Londen
+8
mzcharlotte
Lenster
Paper Crown
Blond
Niekske
Roodkapje
love
mina88
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Londen
Hoi hoi,
Vele van jullie zijn vast al eens in Londen geweest
Wie zou even met mij mee willen denken???
Wij willen graag het hemelvaart weekend, 17 mei voor 3 nachten naar Londen.
Met vrienden, dus totaal 4 personen, en voor ons allemaal de 1e keer
We hebben nu een simpel hotelletje gevonden in paddington.
Is dit een beetje centraal? Makkelijk met OV te doen? We vliegen op Heathrow
Totale kosten pak en beet 1200euro is dit allemaal een beetje redelijk? Of erg duur?
Hebben een optie dus zitten er nog niet aan vast haha
En kan iemand mij wegwijs maken in de kosten van het OV want ik snap der nix meer van travel card/ travel vouchers/oystercard oid ?? En hoe werkt dit?
We hebben ook nog geen vervoer van en naar het vliegveld....
En natuurlijk.... Wat moeten we echt gaan zien in Londen haha
Alvast bedankt!
Totale kosten pak en beet 1200euro is dit allemaal een beetje redelijk? Of erg duur?
En kan iemand mij wegwijs maken in de kosten van het OV want ik snap der nix meer van travel card/ travel vouchers/oystercard oid ?? En hoe werkt dit?
Alvast bedankt!
mina88- Fluisteraar
- Aantal berichten : 29
Punten : 36
Registratiedatum : 23-11-11
Re: Londen
Vind ik niet zo heel duur hoor, dus 300 euro p.p? Waarom vlieg je niet op Stansed bijv, is veel goedkoper?
Gast- Gast
Zaterdag hebben ze op actievandedag.nl een Londen aanbieding
Misschien dat je daar wat aan hebt?
Misschien dat je daar wat aan hebt?
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt voor jullie reacties
Heb nog even verder rond gekeken en denk dat de prijs idd wel redelijk is!
We gaan het gewoon doen haha, al helemaal zin in!
Als jullie nog tips hebben voor het OV?
En wat moeten we echt gezien hebben
Heb nog even verder rond gekeken en denk dat de prijs idd wel redelijk is!
We gaan het gewoon doen haha, al helemaal zin in!
Als jullie nog tips hebben voor het OV?
En wat moeten we echt gezien hebben
mina88- Fluisteraar
mina88 schreef:Hoi hoi,
Alvast bedankt!
Londen Hoe leuk!
Zelf vind ik 300 pp wel aan de prijs als je met z'n 4en gaat... maar goed... ik zou ook niet op Heatrow vliegen dan maar op London Stansted om het goedkoop te houden ( Easyjet / Ryanair). Zelf een leuk hotelletje zoeken in een centraal deel van Londen ( Je kan daarbij denken aan Paddington/Bayswater ( je hebt dan wel de metro nodig om bij de grote winkelstraten te komen - een dagkaart is 6-7 pond en kan je gewoon bij elk willekeurig metrostation kopen aan het loket of uit de automaat. Je kan hier betalen met creditcard of contant geld. Mijn gewone pinpas (ING) doet het daar niet. Oyster zou ik als ik jullie was niet nemen, dat is leuk als je vaker naar Londen gaat maar je moet ook een bedrag betalen voor de kaart zelf ( zoals hier bij de OV chip - daarvan kan je ieder alweer een dag reizen, de korting haal je er in die 3 dgn niet uit). Vervoer van / naar Vliegveld kan gewoon met de metro ( en dus diezelfde dagkaart als die je later die dag ook nog kan gebruiken.. Je hebt dan een 1-6 zone metrokaart nodig iig voor de 1e dag, als je daarna in het centrum blijft ( dat zal wel, want die zones zijn vrij ruim) heb je genoeg aan zones 1 -2. Stel je wilt naar Greenwich dan zal je wel buiten die zones gaan en kan je dat beter op dag 1 of de laatste dag plannen.. Maar zo speciaal is het niet... Je staat dan op de 0-meridiaan.
Wat echt te zien in Londen.... tja.. dat is moeilijk, dat ligt aan je wensen.. maar wat je zeker niet moet missen bij de eerste keer Londen is oa.
* Tower Bridge
* Big Ben
* Londen Eye
* Houses of Parliament
* Changing the guards
* Oxford street (shopppen! Primark ( bij Metrostation Marble Arch)
* Piccadilly Circus
* Rainforest Cafe
* Musical ( ik vond Wicked daar echt gaaf..)
* Soho
* Camden Market * beetje alternatief*
Uhh nou zo zijn je dagen wel gevuld denk ik... mocht je nog naar musea willen :
* Tate Modern
* Victoria & Albert
Als je nog vragen hebt... u roept maar:)
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Padington is best prima om een hotel te hebben, van daaruit kun je vrij makkelijk en snel in het centrum zijn. Vanaf Heathrow gaan er metro's naar London centrum, al zou ik zelf ook liever op stansted vliegen en de trein nemen... ik vind 300 euro ook erg aan de prijs, London is wel duur, maar het moet echt wel goedkoper kunnen.
Je kan trouwens best een oystercard aanschaffen voor een paar dagen en em aan het einde van je trip weer inleveren, dan krijg je de 'borg' van de kaart terug (en eventueel het restant van wat er nog op stond) anders worden het losse dagkaarten. Als je met een oysetrcard reist, moet je in principe goedkoper uitzijn per dag, maar dat heb ik nooit echt kunnen checken (ik heb een paar maanden in London gewoond)
Verder bezienswaardigheden... veel te veel! Ik kan me redelijk vinden in het lijstje van Roodkapje alleen changing of the guards vond ik niks aan. Het is dan echt stampvol bij buckingham palace en je kan er maar weinig van zien. Of je moet er echt uren vantevoren gaan staan wachten... aanvullingen op het lijstje:
- science museum (echt zooo vet, helemaal niet saai zoals de naam misschien diet vermoeden )
- national history museum
- covent garden (marktplein met veel straatartiesten en leuke kraampjes)
- thames path lopen
- london eye
- vast nog veel meer! Ik wil ook weer een keer terug
Je kan trouwens best een oystercard aanschaffen voor een paar dagen en em aan het einde van je trip weer inleveren, dan krijg je de 'borg' van de kaart terug (en eventueel het restant van wat er nog op stond) anders worden het losse dagkaarten. Als je met een oysetrcard reist, moet je in principe goedkoper uitzijn per dag, maar dat heb ik nooit echt kunnen checken (ik heb een paar maanden in London gewoond)
Verder bezienswaardigheden... veel te veel! Ik kan me redelijk vinden in het lijstje van Roodkapje alleen changing of the guards vond ik niks aan. Het is dan echt stampvol bij buckingham palace en je kan er maar weinig van zien. Of je moet er echt uren vantevoren gaan staan wachten... aanvullingen op het lijstje:
- science museum (echt zooo vet, helemaal niet saai zoals de naam misschien diet vermoeden )
- national history museum
- covent garden (marktplein met veel straatartiesten en leuke kraampjes)
- thames path lopen
- london eye
- vast nog veel meer! Ik wil ook weer een keer terug
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Het leukste vond ik de musical Wicked en Covent Garden. Oxford street is echt een shop paradijs.
Ik vloog op Gatwick en zat in een hostel in King's Cross. Het eten vond ik trouwens best goedkoop daar, restaurantjes etc. Voor het OV gebruikte ik dagkaarten.
Edit; ik wil nog wel een keer terug voor de bezienswaardigheden. Door een diefstal heb ik alleen de Tower of London bezocht en de andere dagen kwijt aan die diefstal en de regelzooi. Dus een tip, let echt op je spullen! Ze waarschuwen ook op veel plekken ervoor.
Ik vloog op Gatwick en zat in een hostel in King's Cross. Het eten vond ik trouwens best goedkoop daar, restaurantjes etc. Voor het OV gebruikte ik dagkaarten.
Edit; ik wil nog wel een keer terug voor de bezienswaardigheden. Door een diefstal heb ik alleen de Tower of London bezocht en de andere dagen kwijt aan die diefstal en de regelzooi. Dus een tip, let echt op je spullen! Ze waarschuwen ook op veel plekken ervoor.
Gast- Gast
Mijn vriend en ik hebben gisteren geboekt voor een paar dagen London het stond al een tijdje op de planning en door dit topic werd ik weer aangestoken. Vluchten bleken al vrij vol in de periode dat we wilden gaan, dus we hebben maar meteen geboekt! Na enorm veel hotels en hostels vergeleken te hebben (er was ook al veel volgeboekt!), hebben we toch maar veilig gekozen voor een hotel dat ik al kende, tis ietsjes duurder (56 euro pppn) maar ik kon alleen hostels vinden die goedkoper waren en mijn vriend had toch graag iets meer comfort, omdat we nu 4 nachten gaan. Het plan was drie, maar door de variatie in vluchtprijzen/belastingen was het goedkoper om een extra nacht hotel te boeken en een dag later te vliegen, echt bizar!
Dus na een uitgebreid onderzoek van gisteren kan ik zeggen dat 300 euro pp nog wel meevalt voor 3 nachten zeker als je op Heathrow vliegt. Voor ons kost het nu ook ongeveer 300 euro pp, alleen gaan wij dus 4 nachten, maar we vliegen op Stansted. London is nu eenmaal aan de dure kant maar wat Jolee zegt heb ik ook wel ervaren: uit eten is helemaal niet zo duur! Zeker niet als je in een pub gaat eten, de echte engelse keuken is erg lekker!
Inderdaad goed op je spullen letten, bij een vriendin van me is ooit haar tas gejat in London toen we zaten te eten ergens, gewoon onder haar stoel vandaan. Terwijl we de hele avond niet van onze plek zijn geweest! Het geregel viel wel mee, alle pasje geblokkeerd, aangifte gedaan en de volgende dag naar de ambassade voor een nieuw paspoort. Haar terugreis werd kosteloos omgeboekt, omdat ze op dat paspoort moest wachten. Wel bijzonder trouwens: paar dagen later kreeg ze bericht dat haar portemonnee teruggevonden was, geld was eruit, maar alle pasjes zaten er nog in. Meeste was geblokkeerd, maar toch. En haar paspoort en rijbewijs zaten samen in een mapje en dat is ook teruggevonden en de eerlijke vinder heeft dat opgesturud naar het adres op haar rijbewijs (haar ouders adres). Goed ook dat was al nieuw aangevraagd, maar ik vond het wel heel bijzonder dat er mensen zoveel moeite voor gedaan hadden.
Dus na een uitgebreid onderzoek van gisteren kan ik zeggen dat 300 euro pp nog wel meevalt voor 3 nachten zeker als je op Heathrow vliegt. Voor ons kost het nu ook ongeveer 300 euro pp, alleen gaan wij dus 4 nachten, maar we vliegen op Stansted. London is nu eenmaal aan de dure kant maar wat Jolee zegt heb ik ook wel ervaren: uit eten is helemaal niet zo duur! Zeker niet als je in een pub gaat eten, de echte engelse keuken is erg lekker!
Inderdaad goed op je spullen letten, bij een vriendin van me is ooit haar tas gejat in London toen we zaten te eten ergens, gewoon onder haar stoel vandaan. Terwijl we de hele avond niet van onze plek zijn geweest! Het geregel viel wel mee, alle pasje geblokkeerd, aangifte gedaan en de volgende dag naar de ambassade voor een nieuw paspoort. Haar terugreis werd kosteloos omgeboekt, omdat ze op dat paspoort moest wachten. Wel bijzonder trouwens: paar dagen later kreeg ze bericht dat haar portemonnee teruggevonden was, geld was eruit, maar alle pasjes zaten er nog in. Meeste was geblokkeerd, maar toch. En haar paspoort en rijbewijs zaten samen in een mapje en dat is ook teruggevonden en de eerlijke vinder heeft dat opgesturud naar het adres op haar rijbewijs (haar ouders adres). Goed ook dat was al nieuw aangevraagd, maar ik vond het wel heel bijzonder dat er mensen zoveel moeite voor gedaan hadden.
Niekske- Kletskop
Iedereen bedankt voor jullie reacties!!
Heb er helemaal zin in
Wat leuk Niekske dat jullie ook gaan! Wanneer gaan jullie?
Ben zo benieuwd hoe het is, volgensmij kijken we echt onze ogen uit daar haha
Heb er helemaal zin in
mina88- Fluisteraar
mina88 schreef:Iedereen bedankt voor jullie reacties!!
Heb er helemaal zin in
Haha, wij gaan ook met hemelvaart dus als ik vier over-enthousiaste Nederlandse meiden zie, zijn jullie dat?
Niekske- Kletskop
Haha hou het maar op 2 enthousiaste meiden en 2 iets wat ongeĂŻnteresseerde jongens haha
Nee hoor t zal wel mee vallen, ze wouden graag mee dus zullen t vast erg leuk vinden alleen met shoppen gingen ze liever een pub in maar dat zal wel goed komen
Maar leuk dat jullie ook met hemelvaart gaan! Jammer hè dat t nog ff duurt
Nee hoor t zal wel mee vallen, ze wouden graag mee dus zullen t vast erg leuk vinden alleen met shoppen gingen ze liever een pub in maar dat zal wel goed komen
Maar leuk dat jullie ook met hemelvaart gaan! Jammer hè dat t nog ff duurt
mina88- Fluisteraar
Ja inderdaad jammer! Heb er zo'n zin in als je nog meer tips wil over London, over wat dan ook, let me know! Hopelijk is het mooi weer dan, want de grote parken (vooral Hyde Park en Regents Park) zijn dan ook een hele beleving om doorheen te lopen.
Niekske- Kletskop
Londen, leuk! Drie jaar geleden geweest, wil zeker snel een keertje terug!
Ik was met een vriend en vriendin, en wij waren ook wel 300 euro kwijt aan reis en verblijf. Zaten ook bij Paddington station, en hadden voor elke dag van tevoren bij D reizen dagkaarten gekocht (2 zones). Wij vlogen op Gatwick, en gingen vanuit daar met de trein naar Londen.
Ik vond The Tower het leukste! Verder volgende gezien/gedaan:
- Buckingham Palace (alleen de wisseling van de wacht was net die dag niet)
- The Tower
- Towerbridge
- Londen Eye (niet ingeweest, vriendin heeft hoogtevrees)
- Big Ben
- Londen Dungeons (geen aanrader, duur en erg lange wachtrij)
- British museum (gratis)
- Travellel square (of iets in die richting)
- Harrods en andere warenhuizen
Eten deden wij in pubs, was echt niet zo heel duur. En lunchen bij de Pret Ă Manger, zoo lekker!!
De Primark vond ik trouwens vreselijk. 5 minuten binnen geweest en toen zijn we naar de Mac aan de overkant gevlucht voor een McFlurry. Wat een hel!
Ik was met een vriend en vriendin, en wij waren ook wel 300 euro kwijt aan reis en verblijf. Zaten ook bij Paddington station, en hadden voor elke dag van tevoren bij D reizen dagkaarten gekocht (2 zones). Wij vlogen op Gatwick, en gingen vanuit daar met de trein naar Londen.
Ik vond The Tower het leukste! Verder volgende gezien/gedaan:
- Buckingham Palace (alleen de wisseling van de wacht was net die dag niet)
- The Tower
- Towerbridge
- Londen Eye (niet ingeweest, vriendin heeft hoogtevrees)
- Big Ben
- Londen Dungeons (geen aanrader, duur en erg lange wachtrij)
- British museum (gratis)
- Travellel square (of iets in die richting)
- Harrods en andere warenhuizen
Eten deden wij in pubs, was echt niet zo heel duur. En lunchen bij de Pret Ă Manger, zoo lekker!!
De Primark vond ik trouwens vreselijk. 5 minuten binnen geweest en toen zijn we naar de Mac aan de overkant gevlucht voor een McFlurry. Wat een hel!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
I Love London! Top, ik zou daar willen wonen zo leuk! Mijn man en ik gaan elk jaar een lang weekend, in januari maar dit jaar niet ivm de kosten voor ons nieuwe huis, muh! Dan gaan we lekker shoppen, eten.. zo leuk sfeertje!
Alles is al gezegd maar je moet echt gaan, een van de leukste steden als je het mij vraagt!
Alles is al gezegd maar je moet echt gaan, een van de leukste steden als je het mij vraagt!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik ga over 3 weken voor de 10e keer naar londen. Heerlijk, heel erg zin in.
Ik vind 300 euro pp wel duur hoor.
Wij vliegen op stansted en slapen in een hotel, wel met gedeelde badkamer, voor 270 euro voor 2 personen voor 3 nachten.
Wij gaan sowieso altijd even naar Camden. Lekker thee drinken en even rondlopen, alleen jammer dat het de laatste jaren zo vreselijk toeristisch is geworden. (was het altijd wel, maar de laatste 4 a 5 jaar wel heel erg)
Covent Garden is idd ook erg leuk. Zou je wel op een zaterdag of zondagmiddag moeten gaan is mijn ervaring, dan is het het gezelligste.
Wat wij ook erg leuk vonden, maar je moet er van houden, zijn de Churchill war rooms. Kan je rondlopen in de schuilkelder waar Churchill in WWII alles aanstuurde.
En in soho even de leuke winkeltjes langsstruinen is ook erg gezellig. Vooral op een lekkere zonnige dag.
Pff ik kan zo niet op meer dingen komen, maar dat komt vast wel.
Wij vliegen op stansted en slapen in een hotel, wel met gedeelde badkamer, voor 270 euro voor 2 personen voor 3 nachten.
Wij gaan sowieso altijd even naar Camden. Lekker thee drinken en even rondlopen, alleen jammer dat het de laatste jaren zo vreselijk toeristisch is geworden. (was het altijd wel, maar de laatste 4 a 5 jaar wel heel erg)
Covent Garden is idd ook erg leuk. Zou je wel op een zaterdag of zondagmiddag moeten gaan is mijn ervaring, dan is het het gezelligste.
Wat wij ook erg leuk vonden, maar je moet er van houden, zijn de Churchill war rooms. Kan je rondlopen in de schuilkelder waar Churchill in WWII alles aanstuurde.
En in soho even de leuke winkeltjes langsstruinen is ook erg gezellig. Vooral op een lekkere zonnige dag.
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Registratiedatum : 17-11-10
2CKC2 schreef:Top, ik zou daar willen wonen zo leuk!
Ik zou er ook terug willen wonen, ik voel me er zĂł thuis. Ik mis het ook om zomaar even langs mijn vrienden te gaan. Er gaat zo'n geregel aan vooraf! We zitten te denken om rond Koninginnedag er even heen te gaan.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik moet ook weer eens gaan boeken! Juli 2011 was de laatste keer, terwijl ik toch vaak wel 2x in een jaar ga.
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Lenster schreef:Ik ga over 3 weken voor de 10e keer naar londen. Heerlijk, heel erg zin in.
Dat doe je wel goed dan! Welk hotel hebben jullie? Kan ik dat onthouden voor een volgende keer
Niekske- Kletskop
Whaaaa ik ga ook weer! 26 mrt voor 2 daagjes.. vlucht is 25 euro retour pp Hotel of hostel moeten we nog boeken... maar dat komt wel goed! Lekker met mijn beste vriendinnetje shoppen!
Can't wait!
Can't wait!
Roodkapje- Prater
Wow wat een geweldig forumonderwerp, ik heb echt veel aan deze tips!
Ik ga op 22 maart naar Londen met een vriendin. Tickets via Ryanair voor 60 euro voor 2 personen. Hotel via ebookers (goedkope hotels) voor 250 euro. (2 personen 5 dagen) Hotel ligt in de woonwijk Hammersmith. Geen idee of het een goede ligging is, maar volgens beschrijving: Het metrostation Shepherd's Bush ligt op 800 meter afstand en het is 2,7 km naar Notting Hill, 3,3 km naar Hyde Park en 6,5 km naar Oxford Street. Tot de verdere attracties in de omgeving behoren de Big Ben (7,7 km), Buckingham Palace (8 km) en het stadscentrum bij Piccadilly Circus (8 km).
Iemand van jullie bekend met deze buurt?
Ik ga op 22 maart naar Londen met een vriendin. Tickets via Ryanair voor 60 euro voor 2 personen. Hotel via ebookers (goedkope hotels) voor 250 euro. (2 personen 5 dagen) Hotel ligt in de woonwijk Hammersmith. Geen idee of het een goede ligging is, maar volgens beschrijving: Het metrostation Shepherd's Bush ligt op 800 meter afstand en het is 2,7 km naar Notting Hill, 3,3 km naar Hyde Park en 6,5 km naar Oxford Street. Tot de verdere attracties in de omgeving behoren de Big Ben (7,7 km), Buckingham Palace (8 km) en het stadscentrum bij Piccadilly Circus (8 km).
nonnekuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 88
Registratiedatum : 12-01-11
nonnekuh schreef:Wow wat een geweldig forumonderwerp, ik heb echt veel aan deze tips!
Het is niet in hartje centrum maar wel goed bereikbaar met de Hammersmith and City line. Persoonlijk had je hotel nog wel wat goedkoper gekund denk ik en meer in het centrum, maar voor Londen is het een redelijke prijs:) Wij gaan ook via Ryanair alleen een paar dagen later 26/27 mrt. 51 euro 2 personen vanaf Eindhoven dit keer omdat we niet zo ontzettend vroeg willen vliegen (dusseldorf was om 6.30 ofzo... eindhoven 9.25).
Wij hebben nog geen hotel maar sowieso gaan wij of in een hotel bij Tottenham Court Road ( mijn standaard hotel als ik shop, 100 meter lopen en je zit op Oxford street! Of we gaan in het Piccadilly Backpackers of Clinck hostel ofzo.. Maar even zien.. ( mijn vriendinnetje is net een lange tijd naar Australie geweest en kan vast geen hostel meer zien). Hotel is iets van 90 euro, maar is dan ook vrij luxe met zwembad enzo ( niet dat ik daar ooit in lag) maar vooral heel fijn gelegen en scheelt een hoop kosten op de metro, want die heb je daar niet nodig!
Roodkapje- Prater
Roodkapje schreef:nonnekuh schreef:Wow wat een geweldig forumonderwerp, ik heb echt veel aan deze tips!
Het is niet in hartje centrum maar wel goed bereikbaar met de Hammersmith and City line. Persoonlijk had je hotel nog wel wat goedkoper gekund denk ik en meer in het centrum, maar voor Londen is het een redelijke prijs:) Wij gaan ook via Ryanair alleen een paar dagen later 26/27 mrt. 51 euro 2 personen vanaf Eindhoven dit keer omdat we niet zo ontzettend vroeg willen vliegen (dusseldorf was om 6.30 ofzo... eindhoven 9.25).
Wij hebben nog geen hotel maar sowieso gaan wij of in een hotel bij Tottenham Court Road ( mijn standaard hotel als ik shop, 100 meter lopen en je zit op Oxford street! Of we gaan in het Piccadilly Backpackers of Clinck hostel ofzo.. Maar even zien.. ( mijn vriendinnetje is net een lange tijd naar Australie geweest en kan vast geen hostel meer zien). Hotel is iets van 90 euro, maar is dan ook vrij luxe met zwembad enzo ( niet dat ik daar ooit in lag) maar vooral heel fijn gelegen en scheelt een hoop kosten op de metro, want die heb je daar niet nodig!
Dankje voor je uitleg en tips! Het hotel zal ik voor een volgende x onthouden ;-)
nonnekuh- Fluisteraar
nonnekuh schreef:Roodkapje schreef:nonnekuh schreef:Wow wat een geweldig forumonderwerp, ik heb echt veel aan deze tips!
Dankje voor je uitleg en tips! Het hotel zal ik voor een volgende x onthouden ;-)
Hoe heet dat hotel bij Tottenham Court eigenlijk? Probeerde het net te zoeken maar kon het niet vinden? Ben benieuwd!
nonnekuh- Fluisteraar
nonnekuh schreef:Roodkapje schreef:nonnekuh schreef:Wow wat een geweldig forumonderwerp, ik heb echt veel aan deze tips!
Ps... waar jij zit is trouwens niet eens heel gek hoor 5 haltes naar het oosten en je zit op Marble Arch! ( PRIMARK! ) en zo loop je verder Oxford Street in! Dus dat lijkt me perfect!
Het hotel heet : St Giles Hotel & Leisure... Wel de goede nemen anders zit je ergens bij het vliegveld Je hebt 2 St Giles.
Roodkapje- Prater
Gevonden, dankjewel! Hotel ziet er wel goed uit zeg! Alleen wel wat duurder dan wij voor ogen hadden denk ik...
Maar fijn om te horen dat we toch goed zitten, en ik gelijk weet welke halte ik moet hebben, dankje!
Maar fijn om te horen dat we toch goed zitten, en ik gelijk weet welke halte ik moet hebben, dankje!
Roodkapje schreef:nonnekuh schreef:Roodkapje schreef:nonnekuh schreef:Wow wat een geweldig forumonderwerp, ik heb echt veel aan deze tips!
Ps... waar jij zit is trouwens niet eens heel gek hoor 5 haltes naar het oosten en je zit op Marble Arch! ( PRIMARK! ) en zo loop je verder Oxford Street in! Dus dat lijkt me perfect!
Het hotel heet : St Giles Hotel & Leisure... Wel de goede nemen anders zit je ergens bij het vliegveld Je hebt 2 St Giles.
nonnekuh- Fluisteraar
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: