Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+18
xxjojootjexx
Aziraphale
Sylvana
mauwmauw
Pitufo
Siem
Blixum
woezel
Poubelle
Lavendel
Lynn_
Parel
Victoria-
Plien84
Bliss
Pannetoet
Minx
Nyx
22 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx do 22 aug 2013 - 9:36

Ik heb mijn passpiegel. En hij hangt scheef en wil met geen mogelijkheid meer van de muur af.Mad 

Nu kan ik naar hartenlust naar mijn dikke lichaam kijken en continu motivatie vinden om die ene koek niet in mijn giecheltje te stoppen. angel
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Plien84 za 24 aug 2013 - 20:49

Nyx schreef:Ik heb mijn passpiegel. En hij hangt scheef en wil met geen mogelijkheid meer van de muur af.Mad 

Nu kan ik naar hartenlust naar mijn dikke lichaam kijken en continu motivatie vinden om die ene koek niet in mijn giecheltje te stoppen. angel
Ik heb net zoiets. Ooit was ik van 80 kilo naar 65 gegaan, de voor en na foto's heb ik naast elkaar geplakt en uitgeprint en als ik even geen motivatie heb, dan kijk ik gewoon even naar die fotos:)

Ik heb gisteravond ons Sonja Bakker boek weer in de kast gezet. Ik vind het wel moeilijk om dat eetpatroon verder voort te zetten, maar ik ga mn best doen. Ik zit nog 0,5 van een streefgewicht af, maar dat moet zonder boek hopelijk ook wel lukken.

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lynn_ za 24 aug 2013 - 22:05

Gisteren ochtend 69,9. Super blij!
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx za 24 aug 2013 - 22:13

Wat goed, Lynn! :cheering: 

Plien, een halve kg moet lukken toch?

De plakspiegel is op de grond gedonderd. Zo stevig zat hij dus niet. Mijn vader gaat hem binnenkort vast zetten met spiegelklemmen. Ik wilde ze zelf halen, maar dat mocht niet. Hij ging het doen, punt. :P 

Heb nog niet op de weegschaal gestaan en met mijn verjaardag is dat denk ik ook maar goed. Het is niet dat ik zo ongelofelijk heb gezondigd, op een stuk mierzoete taart na, helemaal niet eigenlijk. Maar ik vrees toch altijd het ergste.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lynn_ zo 25 aug 2013 - 1:20

Jammer van de spiegel! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Een stuk taart moet kunnen als je jarig bent.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lynn_ di 27 aug 2013 - 17:51

Hallo! Hoe gaat het hier? Hier eigenlijk wel goed, gisteren lekker gesport. Dit weekend wel een keer friet op en wijn gedronken maar het lukt me goed om nu weer gezond te eten. Voorheen was een slecht weekend een goede reden on dan doordeweek ook maar te snoepen omdat het toch verpest was.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx do 29 aug 2013 - 9:21

Ik was hier vandaag nog naar op zoek, maar kon hem zo snel niet vinden. Zoekfunctie doet goed en dan zie je ook opeens dat er gisteren nog is gepost. Lynn goed bezig dus! Very Happy 

Ik heb eens de adviezen opgevolgd en opgeschreven wat ik zoal in de avond nog snaai. Want ergens moet het fout gaan als ik continu gelijk blijf en wel beweeg en ik heb het volgende uitgevonden.... Het zal niet fraai zijn.

Bij een dag niet bewegen:

*Snaait na 20.30u een extra stuk ontbijtkoek met boter.
*Snaait de hele avond door paprika, a'damse uitjes en komkommer.
*En bakt een eitje op brood... Embarassed 

Een dag van veel bewegen:

*Snaait na 20.30u een extra stuk ontbijtkoek met boter.
*Eet een extra avondmaaltijd.
*Snaait nog een stuk extra ontbijtkoek met boter.
*En omdat het toch wel kan, omdat ik voldoende heb verbrand;  Nog een eitje...

Ik heb het twee avonden niet gedaan en direct resultaat op de weegschaal. Maar nu moet iemand me vastbinden op de bank, want deed ik het eerder onbewust... Nu wil ik bewust eten en snaaien....
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss do 29 aug 2013 - 9:36

Oh oh ik heb hier al zo lang m'n kop in het zand gestoken. Zit nu ook weer lekker te emo-eten laughcry Ook ongesteld geworden, dus ik kan m'n lol op hier. Maandag begint het gewone leven weer na zes weken vakantie, ben wel toe aan wat structuur geloof ik (hoe goed de vakantie me ook bevalt!). Wil dan ook weer normaal gaan sporten, normaal gaan eten en het snaaien echt drastisch verminderen. Kortom: ik ga m'n leven beteren Yes 

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Parel do 29 aug 2013 - 10:11

Bliss schreef:Oh oh ik heb hier al zo lang m'n kop in het zand gestoken. Zit nu ook weer lekker te emo-eten laughcry Ook ongesteld geworden, dus ik kan m'n lol op hier. Maandag begint het gewone leven weer na zes weken vakantie, ben wel toe aan wat structuur geloof ik (hoe goed de vakantie me ook bevalt!). Wil dan ook weer normaal gaan sporten, normaal gaan eten en het snaaien echt drastisch verminderen. Kortom: ik ga m'n leven beteren Yes 
Ik moet echt met je mee gaan doen :shock: 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lynn_ vr 30 aug 2013 - 23:04

69,7 vanochtend. Toch 200 gram in een week. Niet zoveel maar nu ik aan de laatste kilo bezig ben, gaat het ook echt langzamer.

Hoe is het hier verder?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx vr 30 aug 2013 - 23:42

Goed bezig, Lynn!

Ik ben gisteren zo ongelofelijk ziek geweest. Zo gaar. De hypochonder in mij dacht dat ze hartstikke dood ging. Het enige voordeel wat ik er dan weer van kan zien is dat het weleens gunstig zou kunnen zijn voor de weegschaal. laughcry We zullen zien maandag....
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Jeroen Belderok vr 11 okt 2013 - 8:08

Hallo iedereen.

Ik ben ook bezig met afvallen en het lukt me al aardig en ben nu al 5 kilo kwijt dus het gaat de goede kant op.
Het moeilijkste wat ik vind om savonds niet meer te snacken maar daar kom ik wel overheen.

Hopelijk kan ik me met de feestdagen voor de deur me inhouden om niet al dat lekkers naar binnen te werken.

Groetjes Jeroen

Jeroen Belderok
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 09-10-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 5 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum