Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een ezel stoot zich in het algemeen...

+5
Prosecco
Luthien
mzcharlotte
Silva
Zwoesj
9 plaatsers

Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:07

Niet twee keer aan dezelfde steen. Een ezelin, dat stomme dier, stoot zich wel een keer of vier.

Wat doe jij vaak fout?

Ik zet het verkeerde licht aan in de huiskamer.
Ik wacht op warm water, terwijl de knop nog niet naar warm is gedraaid.
Ik vergeet mijn handschoenen als ik moet krabben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:08

Morsen. Minstens een paar keer per dag.

Of mijn telefoon vergeten, terwijl ik denk dat ik 'm heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Zwoesj ma 27 dec 2010 - 8:12

Ow kan wel een redelijke lijst noemen! Maar zal hem kort houden

* Gooi de deur van de auto op slot en bedenk me dat de sleutel er nog in ligt
* Zelfde verhaal bij de huissleutel
* Eten vergeten mee te nemen naar het werk
* Sneeuw op de zijraampjes hebben, en dan de ruiten naar beneden doen onder het mom van, het valt er dan wel af (ja dat deed het ook maar dan naar binnen)
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:12

Vergeten mijn voeten op te tillen als ik Minnetonka's draag. Ik struikel dus regelmatig over mijn eigen voeten.

Mijn broer daarentegen stoot drie maal zijn hoofd aan een lamp waarvan hij weet dat deze daar al járen hangt. Dat vind ik net even iets dommer. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Silva ma 27 dec 2010 - 8:14

haha!
Ik ben ook zo'n gigakluns soms. Weet dat ik tig keer per dag wel zo'n moment heb, maar kom er zo even niet op.
Weet wel een stom iets:
Toen ik nog op kamers woonde, had ik een bed waar je met een trapje naartoe moest. 't Gebeurde heel vaak dat ik 'sochtends meerdere keren mijn kleine teen tegen de rand van het trapje stootte. Soms wel vier keer in de ochtend, zo stom! Was ik gewoon nog niet wakker ofzo hihi :P
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  mzcharlotte ma 27 dec 2010 - 8:15

Dat van die lichten in de woonkamer. Echt continu.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:18

Ik zet regelmatig de waterkoker aan zonder dat de stekker erin zit. Dan ben ik zo druk bezig dat ik daar helemaal niet op let.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:19

Ik heb laatst voor de 3e keer de autosleutels in het portier laten zitten. Aan de buitenkant Embarassed Mijn man was minder blij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Luthien ma 27 dec 2010 - 8:27

Ik ben iemand die meerdere keren op 1 dag dezelfde teen stoot. de rand van het bed, de poot van de salontafel, de muur als ik een hoekje om moet. Het valt me daarom mee dat ik alleen nog maar m'n linker kleine teen gebroken heb.

Luthien
Luthien
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 548
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Prosecco ma 27 dec 2010 - 8:39

Lilith schreef:Ik heb laatst voor de 3e keer de autosleutels in het portier laten zitten. Aan de buitenkant Embarassed Mijn man was minder blij.

Hoe start je je auto dan? Of bedoel je als je weg bent geweest en terug komt?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:41

Prosecco schreef:
Lilith schreef:Ik heb laatst voor de 3e keer de autosleutels in het portier laten zitten. Aan de buitenkant Embarassed Mijn man was minder blij.

Hoe start je je auto dan? Of bedoel je als je weg bent geweest en terug komt?
Ik bedoel dat ik de auto afsluit, maar de sleutel aan de buitenkant van de deur laat zitten, in het portier dus. En dat hij daar dan de hele nacht zit, tot mijn man de volgende ochtend bij de auto komt, en dat dus de hele avond en nacht de hele buurt de sleutel had kunnen pakken en had kunnen vertrekken met auto en al Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Angela_1986 ma 27 dec 2010 - 8:43

Lilith schreef:
Prosecco schreef:
Lilith schreef:Ik heb laatst voor de 3e keer de autosleutels in het portier laten zitten. Aan de buitenkant Embarassed Mijn man was minder blij.

Hoe start je je auto dan? Of bedoel je als je weg bent geweest en terug komt?
Ik bedoel dat ik de auto afsluit, maar de sleutel aan de buitenkant van de deur laat zitten, in het portier dus. En dat hij daar dan de hele nacht zit, tot mijn man de volgende ochtend bij de auto komt, en dat dus de hele avond en nacht de hele buurt de sleutel had kunnen pakken en had kunnen vertrekken met auto en al Embarassed

Oeps...! Kan me voorstellen dat je man minder blij was smile
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Prosecco ma 27 dec 2010 - 8:55

Ah op die manier. Dat is inderdaad niet zo handig nee. M'n vader heeft daar ook een handje van: sleutels in deuren of portieren, deuren de hele nacht open of van het slot... En het dan gek vinden dat zijn telefoon al 3 keer uit de auto gejat is. Want ja, die laat hij er ook gewoon in zitten.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 8:58

Angela_1986 schreef:
Lilith schreef:
Prosecco schreef:
Lilith schreef:Ik heb laatst voor de 3e keer de autosleutels in het portier laten zitten. Aan de buitenkant Embarassed Mijn man was minder blij.

Hoe start je je auto dan? Of bedoel je als je weg bent geweest en terug komt?
Ik bedoel dat ik de auto afsluit, maar de sleutel aan de buitenkant van de deur laat zitten, in het portier dus. En dat hij daar dan de hele nacht zit, tot mijn man de volgende ochtend bij de auto komt, en dat dus de hele avond en nacht de hele buurt de sleutel had kunnen pakken en had kunnen vertrekken met auto en al Embarassed

Oeps...! Kan me voorstellen dat je man minder blij was smile
Ik ook, ik baalde als een stekker. Afgelopen week was de 3e keer. Het is altijd als ik te druk ben, als ik bijvoorbeeld veel teveel tassen uit de auto moet slepen, dat soort dingen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 10:24

Ik heb nu al meerdere malen de sleutel aan de buitenkant van de voordeur laten zitten, de laatste keer belde de folderbezorger aan om me daar even op te wijzen.

Verder heeft mijn dochter een beker waar het drinken uitspuit als je hem op de verkeerde manier dicht doet, ongeveer drie keer per week ligt hier toch een plas appelsap op de vloer....

Ik stoot mij knie vaak aan de rand die onder de eetkamertafel zit, heb nu ook weer een pijnlijke knie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Jeanette ma 27 dec 2010 - 11:58

Ik ben vaak iets kwijt en dan heb ik het gewoon in mijn zak ofzo. Rolling Eyes
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 21:39

Een paar keer per dag stoot ik me aan het extra bureau dat hier staat.
De sleutels in de voordeur laten zitten, aan de buitenkant.
Fiets niet op slot zetten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gast ma 27 dec 2010 - 21:59

Bij mij is het meer in letterlijke zin. Ik stoot me bijvoorbeeld vaak aan mijn bureau op het werk en thuis ook aan allerlei meubelstukken, keer op keer op keer op keer... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Blond ma 27 dec 2010 - 23:09

Ik heb regelmatig dat als er "duwen" op een deur staat, dat ik gerust ga staan trekken. Of andersom.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Ploen ma 27 dec 2010 - 23:15

O ja!! Ik ben erg lomp. Ik loop vaak tegen een kastje of deur die er toch echt al jaren staat of laat dingen uit mijn handen vallen
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een ezel stoot zich in het algemeen... Empty Re: Een ezel stoot zich in het algemeen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum