Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Hoevaak was jij je handen?

+11
Roxi3
Highway
Shisha
Japie
Jeanette
rapa nui
Lindsya
Qiara
TGR
Susan
Error
15 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak was jij je handen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak was jij je handen?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 21:17

haha voor de zeer oplettende mensen onder ons Rolling Eyes

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak was jij je handen? - Pagina 2 Empty Re: N.a.v. Hoevaak was jij je handen?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 21:20

Ik was na elk toiletbzoek, na het poetsen en stofzuigen en dweilen. Heb anders zo'n vies gevoel aan mijn handen :P
En voor het eten maken en als ik rauw vlees heb aangeraakt etc.

Op mijn werk nog veel vaker. Na het verschonen van de kinderen, als ze gepoept hebben zelfs na elk kind. Als ik billen moet vegen van kinderen de op de wc poepen, voor we gaan eten, als ik neuzen gepoetst heb die echt heel vel snot hebben gehad :P etc.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 21:42

Ik was mijn handen na ieder toiletbezoek, na het poetsen, voordat ik naar bed ga, voordat ik ga koken, na het koken, voordat ik ga eten, en ook nog wel eens tussendoor als ik vind dat mijn handen plakkerig zijn of niet lekker ruiken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 21:53

Ik was mijn handen heel vaak, ook bijvoorbeeld als ik terug kom van boodschappen/school etc. En dan gebruik ik daarna vaak handcreme, heb droge handen. Ik hou gewoon van mijn schone handjes smile

Gast
Gast

Bericht  Lindsya vr 4 maa 2011 - 22:07

Ik was mijn handen heel vaak, ze zijn ook altijd droog. Voor en na het toiletbezoek, voor het eten maken en daarna, bij thuiskomst was ik ze, Als ik de luier af heb gedaan s'morgens, na het lezen van de krant of folders of bibiotheek boek, voor en het na het eten, eigenlijk heel veel per dag.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 22:13

Pfoeh, vaak. Sowieso na elk toiletbezoek, als ik thuiskom, voor en tijdens het koken. Denk wel zo'n 20 keer per dag.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 22:17

Heel vaak. Ik heb ook zo'n flesje desinfecterende gel bij me en die gebruik ik tussendoor, en als ik iemand een hand heb gegeven.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 22:29

Na elk toiletbezoek, voor elk toiletbezoek (alleen als ik een tampon of maandverband verwissel), voordat ik eten ga maken, tijdens het eten maken, vlak voordat ik ga eten, na het schoonmaken, na het opstaan, vlak voordat ik naar bed ga, bij het wassen van mijn gezicht, ook vlak voordat ik me ga opmaken, zodra ik thuis kom, voordat ik weg ga van huis, en nog heel vaak tussendoor als ik voel dat mijn handen niet schoon zijn. Pfff, best vaak eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 23:05

Na elke toiletbezoek, als ik ga koken en als ik naar bed ga

Gast
Gast

Bericht  rapa nui vr 4 maa 2011 - 23:15

Storm schreef:Heel vaak. Ik heb ook zo'n flesje desinfecterende gel bij me en die gebruik ik tussendoor, en als ik iemand een hand heb gegeven.

Dat laatste vind ik wel weer overdreven. Ik zou het zelf ook erg storend en vreemd vinden als iemand nadat ik hem een hand heb gegeven zo'n flesje tevoorschijn haalt en zijn handen begint schoon te maken.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 23:50

Zo'n 10 a 20 keer per dag denk ik.

Sowieso elke keer nadat ik naar de wc ben gegaan (en dat is vaak).
Zodra ik thuis kom
Als ik ga koken
Tijdens het koken wel een paar keer, elke keer als ik iets 'viezigs' vast heb gehouden, dus kip heb gesneden, uien heb gesneden, elke keer was ik m'n handen tussendoor
Als ik iets anders op m'n handen heb gekregen, dus na dagcreme opsmeren bijvoorbeeld

Ik kan er gewoon echt niet tegen als er iets op m'n handen zit, ook al is het dagcreme. Ik gebruik dus ook nooit handcreme, dat vind ik niet prettig. En toch zegt mijn mama dat ik de allerzachtste handjes heb smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 23:51

rapa nui schreef:
Storm schreef:Heel vaak. Ik heb ook zo'n flesje desinfecterende gel bij me en die gebruik ik tussendoor, en als ik iemand een hand heb gegeven.

Dat laatste vind ik wel weer overdreven. Ik zou het zelf ook erg storend en vreemd vinden als iemand nadat ik hem een hand heb gegeven zo'n flesje tevoorschijn haalt en zijn handen begint schoon te maken.

Oh nee dat vind ik ook heel vies. Het liefst was ik dan ook direct m'n handen daarna. Maar dat kan niet altijd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 23:54

- na toiletbezoek
- na schoonmaken
- na vieze klusjes
- voor bereiding ons eten
- voor bereiding eten X.
- na verschonen X.
- als ze vies aanvoelen
- als ik mn opa een hand heb gegeven (die was namelijk NOOIT zijn handen bahbah). Ook als hij hapjes pakt van de schaal, pak ik altijd hapjes van andere kant schaal.
- sowieso als ik andere mensen een hand heb gegeven

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:04

Nouja soms vergeet ik ook weleens om mijn handen schoon te maken nadat ik iemand een hand heb gegeven hoor. En wanneer ik dat doe, zorg ik er wel voor dat de desbetreffende persoon dat niet ziet smile

Gast
Gast

Bericht  Susan za 5 maa 2011 - 0:06

Noa schreef:
Dit lijkt me pas echt niet gezond... Rolling Eyes

Vanwaar die rollende oogjes?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 0:25

Ik was mijn handen meerdere keren per dag. Sowieso 's ochtends voordat ik de deur uitga (anders zit er nog make-up en haarspray en zo aan) en 's avonds voor het laatst voordat ik ga slapen. Tussendoor was ik ze als ik naar de wc ben geweest en ook als ik 's ochtends of 's middags even een sigaretje ben gaan roken. Na de pauze was ik ze ook en als ik thuiskom uit mijn werk ook.

Ook smeer ik regelmatig met handcrème.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette za 5 maa 2011 - 0:35

Qiara schreef:Als ik thuiskom, na toiletbezoek, na kattenbak verschonen, voordat ik eten ga maken. Ook best vaak dus eigenlijk.

+1
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 1:22

Nadat ik naar de WC ben geweest, als ik de kattenbak schoongemaakt heb, voor ik eten klaar ga maken en nadat ik eten klaar heb gemaakt, voor ik ga eten en als ik gegeten heb. Op het KDV was ik nog vaker mijn handen. Voor we aan tafel gaan, als ik een poepluier heb gehad, als ik een heel vieze neus heb gepoetst, als ik zelf naar de wc ben geweest, als we buiten zijn geweest en verder nog als het nodig is.
Misschien vergeet ik wat momenten, maar ik was echt vaak mijn handen. Mijn handen zijn ook altijd droog en er zit dus standaard een tube handcreme in mijn tas.

Gast
Gast

Bericht  Japie za 5 maa 2011 - 6:17

Ik was mijn handen echt heel veel. Na toiletbezoek, op het werk de hele dag door ( werk op kdv ), voor het eten bereiden, na het eten bereiden, als ik schoongemaakt heb, na boodschappen doen/winkelen en na nog wel meer dingen. Ik word echt neit goed als ik vieze handen heb. Als ik dat voel, ga ik ze gelijk wassen. Heb ook desinfecteerde gel in mijn tas. Dat doe ik er na het wassen op.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shisha za 5 maa 2011 - 6:27

- Op het werk (zorg) na elke cliënt die ik heb verzorgt.
- Nadat ik naar de wc ben geweest.
- Voor de pauzes.
- Voor het eten koken (en vaak ook tijdens het eten koken)
- Na schoonmaakwerk.

Redelijk vaak dus.
smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Highway za 5 maa 2011 - 7:32

pff heel vaak;voor en na het eten, toiletbezoek sowieso. Tussendoor als ik ineens het idee krijg dat ik mijn handen moet wassen en sowieso op mijn werk constant. Ben verpleegkundige dus hygiene is belangrijk.

Keidroge handen hier dus Very Happy
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:57

Pfff.... vaak gebeurt het onbewust. Ik heb droge handen, dus ik denk dat het best vaak gebeurt.

Sowieso
- na elk toiletbezoek
- na het paardrijden
- voor, tijdens en na het koken
- bij thuiskomst na het werk

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 8:02

Susan schreef:
Noa schreef:

Ik vind het wel erg ver gaan als je je eigen handen kapotmaakt en dat er geen lampje gaat branden dat het anti-bacteriele spul niet goed is voor je handen. Ze schreeuwen naar vocht inbrengende crème... Waarom ga je er dan toch mee door? Dat snap ik gewoon niet... Denk je echt dat hygiëne alleen bereikt kan worden door alle bacteriën dood te maken>? Je huid heeft bepaalde bacteriën juist nodig om goed te functioneren...

Dat dus...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 8:24

Noa schreef:
Susan schreef:
Noa schreef:

Ik vind het wel erg ver gaan als je je eigen handen kapotmaakt en dat er geen lampje gaat branden dat het anti-bacteriele spul niet goed is voor je handen. Ze schreeuwen naar vocht inbrengende crème... Waarom ga je er dan toch mee door? Dat snap ik gewoon niet... Denk je echt dat hygiëne alleen bereikt kan worden door alle bacteriën dood te maken>? Je huid heeft bepaalde bacteriën juist nodig om goed te functioneren...

Dat dus...

Ze krijgt kapoote handen vanwege de kou zoals je kunt lezen.
Niet door die gel.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 8:25

Ik snap alleen niet waarom je dan die gel erop smeert, terwijl je dan door de grond gaat van de pijn... Lijkt me dan toch dat je lichaam je iets duidelijk probeert te maken... Daarom mijn: Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: