Terug naar af of terug naar beter?
+6
BJA
TGR
Blond
Merai
Tyrael
Roze Roos
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Terug naar af of terug naar beter?
Heb jij weleens iets gedaan, een keuze gemaakt om terug te gaan naar iets waar je mee was gestopt of had opgegeven? En was het de tweede keer toen beter, net zo slecht of mss slechter? Heb je spijt of ben je blij? Vertel .
Gast- Gast
Re: Terug naar af of terug naar beter?
Dat heb ik wel eens gedaan, ben weer terug gegaan naar mijn oude baan. Op dat moment was het goed voor mij en ik heb er ook zeker geen spijt van, voelde even als "thuis" komen.
De 2e keer was het anders, hoewel ik niet om vervelende redenen weg was gegaan, het was voor mij goed als doorstart!
De 2e keer was het anders, hoewel ik niet om vervelende redenen weg was gegaan, het was voor mij goed als doorstart!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb 3,5 jaar geleden mijn vaste contract opgegeven om weer te gaan studeren en ik heb nog steeds geen spijt van die keuze!
Gast- Gast
Ja, ik was gestopt met mijn opleiding en was relatief vastbesloten om nooit meer in die sector te gaan werken.Zusje van Bert schreef:Heb jij weleens iets gedaan, een keuze gemaakt om terug te gaan naar iets waar je mee was gestopt of had opgegeven? En was het de tweede keer toen beter, net zo slecht of mss slechter? Heb je spijt of ben je blij? Vertel .
En toch heb ik 2 jaar later dat besluit herzien, ben ik tóch weer veel moeite gaan doen om die opleiding af te kunnen ronden en daar nu mee gestart. En dat bevalt eigenlijk wel goed.
Gast- Gast
Ik ben 2x gestopt met een studie en nu weer bezig met een. Ik ben heel blij dat ik deze keuze heb gemaakt, want deze studie past heel goed bij mij. Ik heb er ook helemaal geen spijt van gehad.
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb twee keer voor langere tijd in het buitenland gewoond. De eerste keer was echt helemaal super. Ontzettende toptijd gehad en hele mooie herinnering aan. Toen ik er een baan kreeg aangeboden heb ik dus geen seconde getwijfeld en ben ik drie weken later op het vliegtuig gestapt. Het viel alleen erg tegen, mijn werkgever was (letterlijk) corrupt en ik werd er doodongelukkig. Toen heb ik besloten om het jaar af te breken en terug naar Nederland te gaan. Geen seconde spijt van gehad, niet van de keuze om te gaan en niet van de keuze om terug te komen!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb in juli 2009 mijn Pabo diploma gehaald. Daarna direct een master gaan doen op de UU, en o ik was zo blij dat ik geen pabo meer deed. Maar nu, nu ik met mijn stage vrijwel de hele dag pc werk doe, zit ik stiekem toch te zoeken naar een vacature om voor de klas te gaan staan. Want ik mis de interacties met kinderen, het praktische.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Dat weet ik op dit moment nog niet, maar wie weet
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik was weer terug gegaan naar mijn oude werkgever.
Dat was een heel goede keuze en heb er toen 5 jaar gewerkt.
Dat was een heel goede keuze en heb er toen 5 jaar gewerkt.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
TGR schreef:Dat weet ik op dit moment nog niet, maar wie weet
Want jij bent terug naar wat?
Leuk om jullie verhalen te lezen trouwens!
Gast- Gast
Jep, ik ben terug naar mijn man gegaan nadat we bijna een jaar uit elkaar waren geweest.
Het was daarna een stuk beter, gelukkig.
Gast- Gast
TGR schreef:Dat weet ik op dit moment nog niet, maar wie weet
Same here en ik weet het ook nog niet, maar ik heb goede hoop, ook voor jou!
Gast- Gast
Ik kan zo niks verzinnen waar ik naar terug ben gegaan. O ja, ik ben weer een bevriend met een vriendin van vroeger. De vriendschap is heel anders en dat is goed. Ik wil haar nu niet meer missen, ik zie haar niet zo vaak, maar door ons gedeeld verleden is ze me wel heel waardevol.
Over het algemeen heb ik moeite om dingen af te sluiten, maar als ik eenmaal de knoop heb doorgehakt is dat in de meeste gevallen definitief.
Over het algemeen heb ik moeite om dingen af te sluiten, maar als ik eenmaal de knoop heb doorgehakt is dat in de meeste gevallen definitief.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Jup, hier precies zo maar dan mijn vriend. Echt een stap geweest die mij heel gelukkig maakt. Hoewel het in het begin ook doodeng was, het is ook een goede keuze geweest om eerder bij hem weg te gaan.Sunprincess schreef:Jep, ik ben terug naar mijn man gegaan nadat we bijna een jaar uit elkaar waren geweest.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Jep. Ik ben eens gestopt met school en wilde daarna gewoon gaan werken. Ik doe nu een MBO opleidingen en wil hierna verder studeren. Ik ben blij dat ik uiteindelijk weer voor school heb gekozen.
Edit: En ik ben weer terug bij mijn eerste vriend We waren toen nog erg jong, 15 en 16, maar nu een stuk ouder en wonen we samen!
Edit: En ik ben weer terug bij mijn eerste vriend We waren toen nog erg jong, 15 en 16, maar nu een stuk ouder en wonen we samen!
Gast- Gast
Ja ik ben in 2005 na een half jaar gestopt met mijn HBO opleiding en in 2010 heb ik toch besloten weer een HBO opleiding te volgen. Tot nu toe heb ik nog steeds het idee dat ik goed op weg ben en het een goede keuze is geweest. (soms denk ik weleens terug bij af als ik even geen zin meer heb om te studeren)
Na 4 jaar ging het uit tussen mij en mijn vriend. Na 1 jaar zijn we toch weer bij elkaar gekomen. Inmiddels zijn we bijna bijna 9,5 jaar samen en dat noem ik toch wel op weg naar beter.
Na 4 jaar ging het uit tussen mij en mijn vriend. Na 1 jaar zijn we toch weer bij elkaar gekomen. Inmiddels zijn we bijna bijna 9,5 jaar samen en dat noem ik toch wel op weg naar beter.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ben weggegaan van het Yes-forum omdat ik teveel zat te forummen en te weinig studeerde.
Nu heb ik me hier aangemeld, en ik ben weer teveel aan het forummen en te weinig aan het studeren.
Terug bij af dus. DOM!
Nu heb ik me hier aangemeld, en ik ben weer teveel aan het forummen en te weinig aan het studeren.
Terug bij af dus. DOM!
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» Terug naar ex
» Terug naar school?
» slaapjes... van 1 weer terug naar 2?
» Kun je hiermee terug naar de winkel?
» Terug naar ex
» Terug naar school?
» slaapjes... van 1 weer terug naar 2?
» Kun je hiermee terug naar de winkel?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: