Voor de samenwoners: zitten jullie op 1 lijn qua geld?
+22
Flinder
Verona
minoessepoes
Merai
sanne-84
Arwyn
Miss G
studiebol
Roxi3
Silver
Snoes
Mida4you
Winegum
Lynn_
Joli86
Caroow
Pien
Dennenappel
Atelier Madame
Coccinelle
lieke89
nina
26 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Voor de samenwoners: zitten jullie op 1 lijn qua geld?
De titel zegt het al: zitten jullie op 1 lijn qua geld (uitgeven)?
Gast- Gast
Re: Voor de samenwoners: zitten jullie op 1 lijn qua geld?
Goede vraag... Ik denk niet helemaal. Mijn vriend staat makkelijker in het rood dan ik maar wij hebben nog steeds onze eigen financieen. We doen samen geld in de huishoudpot en dat is het. Dus we hebben er nu ook niet echt problemen mee.
Gast- Gast
Qua uitgeven wel, qua inkomen niet.
Gast- Gast
In het begin totaaal niet..
qua uitgeven niet, qua verdelings vaste lasten niet en qua inkomen helemaaal niet (hij werkte, ik studeerde)
Nu na 3,5 jaar samenwonen wel! Ook niet altijd, maar echt voor 90% van de tijd wel.....
qua uitgeven niet, qua verdelings vaste lasten niet en qua inkomen helemaaal niet (hij werkte, ik studeerde)
Nu na 3,5 jaar samenwonen wel! Ook niet altijd, maar echt voor 90% van de tijd wel.....
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn vriend is iets zuiniger dan ik, maar ik heb qua zuinigheid wel veel van hem geleerd, dus we zitten wel dicht bij elkaar qua uitgaven.
Qua inkomsten zit mijn vriend best hoger dan ik.
Qua inkomsten zit mijn vriend best hoger dan ik.
Laatst aangepast door Break Of Day op vr 4 maa 2011 - 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wij qua inkomen wel, maar qua uitgeven niet. We hebben wel alles gescheiden, maar m'n vriend weet regelmatig niet hoe hij het einde van de maand moet halen.
Gast- Gast