Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ouders zedenzaak trokken zich terug

+4
Lynn_
SuperGrover
Novalee
Jeanette
8 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ouders zedenzaak trokken zich terug - Pagina 3 Empty Re: Ouders zedenzaak trokken zich terug

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 11:20

Ehm, sorry dat ik een bericht plaats op een openbaar forum. Ik was allang andere dingen aan het doen, maar zie net dat de reacties binnen blijven stromen. Reacties op mijn eerdere berichten. Dus ik neem aan dat ik wel een bericht mag plaatsen of moet ik daarvoor toestemming vragen?

Het lijkt hier soms wel een totalitair regime...

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Ouders zedenzaak trokken zich terug - Pagina 3 Empty Re: Ouders zedenzaak trokken zich terug

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 11:21

Noa schreef:Ehm, sorry dat ik een bericht plaats op een openbaar forum. Ik was allang andere dingen aan het doen, maar zie net dat de reacties binnen blijven stromen. Reacties op mijn eerdere berichten. Dus ik neem aan dat ik wel een bericht mag plaatsen of moet ik daarvoor toestemming vragen?

Wat ben jij een naar mens joh. Nee, alleen jij mag hier je mening verkondigen want jij bent hier natuurlijk de ENIGE die ellende meemaakt in haar leven en de ENIGE die een mening mag hebben want jij bent de ENIGE die kan oordelen. Zak lekker in de stront met je totalitair regime.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 11:24

Ik begrijp het niet, Noa....
Waarom word je nu zo boos?
Oordeel jij nooit over dingen niet je niet hebt meegemaakt? Bv over wat er nu in Japan is, zeg jij dan niet 'jeetje, dat lijkt me zoooo erg' ??

Ik heb wél aangifte gedaan en onder druk moeten intrekken, maar telt daarom mijn mening zwaarder, dan iemand die een kind heeft, en zich beter kan inleven in de rol van ouders?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 11:24

Noa schreef:Ehm, sorry dat ik een bericht plaats op een openbaar forum. Ik was allang andere dingen aan het doen, maar zie net dat de reacties binnen blijven stromen. Reacties op mijn eerdere berichten. Dus ik neem aan dat ik wel een bericht mag plaatsen of moet ik daarvoor toestemming vragen?

Je moet weten waar je grens is. Geeft niet hoor, moet ik ook leren, maar wanneer een ander die grens bereikt, dát zie ik dan weer wel. En die grens ben je al lang en breed over.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 11:28

Noa schreef:Ok, nou prima. Iedereen hier heeft wel eens een aanklacht ingediend in een zedenzaak. Het verbaast me enigszins, maar ok ik ben meer opmerkelijke dingen tegen gekomen op dit forum.

Je zal iig niet de enige zijn op dit forum, maar niet iedereen hoeft het hier natuurlijk te willen vertellen. Dat snap je toch zelf ook wel? Waarom denk je zo zwart-wit? Er is toch helemaal geen absolute goed of fout hierin?

Gast
Gast

Bericht  RYW vr 11 maa 2011 - 11:29

Vooralsnog is jouw manier van reageren het meest opmerkelijke dat ik op dit forum gezien heb, Noa.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Novalee za 12 maa 2011 - 2:24

Ik heb eerder gereageerd in dit topic en wil mijn post graag nog wat toelichten. Allereerst, nee, ik heb geen ervaring met een soortgelijke situatie. En ik ben de eerste die toe zal geven dat ik nu niet met 100%, of misschien zelfs maar met 50% zekerheid kan zeggen hoe ik in zo'n situatie zou reageren. Ik kan me zo voorstellen (of mag ik dat ook niet zeggen aangezien ik het niet meegemaakt heb?) dat er op dat moment allerlei emoties door je lichaam razen waardoor je een andere beslissing neemt dan je nu zou denken. Maar, zoals de anderen al zeggen, betekent dat dan dat ik er nu ook niet over na mag denken? Ik ben ook nooit bedrogen door een vriendje, mag ik dan een forumster die dat wel heeft meegemaakt ook geen advies geven?

Ik weet niet of de opmerking over "de hoogste straf voor de dader krijgen" o.a. op mijn post is gebaseerd. Maar dat is niet wat ik bedoel. In een zaak als deze, met veel slachtoffers en veel bewijs tegen de dader, zou ik misschien ook sneller geneigd zijn me terug te trekken. Zeker nu ik weet dat ze dat ook zonder verklaring tegen hem kunnen gebruiken (dat wist ik dus niet). Maar mijn antwoord was meer over zedemisdrijven in het algemeen. Stel dat mijn kind door iemand is misbruikt, en hij/zij is het enige slachtoffer. Ook in zo'n geval kunnen ze niet 100% garanderen dat de naam van mijn kind anoniem blijft lijkt me, omdat er op eenzelfde manier proces wordt gevoerd als in deze zaak. Dan zou ik niet op basis daarvan terugtrekken. Ten eerste omdat ik zou willen voorkomen dat de dader vrijgesproken wordt en hetzelfde zou doen bij iemand anders. En ten tweede omdat ik heb gelezen dat gerechtigheid krijgen (m.a.w. zien dat de dader gestraft wordt) een positief effect heeft / kan hebben op het verwerkingsproces. Ik zou het denk ik namelijk wel aan mijn kind vertellen later (maar dat is weer een andere discussie, die pas al hier op het forum geweest is).
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SuperGrover za 12 maa 2011 - 6:16

Noa, jouw reacties vind ik echt belachelijk... Je weet toch dat zedenmisdrijven heel vaak voorkomen, dus dat jij sowieso niet de enige bent hier. En bovendien weet je toch ook (hopelijk) dat reacties die niet gebaseerd zijn op feiten of dingen wat jij exact zo hebt meegemaakt, niet per definitie onzin zijn? Onbegrijpelijk...
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: