Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+18
xxjojootjexx
Aziraphale
Sylvana
mauwmauw
Pitufo
Siem
Blixum
woezel
Poubelle
Lavendel
Lynn_
Parel
Victoria-
Plien84
Bliss
Pannetoet
Minx
Nyx
22 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  mauwmauw zo 4 aug 2013 - 18:58

Ik kom me ook weer melden. Ben de laatste weken echt slecht bezig geweest. Ben 5! Kg aan gekomen. Dus vanaf vandaag gaan we er weer flink tegen aan.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx di 6 aug 2013 - 5:42

Hoe gaat het hier?

Gisteren had ik de aanval op Bastognekoeken geopend. Dat overkomt me eigenlijk nooit, met geen enkele koek, maar dit was op de één of andere manier onweerstaanbaar. Zoete troep trouwens. laughcry 

Heb erna nog geen lef gehad om op de weegschaal te staan, dus weet niet wat de schade is. Morgen maar weer eens kijken. :P 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet di 6 aug 2013 - 6:01

Hé dames!

Siem & Blixum: Dank jullie wel! smile 

Mauwmauw: Hoe gaat het?

Nyx: Hahahhaha..wel grappig dat je naderhand zegt dat zoet was :P 

***
Hier gaat ie goed! Verder heb ik niets te melden eigenlijk...
Ja ik wil een seizoenskaart van de voetbal maar ik vrees dat het vak waar ik wil zitten al helemaal vol zit. En ik zit al dagen met zenuwen, nouja niet echt zenuwen maar meer dat je iets echt helemaal geweldig vond, die kriebels zeg maar :P 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Sylvana di 6 aug 2013 - 6:17

Pitufo schreef:
Blixum schreef:Lijstje goede koolhydraten:

Verse groente en fruit
Vastkokende aardappelen
Amarantproducten
Boekweitproducten
Erwten, linzen en bonen
Volkoren producten
Zilvervliesrijst
Zoete aardappel
Roggeproducten
Gerst, gierst en haver
Maisproducten
Ik breek heel even in. Zijn vastkokende aardappelen dan beter dan kruimige aardappelen? En zo ja, waarom dan?

 Hier ben ik ook wel benieuwd naar? Nog nooit van gehoord.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Aziraphale di 6 aug 2013 - 6:29

Kruimige aardappelen bevatten meer zetmeel.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Sylvana di 6 aug 2013 - 6:33

Ah oke! Bedankt voor de toelichting!

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx di 6 aug 2013 - 6:39

Hier even geen dieet. We hebben vakantie, nu nog 5 dagen. We hadden een boel te doel, dagjes uit, feestjes, bbq's, veel op de motor weg en paar keer stappen. Nu nog 5 dagen vol leuke dingen en dan maandag weer vol er tegen aan, tot dan angel 

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx di 6 aug 2013 - 7:38

Gevoel van opwinding, Pannetoet? Leuk joh! Nooit te oud om van iets nieuws te houden. :P

Jojo, tijdens vakantie moet het even kunnen hoor. Wink

Ik ben niet zo'n zoetekauw. Ik ben meer van de droge metworst, Chorizoworstjes, blokjes kaas en alles wat nog meer heel veel cholesterol bevat. Koekjes, snoepjes en chocolade doen het normaal gesproken bij mij niet zo goed. Nu dus wel. En een buikpijn dat ik had. laughcry Ik werd gelijk op de vingers getikt door mijn lichaam.

De laatste paar weken ben ik helemaal into water. Gewone voor tussendoor. Met bubbels voor 's avonds met een drupje ranja. 69 cent voor zes flesjes en dus een euro goedkoper dan mijn oude vertrouwde cola light waar ik liters van weg kon drinken. Heb ook inmiddels minder dorst en drink ook veel minder. Ik zal wel heel lang gevoed zijn door mijn Aspartaamverslaving (dat vele drinken. Weet iemand dat toevallig?). En licht in het hoofd dat ik was, pfft!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lynn_ vr 9 aug 2013 - 2:18

Zo, ik ben weer aan het werk dus ga er ook weer tegenaan. In de vakantie in drie weken toch iets meer dan een kg bijgekomen. Deze week zal dat er hopelijk weer af zijn. Ik weeg nu 72 en ga door tot de 69. Ik heb er eigenlijk wel weer zin in! Volgende week zaterdag word ik weer gewogen. Tot die tijd weer gezond eten en ook het hardlopen weer oppakken. Een hele tijd geleden begon ik met een gewicht van in de 81 kg, dan is het met dit gewicht wel een stuk leuker om te beginnen :cheering: :cheering: .

Hoe gaat het bij jullie?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pandora vr 9 aug 2013 - 3:49

Ik kom me ook maar weer even melden, hier ook vakantie dus ook veel dagjes weg, borrels, bbq's en noem maar op... Embarassed  Tussen de bedrijven door probeer ik zo nu en dan nog wel te hardlopen dus dat scheelt. Met de kilo's gaat het redelijk, vanochtend woog ik 68,5 en gisterochtend 67,9. Vanavond weer een bbq dus zal morgen wel weer een beetje zwaarder zijn.
Vanaf maandag weer aan het werk en dus ook weer in het gareel. Wil dan eigenlijk weer terug naar de 67 kilo dus weet wat me te doen staat.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx za 10 aug 2013 - 5:56

Hoe is het hier inmiddels?

Ik merk dat ik spanning aan het opbouwen ben voor mijn verjaardag. Ik vroeg me al af waarom ik in hemelsnaam aan een halve 'rol' Bastogne zat, omdat mij dat normaal absoluut niet trekt. De verjaardag zal wel de reden zijn. Dat is een minpunt van mezelf. Als er iets op stapel staat bouw ik onbewust spanning op. En als het nu een groot feest zou worden waar ik veel voor moet regelen, ok. Maar mijn verjaardagen stellen nooit wat voor. Dit jaar ook niet. Pap, stief, onderbuurman en twee vrienden komen wat drinken. Whoepie! Rolling Eyes 

Mezelf toch maar even bij elkaar rapen. Want het gaat er langzaam af, maar wedden dat het er zo weer bij gevroten is. :nopompom: 
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet wo 14 aug 2013 - 2:43

Het topic was alweer ver gezakt! 
Hoe gaat het met jullie? 


Hoe was je verjaardag Nyx?

***
Ik voel op dit moment, heel apart, best goed eigenlijk..maar ik kan mij ook echt niet voorstellen dat mijn vader over 1 jaar of iets langer er niet meer is..dan is zo'n raar iets, het besef moet nog komen denk ik.. Ik let nog wel op mijn eten maar mijn gewicht staat echt hartstikke stil Sad Maandag wil ik trouwens beginnen met hardlopen, dus ik ben hard op zoek naar hardloopschoenen.. misschien dat dat iets mee gaat helpen!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx wo 14 aug 2013 - 6:49

Mijn verjaardag is pas over dik een week. Wink

Ik las het andere topic. Sterkte Pannetoet. Ik snap dat het allemaal nog niet te bevatten is.

Er is 1 ons af. Whoei. laughcry 

Ik ben sinds gisteren begonnen met skeeleren. Gisteren een half uur en één keer op mijn kont gevallen. En vandaag een dik uur en tijdens mijn tweede ronde, want ik had de smaak te pakken, gruwelijk op mijn kont gelazerd. Hij is volgens mij blauw. :P Maar morgen weer. En nu hopen dat ik kan remmen, want daar schijnt het kont vallen hem in te zitten haha. laughcry 

Nu snel douchen en dan koffie! Very Happy
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Parel wo 14 aug 2013 - 7:05

Ik heb het gigantisch laten versloffen, ben vandaag uit d'r nachtdienst gekomen, en zojuist na het avondeten een ronde gelopen, vrij fanatiek. Ik drink nog een halve liter water, badder wat en dan duik ik mijn bed in.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx wo 14 aug 2013 - 8:41

Lijkt me lastig om een ritme te houden met wisselende diensten. Maar knap dat je een begin hebt gemaakt met het hardlopen. Dat is iets wat ik gewoon echt niet aandurf. Ik zie mezelf al waggelen terwijl alles beweegt wat niet moet bewegen. laughcry 

Mijn stuitje doet gewoon echt pijn. En ik heb nu al spierpijn. Lui karakter, dus spierpijn. thumbdown
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss wo 14 aug 2013 - 9:03

Ik druk nog steeds mijn snor hier! Was gelukkig wonderbaarlijk genoeg iets lichter toen ik van vakantie terug kwam, maar zit nu alweer een zak Maltesers naar binnen te werken laughcry Morgen ga ik naar Lowlands, wordt geen gezond weekend, dus daarna weer eens in het ritme zien te komen!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Rituals_ do 15 aug 2013 - 0:13

Maar bliss jij bent toch hartstikke slank? Zag van de week een foto van je.
Rituals_
Rituals_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 113
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 15 aug 2013 - 0:17

Haha nee hoor, dat valt vies tegen. Ik weeg 88 kilo (bij een lengte van 1.83m). Kan nog wel wat af dus.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx do 15 aug 2013 - 0:35

Gewicht is niet alles hè. Je hebt een goed figuur, Bliss. Maar als jij er nog iets af wilt, dan is dat ook goed. Wink

Hier is er drie ons af. Jee.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Rituals_ do 15 aug 2013 - 4:00

Dat zou je echt niet zeggen bliss ik vind je echt heel slank ogen vooral op die bikini foto.
Rituals_
Rituals_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 113
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx do 15 aug 2013 - 5:38

Pfft! Zojuist weer een poging tot skeeleren gedaan, maar alles in mijn lichaam was verzuurd. Ik heb een ronde afgemaakt, 3 kwartier geskatet, maar had gehoopt het langer te kunnen volhouden. En vooral sneller te kunnen gaan. Ik haalde met moeite twee wandelaars in. laughcry De komende dagen maar gewoon een uur wandelen na 'GTST' (dus half negen) en dan maandag het skeeleren maar weer proberen.  Vind het wel rot, maar enkels, knieën, spieren, stuitje alles deed pijn. En ik heb best een hoge pijngrens, maar dit was echt niet te doen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blixum vr 16 aug 2013 - 10:58

Ik neem even vrij tot dinsdag, dank u. Einde bericht.
Blixum
Blixum
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 159
Punten : 167
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Caramba vr 16 aug 2013 - 12:43

Mijn vakantie kilo's zijn er weer af:cheering:
Maar  er is wel weer meer af dan dat. Hele vakantie 3 kilo aangekomen en er is bijna 5 kilo, binnen 4 weken, weer af. Die 2 extra is puur door stress:nopompom:
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Plien84 vr 16 aug 2013 - 17:18

.


Laatst aangepast door Plien84 op zo 1 sep 2013 - 1:36; in totaal 1 keer bewerkt

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lynn_ vr 16 aug 2013 - 19:34

70,3 vanochtend :cheering: :cheering: . Ik kom als het goed is van 81,3 dus zit op 11 nu!

Vakantiekilo en nog een beetje er af in 1 week. Super om te ervaren dat het extra gewicht van bijv een vakantie er ook weer snel af gaat als je je best doet. Hoe gaat het bij jullie? Ik kan niet wachten tot ik weer een getal in de 60 voor de komma heb!!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 3 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum