Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Optie nemen

2 plaatsers

Ga naar beneden

Optie nemen Empty Optie nemen

Bericht  Live Laugh Love vr 4 maa 2011 - 22:21

Halloo!
We zijn heeeeel druk met een huisje bezig..
We hebben volgende week een tweede bezichtiging en gesprekken bij verschillende banken gehad.
We willen misschien na de tweede bezichtiging een optie nemen.
Hoe lang kan dat?
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Optie nemen Empty Re: Optie nemen

Bericht  Juutjepetuutje vr 4 maa 2011 - 23:53

hey hey

ik weet niet hoe lang een optie precies kan, volgens mij op het moment dat er andere geïnteresseerden zijn dat je dan wel een keuze moet gaan maken.

wij hebben op dit moment een optie op een huis, wilden eerst nog met een aannemer er door en daar een offerte van laten maken. op dit moment zijn er nog geen anderen geïnteresseerd in 'ons' huis dus hebben wij nog even de tijd. de makelaar belt wel om de dag om te vragen of er al wat nieuws bekend is.

spannend! ik hoop dat jullie na de 2e bezichtiging nog net zo enthousiast zijn en dat het wat wordt.

Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Optie nemen Empty Re: Optie nemen

Bericht  Live Laugh Love za 5 maa 2011 - 0:36

Juutjepetuutje schreef:hey hey

ik weet niet hoe lang een optie precies kan, volgens mij op het moment dat er andere geïnteresseerden zijn dat je dan wel een keuze moet gaan maken.

wij hebben op dit moment een optie op een huis, wilden eerst nog met een aannemer er door en daar een offerte van laten maken. op dit moment zijn er nog geen anderen geïnteresseerd in 'ons' huis dus hebben wij nog even de tijd. de makelaar belt wel om de dag om te vragen of er al wat nieuws bekend is.

spannend! ik hoop dat jullie na de 2e bezichtiging nog net zo enthousiast zijn en dat het wat wordt.


Thanks!! Ik ook!
Wij willen een bouwtechnische keuring laten doen, maar daar hebben we natuurlijk geen zin in als het huis opeens verkocht wordt.. vandaar dat we dan een optie zouden willen tot de uitkomsten daarvan. |
Voor jou ook spannend!!
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Optie nemen Empty Re: Optie nemen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum