Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Londen!

+3
_Femme
_Lacey_
Arwyn
7 plaatsers

Ga naar beneden

Londen! Empty Londen!

Bericht  Arwyn do 10 maa 2011 - 5:01

Ik weet het, alweer een topic over Londen!
Nu niet zozeer over wat te doen (ik ga misschien heen met een vriendin en we zijn allebei al eens in Londen geweest) maar over welk hotel!
De vorige keren was ik steeds met een busreis mee, maar we willen nu alles zelf boeken. Nou zijn we dus op zoek naar een fijn hotel in Londen, dichtbij een metro station. Hotel moet niet al te duur zijn, maar liefst natuurlijk wel netjes!
Wie heeft een aanrader voor een goed(koop) hotel in Londen??
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  _Lacey_ do 10 maa 2011 - 6:08

Afgelopen december heb ik in Hotel President geslapen. Een simpel hotel, maar wel netjes.
Russell Square Station is om de hoek.
Was voor 8 dagen (7 nachten) € 500,- p.p. kwijt. Dit was inclusief vlucht.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  _Femme do 10 maa 2011 - 6:11

Wij zijn met EasyJet naar Londen geweest, en gelijk bij de site ook een hotel geboekt, Holiday Inn Regent´s Park. Waren voor 4 dagen met vlucht 230 pp kwijt. Was netjes allemaal, goed ontbijtbuffet en in het pakket was het niet duur (weet niet hoe dat is als je hem los boekt). Het metrostation Great Portland Street zit in de straat, en het is geloof ik 2 of 3 haltes naar het centrum. Waren heel tevreden smile

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  Arwyn do 10 maa 2011 - 7:18

Gelijk even gekeken natuurlijk Wink
Holiday Inn is ons helaas iets te duur, voor 2 nachten zitten we dan al op bijna 400,- en daar komt de reis nog bij.
Hotel President ziet er op de site wel mooi uit en is wel binnen budget, maar de reviews zijn niet echt positief. Ik lees iets over vieze kamers, slecht ontbijt (daar is eventueel wel wat op te bedenken natuurlijk, maar wel zo fijn als het er gewoon bij in zit als je ervoor betaald).
Nog even verder kijken dus, maar alvast bedankt voor de tips!!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  Travelgurly vr 11 maa 2011 - 0:15

heeey,

Ik heb toen in Lancaster Court gezeten, is boven hyde park, vlakbij metro station. Is een basic hotel maar was wel schoon en de ligging is goed.
En kost 39,- per nacht met ontbijt. alleen het ontbijt kan je beter om de hoek doen voor een paar centjes.
ontbijt is 2 geroosterde boterhammen en jam ;-)
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  Aziraphale za 12 maa 2011 - 9:08

EasyHotel Victoria vind ik een aanrader! Vooral als je via Stansted vliegt (bijv Ryanair), want de shuttlebus stopt vlakbij. Vlakbij de metro enzo.
Neem dan wel een kamer mét raam. Het is er prima schoon en hele leuke prijs. Eigen wc en kleine douche.

Hier een linkje: http://www.easyhotel.com/hotels/london_victoria.html


Laatst aangepast door Aziraphale op za 12 maa 2011 - 20:26; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  Mamasapje za 12 maa 2011 - 11:36

Ik weet niet hoelang je wilt blijven en waarvoor je gaat. Ik ga regelmatig naar Londen en heb ook al heel wat hotelletjes gezien in Londen... en ook een aantal die het woord hotel niet zouden mogen dragen...

Aanraders:

* St Giles ( echt direct bij Oxfordstreet,50 meter van Tottenham Court Road ( oa.CentralLine 1 halte van Topshop, 2 haltes van oa DisneyStore, 3 haltes van Primark!) aan de overkant van de straat een supermarkt( erg handig voor lekker drinken op je hotelkamer of een snack of bakjes vers fruit!). Het ontbijt is er heerlijk maar je kan ook net zo goed ergens om de hoek wat eten.. ( wij waren 100 pn kwijt ( 50 pp dus dan..)

* Tony House Hotel: Simpel townhouse hotel. Luxe moet je hier niet verwachten, het is gewoon een townhouse in victoriaanse stijl. Vriendelijke man bij de receptie ( lees: bureautje in een minikamertje), zorg wel dat je niet in de kelder slaapt, je zit om de hoek bij Paddington station en er rijden daar veel metro's, dus die hoor je dan.. Qua locatie perfect, prijs iets van 30 pn pp

* Britannia International hotel : Verder weg van het centrum maar wel ultieme luxe:) Gelegen in de Docklands, 5 sterren, mooi luxe op zakenlui uitgerust winkelcentrum in de buurt , verder ben je in 15-20 min midden in hartje Londen, vooral handig als je op Londen City Airport vliegt en je hebt uitzicht op de O2 Arena. Qua kosten niet zo leuk, wij waren toen 1000 euro kwijt voor 5 dagen ( incl vlucht). Ze hebben trouwens wel een mooie spa en zwembad waar je gebruik van kan maken.. ( hebben wij niet gedaan omdat wij toen wel Londen gingen verkennen als in "de tourist uithangen".


Ik hoop zelf begin april weer te gaan en ga denk ik dit keer weer voor St Giles...

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  Arwyn za 12 maa 2011 - 22:38

Bedankt voor de tips!
We hebben nu ons oog laten vallen op hotel Lords. Niet echt een best hotel, maar doen het vooral om de prijs. 5 dagen inclusief nachtboot, trein naar Londen en 2 nachten hotel kost ons dan in totaal 380,- Als we de boot los boeken, kost dat al 285,- en vliegen ook ongeveer de dagen die wij willen. We willen toch wel graag low-budget, dus dan is dit wel een goede, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  Mamasapje za 12 maa 2011 - 22:54

Arwyn schreef:Bedankt voor de tips!
We hebben nu ons oog laten vallen op hotel Lords. Niet echt een best hotel, maar doen het vooral om de prijs. 5 dagen inclusief nachtboot, trein naar Londen en 2 nachten hotel kost ons dan in totaal 380,- Als we de boot los boeken, kost dat al 285,- en vliegen ook ongeveer de dagen die wij willen. We willen toch wel graag low-budget, dus dan is dit wel een goede, haha.

Ik moet zeggen dat ik dit nog behoorlijk prijzig vind voor 2nachtjes Londen hoor als je Lowbudget wil!! Weet niet waar je woont maar vliegen met Ryanair is echt goedkoop... stel je gaat 4 tm 6 april is 24 euro retour pp. hotel boek je via booking.com of expedia erbij. Dan ben je lang niet zoveel kwijt... Het enige wat je dan nog moet betalen is de transfer van Stansted naar de stad.. met de easybus is 9 pond en met terravision 14 pond dacht ik.. Zelf neem ik altijd de trein, gegarandeerd binnen 35 min in hartje centrum voor 18 pond.. ( koop je meteen een retour is dit 25 pond)

Boot is tegenwoordig niet echt meer goedkoop... zelfs al zou je vanaf a'dam vliegen met easyjet kost het je 115 euro met zn 2en... dus net geen 60 pp... dan kon je altijd nog wel goedkoper uit als 380 pp.. en het gemak en luxe van snel ter plaatse en geen eeuwige reis op een boot waarna je al gebroken aankomt:P

Misschien heb je nog iets aan deze dingetjes! Lords btw heb ik slechte ervaringen mee maar goed ,dat kan pp verschillen he:) Het was echt te smerig voor woorden, ons toilet spoelde niet door, op dag 1 gemeld en op dag 3 stonden we nog met emmertjes water de wc door te spoelen... Ik ben ook tijdens een stedentrip niet opzoek naar luxe, we slapen er alleen... maar enigzins leefbare kamers mag je toch wel verwachten... en als je een klacht hebt dient dit ook te worden afgehandeld..

Hotel Wedgewood btw is ook een absolute afrader :P daar viel de wastafel zo van de muur af.... Ook had je daar in tegenstelling tot wat je boekte gedeelde badkamer en toilet.... vind ik zelf echt niet fijn!..
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  Arwyn za 12 maa 2011 - 23:15

Die 380,- is het totaalbedrag dan, dus 190,- pp voor 5 dagen, zo goed als van deur tot deur. Dat vind ik toch wel meevallen.
We hebben ook wel gekeken voor vluchten, maar vlucht + trein + hotel kost ons dan ongeveer evenveel als dit en dan hebben we alleen maar handbagage en moeten er dus wel goed op te letten niet te veel/te grote dingen wat dan ook te kopen, met de boot heb je dat probleem niet. Daarnaast houd ik gewoon echt niet van vliegen (denk dat dat ook een kleine rol speelt, haha Wink ). Als het ons echt veel geld zou kunnen schelen, zou ik het wel doen hoor, maar als de kosten hetzelfde zijn, zit ik liever een nachtje op een boot. Voordeel met de boot vind ik ook de reistijden. We zijn 's ochtends om 9uur dan al in Londen en hoeven terug pas rond 8uur te vertrekken. Met het vliegtuig zijn je eerste en laatste dag dan toch vaak al korter. Vooral de echt goedkope vluchten zijn vaak op tijden dat je niet echt veel aan die dag hebt en dan vind ik dan toch wel jammer!
Die vriendin van mij heeft twee jaar geleden ook in Lords geslapen. Inderdaad niet het beste hotel, maar zij vond het vooral klein, niet vies. Ik ga er van uit dat het eind mei wel weer redelijk mooi weer is, dus we zullen er toch alleen maar zijn om te slapen. Daarvoor vond zij het toen prima en zij is meer van de luxe dan ik, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  Atelier Madame zo 13 maa 2011 - 20:21

Wij hadden geloof ik het hydeparkinn, was een prima hotel.. ik zou sowieso in de wijk bayswaters kijken, daar liggen superveel goede en betaalbare hotels!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Londen! Empty Re: Londen!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum