Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

+33
Silver
Sjeels
M-G
Minx
mickey
Angela_1986
Qiara
_Lacey_
Lejow
Shisha
Merai
Arcade
Dennenappel
loura
Blond
Rovine
Niekske
Jeanette
Toet
RioolSpook
Suus
SuperGrover
Benthe
Serena
Tullow
Oasis
Mari
Atelier Madame
RYW
Zwerver
Inge
Mida4you
VeryCherry
37 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  VeryCherry vr 11 maa 2011 - 2:05

Het heeft ook geen zin inderdaad.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Benthe vr 11 maa 2011 - 2:05

Op de middelbare school is een keer mijn jas gestolen. Ik had toen een Nike jas (was toen nog al van de merken) en had het hele jaar een kluisje gehuurd en daar mijn jas in, maar het was de laatste schooldag en we moesten de sleutels inleveren en de jassen mochten niet mee de klas in. Echt heel stom vond ik dat. (en ook vervelend zo zonder jas naar huis)

En mijn fiets is een keer gestolen. Ik had hem 's ochtend bij de bushalte gezet, midden in het dorp. En toen ik 's middags weer uit de bus stapte was mijn fiets weg. Ik dacht eerst nog dat mijn vriend hem misschien had opgehaald met de reservesleutel omdat hij hem nodig had o.i.d maar nee. Er zat nota bene net een nieuwe duur slot op.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 2:06

Oja, en er schiet me net nog iets anders te binnen.
Een ex van mij heeft eens een pilstrip van me gejat! Ik was er net in begonnen en het was de laatste strip die ik in huis had. Ik kwam er achter toen mijn ex was vertrokken en ik wilde gaan slapen. Ik ben dus nog bij nacht en ontij naar een vriendin gefietst die dezelfde pil gebruikte en wel een strip kon missen.
Heb hem er mee geconfronteerd, maar hij ontkende in alle toonaarden.
Toen het later uit ging en hij mij (helaas) daarna begon te stalken, heeft hij het overigens wel bekend, zei zoiets van jammer dat hij mij niet zwanger had gemaakt ondanks dat hij de strip had weggenomen oid.. (twisted!)


Laatst aangepast door Break Of Day op vr 11 maa 2011 - 2:11; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 2:08

M'n portemonnee (in een supermarkt op vakantie in Zeeland, door een zakkenroller)

M'n telefoon (op de zwarte markt in Beverwijk, ook door een zakkenroller)

Een stuk of 5 jassen tijdens het uitgaan.

En ongeveer 10 tot 15 fietsen, ik ben de tel kwijt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Tullow vr 11 maa 2011 - 2:10

Ik denk idd dat het bij ons ook een bekende is geweest. Ze waren door het wc-raampje gekomen en toen de achterdeur open gezet, zodat de hond er vandoor zou gaan.
Maar ja, de politie is er nooit achter gekomen.
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 2:11

Ik heb trouwens 3 van mijn gestolen fietsen later nog teruggevonden. Twee ervan heb ik zelf teruggevonden, en eentje is door de politie teruggevonden omdat m'n huisgenoot het kenteken had genoteerd van de auto waar hij in werd gegooid door degene die hem gestolen had. Die sukkel had mijn fiets gewoon in de tuin gezet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  SuperGrover vr 11 maa 2011 - 2:18

Toen ik nog klein was, ging ik een keer zwemmen in een zwembad met buitenbad, samen met vriendinnetjes en mijn zus en haar vrienden. Toen is mijn handdoek, tas, alles gejat. Dus ik moest drijfnat, in bikini ook terug de auto in, want mijn kleren zaten er ook in. Verder had ik niet eens geld mee (of mobiel, want die bestonden nog niet), dus wel een hele trieste dief moet dat zijn geweest.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Suus vr 11 maa 2011 - 2:20

Drie fietsen, waarvan een uit huis (omdat mijn huisgenoot de deur niet op slot had gedaan Evil or Very Mad )
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  RioolSpook vr 11 maa 2011 - 2:22

Er is vroeger van mij een fiets gestolen. Nu woonde ik in een dorpje en kwam dat niet vaak voor. Maar mijn moeder had ontzettend hard gespaard voor die fiets van mij. Na een maand werd hij gestolen. En sinds kort hadden wij een asielboot erbij. Dus ben ik daar gaan kijken. En ja hoor.. daar stond hij. Direct weer teruggepakt.

En enkele maanden geleden is er hier ingebroken. Toen is er een flinke dot geld uit huis meegenomen. En er is hier een fiets uit mijn tuin gestolen. En de fiets van mijn vriend ook. Verder is het hier meer regel dan uitzondering dat er dingen verdwijnen uit de tuin of schuur.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 3:26

Tullow schreef:Toen ik in groep 7 van de basisschool zat, is er bij ons ingebroken.
Ik werd 's ochtends vroeg wakker, doordat mijn vader bij mij op de kamer keek. Dus ik ging naar beneden en de hele woonkamer was overhoop gehaald. Dat beeld herinner ik me nog zo goed. Overal lagen papieren en rekeningafschriften enzo. Mijn ouders waren net gescheiden en mijn vader was net jarig geweest. Ze hebben echt heel veel gejat.
Van fietsen tot de videorecorder. En wat ik nog het ergste vond, is dat ze zelfs de spaarpot van mij en mijn zusje hadden meegenomen. Ook het verjaardagsgeld dat mijn vader had gekregen, was weg, echt alles.

Hier precies hetzelfde! Ook toen ik in groep 7 alleen ik kwam thuis van school, stonden alle deuren open en lag alles overhoop. Ze hebben toen hele bijzondere sieraden gejat van mijn moeder. Zoals de ring die van generatie op generatie werd doorgegeven en ik zou krijgen op mijn 21e en het hangertje dat mijn moeder had gekregen toen mijn gehandicapte broer werd geboren. Ik dacht toen dat de inbrekers nog in huis waren, die angst die ik toen voelde heb ik nooit meer gevoeld. Heb er echt een trauma aan overgehouden en ik ben toen zo boos geweest.
En daarnaast nog een heleboel fietsen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Toet vr 11 maa 2011 - 3:30

Bij ons op vakantie een paar jaar gelden was onze halve tent leeggerooft. Telefoons, portemonnee, camera etc. waren allemaal weg. Uiteindelijk alles behalve mijn telefoon en ons geld terugekregen omdat we de daders vrij snel gevonden hadden.
Afgelopen oud&nieuw was ook mijn portemonnee met 50 euro gejat.
Verder een keer mijn fiets, dat was het geloof ik wel..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Jeanette vr 11 maa 2011 - 3:30

Er is 2x een winterjas van mij gejat. Een keer op school en maanden later hing ie toevallig waar ik les had. Heel erg raar en een keer tijdens stappen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 3:36

Mijn telefoon in de trein. Was echt m'n eigen schuld, zat alleen in een coupe en had mn telefoon op zo'n plankje gelegd en in slaap gevallen..
En mn fiets, maar dat was zo'n oud ding en wilde er eigenlijk al vanaf. Ik mn ouders huilend opbellen, maar die waren alleen maar blij dat ze van dat ding af waren haha. En toen werd hij teruggevonden, ouders vonden niet leuk, moesten ze hem nog komen halen ook.
En mn camera bijna in een township in Kaapstad. Maarja ook eigen schuld. Ik ging zo'n tour doen in die townships in zo'n busje en wilde foto maken en deed raam open. Opeens wordt er zo door mn raam naar die camera gegraaid :shock: Ik ben echt heel erg geschrokken maar gelukkig heb ik hem nog

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 3:43

Bij mij niks volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 3:50

Mijn portemonnee is gejat toen ik in de derde van de middelbare school zat. Hij lag naast mijn pc toen ik in het computerlokaal zat, ik liep naar beneden, realiseerde dat ik mijn portemonnee vergeten was en liep terug en hij was weg. Echt in 30 sec gebeurd en ik weet wie het was. Ik kon het alleen niet bewijzen. Alles zat erin, bankpassen, 30 gulden. En in 2005 kon ik ook nog eens een boete betalen daardoor toen ik mijn ID kaart moest inleveren, erg fijn.

Verder zijn er een stuk of 5 fietsen van me gejat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Niekske vr 11 maa 2011 - 3:52

Mijn fiets, wel een paar keer...

En toen ik nog jong was, stal onze babysitter speelgoed van mij en mijn zusje. Trollen bijvoorbeeld, die waren toen zo hip, die hadden we een hele verzameling en we waren er steeds meer kwijt. Het duurde even voor onze ouders doorhadden dat het de babysitter was, dat is nog een flinke rel geweest. Ze heeft het nooit toegegegeven...

Vroeger is ook een keer als ons speelgoed uit de tuin gejat, driewieler, skelter en allerlei dingen uit de zandbak. En ze hadden een dode uil achtergelaten, echt twisted... Mijn vader had al een vermoeden waar hij het kon vinden (er woonde een tokkie achtige familie in de buurt) en hij heeft daar inderdaad alle spullen teruggevonden.

Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 3:54

Wat zijn er veel fietsen gestolen :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Rovine vr 11 maa 2011 - 5:00

Uit mijn studentenkamer zijn een keer mijn discman, mp3-speler en een aantal originele en gesigneerde CD's gestolen. Bandjes zo obscuur dat de junk die ze meegenomen heeft ze toch niet verkoopt, terwijl ik superveel moeite moest doen eraan te komen.

En een keer een fiets, maar in mijn studententijd had ik er sowieso altijd nog 3 reserve staan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Blond vr 11 maa 2011 - 5:15

Ja, mijn Baywatch-barbie- badpak. Door mijn buurmeisje. Zij had geen Baywatch barbie, en ineens was mijn badpak weg en had zij er één. Toen heb ik hem terug gestolen. Tegenwoordig lachen mn moeder en ik daar nog steeds om. Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 5:39

Theedoosje schreef:Bij mij niks volgens mij.

Bij mij ook niet

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  loura vr 11 maa 2011 - 5:48

Meerdere fietsen en portemonnee in Euro Disney

Valt nog mee!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 6:13

Ja, haarcréme, douchegel, bodylotion, producten uit de voorraadkast, truien en pakken fris. Ik weet ook wie maar kan het niet hard maken. Ze doet het ook bij andere familie, die ook ( of nog ) minder geld te besteden hebben.

Logeren mag ze hier dan ook niet meer, hoe hard ook.

Ik ben ook wel eens vals beschuldigd, dat vind ik zo naar. Ik vind het zo ontzettend laag om iets af te nemen wat niet van jou is.

Ik ben zelf best een dumbo die snel vergeet waar iets lag en zal nooit zomaar roepen dat iemand het stiekem gepakt heeft hoor, behalve als ik het zeker weet zoals in eerste alinea genoemd. Dan word ik echt link. Mijn stiefvader en ( half)zusje hebben samen heel weinig te besteden en als ik dan zie wat een bepaald iemand daar allemaal meeneemt als ze een keer komt logeren... Ik ben echt wel lief maar van binnen wil ik diegene dan een hele harde klap verkopen, ze hebben het al zo zwaar. En ik weet hoe t voelt om t zwaar te hebben qua inkomsten.

Uit winkels jatten vind ik ook sneu, maar heb ik als puber onder drang van medepubers wel eens gedaan. Dat ging dan om "los snoep"
Oh, en pennen of notitieblokken op het werk. Maar dat deed iedereen, zelfs de managers.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 6:19

loura schreef:Meerdere fietsen en portemonnee in Euro Disney

Valt nog mee!

Edit

Sorry sorry sorry. Ik lees echt scheel en ben doodop. Je bent het zelf kwijtgeraakt. Nogmaals sorry.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Dennenappel vr 11 maa 2011 - 6:29

Mijn drie weken oude fiets.
Juist na mijn laatste stagedag waar ik al erg van baalde.

Mijn tas
Koninginnedag op museumplein, had het te druk met anderen dingen en de tas stond tussen mijn benen. Opeens weg, gelukkig had ik mijn pasjes, sleutels, mobiel e.d. in mijn broekzakken gepropt.

Geld
Meerdere malen door mijn broertjes..
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Arcade vr 11 maa 2011 - 6:41

Ja, mijn portemonnee op de markt.. Alles zat erin.. En mijn fietslampjes een paar keer.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav. Is er wel is iets van jou gestolen? - Pagina 2 Empty Re: Nav. Is er wel is iets van jou gestolen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum