Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

+33
Silver
Sjeels
M-G
Minx
mickey
Angela_1986
Qiara
_Lacey_
Lejow
Shisha
Merai
Arcade
Dennenappel
loura
Blond
Rovine
Niekske
Jeanette
Toet
RioolSpook
Suus
SuperGrover
Benthe
Serena
Tullow
Oasis
Mari
Atelier Madame
RYW
Zwerver
Inge
Mida4you
VeryCherry
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 7:24

Mijn fiets meerdere malen, en dan elke keer een andere fiets :P, en mijn telefoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Merai vr 11 maa 2011 - 7:33

Ik realiseerde me vorige week opeens dat er twee jaar achter elkaar een jas van me is gestolen tijdens carnaval. Sindsdien neem ik er geen meer mee Wink. Verder is er lang geleden een plastic tasje uit mijn handen gestolen met daarin een shirtje van de h&m. Dat was het geloof ik wel!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  loura vr 11 maa 2011 - 7:50

Tea-Leaf schreef:
loura schreef:Meerdere fietsen en portemonnee in Euro Disney

Valt nog mee!

Edit

Sorry sorry sorry. Ik lees echt scheel en ben doodop. Je bent het zelf kwijtgeraakt. Nogmaals sorry.

Hu? haha had het niet gelezen!'? Ja ben het zelf kwijt geraakt idd Very Happy Kheb zelf nog nooit een portemonnee en fietsen gejat haha
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Shisha vr 11 maa 2011 - 7:51

Er is op de middelbare school wel eens een deo uit mijn tas gejat tijdens de gym.

Een paar keer mijn fiets.

Een keer mijn mobiel. Door een date van mij dus dat was wel even bizar. Hij had geen beltegoed meer en hij moest even naar huis bellen om te zeggen dat hij wat later thuis was omdat het zo gezellig was. Ik was ondertussen even naar de wc en toen ik terug kwam was hij weg...

En vorig jaar mijn nieuwe winterjas. Daar baalde ik echt van. We gingen na een verjaardag onverwachts nog wat nadrinken in de stad en daar was de garderobe verplicht maar zonder toezicht en toen we wilden gaan was mijn jas weg!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Lejow vr 11 maa 2011 - 7:53

Mijn portemonnee, in een afstand van een meter of 10 van de voordeur van de c1000 naar mijn auto.
Het kan zijn dat hij uit mijn zak gevallen is, hij kan er ook uitgehaald zijn.
ALLES zat er in en ik heb hem nooit meer terug gezien...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  _Lacey_ vr 11 maa 2011 - 7:55

Mijn teenslippers, toen ik 5 jaar was laughcry .
Later bleek dat twee lolbroeken uit mijn klas ze tijdens het buitenspelen in de zandbak begraven hadden. Ik zie mezelf nog op mijn blote voeten naar huis fietsen...

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Qiara vr 11 maa 2011 - 9:42

Een fiets, maar ze waren wel lief, want ik mocht een wiel houden :P. Dat wiel zat met een slot vast aan een rek...
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Angela_1986 vr 11 maa 2011 - 10:52

Ik was op de middelbare school nogal eens het mikpunt van pesterijen en daarbij zijn o.a. m'n etui, grafische rekenmachine en sleutels gejat. Die sleutels heb ik uiteindelijk terug gekregen, m'n etui ook al miste daar wel wat dingen uit maar goed dat was niet zo veel spannends.
M'n fietsbel en -pomp zijn op de middelbare school trouwens ook eens van m'n fiets gejat.

M'n jas incl. portomonnee is ooit gestolen *terwijl ik die avond zelf achter de garderobe stond Embarassed * maar m'n portomonnee lag 'n stuk verderop incl. de gehele inhoud dus diegene was schijnbaar alleen op zoek naar 'n jas, 't was ook wel heel koud haha !

En m'n kentekenplaten zijn beide gejat.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 10:55

Ik ben vorig jaar geskimd, was 500 euro van mijn bankrekening gejat. Gelukkig had de bank dit direct door, blokkeerde mijn pas en ik kreeg later het geld terug gestort op mijn rekening.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 10:58

Ik had ooit een make-up tasje van de oriflame.. met oriflame make-up.. zelf betaald! (was 13 ofso) en in de eerste klas na een schoolfeest heb ik het bij een vriendinnetje laten liggen, ik weet het zeker! Zij ontkende.. maar had daarna ook ineens die make-up..

Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  mickey vr 11 maa 2011 - 11:07

Jaaaaaaaaaaaaren geleden is er een keer ingebroken bij mijn oom en tante. Toen is hun videorecorder gejat (kun je nagaan hoe lang dat geleden is). In die viedeorecorder zat een videoband van mij en mijn zus. Heb het nog heel lang heel jammer gevonden dat die gejat was, die band dan :P
Op de trouwdag van Willem-Alexander en Maxima ben ik overvallen in de winkel waar ik toen werkte, telt dat ook mee?
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Minx vr 11 maa 2011 - 11:15

twee keer een fiets. De eerste keer had ik er geen goed slot op dus niet verzekerd meer. De tweede keer was 3 maand terug. Die was gelukkig nog wel verzekerd. Moet alleen van mijn nieuwe fiets de band maar eens gaan plakken haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  M-G vr 11 maa 2011 - 12:08

Ja 2 fietsen, mijn portemonnee met id, bankpas en 12 gulden (maar het ergste vond ik dan nog alle pasfoto's van vrienden) en mijn vriend en ik zijn van € 90,- "beroofd" door die bloemetjesverkopers in Spanje.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Sjeels za 12 maa 2011 - 2:14

Een paar jaar geleden steelde m'n zusje nog wel eens dingen van mij en mijn ouders, een aantal heb ik nog wel kunnen bewijzen. Make-up, geld, ketting, parfum, ze heeft dit nooit toegegeven en dat neem ik haar nog steeds kwalijk.
Twee jaar geleden op vakantie is een tas gestolen met mijn camera (en alle foto's van de vakantie), geld en nog spullen van vriendinnen (oa nog een camera, telefoon en sieraden).
Sjeels
Sjeels
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 28
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 3:02

Ja mijn fiets, toen we nog in de stad woonde.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 3:17

Paar jaar geleden is mn fiets gehad, bij ons uit de tuin 's nachts!
Niets gehoord. was zon opoe fiets, erg in trek toen. Ding viel van ellende alleen al bijna uit elkaar... na 100 m gefietst te hebben lag de ketting eraf:P maar leuk is t niet, vooral niets als ze bij je op pad zijn geweest :S

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Silver za 12 maa 2011 - 5:51

2x mijn Portomonee met inhoud. Ik dacht er altijd om met het zwemmen (trainen) de waardevolle spullen mee te nemen naar het water, zodat het in het zicht bleef. 1 keer dus niet gedaan. En toen was alles weg. Me moedr heeft een dag later die portomonee gevonden in een prullenbak (na een tip van iemand via de p.olitie.) Maar de 75 pasfoto's van alles en iedereen waren weg.... Sad mijn pasjes incl. bankpas en id. en alles was er nog.

En een keer in de bus. Ik zou met mijn ex wat leuks doen, en toen ontdekte ik dat ie weg was. Gelijk aangifte gedaan. Hij was gelukkig gevonden en naar het afhaal bureau gebracht. Echt alles zat er nog in, op het geld na. zelfs mijn oorbellen die gewoon in het geld vakje zaten... heel appart...

Op de middelbare school mijn rekenmachine, en geodriehoek stel. En kunstewerken die ik gemaakt heb op de basisschool. Kan me er nog boos om maken. Ik ben niet zo crea, en ik had vol trots thuis verteld wat ik gemaakt had, mijn ouders heel erg benieuwd, en toen kwam het uit de oven (het was een kaarsenstander van klei) zat die van mij er gewoon niet tussen...... Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest...... Sad

En vast wel meer dingen, kan ik zo niet op komen...
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Joli86 za 12 maa 2011 - 8:58

Op Rock Werchter is er van ons dacht iets van 90 euro uit de portomonee gestolen terwijl wij daar lagen te slapen. De portomonee hadden ze dan wel weer netjes terug in de tas gestopt, zaten ook nog digitale camera in, 2 mobiele telefoons en autosleutels.
Best eng idee dat ze in onze tent zijn geweest terwijl wij daar lagen te slapen...

Ohja, en een knipperlicht uit mijn auto! scratch
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 9:06

M'n schooltas met dure rekenmachine, dure potloden en m'n boeken... En 't ergste; m'n zelfgeschreven soap.. (Waar echt gewoon 4 klassen ziek van waren; ik schreef een soap over m'n klas en op een gegeven moment werd die soap gelezen door 4 klassen en iedereen verheugde zich erop en toen was 't weg) Meerdere jassen op school, heeel veel fietsen, geld uit m'n portemonnee op een verjaardag..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  jena za 12 maa 2011 - 10:47

Een stuk of 5 fietsen (niet allemaal even goed 'beveiligd' in mijn studentenperiode) en (waar ik onwijs geschokt door was) mijn portemonnee uit mijn tas in de kroeg. Snapte gewoon niet hoe dat kon gebeuren omdat ik het ding praktisch de hele avond naast me op een barkruk had staan. Er zat overigens geen geld in... zo irritant: ik moet heel veel moeite doen om allerlei pasjes te blokkeren en opnieuw aan te vragen en de dief heeft er geen flikker aan gehad Mad
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Wennebellah zo 13 maa 2011 - 0:36

Toen ik in de vierde klas zat was mijn telefoon gestolen toen ik even naar de wc ging, hij zat toen in mijn tas.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11
Woonplaats : Sliedrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  smooch zo 13 maa 2011 - 0:54

Nee, niet dat ik weet. Of ik ben het alweer vergeten....dan was het blijkbaar niet zo erg/belangrijk.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 3 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum