Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

+6
Rush
Sugarfall
Bay
Bliss
Rose
Lady4
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Lady4 wo 4 apr 2012 - 21:08

Wij zien elkaar bijna elke dag en we slapen vrijwel iedere nacht bij elkaar. Als een van ons nachtdienst heeft slapen we apart en als mijn vriend 24 uurs dienst heeft slapen we natuurlijk ook niet samen.

We genieten er echt van om zoveel samen te zijn en voelen ons in elkaars huizen erg thuis. Daarnaast doen we allebei echt nog wel ons eigen ding, het is niet zo dat we 24/7 naast elkaar op de bank zitten. Plannen allebei nog genoeg met onze eigen vrienden.

Ben wel benieuwd hoe vaak jullie elkaar zien. En vind je dit genoeg, teveel of te weinig?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Rose wo 4 apr 2012 - 21:16

Toen wij nog niet samenwoonden toen zagen we elkaar ook al iedere dag en ieder weekend sliepen we bij elkaar.
Moet er wel bij zeggen dat wij ± 5 km van elkaar afwoonden dus de mogelijkheid om elkaar iedere dag te kunnen zien was er ook Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? 561177
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Bliss wo 4 apr 2012 - 21:46

Wij zien elkaar doorgaans een avond doordeweeks en in t weekend slaap ik meestal een nacht bij hem. Afgelopen weekend zijn we bijna het hele weekend samen geweest. We vinden dit allebei prima zo! Heb daarnaast nog genoeg andere dingen te doen (en hij ook), dus vaker zou niet eens lukken met onze agenda's.

De komende weekenden wordt het afspreken alleen lastig voor mij, maar dan plannen we daar wel omheen smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Bay wo 4 apr 2012 - 22:14

Vanwege de afstand zien wij elkaar alleen in het weekend.

Als ik naar hem ga vaak 2 nachtjes en soms 3. Ben redelijk flexibel met werk. Als hij naar mij komt vaak maar 1 nachtje. Het is behoorlijk plannen en ik merk wel dat mij dat soms wat opbreekt.

We hebben het redelijk vaak over de toekomst ook dat we dit geen jaar gaan volhouden dus ik ben benieuwd Very Happy
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 22:28

Te weinig vind ik... Deze week bijvoorbeeld alleen vanavond en van zaterdagmiddag t/m zondagmiddag. Mijn vriend is helaas niet zo flexibel, hij zou makkelijk uit zn werk vanavond naar mij kunnen komen en dan blijven slapen tot morgen, afstand maakt niet uit namelijk vanaf zijn/mijn huis. Nu ga ik naar hem toe vanmiddag maar ik moet vanavond weer naar huis, mijn werk is veel te ver vanaf zijn huis. Aangezien hij pas om 19u thuis is van het werk ga ik echt maar voor een paar uurtjes.
Ik vind het wel jammer. Heb zelf ook regelmatig wat te doen (met vriendinnen/collega's) en hij sport veel, dus het is echt heel erg plannen en omdat hij niet zo flexibel is schiet het niet echt op. Helaas is hij ook nog niet zo ver om te gaan samenwonen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Sugarfall wo 4 apr 2012 - 22:34

Ik zie mijn vriend 3/4 dagen in de week, de dagen verschillen heel erg, we zijn ook niet standaard in het weekend samen. Ik vind het precies goed zo, ik vind het heel fijn om ook een paar dagen lekker alleen of met vriendinnen te zijn. Ik zou er niet tegen kunnen om elke dag bij elkaar te zijn denk ik.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Bliss wo 4 apr 2012 - 22:47

Sugarfall schreef:Ik zie mijn vriend 3/4 dagen in de week, de dagen verschillen heel erg, we zijn ook niet standaard in het weekend samen. Ik vind het precies goed zo, ik vind het heel fijn om ook een paar dagen lekker alleen of met vriendinnen te zijn. Ik zou er niet tegen kunnen om elke dag bij elkaar te zijn denk ik.

Ik ook niet, ik ben daarvoor veel te veel gehecht aan mijn me-time in mn eigen huisje (of idd met vriendinnen wat ondernemen)! Daarbij zou ik op een gegeven moment ook een beetje uitgeluld zijn volgens mij Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 22:49

Bliss schreef:
Sugarfall schreef:Ik zie mijn vriend 3/4 dagen in de week, de dagen verschillen heel erg, we zijn ook niet standaard in het weekend samen. Ik vind het precies goed zo, ik vind het heel fijn om ook een paar dagen lekker alleen of met vriendinnen te zijn. Ik zou er niet tegen kunnen om elke dag bij elkaar te zijn denk ik.

Ik ook niet, ik ben daarvoor veel te veel gehecht aan mijn me-time in mn eigen huisje (of idd met vriendinnen wat ondernemen)! Daarbij zou ik op een gegeven moment ook een beetje uitgeluld zijn volgens mij Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? 394967
Hoe zie je dat dan voor je als je samenwoont?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Bliss wo 4 apr 2012 - 22:51

Dat zie ik dan ook nog niet voor me voorlopig smile Ben daar nog lang niet aan toe volgens mij!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Sugarfall wo 4 apr 2012 - 22:53

Dat vind ik dan toch weer iets anders, dan wanneer je niet samenwoont elke dag bij elkaar te zijn. Ik zou er nu niet voor kiezen om elke dag samen te zijn, vind het ook heerlijk om alleen in mijn eigen huis te zijn. Als we samenwonen dan zal ik ook wel regelmatig in een andere kamer dan hij zijn en iets voor mezelf doen, ik heb dat op de een of andere manier echt nodig, mijn vriend niet echt, die verkiest samen zijn boven alleen zijn, dus ik ben benieuwd!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 22:53

Nee dat snap ik dat je daar nog niet aan toe bent, maar ik vind het nogal vreemd om te horen dat je bang bent om snel uitgepraat te zijn, haha. Dat is juist niet de bedoeling lijkt me, als je een relatie hebt.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Rush wo 4 apr 2012 - 22:55

Ja Sugarfall, zoals jij het schetst dat is alweer anders. Maar als je dagelijks bij elkaar bent, kan je toch ook nog je eigen dingen doen, zoals school/werk/vriendinnen/hobbies? Ik ging altijd na 'mijn dingen' naar m`n vriend toe. Maargoed, als er veel afstand tussen zit, dan gaat dat natuurlijk niet. En dan zou je inderdaad wel veel moeten laten om bij elkaar te zijn.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Bliss wo 4 apr 2012 - 22:59

Nou ja, dit heb ik bij iedereen hoor. Ik ben altijd bang dat ik niks meer weet te zeggen als ik een tijdje met iemand samen ben, ook met vriendinnen bijvoorbeeld. Met mn vriend heb ik altijd genoeg te kletsen, maar volgens mij heb ik gewoon een angst voor stiltes ofzo.

In de praktijk valt het denk ik reuze mee en als je samenwoont is het natuurlijk ook niet zo dat je aan één stuk door met elkaar aan t kletsen bent (lijkt me).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Sugarfall wo 4 apr 2012 - 23:18

Ja klopt, je kunt ook nog gewoon je eigen ding doen als je elke dag samen bent, maar op de meeste dagen studeert/werkt mijn vriend tot laat, en dan zou het dus zo zijn dat we elkaar ongeveer 2/3 uurtjes zien, dan kies ik er meestal voor om gewoon naar huis te gaan en niet meer naar hem toe, omdat ik dan liever rustig thuis ben en mijn eigen ding doe, dan nog naar hem toe omdat ik hem perse moet zien. We wonen niet heel ver uit elkaar, maar ik heb gewoon niet de behoefte om elke dag bij elkaar te zijn, soms ook wel, maar meestal niet. Oke, ik snap dat dit een beetje raar kan overkomen, maar het betekent niet dat ik het niet leuk vind om bij hem te zijn. laughcry

Ik denk wel dat het anders is als we samenwonen. Dan heb je een huisje wat van allebei is, dan voelt het voor mij toch weer anders om elke dag samen te zijn. Maar ik snap wat je bedoeld Rush!

Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Bay wo 4 apr 2012 - 23:37

Samenwonen zou mij juist meer rust geven. Ben zelf ook heel erg gehecht aan mijn eigen dingen doen. Maar het lijkt mij fijn dat ik mijn vriend kan zien wanneer ik wil en geen rekening meer hoef te houden met wanneer het zou kunnen.

Als ik nu een weekend bij mijn vriend ben doen we ook ons eigen ding. Gaat hij gamen en lees ik een boek ofzo. Helaas is de afstand te groot dat ik dan zou kunnen gaan sporten of met vriendinnen af kan spreken. Dus die tijd zie ik dan als "me time".
Bay
Bay
Prater
Prater

Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Gast wo 4 apr 2012 - 23:53

Zilver* schreef:Samenwonen zou mij juist meer rust geven. Ben zelf ook heel erg gehecht aan mijn eigen dingen doen. Maar het lijkt mij fijn dat ik mijn vriend kan zien wanneer ik wil en geen rekening meer hoef te houden met wanneer het zou kunnen.

Als ik nu een weekend bij mijn vriend ben doen we ook ons eigen ding. Gaat hij gamen en lees ik een boek ofzo. Helaas is de afstand te groot dat ik dan zou kunnen gaan sporten of met vriendinnen af kan spreken. Dus die tijd zie ik dan als "me time".

Idd, mij lijkt het ook juist relaxed! Kan je elkaar iig eventjes zien zonder er voor te moeten reizen. Lijkt me ook niet de bedoeling dat je iedere dag maar samen op de bank moet gaan zitten als je samenwoont :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Marin do 5 apr 2012 - 0:09

Eens met Zilver en Amazzonnia.

Wij gaan bijna samenwonen (over twee maanden) en ik kijk er zo naar uit om de rust die het geeft. Ik word ech zo knettergek van het heen en weer reizen. Op het moment dat ik dit schrijf sta ik ook weer op een trein naar m'n eigen huis te wachten. Het lijkt me heerlijk om inderdaad gewoon elke avond in elk geval samen te zijn, zonder iets te doen. Doen we nu ook al veel maar in het weekend hebben we toch ook wel vaak plannen met familie en vrienden of losse dingen van elkaar en zeker met dat reis-baantje van me,dus het lijkt me heerlijk om gewoon in elk geval de wetenschap te hebben dat we elkaar toch wel zien. Die behoefte wordt bij ons allebei ook steeds groter dus samenwonen is echt de juiste stap op t juiste moment.

Maar on topic: we zien elkaar in principe elk weekend dwz van vrijdag avond tot en met maandag ochtend. Maar de laatste weken is beetje anders omdat we allebei veel in het buitenland zitten los van elkaar en dus zien we elkaar ook wat meer door de week.

Pfff maar die reistijd.... Ben er klaar mee!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Marin do 5 apr 2012 - 0:15

Rush schreef:Nee dat snap ik dat je daar nog niet aan toe bent, maar ik vind het nogal vreemd om te horen dat je bang bent om snel uitgepraat te zijn, haha. Dat is juist niet de bedoeling lijkt me, als je een relatie hebt.

Ach ik ben ook zo vaak uitgepraat bij m'n vriend. Dan lig ik lang uitgestrekt op de bank en komt er echt niets zinnigs uit me ;-) of in de auto dat er hele stiltes vallen. Juist in een relatie vind ik dat dat moet kunnen. Ik hoef echt niet de hele tijd entertaint te worden en stilte is ook juist lekker af en toe. Of allebei met de laptop op schoot op ons eigen forum laughcry
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Bosjesvrouw do 5 apr 2012 - 0:23

Op het moment moeten we het van de weekenden hebben.
Vanwege stage woont hij door de week ongeveer 65 km verderop.
En de weekenden zien we elkaar soms maar kort doordat ik om het weekend werk.
Ik zal blij zijn als we binnen nu en een jaar ons eigen huisje hebben. (wonen nu alle 2 nog thuis)

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Bliss do 5 apr 2012 - 1:07

Ja ik kan me idd ook wel weer voorstellen dat het meer rust geeft. Ik heb nu best veel dingen te doen in een week, maar afspreken met hem hoort daar natuurlijk ook bij. Dit komt in elk geval te vervallen als je samenwoont, dus eigenlijk heb je dan alleen maar meer tijd over smile En idd, afgelopen zondag zat ik bij hem ook lekker een boek te lezen en hij was zelf een beetje aan t rommelen in huis en dat was juist relaxed. Ik heb idd nog het idee dat we elkaar steeds moeten entertainen, terwijl dat natuurlijk niet zo is.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Marin do 5 apr 2012 - 1:10

Ja daar zeg je twee dingen die helemaal waar zijn Bliss! En die rust samen met beetje rommelen in huis enzo rol je vanzelf wel in. Dat is ook wennen. Jij weet als geen ander hoe graag ik op mezelf ben en m'n eigen rust nodig heb, maar zelfs ik merk dat ik intussen die rust ook kan pakken als hij er bij is en dat ik zelfs liever samen m'n ding doe dan alleen tegenwoordig. En sowieso werk ik thuis en ben ik veel op reis dus die alleen momentjes heb ik ook nog genoeg. Ja, ik zie het wel goed komen met mezelf en als ik er in kan groeien dan kan jij dat ook echt! Het belangrijkste is dat je je eigen draai daar gewoon in vindt.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Gast do 5 apr 2012 - 1:38

Ik denk dat jullie het niet zo bedoelen, maar zouden jullie dan ook helemaal niet meer "daten" met je vriend als je eenmaal samenwoont? Onder het mom van je ziet elkaar toch wel?

Want bij mij komt de tijd dat ik met mijn vriend afsprak toen we nog niet samenwoonden niet echt weer vrij, want ik wil nog steeds leuke dingen met hem doen en het niet maar voor lief nemen dat ik hem thuis toch wel weer zie. Tuurlijk zijn er avonden dat we gewoon allebei thuis zijn maar juist de dates maken het het leukst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Rush do 5 apr 2012 - 1:39

Wij hebben pas onze eerste dates gehad toen we samenwoonden haha. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Pannetoet do 5 apr 2012 - 1:46

Ik zie mijn vriend elke dag omdat ik eigenlijk altijd bij hem ben..(Hij woont nog wel bij zijn vader maar die is altijd bij zijn vriendin dus wij hebben dan heerlijk het huis voor onszelf) Wij zijn iets meer dan 11 maand samen en wij vinden het allebei hartstikke fijn zo! De eerste maanden zagen we elkaar alleen in het weekend, toen hebben we daar de woensdagavond bij aan geplakt en daarna bleef ik vanaf donderdagavond t/m zondagavond bij hem.. en nu sinds een week of 3 wonen we min of meer praktisch samen :P En ik vind het geweldig! Helaas kunnen we nog niet 'echt' samenwonen in een huisje omdat ik nog naar school ga maar dit is ook een prima oplossing.. Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? 561177
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Lady4 do 5 apr 2012 - 2:04

Rush schreef:Ja Sugarfall, zoals jij het schetst dat is alweer anders. Maar als je dagelijks bij elkaar bent, kan je toch ook nog je eigen dingen doen, zoals school/werk/vriendinnen/hobbies? Ik ging altijd na 'mijn dingen' naar m`n vriend toe. Maargoed, als er veel afstand tussen zit, dan gaat dat natuurlijk niet. En dan zou je inderdaad wel veel moeten laten om bij elkaar te zijn.

Zo zie ik het ook. Wij doen ieder ons ding, werken allebei, etc. Maar als ik iets leuks heb gedaan met vriendinnen is het zo heerlijk om daarna weer bij hem terug te komen. Daar kan ik echt naar uitkijken dan. En het is ook echt niet zo dat me ongelukkig voel wanneer we even een paar dagen niet bij elkaar zijn, al komt dat niet veel voor. Dan vermaak ik me ook prima maar ben ik wel superblij wanneer we elkaar uiteindelijk weer zien.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar? Empty Re: Voor de niet-samenwoners: Hoe vaak zien jullie elkaar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum