Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

+21
Ugly Betty
Aggi
Ayla
Lejow
Flip Fluitketel
Happydobby
Rush
Liadan
Jezzie
Bruintje Beer
Roodkapje
Teddyaapje
CCC
Twellie
Novalee
koNijntje
mauwmauw
Slakje
Tania
Floor
Flower_L
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Flower_L ma 23 apr 2012 - 9:06

Lees hier vaak echo's s'avonds. Geen idee of onze praktijk dat ook biedt (ben tijdens zwangerschap van l verhuisd).

Lijkt me ideaal. Doen ze dat bij jullie vk ook? En alleen echo of ook 'consult'?


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Floor ma 23 apr 2012 - 9:07

Bij ons konden afspraken ook in de avonduren worden gepland.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Tania ma 23 apr 2012 - 9:08

Ja dat deden ze hier ook, de consulten ook. Alleen zat het vaak al meer dan een maand van tevoren vol.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Slakje ma 23 apr 2012 - 9:08

Wij gingen daarvoor altijd naar het ziekenhuis. Ik vroeg altijd een afspraak in de avond.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  mauwmauw ma 23 apr 2012 - 9:11

afspraken wel,alleen moesten we daarvoor naar een andere plaats dus hebben dat maar 2 keer gedaan.We hebben geen auto,dus moesten alles fietsen.
Echo's deden ze niet daar voor moesten we naar een echocentrum,maar of die ook in de avond deden weet ik eigenlijk niet nooit naar gevraagd.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  koNijntje ma 23 apr 2012 - 9:25

Flower_L schreef:Lees hier vaak echo's s'avonds. Geen idee of onze praktijk dat ook biedt (ben tijdens zwangerschap van l verhuisd).

Lijkt me ideaal. Doen ze dat bij jullie vk ook? En alleen echo of ook 'consult'?


ik heb er nooit echt naar gevraagd, maar volgens mij wordt het hier helaas niet gedaan..
omdat r. een kantoorbaan had, vond ik dit best lastig plannen, want bij de termijn- en 20wekenecho moest hij toch echt wel mee!
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Novalee ma 23 apr 2012 - 9:25

Ja, dat kan hier. Op maandag- en dinsdagavond was er spreekuur. Ook echo's werden 's avonds gedaan, mits de VK met echodiploma spreekuur had. Nadeel was wel dat het vaak laat werd, omdat het negen van de tien keer uitliep. Zo hadden we de eerste afspraak om 21:00 uur 's avonds, maar de afspraak voor ons liep uit. Bij die vrouw konden ze geen hartje van de kleine horen dus moest de VK die echo's kan maken opgeroepen worden. Gelukkig bleek alles goed te zijn, ukkie had zich gewoon verstopt, maar wij zaten toen pas om 22:00 uur ofzo binnen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Flower_L ma 23 apr 2012 - 9:29

koNijntje schreef:
Flower_L schreef:Lees hier vaak echo's s'avonds. Geen idee of onze praktijk dat ook biedt (ben tijdens zwangerschap van l verhuisd).

Lijkt me ideaal. Doen ze dat bij jullie vk ook? En alleen echo of ook 'consult'?


ik heb er nooit echt naar gevraagd, maar volgens mij wordt het hier helaas niet gedaan..
omdat r. een kantoorbaan had, vond ik dit best lastig plannen, want bij de termijn- en 20wekenecho moest hij toch echt wel mee!

hmmmm....hoop het wel, bel volgende week, vlak voor vakantie. intake hoeft niet maar naar de echo moet hij wel mee natuurijk smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Twellie ma 23 apr 2012 - 9:29

Afspraken wel, echo's niet.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  CCC ma 23 apr 2012 - 9:33

Echo's worden hier in het ziekenhuis gedaan, VK houd hier alleen op ma. avond sinds een maandje spreekuur... Vind het wel jammer, mijn vriend kan er niet altijd bij zijn hierdoor...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Teddyaapje ma 23 apr 2012 - 10:19

Tijdens de zwangerschap van T. kon het geloof ik alleen op maandagavond omdat ze een ruimte met apparaat huurden. Van een vriendin van me die nu zwanger is hoorde ik dat ze nu zelf een echo apparaat hebben en dat ze ook niet zo ver hoefden te rijden. Of het ook nog in de avonduren kan weet ik niet maar denk haast van wel.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Roodkapje ma 23 apr 2012 - 10:42

Bij de vk ook in de avonden en op zaterdagochtend.

Nu loop ik bij de gyn en zijn het alleen werkdagen ( en dan alleen specifieke, aangezien de gyn niet alle dagen poli loopt maar ook een dag op de OK staat en/of op de andere locatie staat).

Via de gyn kan je 2x naar verloskundige spreekuur in het ziekenhuis op de poli, dit is om je geboorteplan te bespreken etc( dus geen echo's ). Dit is op een donderdag of zaterdag.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Bruintje Beer ma 23 apr 2012 - 12:49

Ja volgens mij waren dat 2 avonden in de week. Echo's weet ik niet. Wij hadden altijd overdag een afspraak ook voor de echo's.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Jezzie ma 23 apr 2012 - 17:55

Mijn cm heeft op maandagavond spreekuur. Echo kan ze dan ook maken. Voor de 20 weken echo moesten we naar het echocentrum. Daar kon het alleen tussen 8.00 en 13.00, dus toen heeft mijn vriend vrij genomen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Liadan ma 23 apr 2012 - 18:07

Echo's maakten ze bij ons ook in de avond, een gewoon consult deden ze overdag.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 18:13

chococupcake schreef:Echo's worden hier in het ziekenhuis gedaan, VK houd hier alleen op ma. avond sinds een maandje spreekuur... Vind het wel jammer, mijn vriend kan er niet altijd bij zijn hierdoor...

Jouw vriend wil/gaat elke afspraak vd verloskundige mee dan? Hier is hij een keer mee geweest naar een controle en zei daarna 'zo daar hoef ik ook niet meer mee naartoe' vind die afspraken zelf ook altijd dodelijk saai maar voor hem was het helemaal niks, afgezien van de echo's natuurlijk.

Hier maakt de vk ook echo's en dat kon ook op woensdagavond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 19:30

Hier doen ze dat niet, mijn man is daardoor alleen meegeweest naar de 20 weken echo, daar had hij vrij voor gevraagd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Rush ma 23 apr 2012 - 19:51

De VK hier doet dat wel op sommige avonden. M`n nicht moest toevallig gisterenavond. Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 19:53

Ja hier deden ze dat wel savonds ook gewone afspraken, dat was erg makkelijk want zo kon mijn vriend ook vaak mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 20:06

Snoepy87 schreef:Ja hier deden ze dat wel savonds ook gewone afspraken, dat was erg makkelijk want zo kon mijn vriend ook vaak mee.

Wij zitten bij dezelfde ;-). Op dinsdag- en woensdagavond kun je ook bij onze VK terecht, ideaal hoor zo kan mijn man ook mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 20:16

De VK heeft wel spreekuur `s avonds maar deze doen geen echo`s. Daarvoor moeten we naar een speciaal centrum maar hier kunnen we ook `s avonds terecht en sinds enkele maanden kun je ook op de zaterdagochtend terecht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Happydobby ma 23 apr 2012 - 20:23

Mijn vk had wel spreekuur in de avond maar de echo's werden in het ziekenhuis gemaakt.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Flip Fluitketel ma 23 apr 2012 - 20:36

Hier is er ook s'avonds spreekuur bij de VK. Zat alleen altijd al ver van te voren vol. Ben geloof ik 1 keer s'avonds gegaan. Echo's maken moeten wij bij een diagnostisch centrum en hier kan je ook s'avonds een afspraak voor maken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Gast ma 23 apr 2012 - 22:42

Hier ben ik altijd s'avonds gegaan voor een echo

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Lejow ma 23 apr 2012 - 23:17

Ik had mijn afspraak bij de VK altijd 's avonds. Ideaal, want overdag was ik gewoon aan het werk en zo hoefde ik niet steeds onder werktijd weg.
Mijn VK deed zelf de echo's trouwens, de allereerste echo heb ik wel 's morgens gekregen. De 12 en 20 weken echo hadden we 's avonds.

Mijn vriend ging ook niet elke afspraak mee, alleen bij de afspraken waarbij ik een echo kreeg, de standaard controles ging ik alleen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren? Empty Re: Biedt jullie vk ook optie voor echo in avonduren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum