Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bij weljke energieleverancier zitten jullie?

+13
Laced
Zininzon
Eris
Fairlight
Fayebella
Bruintje Beer
Raindrop
Wondergirl2
Roxi3
Pien
Lindsya
Makamba
ExpressoB
17 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Bij weljke energieleverancier zitten jullie? Empty Bij weljke energieleverancier zitten jullie?

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 5:22

En zijn jullie tevreden?

Wij zitten nog steeds bij de Nuon maar ik zie overal dat het veel goedkoper kan, alleen ben ik dan weer bang voor addertjes onder het gras.
We betalen nu best veel, 206 euro per maand (is wel voor een benedenwoning zonder dubbelglas) dus ik zou best wel goedkoper willen eigenlijk..

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bij weljke energieleverancier zitten jullie? Empty Re: Bij weljke energieleverancier zitten jullie?

Bericht  ExpressoB do 30 dec 2010 - 5:53

ik zit bij Energie direct..ben nog nooit zo goedkoop uitgeweest

(gewoon vergelijken zou ik zeggen)
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bij weljke energieleverancier zitten jullie? Empty Re: Bij weljke energieleverancier zitten jullie?

Bericht  Makamba do 30 dec 2010 - 5:54

Essent. Hoeveel ik precies betaal weet ik nu even niet uit mijn hoofd. Een deel zit nameiljk al inbegrepen bij de huur.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:05

Good old Essent. En ik ben tevreden. Maar dat ben ik altijd geweest. En als je tevreden bent, dan moet je niet weggaan. Althans, dat is mijn mening. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:10

Wij zitten bij essent. We wilden over naar Oxxio, maar die heeft het tot 2 keer toe flink verknalt (eerst alleen het gas daarheen gegaan, terwijl ze allebei over moesten sluiten, daarna zouden ze het fixen, hadden ze niet gedaan), dus zijn we weer terug bij essent.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 6:53

Aangezien Essent ons zomaar onterecht had afgesloten vorig jaar zijn we uit pure noodzaak overgestapt naar Electrabel en dat hadden we jaren eerder moeten doen.

Gast
Gast

Bericht  Lindsya do 30 dec 2010 - 8:23

Wij zitten bij Eneco. Ik wil ook weleens overstappen als ik sommige prijzen zien maar ik ben ook bang voor een addertje onder het gras. Wij betalen nu 154 euro.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Pien do 30 dec 2010 - 8:33

wij zitten bij nuon en blijven daar ook lekker....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 8:49

Hier hebben we toen we hierheen gingen bij oxxio aangemeld omdat de een na goedkoopste was en degene zonder boete wanneer je er weg wil.. Wij betalen 67 euro aan gas en 78 aan electra en krijgen elk jaar nog een leuk bedrag terug. Kan zeggen dat het bij ons wel een goede service is! Wij hebben een ruime tussenwoning uit 2009 overigens.

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 do 30 dec 2010 - 9:22

Wij zitten bij eneco en daar ben ik heel tevreden over, we betalen 133 euro per maand. Wij wonen in een eengezinswoning op de hoek en wij hoeven niet bij te betalen dus ik blijf lekker waar ik ben.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Wondergirl2 do 30 dec 2010 - 9:45

Purple schreef:Aangezien Essent ons zomaar onterecht had afgesloten vorig jaar zijn we uit pure noodzaak overgestapt naar Electrabel en dat hadden we jaren eerder moeten doen.

De Essent sluit haar klanten nooit zelf af, dat gebeurt door een netwerkbedrijk. Ook word je nooit zomaar afgesloten. Je wordt als het goed is eerst gebeld en er volgen nog 2 brieven en een bezoekje van het netwerkbedrijf. mocht er dan nog geen leverancierscontract zijn, dan pas word je afgesloten.

Zelf zit ik bij de Essent, bevalt me prima.

Wondergirl2
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Raindrop do 30 dec 2010 - 9:47

Wij zitten bij Electrabel en betalen 133 euro per maand. Maar we willen graag overstappen naar Lampiris (geen idee of ie ook in Nederland bestaat, want ik woon in Belgie) en als we overstappen naar lampiris scheelt dat zo'n 400 a 500 euro per jaar, niet normaal!

Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Raindrop do 30 dec 2010 - 9:53

Wondergirl2 schreef:
Purple schreef:Aangezien Essent ons zomaar onterecht had afgesloten vorig jaar zijn we uit pure noodzaak overgestapt naar Electrabel en dat hadden we jaren eerder moeten doen.

De Essent sluit haar klanten nooit zelf af, dat gebeurt door een netwerkbedrijk. Ook word je nooit zomaar afgesloten. Je wordt als het goed is eerst gebeld en er volgen nog 2 brieven en een bezoekje van het netwerkbedrijf. mocht er dan nog geen leverancierscontract zijn, dan pas word je afgesloten.

Zelf zit ik bij de Essent, bevalt me prima.

Het wilt niet zeggen dat het de schuld is van Essent. Tussen de energieleverancier en de klant is er nog de netbeheerder.
Zeker als je verhuisd bent en je hebt geen energieleverancier en gebruikt wel elektrictiteit en gas. Dan krijg je normaal eerst brieven dat ze dreigen met afsluiting omdat je dus een energieleverancier moet kiezen.
Ging het trouwens wel om een verhuizing oid?
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Bruintje Beer do 30 dec 2010 - 9:55

Wij zitten bij Nuon en blijven daar lekker.
Krijgen altijd geld terug. Betalen 150 euro p.m. voor een ruime eengezinswoning uit 1978
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 10:32

Ik zit bij Nuon. Ik betaalde €125 per maand voor een appartement van 65m2. Nu kreeg ik €480 terug dus mijn termijnbedrag kon naar €70 per maand. Ik heb het bedrag op €100 per maand gezet en dan zie ik volgend jaar wel weer. Ben erg tevreden over Nuon Very Happy

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB do 30 dec 2010 - 10:54

niemand bij energie direct dus.. (tot nu toe)

zou toch adviseren om eens te kijken naar hun tarieven
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Fayebella do 30 dec 2010 - 11:04

Ik zit bij Essent en dat bevalt me prima. Ik betaal 114 euro in de maand voor een maissonette met enkel glas.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902

Bericht  Makamba do 30 dec 2010 - 23:08

Roxi3 schreef:Wij zitten bij eneco en daar ben ik heel tevreden over, we betalen 133 euro per maand. Wij wonen in een eengezinswoning op de hoek en wij hoeven niet bij te betalen dus ik blijf lekker waar ik ben.

Toen ik nog in de randstad woonde hadden wij ook Eneco. Daar waren we tevreden over. Over Essent ben ik nu overigens ook tevreden.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:18

Wondergirl2 schreef:

.
Ja, dat gebeurd door Enexis. Dat weet ik ook wel. En wij zijn niet eerst gebeld en hebben ook niet eerst 2 brieven gehad, het was een fout van hun! Wie ben jij om mijn verhaal zo in twijfel te trekken zeg.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 dec 2010 - 23:20

Snowflake schreef:
Ging het trouwens wel om een verhuizing oid?
Nee, Enexis heeft in opdracht van Essent het verkeerde huis afgesloten, dat waren wij dus... Dus Wondergirl kan wel van alles zeggen over brieven blalbla maar die zijn dus nooit bij ons afgeleverd omdat ze niet aan ons gericht waren.

Gast
Gast

Bericht  Wondergirl2 vr 31 dec 2010 - 1:31

Purple schreef:
Wondergirl2 schreef:

.
Ja, dat gebeurd door Enexis. Dat weet ik ook wel. En wij zijn niet eerst gebeld en hebben ook niet eerst 2 brieven gehad, het was een fout van hun! Wie ben jij om mijn verhaal zo in twijfel te trekken zeg.

Wie ik ben om jouw verhaal in twijfel te trekken...... Ik werk bij een netwerkbedrijf. Vandaar.

Ik vind het nog steeds een raar verhaal, maar ik ga er vanwegen je manier van doen tegen mij verder niet op in.

Wondergirl2
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Fairlight vr 31 dec 2010 - 1:33

Wij zitten bij Essent en betalen voor een twee onder één kap woning uit 1901, 120 euro per maand. Krijgen dan bij de eindafrekening ook nog een klein bedrag terug.
Fairlight
Fairlight
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 70
Punten : 87
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:33

Ik zit bij Eneco en ben erg tevreden. Ik betaal 28 euro per maand.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 1:35

ExpressoB schreef:niemand bij energie direct dus.. (tot nu toe)

zou toch adviseren om eens te kijken naar hun tarieven
Had jij daar vorig jaar niet een topic over? Toen ging dat allemaal toch niet zo netjes?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 2:16

Wondergirl2 schreef:
Ik vind het nog steeds een raar verhaal, maar ik ga er vanwegen je manier van doen tegen mij verder niet op in.
Moet je ook vooral niet doen, ik ben er nog steeds erg kwaad om...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: