Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen zaterdag!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen zaterdag! Empty Goedemorgen zaterdag!

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 19:39

Goedemorgen! Ik heb lekker geslapen, tot 7 uur. Was erg fijn dat dochter weer op de normale tijd wakker werd.

Straks ga ik het huis aan kant maken, later boodschappen doen en verder heb ik twee verjaardagen en gaan we vanavond met mijn schoonouders uit eten.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen zaterdag! Empty Re: Goedemorgen zaterdag!

Bericht  IndianRose vr 4 maa 2011 - 20:03

Drukke dag Alex!! Veel plezier!!

Ik heb weinig plannen vandaag, vanmiddag en vanavond werken, morgen net zo, en verder zien we het wel!

IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lotus vr 4 maa 2011 - 20:09

Goedemorgen,

Ik heb redelijk goed geslapen. Alleen veel gedroomd. Ik ben nog steeds een beetje licht in mijn hoofd. Hoop dat dat snel over gaat, want het is behoorlijk irritant.
Ik ga straks met mijn moeder naar de begrafenis van mijn psycholoog. Vind het erg spannend. Ben wel blij dat mijn moeder met me mee wil. Vanmiddag maar even rustig aan doen en vanavond ga ik met mijn moeder naar de schouwburg, naar een voorstelling van Toon Tellegen. Daar heb ik echt zin in, maar het is wel een beetje veel op het moment. En ik weet niet of ik er nog wel energie voor heb. Maar het wordt vast leuk.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  IndianRose vr 4 maa 2011 - 20:13

Sterkte vandaag Lotus! Dat zijn moeilijke dingen! Wel fijn dat je moeder meegaat!
IndianRose
IndianRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 213
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 20:14

Goedemorgen,

Ik heb een lekker rustig dagje vandaag, alleen thuis wat dingetjes doen en verder lekker niks. Ben al de hele week niet lekker, maar net niet ziek genoeg om thuis te blijven.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Lotus vr 4 maa 2011 - 20:17

Dankjewel, IR!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 20:29

Dat is fijn Alex! En nu een drukke dag smile.
Beterschap Eline!

Ik ben ook alweer even wakker, mss kruip ik er nog 10 minuten in. Mijn vader haalt me op om 10.00 en dan gaan we even samen op pad. Denk dat ik rond 2 uur weer thuis ben. Mss nog even naar de bios in de namiddag (Rango) met mijn vriend en dan ben ik wel klaar voor vandaag. Lekker chillen vanavond Very Happy.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos vr 4 maa 2011 - 20:42

Goedemorgen!

Ik heb niet zo lekker geslapen, verdrietig gedroomd hoewel ik niet meer weet wat.
Vandaag een dag studie, daarna gezellig eten bij een vriendin en voor vanavond heb ik nog geen idee!

Fijne dag allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 20:45

goedemorgen allemaal!!

sterkte vandaag Lotus Goedemorgen zaterdag! 699888 .

Ik heb heerlijk geslapen.. wilde uitslapen maar was om 8 uur klaarwakker.. :P Ik wil vandaag mijn hele huis opruimen/schoonmaken.dat wil zeggen de complete was/logeer/rommelkamer uitzoeken, en dan gewoon verder t hele huis schoonmaken.

Ik vier volgend weekend mijn verjaardag en krijg dan een aantal logees. dus dan is het handig dat de logeerkamer 'slaapbaar' is. Verder heb ik de komende week niet super veel tijd om schoon te maken (alleen 's avonds) dus dan trek ik vandaag alles van de kant en hoef ik het deze week alleen maar bij te houden.. hoop ik.. zodat ik volgende week vrijdag avond niet giga druk ben! (logees komen zaterdag ochtend)

Fijne dag allemaaal!!

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 4 maa 2011 - 22:15

Goeeeeeeie morgen allemaal!
Ik heb lekker bij SE geslapen! Haar zoon viert vandaag zijn eerste verjaardag en vanmorgen hebben we gezellig cadeautjes uitgepakt! Nu is het wachten op de visite en dan gaan we heerlijk taart eten!
Vanmiddag snel naar huis en dan nog boodschappen doen, want volgende week moet ik gewoon weer werken. En ook nog even wasjes draaien enzo, dus weer even moeke de huisvrouw uithangen Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 22:18

Goedemorgen,

Heb wel lekker geslapen vannacht, alleen moest vannacht ineens nodig naar toilet, nog slaapdronken naar benden gelopen en ben van de laatste 4 treden gegelden. Nu wat last van mijn knie en teentje..

Mijn vriend en ik wachten nu op vrienden van ons, gaan met zijn 4 naar Amsterdam, Hiswa en daarna de stad in smile

Fijne dag iedereen..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: