Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Hoevaak was jij je handen?

+11
Roxi3
Highway
Shisha
Japie
Jeanette
rapa nui
Lindsya
Qiara
TGR
Susan
Error
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak was jij je handen? Empty N.a.v. Hoevaak was jij je handen?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:39

N.a.v. het WC topic vroeg ik me af hoevaak/waneer was jij je handen?

Ik was ze voor en na mijn toiletbezoek.
Ik bedoel... Ik zit aan het toetsenbord, ik raak veel papier aan, deurklinken enzo...
Niet dat ik er direct met mijn handen aanzit, maar het idee van al die viezigheid bij het afvegen laughcry

Ik weet dat mijn man dit ook doet. Hij komt ook nog eens in aanraking met echt veel vieze materialen op het werk en collega's lachte hem uit. Mijn man zei toen heel droog: Tja, jullie lopen allemaal te krabben vanwege zakratten en weet ik het wat nog meer. Daar heb ik geen last van :p
(En het klopt ook nog eens, bijna alle mannen in ons magazijn lopen zich ongeneerd te krabben, de hele tijd...)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Hoevaak was jij je handen? Empty Re: N.a.v. Hoevaak was jij je handen?

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:40

Na elk toiletbezoek, op het werk tenminste, doe ik twee drukjes zeep en water. Netjes he. :P

Gast
Gast

Bericht  Error vr 4 maa 2011 - 11:42

Heel veel, eigenlijk ook voor en na het toiletbezoek. Vind het wel fijn om zelf schone handen te hebben voordat ik mezelf 'afveeg'. Moet zeggen dat ik het niet altijd doe, soms in haastige buien enzo niet :P

Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:44

Thuis na het toiletbezoek en als ik in aanraking kom met rauw vlees, rauw ei, kattenbak verschonen en andere vieze (schoonmaak)dingen. Ohja, na het stofzuigen was ik mijn handen ook.

Op mijn werk was ik mijn handen na iedere poepluier en na iedere verschoonronde (en na het naar 't toilet gaan natuurlijk Wink) .

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:44

Je veegt jezelf toch niet af met je handen? Bij mij zit er toch echt wc-papier tussen... Handen wassen voor het toiletbezoek vind ik echt zwaar overdreven...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:45

Oh ja, ik was mijn handen ook steeds na het verschonen van Hayley.

En na het stofzuigenn ook hahahaha.
Krijg daar altijd zo'n "stoffig" gevoel van haha.

Gast
Gast

Bericht  Error vr 4 maa 2011 - 11:46

Noa schreef:Je veegt jezelf toch niet af met je handen? Bij mij zit er toch echt wc-papier tussen... Handen wassen voor het toiletbezoek vind ik echt zwaar overdreven...

Ik doe het ook met name op me werk hoor, maar als ik zie wat ik daar allemaal aan mijn handen krijg overdag, was ik toch echt liever even mijn handen, ookal zit er toiletpapier tussen.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:46

Thuis was ik de hele dag door m'n handen en ik heb altijd desinfect handgel bij me en er slingeren er meerdere rond in 't huis..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:47

Ik ga zelf trouwens enorm vaak naar het toilet, omdat ik véél water drink, dus was ook vaak mijn handen. Plus nog tijdens het koken wel een stuk of 3 keer en voordat ik mijn gezicht was (2 keer per dag), plus nog eens onder de douche... Als ik er over nadenk was ik echt enorm vaak mijn handen, haha angel

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:47

Ehm..mijn handen wassen vóórdat ik naar de wc ga doe ik niet. Dat vind ik inderdaad wel wat overdreven. Daarna uiteraard wel.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 4 maa 2011 - 11:48

Ik was mijn handen sowieso standaard als ik thuiskom. Verder na toiletbezoek, na het verschonen van een luier, voordat ik iets te eten klaarmaak, voordat ik zelf ga eten, als ik heb schoongemaakt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:48

Trisha schreef:Thuis was ik de hele dag door m'n handen en ik heb altijd desinfect handgel bij me en er slingeren er meerdere rond in 't huis..
Die desinfecterede handgel is heel slecht omdat je daarmee ook de goede bacteriën doodt, wist je dat?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:49

Noa schreef:Je veegt jezelf toch niet af met je handen? Bij mij zit er toch echt wc-papier tussen... Handen wassen voor het toiletbezoek vind ik echt zwaar overdreven...

Ja dat begrijp ik ook nooit zo. Stond een keer met een vriendin in een openbaar toilet, kwam er een dame binnen stappen die heel grondig haar handen ging wassen, en ook iets zei van: ja, ik ga toch met mijn vieze handen aan mezelf zitten, ik vind het wel zo hygienisch!

Mn vriendin en ik hebben lang in de wc zitten nadenken op welk moment wij met onze handen aan onszelf zaten, maar we kwamen er niet uit confused misschien het moment dat je je broek van je kont laat zakken, maar om mijn handen te wassen zodat mn billen schoon blijven... zo vies zijn mijn handen niet eens...

confused confused confused

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 4 maa 2011 - 11:50

Die desinfecterende gel heb ik wel altijd bij me in maanden dat er van alles heerst. Ik heb in de winter alleen vaak last van schale handen en kloofjes, dus ik ga echt door de grond als ik die gel erop smeer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:50

Maple schreef:
Trisha schreef:Thuis was ik de hele dag door m'n handen en ik heb altijd desinfect handgel bij me en er slingeren er meerdere rond in 't huis..
Die desinfecterede handgel is heel slecht omdat je daarmee ook de goede bacteriën doodt, wist je dat?

Ja wist ik en 't droogt de handen uit en kent nog veel meer ongemakken, maar als ik 't niet gebruik, wordt 't een puinhoop in m'n kop en durf ik niks meer te doen. Dus 't kiezen tussen twee 'kwaden'. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:50

Tsja, ik vind het gewoon een vieze gedachte.

Gast
Gast

Bericht  Susan vr 4 maa 2011 - 11:50

Die desinfecterende gel heb ik wel altijd bij me in maanden dat er van alles heerst. Ik heb in de winter alleen vaak last van schale handen en kloofjes, dus ik ga echt door de grond als ik die gel erop smeer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  TGR vr 4 maa 2011 - 11:52

Susan schreef:Ik was mijn handen sowieso standaard als ik thuiskom. Verder na toiletbezoek, na het verschonen van een luier, voordat ik iets te eten klaarmaak, voordat ik zelf ga eten, als ik heb schoongemaakt.

Ja dit ook smile

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:54

Zero schreef:

Ja dat begrijp ik ook nooit zo. Stond een keer met een vriendin in een openbaar toilet, kwam er een dame binnen stappen die heel grondig haar handen ging wassen, en ook iets zei van: ja, ik ga toch met mijn vieze handen aan mezelf zitten, ik vind het wel zo hygienisch!

Mn vriendin en ik hebben lang in de wc zitten nadenken op welk moment wij met onze handen aan onszelf zaten, maar we kwamen er niet uit confused misschien het moment dat je je broek van je kont laat zakken, maar om mijn handen te wassen zodat mn billen schoon blijven... zo vies zijn mijn handen niet eens...

Ja sommige mensen lijken wel obsessed ofzo, alsof ze vies zijn van zichzelf... laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:55

Uhm.. Ik was mijn handen heel vaak op een dag. Werk in de zorg, dus bij 1 cliënt was ik mijn handen al tig keer in 10 minuten, ben dan steeds met water bezig. Na de zorg weer handen wassen. Bij de volgende, voordat ik begin, ook handen wassen, dus echt heel vaak per dag. Na ieder toilet bezoek handen wassen, desinfecteren, maar daar worden mijn handen zeer droog van, waardoor ik ook nog eens dag in, dag uit mijn handen met handcréme insmeer..

Ook voor, tijdens en na eten koken was ik mijn handen..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 11:55

Susan schreef:Die desinfecterende gel heb ik wel altijd bij me in maanden dat er van alles heerst. Ik heb in de winter alleen vaak last van schale handen en kloofjes, dus ik ga echt door de grond als ik die gel erop smeer.
Dit lijkt me pas echt niet gezond... Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Qiara vr 4 maa 2011 - 12:00

Als ik thuiskom, na toiletbezoek, na kattenbak verschonen, voordat ik eten ga maken. Ook best vaak dus eigenlijk.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  TGR vr 4 maa 2011 - 12:02

Noa schreef:
Zero schreef:

Ja sommige mensen lijken wel obsessed ofzo, alsof ze vies zijn van zichzelf... laughcry

Doet me denken aan iemand hier die na het poepen ging douchen.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 21:08

ik was altijd voor- en na elk toiletbezoek mijn handen.. Verder altijd als ik weg ben geweest en thuis kom, als ik ga koken of ander eten aanraak,, en nog meerdere keren tussendoor.

Ik gebruik onderweg vaak even desinfectie handgel.. en thuis heb ik dettol zeep.

Ik heb een tijdje gehad dat mijn handen helemaal kapot waren van het vele handen wassen.. nu gaat dat gelukkig wat beter.. (heb nu dettol zeep voor de gevoelige huid :P )

Laatst aangepast door Jade op vr 4 maa 2011 - 21:16; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 4 maa 2011 - 21:11

Jade schreef:ik was altijd voor- en na elk toiletbezoek mijn handen.. Verder altijd als ik weg ben geweest en thuis kom, als ik ga koken of ander eten aanraak,, en nog meerdere keren tussendoor.

Ik gebruik onderweg vaak even desinfectie handgel.. en thuis heb ik dettol zeep.

Ik heb een tijdje gehad dat mijn handen helemaal kapot waren van het vele handen wassen.. nu gaat dat gelukkig wat beter.. (heb nu dettol zeep voor de gevoelige huis :P )

Dat stelt je huis vast zeer op prijs smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: