijkertijd te voeden.
Ja, dat is wel de bedoeling hoor. En als 2 tegelijk aan de borst niet lukt, dan wordt het 1 aan de borst en de ander flesje. Moet aan te leren zijn toch? Mits ik zelf genoeg voeding heb natuurlijk...

Ik maak me er dus nog totaal niet druk om. Ik heb dan al wel 2 kinderen rondlopen, maar ik zie straks wel hoe het loopt hoor. Ik had 2 makkelijke drinkers, en hoop dat de tweeling ook zo makkelijk is. Ik zat ook al snel op om de 4 uur voeden, en ze dronken nooit lang.
Ik hou er nu wel rekening mee dat de tweeling wat vaker gevoedt moet worden, maar ook dat zien we dan wel. Is het niet te doen, dan combineer ik het met de fles.

Ik wil in de kraamtijd graag tegelijk voeden, en wil dat niet, dan ben ik van plan om ieder kind maximaal 10 minuten te laten drinken als dat lukt. Kreeg die tip van een andere tweelingmoeder. Zij had 2 kleine kindjes, maar heeft vanaf het begin 10 min. gevoed, en als ze dan vaker kwamen, nam, ze dat gewoon voor lief. Dat ben ik dus ook van plan, liever vaker aanleggen, dan dat ze beide heel lang drinken.
Maar goed, de praktijk zal het leren!

Ik heb trouwens speciaal gevraagd om een stagiare erbij bij de kraamzorg. Daar waren ze heel blij mee dat we dat wilden. Ook om de andere 2 genoeg aandacht te kunnen geven, en sowieso vinden ze het bij een tweeling erg fijn. Ook ivm de bv.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 1:17

Ik hoor straks alle tips van jou wel Mamarosa Wink .

Maar 10 min voeden? Hebben ze daar echt genoeg aan? Of ga je de eerste tijd voor en na de voeding wegen om te kijken of ze voldoende hebben?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gast ma 14 maa 2011 - 1:40

Beauty Addict schreef:Ik hoor straks alle tips van jou wel Mamarosa Wink .

Maar 10 min voeden? Hebben ze daar echt genoeg aan? Of ga je de eerste tijd voor en na de voeding wegen om te kijken of ze voldoende hebben?

Ik weet het niet, zal vast wel per kindje verschillen, hier dronken ze eigenlijk al heel snel maar hooguit een kwartier, en dan om de 4 uur.
Misschien is dat met de tweeling niet haalbaar, maar de vrouw die het me zei heeft het juist bewust zo aangepakt. Het ene kindje was ook veel kleiner (in laatste week tts gekregen) en ook zij kreeg 10 minuten, ook omdat ze anders teveel binnen kreeg, omdat haar borsten al gewend waren aan het grotere kindje, dat veel meer dronk in die 10 minuten. Bij haar was dit de oplossing. Soms kwamen ze dan wel weer wat eerder, maar dat vond ze niet zo erg.

Ik heb zelf eigenlijk nooit gewogen na een voeding, ging er altijd vanuit dat ze wel genoeg hadden gehad, ze stopten altijd uit zichzelf na zo'n 10-15 minuten.

Als je intake van de kraam hebt, en je vindt het zelf ook wel leuk, zou ik echt om een stagiare erbij vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerste week met een baby! Empty Re: Eerste week met een baby!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum