Hotel in Londen
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hotel in Londen
Mijn vriend en ik willen graag een weekendje naar Londen. Nu hebben wij via Ryanair wel goedkope vluchten gezien.
Weten jullie een goedkoop hotel?
We willen wel alles voor onszelf maar hoeven geen spectaculaire dingen in het hotel! 2 Sterren is bij wijze van voldoende. Wel zou het fijn zijn als het een beetje in het centrum zou zitten. Of aan 't rand van! Wel goedkoop natuurlijk
Tips?
We willen wel alles voor onszelf maar hoeven geen spectaculaire dingen in het hotel! 2 Sterren is bij wijze van voldoende. Wel zou het fijn zijn als het een beetje in het centrum zou zitten. Of aan 't rand van! Wel goedkoop natuurlijk
Tips?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hotel in Londen
wc-eend schreef:Mijn vriend en ik willen graag een weekendje naar Londen. Nu hebben wij via Ryanair wel goedkope vluchten gezien.
Tips?
Easy hotels
Gast- Gast
Re: Hotel in Londen
Ik heb hier gezeten:
http://www.booking.com/hotel/gb/athenahotel.nl.html?aid=311093;label=hotel-119390-gb-3HkSfmVamy4v6G_ZeoDgbQS3728122554;ws=&gclid=CJ2u94qv-6YCFQgn3godxTgPCw
Vlak bij Paddington station en niet duur!
http://www.booking.com/hotel/gb/athenahotel.nl.html?aid=311093;label=hotel-119390-gb-3HkSfmVamy4v6G_ZeoDgbQS3728122554;ws=&gclid=CJ2u94qv-6YCFQgn3godxTgPCw
Vlak bij Paddington station en niet duur!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hotel in York & Londen
» Hotel + restaurantjes Londen
» in welke wijk hotel boeken londen
» Londen
» Londen!
» Hotel + restaurantjes Londen
» in welke wijk hotel boeken londen