Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Is dit een vakantie optie?

+3
LotteK
sanna
Darius
7 plaatsers

Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Is dit een vakantie optie?

Bericht  Darius di 6 maa 2012 - 10:03

We zijn nogal aan het piekeren over de zomervakantie. Wilden eerst in een huisje, maar vinden dat toch wel veel geld. Dat geld willen we liever besteden aan een vliegvakantie. De vraag is: wanneer? In juli, als ik zo'n 30 weken zwanger ben? Ik zie mezelf niet echt in de hitte in Turkije zitten. Daarna kwam het idee om dan in november, als baby zo'n twee mnd oud is, te gaan vliegen naar de zon. Nadeel is dan wel dat we Pe.pijn en de baby op schoot moeten houden.

Wat zouden jullie doen? Niet dat ik al ga boeken ofzo, maar anders blijft het zo in mijn hoofd zitten.

Ik ga nu slapen, dus morgenmiddag kan ik weer vijlezen en reageren!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  sanna di 6 maa 2012 - 10:33

Wij zijn afgelopen november naar gran canaria geweest met ons zoontje. Is wel 4,5 uur vliegen maar in die tijd is het daar echt heerlijk weer! November willen we weer heen!
sanna
sanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  LotteK di 6 maa 2012 - 10:43

Wij zijn ook al aan het nadenken over de vakantie. Wij willen waarschijnlijk ook ergens in september met het vliegtuig op vakantie. De jongste zal dan ook ongeveer 2/3 maanden zijn. En ook wij moeten dan J. nog op schoot hebben. We zijn afgelopen september ook met het vliegtuig op vakantie geweest naar Mallorca en dit ging met de kinderen erg goed, S. was toen 2,5 jaar en J. 7,5 maand.

Ik zou het ook niet zien zitten om met 30 weken te gaan vliegen en dan ergens op het strand te moeten liggen haha.
LotteK
LotteK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 252
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  TukTuk di 6 maa 2012 - 10:50

Je kan toch ook een extra stoel bijboeken voor de middelste? Vaak is dat tot 2 jaar niet eens zo heel duur, en je kan de maxicosi of de autostoel mee nemen in het vliegtuig geloof ik.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  Roodkapje di 6 maa 2012 - 11:33

AngelNyn schreef:Je kan toch ook een extra stoel bijboeken voor de middelste? Vaak is dat tot 2 jaar niet eens zo heel duur, en je kan de maxicosi of de autostoel mee nemen in het vliegtuig geloof ik.



Een vakantie tot 2 jaar is niet duur omdat het geen eigen stoel heeft. Boek je wel een eigen stoel betaal je gewoon de ticketprijs extra erbij.

Wij piekeren ook over de vakantie hier.. De kinderen hebben pas 7 juli vakantie. Ik ben 24 aug uitgerekend dus er zijn weinig luchtvaartmaatschappijen die me dan nog meenemen ( en ik durf zelf ook niet). Nu hebben we net zonnig Marokko samen achter de rug en ga ik eind deze maand nog even naar Londen. Maar ik wil ook zo graag met de kinderen even er tussen uit. Ik denk dat wij in de kerstvakantie of voorjaarsvakantie volgend jaar gaan. Of misschien wel in de herfstvakantie maar dat ligt er helemaal aan hoe wij het als gezin doen en hoe het allemaal gaat tegen die tijd. Ik boek niets maar ik kan niet wachten om er op uit te gaan!

In mei probeer ik met de meiden nog een paar dagen Parijs te doen. Even lekker er tussen uit samen met mama, maar dat zal gewoon per Thalys worden in de meivakantie! Papa moet dan werken en O. logeert dan bij oma.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  TukTuk di 6 maa 2012 - 11:36

Roodkapje schreef:
AngelNyn schreef:Je kan toch ook een extra stoel bijboeken voor de middelste? Vaak is dat tot 2 jaar niet eens zo heel duur, en je kan de maxicosi of de autostoel mee nemen in het vliegtuig geloof ik.



Een vakantie tot 2 jaar is niet duur omdat het geen eigen stoel heeft. Boek je wel een eigen stoel betaal je gewoon de ticketprijs extra erbij.

Wij piekeren ook over de vakantie hier.. De kinderen hebben pas 7 juli vakantie. Ik ben 24 aug uitgerekend dus er zijn weinig luchtvaartmaatschappijen die me dan nog meenemen ( en ik durf zelf ook niet). Nu hebben we net zonnig Marokko samen achter de rug en ga ik eind deze maand nog even naar Londen. Maar ik wil ook zo graag met de kinderen even er tussen uit. Ik denk dat wij in de kerstvakantie of voorjaarsvakantie volgend jaar gaan. Of misschien wel in de herfstvakantie maar dat ligt er helemaal aan hoe wij het als gezin doen en hoe het allemaal gaat tegen die tijd. Ik boek niets maar ik kan niet wachten om er op uit te gaan!

In mei probeer ik met de meiden nog een paar dagen Parijs te doen. Even lekker er tussen uit samen met mama, maar dat zal gewoon per Thalys worden in de meivakantie! Papa moet dan werken en O. logeert dan bij oma.

Je betaald dan geloof ik wel een veel lagere prijs voor het ticket. Ouders van m'n oppaskindjes betaalden toen ook een stuk minder voor de stoel die ze boekten voor hun jongste dochter.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  ekjir@M di 6 maa 2012 - 20:32

Misschien een tip... Wij hebben de laatste keer stoel A en C geboekt en stoel B niet. Vaak zijn die vluchten niet vol geboekt en kiest iemand anders liever een andere stoel. Het is geen garantie maar wel te proberen

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  SarahKey di 6 maa 2012 - 20:41

Ik zou niet in november gaan.Wie weet heb je een zware bevalling en moet je goed bijkomen of is je kindje een huilbaby ofzo.

Ik zou dus nog gaan als je zwanger bent en dan eventueel een andere reisbestemming kiezen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 20:47

En in het voorseizoen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  Darius wo 7 maa 2012 - 8:03

We gaan in mei al een week naar Denemarken om te kiteboarden, en vrijdag doen we een weekendje CP. Ivm mijn werk zit ik aan de schoolvakantie gebonden, dus vanaf 21 juli kunnen we pas op vakantie.

Ik heb nu maar besloten om het gewoon af te wachten. Straks wordt het weer een slechte zomer, dan kunnen we altijd nog vliegen naar het mooie weer. Of we wachten gewoon tot eind november ofzo, dan heb ik nog steeds verlof en is de baby 2 mnd oud. Als alles goed gaat met de baby en mijzelf, gaan we wel vliegen.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Is dit een vakantie optie? Empty Re: Is dit een vakantie optie?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum